KIA SORENTO

Forum cu de toate despre Sorento
User avatar
Ogy
Cel mai ghinionist!
Posts: 5213
Joined: 29 Feb 2008, 16:06
Auto: Kia cee'd 1.4 base + opt.
Location: Bucuresti
Contact:

Re: KIA SORENTO

Post by Ogy »


colin
Posts: 321
Joined: 24 Jan 2013, 15:26
Auto: Ceed

Post by colin »

Nu merg linkurile

Trimis de pe al meu GT-I9300 folosind Tapatalk

User avatar
Ogy
Cel mai ghinionist!
Posts: 5213
Joined: 29 Feb 2008, 16:06
Auto: Kia cee'd 1.4 base + opt.
Location: Bucuresti
Contact:

Re: KIA SORENTO

Post by Ogy »

Step 1: Make sure the handbrake is engaged and the gear knob is positioned at P (Parking). Some cars cannot be started if the gear is not in the P mode. Step on the brake pedal with your right foot and turn on the ignition to start the engine. There are some automatic cars that can only be started if the brake is applied.
Step 2: Press your right foot on the brake pedal and make sure the brake is still on. Shift the gear selector to D mode. Check if your gear knob has a button that locks the transmission. If there is, you will need to press it to shift the gear selector. You may feel the car jerking slightly on an old car. .....

Lucionix
Posts: 24
Joined: 18 Jul 2013, 11:22
Auto: Sorento 2.5 AT,170CP

Re: KIA SORENTO

Post by Lucionix »

"Shift the gear selector to D mode."
Mersi...evident ca am citit si eu asta , evident stim cu totii ca trebuie sa muti selectorul de viteze din P in D ca sa pornesti de pe loc. Doar ca nu gasesc nicaieri cum e bine sa faci asta, cu opriri in N si R sau dintr-una. Diferenta este ca atunci cand faci pauza in fiecare pozitie, cutia apuca sa "angajeze" aceste pozitii(marsarierul de exemplu in R). Daca tragi repede din P direct in D, atunci nu apuca sa intre in marsarier. Ma interesa daca ambele metode sunt corecte sau daca una e mai nociva ca alta(dpdv al uzurii). Intr-adevar si eu practic metoda rapida, insa fara a avea vreo confirmare de la "experti".

User avatar
zaboss
Posts: 1180
Joined: 16 Sep 2010, 21:41
Auto: Kodiaq 2.0 TSI, 4x4 DSG, Style
Location: București
Contact:

Re: KIA SORENTO

Post by zaboss »

Nu înțeleg, cum adică să te oprești în N sau R? De ce naiba ai face asta? Până și la manuală poți sări trepte. N oricum nu se folosește decât dacă vrei să împingi mașina, nu o „scoți la punctul mort” la semafor.
____________________________________
Light travels faster than sound. That's why most people appear brighter untill you hear them speak.

Lucionix
Posts: 24
Joined: 18 Jul 2013, 11:22
Auto: Sorento 2.5 AT,170CP

Re: KIA SORENTO

Post by Lucionix »

Ok, mersi, ramane cum am stabilit. Despre celelalte ce parere aveti? E ok sa pornesti imediat ce se stinge martorul bujiei incandescente sau trebuie asteptat sa se stinga toti ceilalti? Cat efect ar avea asupra consumului usurarea masinii de niste greutate: roata de rezerva si carligul de remorcare cred ca fac vreo 50-60kg. Pragurile si bullbar-ul mai trag si ele ceva, insa masina arata mai bine cu ele.

User avatar
zaboss
Posts: 1180
Joined: 16 Sep 2010, 21:41
Auto: Kodiaq 2.0 TSI, 4x4 DSG, Style
Location: București
Contact:

Re: KIA SORENTO

Post by zaboss »

Luminițele din bord sunt operate de calculatorul mașinii și se aprind și se sting pe măsură ce rulează softul de verificare. Prin analogie, un computer nu se supără pe tine dacă în timp ce butează pornești imprimanta.
În ceea ce privește greutatea mașinii raportată la consum, 3 minute în plus la semafor îți strică toată economia. 60-70 de kilograme echivalează cu o persoană în plus. Nesemnificativ. Astea sunt chestii care au sens în experimente de laborator, în viața reală, pe același traseu, la aceeași oră poți face 15 sau 30 de minute, astfel că cei 0,1l economisiți cu cele 60 de kilograme în minus devin 2l în plus la primul ambuteiaj.
____________________________________
Light travels faster than sound. That's why most people appear brighter untill you hear them speak.

