Page 2 of 2

Re: RESPINS la ITP

Posted: 13 Feb 2010, 16:35
by aeon
http://imageshack.us/
si postezi linkul

Re: RESPINS la ITP

Posted: 13 Feb 2010, 17:55
by Flipp
Exista nsite optiuni la forum sa incarc niste documente scanate?
Multumesc

Re: RESPINS la ITP

Posted: 14 Feb 2010, 12:21
by Ogy
Nu exista, dar ma poti contacta pe mine pe privat, sa te ajut altfel.

Re: RESPINS la ITP

Posted: 16 Jan 2011, 12:54
by livache20
deoarece sunt destul de betive masinile astea, majoritatea mergem cam subturate cu ele, mai ales prin oras (in majoritatea timpului <2000 ture), ceea ce duce la o depunere exagerata de funingine in tobe implicit picarea testului de noxe.

in saptamana dinainte sa va duceti la ITP, aveti grija sa aveti motorul bine incalzit, si apoi conduceti numai turat - nu va fie frica de 3500 ture, schimbati treptele numai acolo si nu coborati sub 2000. se vor curata tobele si nu veti avea probleme la noxe. mie mi-a iesit 0.4 dupa un astfel de tratament, la itp 4 ani, 30k km.

Re: RESPINS la ITP

Posted: 11 Oct 2011, 14:27
by alex79
In curand fac al doilea ITP. Oare o plimbare cu 3000-4000rpm pe o distanta de 2-3 km e suficienta pentru a iesi noxele bine la ITP?
Deobicei nu merg cu <2000rpm.
Pentru cine a mai facut ITP de curand(poate chiar Bacau)... Se uita cu atentie la stingator, trusa medicala? Trebuie sa ai 2 triunghiuri reflectorizante?

RESPINS la ITP

Posted: 11 Oct 2011, 21:15
by Philbox
@alex79: nu cred sa nu treci ITP! din ce vad in semnatura ai 1.4 ......deci benzina, si nu am auzit pana acum sa nu treaca testul de noxe un benzinar, mai ales la 40 si ceva de mii Km. Cei cu diesel se prea poate!(aici e o poveste intreaga, dar pt alt topic!). Daca in schimb ai fost deja si ai fost respins(am inteles eu gresit postul tau), ai fi primul de care aud eu!(al doilea daca il punem la socoteala pe cel care a deschis topicul, dar care nu a mai revenit cu post despre rezolvarea problemei, si deci nu o pot pune la socoteala, nefiind deci demonstrata!)

Re: RESPINS la ITP

Posted: 12 Oct 2011, 14:48
by alex79
Nici eu nu cred ca o sa fie probleme. Sambata ma duc sa fac ITP. Oricum o sa o forjez un pic.
Sper sa nu se lege de trusa medicala care este expirata. Stingatorul este in termen. Am si un triunghi chiar. Nu stiu daca trebuie si al doilea.
La primul ITP la programare mi-au atras atentia la trusa si stingator. La noxe nu au fost probleme atunci.

Re: RESPINS la ITP

Posted: 12 Oct 2011, 15:04
by dragosv
alex79 wrote:Nici eu nu cred ca o sa fie probleme. Sambata ma duc sa fac ITP. Oricum o sa o forjez un pic.
Sper sa nu se lege de trusa medicala care este expirata. Stingatorul este in termen. Am si un triunghi chiar. Nu stiu daca trebuie si al doilea.
La primul ITP la programare mi-au atras atentia la trusa si stingator. La noxe nu au fost probleme atunci.
poti gasi pachete de schimb pt trusa medicala la selgros,costa cam 15 lei

Re: RESPINS la ITP

Posted: 14 Oct 2011, 15:24
by misuspita
Da, e pacat sa nu treci inspectia din cauza unei truse. Mai bine o ai, cine stie cand doamne fereste ai nevoie de ea. Cat despre noxe, daca nu mergi cu ea sub 2000 rpm si vede macar o data pe saptamana un 5000rpm, nu ar trebui sa ai probleme

Re: RESPINS la ITP

Posted: 15 Oct 2011, 15:04
by alex79
Totul a fost in regula. Nici nu s-a uitat la trusa, stingator, triunghiuri. Am forjat-o un pic inainte de a ma duce. Am dat omului 20lei ca m-a rezolvat repede si intarziasem. Eram programat la 8 30 si am ajuns pe la 9. In plus a aranjat de am intrat imediat la schimbat cauciucurile. Nu am mai luat nicio trusa sau pachet de inlocuire. La schimbat cauciucuri deja a inceput sa se aglomereze.
Cost ITP 75 lei in Bacau.

Re: RESPINS la ITP din cauza parametrului LAMBDA CEED 2008!!

Posted: 28 Aug 2012, 13:07
by adrian05ro
http://www.pilotauto.ro/tuning-magazin/ ... esentiale/

este mai pe intelesul tuturor acest shortcut :wink: , altfel s-ar putea sa sughiti :roll: