[Accident] Mic accident
[Accident] Mic accident
Salut !
Din pacate ce am facut, ce n-am facut, m-am ales cu o mare zgarietura pe portiera fata, portiera spate, aripa, si 2 cm pe spolier + tabla pe portiere si aripa e "botzita" (gen "infundata") aprox. 2 mm. (nu uniform). Intrebarea mea ar fi :
Stie cineva daca cei de la service pot indrepta tabla, sau trebuiesc schimbate portierele + aripa ? (Mentionez ca nu e vorba despre zgarietura cu cheia sau alte obiecte de genu. Masina a fost lovita ("shtearsa") de o alta masina.)
Ah si era sa uit....
Vopsirea partilor zgariate se face separat (adica se dau jos de pe masina....) nu ?
Din pacate ce am facut, ce n-am facut, m-am ales cu o mare zgarietura pe portiera fata, portiera spate, aripa, si 2 cm pe spolier + tabla pe portiere si aripa e "botzita" (gen "infundata") aprox. 2 mm. (nu uniform). Intrebarea mea ar fi :
Stie cineva daca cei de la service pot indrepta tabla, sau trebuiesc schimbate portierele + aripa ? (Mentionez ca nu e vorba despre zgarietura cu cheia sau alte obiecte de genu. Masina a fost lovita ("shtearsa") de o alta masina.)
Ah si era sa uit....
Vopsirea partilor zgariate se face separat (adica se dau jos de pe masina....) nu ?
Re: Mic accident.
whiteboy wrote: Stie cineva daca cei de la service pot indrepta tabla, sau trebuiesc schimbate portierele + aripa ? (Mentionez ca nu e vorba despre zgarietura cu cheia sau alte obiecte de genu. Masina a fost lovita ("shtearsa") de o alta masina.)
Ah si era sa uit....
Vopsirea partilor zgariate se face separat (adica se dau jos de pe masina....) nu ?
Imi pare rau pentru incident.
Cu siguranta se poate indrepta tabla.
Teoretic, aripa fata si portierele ar trebui demontate mai intai, dezechipate si apoi vopsite. Aripa spate nu se poate demonta (valabil la mai toate masinile) pentru ca e sudata. Asta se vopseste de regula direct pe masina.
Mitsubishi Lancer 1,6 din 22.09.2007
http://www.mitsu.ro
Kia Cee'd 1,6 DSL MT Base din 25.10.2007 http://www.clubkia.ro
Dacia LOGAN 1,4 din 28.06.2006
Dacia Berlina 1410 din 1994
http://www.mitsu.ro
Kia Cee'd 1,6 DSL MT Base din 25.10.2007 http://www.clubkia.ro
Dacia LOGAN 1,4 din 28.06.2006
Dacia Berlina 1410 din 1994
-
- 3/E
- Posts: 3087
- Joined: 16 May 2007, 13:40
- Auto:
- Location: Constanta
- Contact:
@Sfinxul - Man, din fericire, aripa fata a scapat nevatamata , cat despre aripa spate, nu pot decat sa ma bucur ca nu o dau jos pentru ca am observat ca reprezinta o mare parte din masina (gen --> bucata dintre spolier si portiera din spate, si se continua pe deasupra geamurilor de la portiere pana in fata aproape de unde incepe parbrizul).
@andrei0241 - nu cred ca va fi necesara modelaera cu chit a tablei, pentru ca nu e botita atat de tare. Si din cate am mai auzit si eu de la baietii (sper sa nu spun o mare prostie aici), am inteles ca exista un anume dispozitiv magnetic, care vine montat pe piesa avariata si o indreapta. (Un fel de matrita magnetica ?!). Va rog sa nu ma injurati foarte tare pentru ce am scris aici. Si mie mi se pare cam s.f. dar in acelasi tip, nu atat de s.f. incat imposibil. Sunt si eu optimist acu'.... poate poate.
@andrei0241 - nu cred ca va fi necesara modelaera cu chit a tablei, pentru ca nu e botita atat de tare. Si din cate am mai auzit si eu de la baietii (sper sa nu spun o mare prostie aici), am inteles ca exista un anume dispozitiv magnetic, care vine montat pe piesa avariata si o indreapta. (Un fel de matrita magnetica ?!). Va rog sa nu ma injurati foarte tare pentru ce am scris aici. Si mie mi se pare cam s.f. dar in acelasi tip, nu atat de s.f. incat imposibil. Sunt si eu optimist acu'.... poate poate.
@whiteboy
Eu as fi fost mai fericit daca ar fi scapat neatinsa aripa spate. Aripa de pe fata, daca nu iese, o poti inlocui in cele din urma pe cand la cea de pe spate se intervine mai greu.
Indreptarea tablei se face mai nou prin "sudarea unor cuie" pe suprafata deformata si apoi e trasa pana la nivel insa, nu scapa fara o mica chituire.
Eu as fi fost mai fericit daca ar fi scapat neatinsa aripa spate. Aripa de pe fata, daca nu iese, o poti inlocui in cele din urma pe cand la cea de pe spate se intervine mai greu.
