Lucrari detailing auto

Forum rules
1. Postarea în regim „bazar” (bunuri personale: "vând 4 capace", "am 10 pixuri de la mama din America, vând 9 din ele, etc.) este neîngrădită membrilor activi, orice altă situaţie necesitând acordul adminilor.
2. Contrareclama este interzisă (excepţie face situaţia în care se aduc argumente dovedite privind reaua voinţă şi/sau tentativa de fraudă din partea ofertantului!).
3. Offtopicul este interzis
4. „Ridicarea” anunţurilor prin posturi seci gen „up”, „valabil”, „nu vrea nimeni” se interzice.
5. Orice activităţi care aduc atingere legilor în vigoare sunt interzise.

Pentru orice detalii contactaţi Echipa Tehnică ( clubkia@clubkia.ro)
belghiru
Posts: 101
Joined: 22 Dec 2010, 21:35
Auto: 2008, C'eed SW
Location: Bucuresti

Re: Lucrari detailing auto

Post by belghiru »

Despre interior e vorba. Mai rau e cu timpul liber.
C-Apostrophe-D SW 1,6 crdi piston grey

User avatar
Sharkky
Posts: 108
Joined: 25 Mar 2010, 14:39
Auto:
Location: Bucuresti
Contact:

Re: Lucrari detailing auto

Post by Sharkky »

Lasa-mi un numar de telefon si vedem ce putem rezolva,fara sa stricam programul.

User avatar
Sharkky
Posts: 108
Joined: 25 Mar 2010, 14:39
Auto:
Location: Bucuresti
Contact:

Re: Lucrari detailing auto

Post by Sharkky »

Reconditionare faruri - Mercedes Clasa A

Masina in cauza este din 1999, motorizare diesel, cu aproximativ 250.000 km.
M-am apucat la ora 7, dimineata, o ora numai buna de lucru.
De la 9, a inceput caldura ucigatoare.

Farurile, inainte de reconditionare
Image

Image

Image

Au urmat pasii de wetsand: P800, P1000
Image

Image

Farul dreapta, dupa P2000, spot pad portocaliu Shine Mate + 3M FCP
Image

Dupa Menzerna PO 106FA pe spot pad alb Shine Mate si un strat de ceara Collinite 476S
Image

Farul stanga, aceleasi etape ca si cel din dreapta
Image

Materiale folosite:
- banda mascare 3M
- lavete Kent
- multa apa
- rotativa Matrix CP1200
- 3M FCP
- Menzerna PO106FA
- spot pad portocaliu Shine Mate + spot pad alb Shine Mate
- coli abrazive Smirdex P800, P1000, P2000
- ceara Collinite 476S
- IPA

Timp de lucru: ~ 2h

User avatar
Sharkky
Posts: 108
Joined: 25 Mar 2010, 14:39
Auto:
Location: Bucuresti
Contact:

Re: Lucrari detailing auto

Post by Sharkky »

Reconditionare faruri - BMW X5(E70)

Masina a ajuns la mine vineri, pentru o reconditionare a farurilor.
Ciudat a fost ca farul de pa partea soferului a fost intr-o stare deplorabila, fata de celalalt.
Masina avea in jur de 80.000 km.

Starea initiala
Image

Image

Problemele severe ale farului stanga
Image

Pentru farul problematic, slefuirea pe ud s-a efectuat de la P800
Image

P1500 ...
Image

P2000
Image

Farul din dreapta nu a fost foarte deteriorat, fiind folosita doar P3000 pentru a inlatura mici zgarieturi
Image

Dupa 3M FCP ...
Image

Image

Image

Pas de finish cu spot pad-ul alb Shine Mate + Menzerna PO106FA
Image

Aplicare ceara Collinite 476S
Image

Finalul, dupa buffing ...
Image

Image

Materiale folosite:
- banda mascare 3M
- lavete Kent
- multa apa
- rotativa Matrix CP1200
- 3M FCP
- Menzerna PO106FA
- aplicator spuma
- spot pad portocaliu Shine Mate + spot pad alb Shine Mate
- coli abrazive Smirdex P800, P1000, P1500, P2000, P3000
- ceara Collinite 476S
- IPA

Timp de lucru: ~ 3h

User avatar
Sharkky
Posts: 108
Joined: 25 Mar 2010, 14:39
Auto:
Location: Bucuresti
Contact:

Re: Lucrari detailing auto

Post by Sharkky »

Renault Laguna 2 - Detailing complet

Masina in cauza este o Laguna 2, an de fabricatie 2003, aproximativ 125000 km la bord, albastru metalizat.
Proprietarul a dorit o readucere la viata a masinii...