Lucionix
Posts: 24
Joined: 18 Jul 2013, 11:22
Auto: Sorento 2.5 AT,170CP

Re: KIA SORENTO

Post by Lucionix »

Corect, cam asta intuiam si eu...cele 60kg in plus sau in minus la o masina care cantareste 2100kg probabil au un efect neglijabil.

User avatar
ailieseidanunt
Posts: 34
Joined: 27 Feb 2010, 19:32
Auto:
Location: Iasi

Re: KIA SORENTO

Post by ailieseidanunt »

ok..........
Kia Sorento 2,5 crdi 170 cp AT an 2007
Kia Sorento 2,2 crdi 197 cp AT an 2014

User avatar
ailieseidanunt
Posts: 34
Joined: 27 Feb 2010, 19:32
Auto:
Location: Iasi

Re: KIA SORENTO

Post by ailieseidanunt »

Trecerea din P la D sau de la P la R sau D la R eu recomand sa le faci cu masina oprită si cu pedala de frâna apăsată, cât de rapid faci trecerea nu cred ca contează. Bafta
Kia Sorento 2,5 crdi 170 cp AT an 2007
Kia Sorento 2,2 crdi 197 cp AT an 2014

Lucionix
Posts: 24
Joined: 18 Jul 2013, 11:22
Auto: Sorento 2.5 AT,170CP

Re: KIA SORENTO

Post by Lucionix »

Stie cineva un mecanic priceput pentru Sorento in Cluj? Sau priceput la masini 4x4 in general...Pana acum am apelat la reprezentanta, sunt in general multumit, insa nu m-ar deranja niste preturi mai mici.

GONZO
Posts: 3
Joined: 26 Mar 2016, 01:13
Auto: KIA SORENTO

Re: KIA SORENTO

Post by GONZO »

Lucionix wrote:Imi cer scuze, nu este macar un posesor de cutie automata care sa ma ajute cu raspunsul la 2?
Salut, poti baga direct in D fara probleme, e chiar mai bine decat daca o treci incet prin toate.
Dar trebuie sa ai grija, tot timpul, tii piciorul pe frana din P in D si R, din D in P si R , rotile trebuie sa fie oprite de fiecare data, nu accelerezi cand schimbi vitezele.
Iar chestia cu sa se stinga toti martorii e o porcarie, uni martori nu se sting decat dupa pornirea motorului.

arrowspedition
Posts: 2
Joined: 21 Aug 2016, 22:57
Auto: sm01ber

Re: KIA SORENTO

Post by arrowspedition »

Buna ziua, am o kia sorento 2007 at 170 cp. La pornire, motorul nu scoate fum, merge perfect, la fel si cand este cald, nu intrerupe, este totul ok. Dar la accelerare scoate fum negru, chiar de la 1500 rpm vad fum in oglinda retrovizoare (nu este exagerat).dar daca plec mai tare de pe loc, sau accelerez spre 3000 si ceva de ture scoate cam mult. Filtrele sunt schimbare! A mai patit cineva la fel? S-a rezolvat cumva? Multumesc!

User avatar
pepsopep
Posts: 15
Joined: 11 Mar 2011, 20:41
Auto: Sorento EX
Location: Bucuresti
Contact:

Re: KIA SORENTO

Post by pepsopep »

motorină 2,5; 170 CP.
Consum urban aproximativ 16L/100Km,
Consum extra aproximativ 11L/100 Km.

Tzicul
Posts: 5
Joined: 08 Jun 2009, 22:19
Auto:

Re: KIA SORENTO

Post by Tzicul »

Verifica furtunul de aer care vine de la turbo. La mine era spart, asa ca nu mai ajungea in motor aer proportional cu motorina comandata de pedala, iar ca rezultat era o dara de fum de 2 kilometri :)

Post Reply

Return to “Generalităţi”