Indreptarea tablei se face mai nou prin "sudarea unor cuie" pe suprafata deformata si apoi e trasa pana la nivel insa, nu scapa fara o mica chituire.
Da, asa mi-a zis si mie la IMG cand am fost sa vad cat ma costa sa indrept o alveola facuta cu cuiul in portiera . (200E+TVA din cauza ca trebuia vopsita si portiera dupa indreptare)Sfinxul wrote:Indreptarea tablei se face mai nou prin "sudarea unor cuie" pe suprafata deformata si apoi e trasa pana la nivel insa, nu scapa fara o mica chituire.
Ex-Pro Cee'd 1,4 Best
Actual Ford Focus mk4 1.0 125CP
Actual Ford Focus mk4 1.0 125CP
..cu chitul nu ar fi mare problema daca este pus corect...in ce priveste "cuiele"...deh, atentie daca/cum se repara protectia anticoroziva / antifonarea de pe fata interioara - cea care nu se vede! - asta pt ca sudura presupune si incalzire & ardere acoperirilor de protectie/antifon, etcSfinxul wrote: Indreptarea tablei se face mai nou prin "sudarea unor cuie" pe suprafata deformata si apoi e trasa pana la nivel insa, nu scapa fara o mica chituire.
personal cred ca acolo unde e acces, un ciocan priceput & nicovalita & chit is mai sanatoase..
bafta
cassa white & rainbow blue ceed 1,4 ltd edition + ceva optionale. BC 02YDA; ODO> 23 K
Dorele, ne mai tii mult ma?
Dorele, ne mai tii mult ma?
@ida01ro
Subscriu la cele spuse de Carcotasul Sef ida01ro. Mai degraba prefer ciocanul si nicovala decat sudura. Dar e din ce in ce mai greu sa mai gasesti oameni priceputi in aceasta meserie. In plus, o astfel de reparatie dureaza mai mult si in ziua de astazi, service-urile nu stiu daca mai sunt dispuse sa acorde prea mult timp unei reparatii.
Subscriu la cele spuse de Carcotasul Sef ida01ro. Mai degraba prefer ciocanul si nicovala decat sudura. Dar e din ce in ce mai greu sa mai gasesti oameni priceputi in aceasta meserie. In plus, o astfel de reparatie dureaza mai mult si in ziua de astazi, service-urile nu stiu daca mai sunt dispuse sa acorde prea mult timp unei reparatii.
whiteboy wrote:ida01ro, vad ca esti din bacau
what's so funny ?
pot sa relatez doar : la service am fost pentru inlocuirea spoiler spate; am asteptat aprox 3 sapt piesa, a fost vopsita OK si montata aproximativ...bine. total 2300 ron si o ora de asteptat, cat a durat operatia.whiteboy wrote:Stii cumva cum lucreaza baietii de acolo de la service ?
nu am curaj sa recomand nici un meserias din romanica ..asa ca ..fiecare cum io fi norocu' !
PS: aaaaa...scuze, am mai fost o data sa reclam troncanitul din coloana! au aplicat un BS - pe care mi l-au aratat si mie - de starngere a unor suruburi...apoi am fost trimis la plimbare - singur, degeaba am cerut un mester sa mearga cu mine !! - sa verific daca mai face ...si sigur ca facea !!!...intors, cerut mester din nou, venit mester, plimbat din nou...alta benzina, alta distractie...intors in service...strans iar suruburi ...apoi vazand ca mai am 2000km pana la revizie...mi-a spus: reclamati asta la revizie...si PA ca s-a terminat programul....
cassa white & rainbow blue ceed 1,4 ltd edition + ceva optionale. BC 02YDA; ODO> 23 K
Dorele, ne mai tii mult ma?
Dorele, ne mai tii mult ma?
Ma da suparaciosi mai sunteti voi cei din bacau mai ales cind e vb de un bucurestean (care sa dovedit sa fie tot din bacau)
Cee'd SW 2.0 CRDi 140CP~170CP 6MT TX pregatit sa frustreze...a different ONE
Kia Ceed SW 200Km/h - http://www.youtube.com/watch?v=tsQNcrqPImk
MAX 221km/h pe GPS/Autobahn Austria
Kia Ceed SW 200Km/h - http://www.youtube.com/watch?v=tsQNcrqPImk
MAX 221km/h pe GPS/Autobahn Austria
STIAM ...chiar nu m-am suparat si nici nu sufar de patriotism local ca unii..da' imi place mult emoticonu' ala !whiteboy wrote:Stai usor, nu te supara. Si eu sunt tot din bacau, si eram bucuros ca am vazut pe cineva "de acasa" prin zona.
chestia este ca io is bacauan...PARAT ! deh, asta este...
numai bine
cassa white & rainbow blue ceed 1,4 ltd edition + ceva optionale. BC 02YDA; ODO> 23 K
Dorele, ne mai tii mult ma?
Dorele, ne mai tii mult ma?