Asadar, am inceput cu interiorul, care se prezenta in felul urmator:
Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Masina era plina de astfel de "bulinute", atenuand greierasii pe timp de iarna, cand plasticul devine enervant ...
Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Am inceput prin curatarea plafonului si a parasolarelor cu Pulimax diluat 1:10, o perie cu par scurt si muuulte lavete.
Cateva 50/50 din timpul operatiunilor ...
Image

Image

Pentru zonele cu piele, am folosit Gliptone Leather Cleaner, intins uniform pe toata suprafata si agitat cu o perie.

Cotiera
Image

Scaun sofer
Image

Image

Spatar scaun dreapta
Image

Sezut dreapta
Image

Tetiera
Image

Pentru bord si plasticele aferente, am folosit 1Z Cockpit Premium
Image

Image

Pentru mocheta, am apelat la aspiratorul cu injectie-extractie, la Pulimax diluat 1:10 si Valet Pro Heavy Duty Extraction Cleaner, diluat 1:10
Pentru un rezultat cat mai bun, s-au efectuat aproximativ 5 clatiri, pana nu a mai iesit mizerie
Image

Inca un 50/50 pe hayon...
Image

Portiera
Image

Image

Image

Image

Mizeria extrasa din mocheta de la sofer
Image

Dupa aproximativ 6 ore de munca, interiorul se prezenta cam asa:
Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Oricat am injectat Pulimax si Valet Pro + agitat in zonele incapatanate, tot au ramas cateva urme ...
Image

Image

Image

Inca o urma mica ...
Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Balamalele au fost curatate cu Supermafrasol si gresate cu Lubrimax, tot de la Mafra.

Spre seara, m-am apucat de exterior, incepand cu rotile ...
Am pulverizat din belsug Valet Pro Blue Gel Wheel Cleaner si agitat cu peria de la KentImage

Image

Am trecut la cauciuc, pe care l-am curatat cu APC, agitat bine cu o perie mai dura
Image

Pregatirea pentru spalarea 2BM, cu ajutorul a 20ml de Chemical Guys Citrus Wash & Gloss in 10L de apa rece
Image

Cu toate ca era apa rece, spuma era incontrolabila :)
Image

Spalarea s-a facut cu un burete moale, lubrifierea fiind nemaipomenita
Image

Chederele au fost si ele date cu APC si agitat bine cu peria
Image

Ce a mai ramas de la spalare
Image

Uscarea s-a facut cu prosopulCobra Deluxe Ultra 600
Image

Image

Am trecut la decontaminarea lacului cu ajutorul argilei Bilt Hamber Medium si multa apa.

Un sfert din capota ...
Image

Un alt sfert de capota
Image

Aripa ... A ramas si marker-ul utilizat pentru mascarea zgarieturilor profunde
Image

Usa sofer
Image

Usa spate
Image

Hayon
Image

Jumatate de plafon
Image

Nivelul de contaminare al lacului era destul de ridicat, semn ca nu a avut nimeni grija de masina, asa cum trebuie.

Gainatul de pasare lasat in exces, a lasat urme adanci in lac si vopsea
Image

Am pregatit o zona de test, inainte de incheierea primei zile de lucru ...
Image

Dupa o trecere cu pad-ul portocaliu LC + Meguiars Ultimate Compound
Image

Image

Se pare ca avem un lac moale spre mediu, semn ca vom avea rezultate destul de bune.

A 2-a zi de dimineata, am pornit la vanatoarea de defecte
Image

Image

Image

Sigur nu va iesi la polish ...
Image

Image

Image

Image

Image

O dovada ca cineva a mai incercat un polish pe aripa ...
Image

Plafonul era destul de afectat ...
Image

Image

Lac zgariat destul de bine
Image

Sub lumina reflectorului, capota se prezenta cam asa
Image

Image

Matrix CP1200 + pad LC portocaliu + Meguiars Ultimate Compound
Image

Un 50/50
Image

Image

Image

Image

Capota finalizata
Image

Un 50/50 pe aripa
Image

Am inceput tot cu LC portocaliu + UC, terminand cu orbitala + pad galben Menzerna + Menzerna PO 106FA
Image

