modificare turbo

Cum se rezolvă diverse probleme
Post Reply
passportpass
Posts: 13
Joined: 19 Jan 2010, 11:14
Auto:

modificare turbo

Post by passportpass »

salut tuturor
as vrea sa stiu , daca cineva a pus in practica, schimbarea turbinei existente cu una mai mare: gen sprinter.stiu ca se poate, dar nu am gasit pe nimeni sa faca racordul.sfaturi, idei?
problema la mine este ca, daca merg cu motorul mai turat(chiar si pentru 2-3 km) incepe si fluiera turbina.trebuie sa ma opresc pe loc si sa stau 5 min.apoi isi revine.nu ma incomodeaza prea mult, deoarece rareori sunt nevoit sa depasesc 3000-3500 ture.
sorento 2.5 crdi at ex

sefmars
Posts: 217
Joined: 25 Jul 2008, 13:26
Auto:
Location: Bucuresti
Contact:

Re: modificare turbo

Post by sefmars »

hmm ciuadat viteza, si ciudata manifestare, eu am facut acelasi lucru am stat cu masina in 170 spre 180 si a trosnit furtunul de intercooler.... nu ar trebui sa zica nimic turbina la viteza aia, totusi zgomotul e posbil sa fie de la westgate din cauza suprapresiunii....

daca vrei sa faci upgrade nu iti recomand cu turbina de sprinter etc. am un amic care face buyback la turbinele mai vechi in schimbul celor cu geometrie variabila si iti remapeaza pt 170hp, adica iti face un upgrade la modelul 2007 de la sorento.... cel cu turbina cu geometrie variabila, daca esti interesat da'mi un pm si fac rost de numarul lui....
KIA Sorento 2.5 crdi EX 140HP
Image

User avatar
Sorcee'd
dromaderu'
Posts: 384
Joined: 09 Oct 2007, 13:13
Auto:
Location: Ploiesti
Contact:

Re: modificare turbo

Post by Sorcee'd »

sefmars,ai si un pret pentru diferenta de pret dintre cele doua turbine?
ma intereseaza numai dif de pret de la turbina normala la geometrie variabila,nu ma intereseaza upgrade la caluti,am 170 default.
Perseverare diabolicum
Cee'd 1.6/122 gloabe,negrutza cu o groaza de optionale(13),PH 73 PWR
Sorento 2.5 CRDI/AT Executive,PH 68 PWR,si asta tot cioara

sefmars
Posts: 217
Joined: 25 Jul 2008, 13:26
Auto:
Location: Bucuresti
Contact:

Re: modificare turbo

Post by sefmars »

pai daca ai 170 default inseamna ca ai deja geometrie variabila , alea cu geometrie fixa au 140hp, iar daca i-ai facut tunning si adus-o in 170 oricum tre sa refaci totul in calc pt turbina noua....

cat despre pret.. nu mi l-a zis nici mie la tel, tre sa te duci la el cu masina...
KIA Sorento 2.5 crdi EX 140HP
Image

User avatar
Sorcee'd
dromaderu'
Posts: 384
Joined: 09 Oct 2007, 13:13
Auto:
Location: Ploiesti
Contact:

Re: modificare turbo

Post by Sorcee'd »

te contrazic,nu am turbina cu geometrie variabila.Am sapat pe net dupa codul motorului meu si mi-au reconfirmat si cei de la service.Chiar daca motorul e de 170 cai din fabricatie,nu are turbina cu geometrie variabila.Si oricum astept un raspuns de la cineva privitor la ultimul upgrade la softul motorului(mai precis al turbinei),ca mi-au dat-o peste cap complet,poti vedea detalii aici viewtopic.php?f=147&t=8565
Perseverare diabolicum
Cee'd 1.6/122 gloabe,negrutza cu o groaza de optionale(13),PH 73 PWR
Sorento 2.5 CRDI/AT Executive,PH 68 PWR,si asta tot cioara

sefmars
Posts: 217
Joined: 25 Jul 2008, 13:26
Auto:
Location: Bucuresti
Contact:

Re: modificare turbo

Post by sefmars »

referitor la problema din link:

am avut acelasi simtome cand am incercat sa trec un calc de manuala pe auto , pe tester totul ok, dar la drum facea cam cum descrii tu, doar ca masina se tura,dar nu tragea, cel mai probabil patina ambreiajul... cu cat apasam pedala mai tare cu atat se tuara mai mult dar pumasina nu tragea mai rau...., da-mi un nr de tel pe rivat sa vb de asta daca vrei...

imi dadea a 5-a sdarea inaopoi intr-a 4-a si chetii de genul, si pe secvential facea la fel...


daca ai un back-up de la calc de bord, il poti rescrie cu un galleto


cat despre contrazicere, chiar as fi curio sa vad si eu masina :D
eventual sa fac un back-up la calc daca e cu turbina clasica si 170hp :D
KIA Sorento 2.5 crdi EX 140HP
Image

User avatar
Sorcee'd
dromaderu'
Posts: 384
Joined: 09 Oct 2007, 13:13
Auto:
Location: Ploiesti
Contact:

Re: modificare turbo

Post by Sorcee'd »

sefmars,ramane sa ne auzim in octombrie cind ma intorc in tara si sa ne vedem cu tot cu titiuri.Pina atunci poate listez si caracteristicile motorului sa vezi negru pe gri deschis.... :lol:
Treaba cu resoftarea am rezolvat-o(zic eu),dar tot pun masina pe tester si sa-i fereasca sfantul daca nu gasesc la tester ce scrie in specs la ea....
Ai nr meu in privat.Da-mi-l si tu pe al tau,te rog.
Perseverare diabolicum
Cee'd 1.6/122 gloabe,negrutza cu o groaza de optionale(13),PH 73 PWR
Sorento 2.5 CRDI/AT Executive,PH 68 PWR,si asta tot cioara

sefmars
Posts: 217
Joined: 25 Jul 2008, 13:26
Auto:
Location: Bucuresti
Contact:

Re: modificare turbo

Post by sefmars »

am vazut ce masina ai ;) ai pus vin-ul pe forum si m'am uitat putin la ea, ai motorul vgt nu wgt si din cate stiu eu vgt e dotat cu turbina cu geometrie variabila... sau oricum au schimbat turbina, ca de desfacut sa o vad in interior... nu am acut ocazia sa o vad decat pe a mea :D
KIA Sorento 2.5 crdi EX 140HP
Image

User avatar
Sorcee'd
dromaderu'
Posts: 384
Joined: 09 Oct 2007, 13:13
Auto:
Location: Ploiesti
Contact:

Re: modificare turbo

Post by Sorcee'd »

eu i-am intrebat chiar pe baietii din service si mi-au spus ca vgt e normala si wgt e variabila,deci din doua-una,ori ne inselam noi,ori ei sunt niste dobitoci,ceea ce nu m-ar mira.Ramane sa ne vedem in oct.
Perseverare diabolicum
Cee'd 1.6/122 gloabe,negrutza cu o groaza de optionale(13),PH 73 PWR
Sorento 2.5 CRDI/AT Executive,PH 68 PWR,si asta tot cioara

Post Reply

Return to “Tips & Tricks”