50/50 (usa vs. aripa)
Image

Image

50/50 pe oglinda
Image

Arcada usa, alt 50/50 ...
Image

Usa ...
Image

Finish-ul lasat de PO 106FA
Image

Image

Image

Am ajuns si pe la hayon
Image

Fiind ceva mai afectat, am aruncat in joc pad-ul galben LC + 3M FCP, creatorul de holograme :)
Image

Cateva cadre cu usile finalizate
Image

Image

Revenind la hayon, PO 106FA a venit de hac hologramelor
Image

Pentru o corectie eficienta asupra plafonului, am ales pad-ul de microfibra de la Optimum + 3M FCP, combinatie care a lasat in urma o gramada de swirls-uri, corectate apoi cu orbitala si PO 106FA
Image

Final ...
Image

Pentru protectie, am ales Finish Kare #2685, aplicat cu pad-ul rosu de la Sonus (SFX4) si orbitala
Image

Image

Buffing-ul s-a facut extrem de usor, dupa aproximativ 15 minute

Ca si bonus, stopurile au primit si ele o reconditionare, urmata de un strat de Collinite 476S
Inainte ...
Image

Image

Dupa
Image

Image

Cauciucurile, chederele, bandourile, oglinzile au primit un strat de Finish Kare 108AS Top Kote.
Geamurile au fost curatate si tratate cu Stoner Invisible Glass Cleaner with Rain Repellent.

O poza de final, inainte de a preda masina, la 22.30 :)
Image

Materiale folosite:

Interior:
- aspirator cu injectie-extractie Zelmer 919.5 SK
- Gliptone Leather Cleaner
- Pulimax
- Valet Pro Heavy Duty Extraction Cleaner
- 1Z Cockpit Premium
- lavete Kent
- Supermafrasol
- Lubrimax
- Stoner Invisible Glass Cleaner
- pensule, perii

Exterior:
Decontaminare - Bilt Hamber Medium, 1Z Acrysol
Spalare: burete, Chemical Guys Citrus Wash & Gloss
Uscare: Cobra Deluxe Ultra 600
Corectie:
- Matrix CP1200, Shine Mate ERO 600
- pad portocaliu Lake Country CCS, pad galben Lake Country CCS, pad rosu Sonus SFX4, pad galben Menzerna, spot pad Menzerna galben, spot pad portocaliu Shine Mate, spot pad alb Shine Mate, pad microfibra Optimum
- 3M Fast Cut Plus, Meguiar's Ultimate Compound, Menzerna PO 106FA
- lavete Meguiar's Supreme Shine
- IPA
- dressing Finish Kare 108AS Top Kote
- ceara Finish Kare #2685
- tratament hidrofob geamuri: Stoner Invisible Glass with Rain Repellant

Timp de lucru: ~25 ore, impartite pe 2 zile

User avatar
Sharkky
Posts: 108
Joined: 25 Mar 2010, 14:39
Auto:
Location: Bucuresti
Contact:

Re: Lucrari detailing auto

Post by Sharkky »

Reconditionare faruri - BMW 320d (E46)

Sambata daca tot ma durea mijlocul, am zis sa ma folosesc de zicala "cui pe cui se scoate" si sa ma ocup de un set de faruri.
Masina in cauza este fabricatie 2003, cu o matuiala destul de urata in partea superioara a farurilor si o multitudine de crapaturi in plastic, ce nu au putut fi scoase (acelasi fenomen ca si la X5-ul prezentat anterior).

Starea initiala ...
Image

Image

Image

Image

Image

Wetsand cu P1000 ...
Image

Dupa P1000, P1500, P2000, P3000, am zis sa incerc un 50/50...
Image

O trecere cu rotativa, spot pad portocaliu Shine Mate + 3M Fast Cut Plus
Image

Aceleasi etape si pentru celalalt far...
Image

Finish-ul s-a facut cu spot pad-ul galben Menzer + Menzerna PO 106FA, urmat de un strat de ceara Collinite 476S
Image

Image

Image

Ca bonus, i-am readus la viata si semnalele de pe aripi.
Avand masina din 2007, nici nu stia cum aratau ele la inceputuri ...
Image

La final ...
Image

Materiale folosite:
- banda mascare 3M
- lavete Kent
- multa apa
- rotativa Matrix CP1200
- 3M FCP
- Menzerna PO 106FA
- aplicator spuma
- spot pad portocaliu Shine Mate + spot pad galben Menzerna
- coli abrazive Smirdex P1000, P1500, P2000, P3000
- ceara Collinite 476S
- IPA

Timp de lucru: ~ 2h 30 min

User avatar
Sharkky
Posts: 108
Joined: 25 Mar 2010, 14:39
Auto:
Location: Bucuresti
Contact:

Re: Lucrari detailing auto

Post by Sharkky »

Detailing interior extrem - Fiat Stilo

Masina in cauza mi-a fost adusa luni dupa masa, pentru curatarea interiorului, asa cum se cuvine.
Nu am retinut anul fabricatiei, dar aveam aproximativ 150.000 km ...
Nu cred sa fi fost mai noua de 2002-2003.
Proprietarul spunea ca masina a fost imprumutata la o cunostinta, mergand mai mult cu niste copii in spate, ce au folosit bancheta pe post de trambulina...

Marti dimineata, m-am inarmat cu manusi de plastic, si am inceput treaba.

Starea initiala
Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Am pregatit Pulimax 1:10, si am facut cateva probe ...
Image

Image

Image

Image

Am scos la lumina si aspiratorul cu injectie-extractie, folosind tot Pulimax 1:10, urmat de aproximativ 4-5 clatiri cu simt de raspundere.

Mi-am permis sa execut un 50/50 pe scaunul soferului
Image

Image

Scaun curat vs. scaun murdar
Image

Mizeria extrasa din scaun...
Image

Inca un 50/50 pe portiera...
Image

De obicei, nu murdaresc mai mult de 15-20 lavete la un interior dar in cazul de fata, a fost nevoie sa le spal de 2 ori, dupa fiecara spalare rezultand asa ceva...
Image

Bancheta spate, inainte/dupa ...
Image

Image

Image

Image

Image

Inca un 50/50 reusit, as spune ...
Image

Mizeria era pur si simplu depusa pe tapiterie
Image

Inainte de aspirare, am folosit o laveta pentru a da jos grosul...
Image

Polita spate inainte ...
Image

Dupa curatare...
Image

Portbagajul curatat si el ...
Image

Dupa aproximativ 8 ore de munca, masina se prezenta in felul urmator:
Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Geamurile au fost curatate cu Stoner Invisible Glass with Rain Repellent
Image

Mizeria ramasa de la tetiere si portbagaj
Image

Bordul si plasticele aferente au fost curatate cu 1Z Cockpit Premium.
Presurile au fost spalate cu peria si cu APC.
Pragurile si plasticele de sub bord au fost date cu Mafra Diamantplast.

Materiale folosite:
- aspirator injectie-extractie Zelmer 919.5 SK
- Mafra Pulimax
- 1Z Cockpit Premium
- Mafra Diamantplast
- Stoner Invisible with Rain Repellent
- un teanc de lavete
- manusi plastic
- diverse perii

Timp de lucru: ~8
ore

User avatar
Nesta3
Moderator General
Posts: 5221
Joined: 17 Mar 2009, 05:31
Auto: Kia Sportage QL
Location: Bucharest

Re: Lucrari detailing auto

Post by Nesta3 »

Asa jeg si sa mai si stai in el:(
Felicitari,a iesit super ok. =D>
EX : 2008 Kia Proceed 1.4MPI Best

EX : 2016 KIA SPORTAGE 1.6GDI STYLE

2021 Peugeot E-2008 GT LINE
2013 Nissan Qashqai+2 Techview Edition

User avatar
Sharkky
Posts: 108
Joined: 25 Mar 2010, 14:39
Auto:
Location: Bucuresti
Contact:

Re: Lucrari detailing auto

Post by Sharkky »

Da, cu greu am putut intra in masina la inceput ...
Nici eu nu ma pot gandi cum pot unii sa mearga cu masinile asa.

Multumesc pentru aprecieri!

User avatar
Sharkky
Posts: 108
Joined: 25 Mar 2010, 14:39
Auto:
Location: Bucuresti
Contact:

Re: Lucrari detailing auto

Post by Sharkky »

Reconditionare faruri - Opel Astra Classic (G)

Dupa cum bine stiti, Opel Astra Classic este una din masinile "premiante" la faruri deteriorate.
Proprietarul era convins ca nu se mai poate face nimic, urmand sa le schimbe cu altele noi.

Starea initiala
Image

Image

Image

Dupa etapele de matuire cu P1000, 1500, 2000, 3000 ...
Image

Corectia finala efectuata cu rotativa + spot pad Shine Mate portocaliu + 3M FCP iar ca finish, spot pad alb + Menzerna Power Finish
Image

Image

Image

Image

Image

La final, farurile au primit un strat de ceara solida Collinite 476S.

Materiale folosite:
- banda mascare
- lavete Kent
- multa apa
- rotativa Matrix CP1200
- 3M FCP
- Menzerna Power Finish
- aplicator spuma
- spot pad portocaliu Shine Mate + spot pad galben Menzerna
- coli abrazive Smirdex P1000, P1500, P2000, P3000
- ceara Collinite 476S
- IPA

Timp de lucru: ~ 2h 30 min

------------------------------------------------------------------------------------

Reconditionare faruri - Mitsubishi Outlander

Desi masina este un model nou, se pare ca au dat gres si la acest model cu farurile.

Starea initiala
Image

Image

Image

Image

Image

Image

Dupa etapele de matuire cu P1000, 1500, 2000, 3000 ...
Image

Corectia finala efectuata cu rotativa + spot pad Shine Mate portocaliu + 3M FCP iar ca finish, spot pad alb + Menzerna Power Finish
Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Ca si Opel-ul de mai devreme, si acestea au primit un strat de ceara solida Collinite 476S.

Materiale folosite:
- banda mascare
- lavete Kent
- multa apa
- rotativa Matrix CP1200
- 3M FCP
- Menzerna Power Finish
- aplicator spuma
- spot pad portocaliu Shine Mate + spot pad galben Menzerna
- coli abrazive Smirdex P1000, P1500, P2000, P3000
- ceara Collinite 476S
- IPA

Timp de lucru: ~ 2h 30 min

User avatar
Sharkky
Posts: 108
Joined: 25 Mar 2010, 14:39
Auto:
Location: Bucuresti
Contact:

Re: Lucrari detailing auto

Post by Sharkky »

Reconditionare faruri - Opel Astra Classic (G)

Masina in cauza este fabricatie 2001, adusa in tara prin 2010.
Proprietarul era pe cale sa cumpere 2 faruri aftermarket ...

Starea initiala
Image

Image

Wetsand cu P1000/P1500/P2000/P3000
Image

Image

Am inceput cu 3M FCP + spot pad LC Waffle Pro, Menzerna Power Finish + spot pad alb Shine Mate + CP1200, apoi am aplicat un strat de ceara Collinite 476S
Image

Image

Finalul dupa buffing...
Image

Image

Image

Image

Materiale folosite:
- banda mascare
- lavete Kent
- multa apa
- rotativa Matrix CP1200
- 3M FCP
- Menzerna Power Finish
- aplicator spuma
- spot pad portocaliu LC Waffle Pro + spot pad alb Shine Mate
- coli abrazive Smirdex P1000, P1500, P2000, P3000
- ceara Collinite 476S
- IPA
Timp de lucru: ~ 2h

User avatar
clrandrei
Posts: 556
Joined: 10 Apr 2011, 19:33
Auto:

Re: Lucrari detailing auto

Post by clrandrei »

Tot respectul pentru munca care o faci.

Am citit si vazut atent pozele...bravo.

Masina mea e relativ noua...nu am nevoie..dar o sa apelez la tine cand e cazul si ai recomandarea mea,

Numai bine,
Andrei
B-812-ANW - Virginia :)
Kia Cee'd 1.6 CVVT 126CP
An fabricatie: 2010 Iunie - 47.000km
[url=https://picasaweb.google.com/Andreicalarasanu/Virginia06012013]Virginia's Pics[/url]
Working: [url=http://premiotravel.com/ro/]www.premiotravel.ro[/url]

User avatar
Sharkky
Posts: 108
Joined: 25 Mar 2010, 14:39
Auto:
Location: Bucuresti
Contact:

Re: Lucrari detailing auto

Post by Sharkky »

Multumesc frumos!

lucianian
Posts: 69
Joined: 28 Mar 2013, 15:35
Auto: kia ceed 2.0DSL

Re: Lucrari detailing auto

Post by lucianian »

salut,

Care ar fi pretul pentru reconditionarea farurilor?
Ms!

User avatar
Sharkky
Posts: 108
Joined: 25 Mar 2010, 14:39
Auto:
Location: Bucuresti
Contact:

Re: Lucrari detailing auto

Post by Sharkky »

Salut!

Pretul este de 100 lei.
Farurile nu sunt tocmai mici ...
Colegul Nesta3 stie cel mai bine cam cat e de munca si felul in care lucrez :)
Lucrarea este facuta cu simt de raspundere, nu se cauta volum, ci calitate.

Multumesc!

Post Reply

Return to “Bazar”