Lucrari detailing auto
Forum rules
1. Postarea în regim „bazar” (bunuri personale: "vând 4 capace", "am 10 pixuri de la mama din America, vând 9 din ele, etc.) este neîngrădită membrilor activi, orice altă situaţie necesitând acordul adminilor.
2. Contrareclama este interzisă (excepţie face situaţia în care se aduc argumente dovedite privind reaua voinţă şi/sau tentativa de fraudă din partea ofertantului!).
3. Offtopicul este interzis
4. „Ridicarea” anunţurilor prin posturi seci gen „up”, „valabil”, „nu vrea nimeni” se interzice.
5. Orice activităţi care aduc atingere legilor în vigoare sunt interzise.
Pentru orice detalii contactaţi Echipa Tehnică ( clubkia@clubkia.ro)
1. Postarea în regim „bazar” (bunuri personale: "vând 4 capace", "am 10 pixuri de la mama din America, vând 9 din ele, etc.) este neîngrădită membrilor activi, orice altă situaţie necesitând acordul adminilor.
2. Contrareclama este interzisă (excepţie face situaţia în care se aduc argumente dovedite privind reaua voinţă şi/sau tentativa de fraudă din partea ofertantului!).
3. Offtopicul este interzis
4. „Ridicarea” anunţurilor prin posturi seci gen „up”, „valabil”, „nu vrea nimeni” se interzice.
5. Orice activităţi care aduc atingere legilor în vigoare sunt interzise.
Pentru orice detalii contactaţi Echipa Tehnică ( clubkia@clubkia.ro)
Re: Lucrari detailing auto
Reconditionare faruri - Renault Megane 2
Fara prea multe comentarii, am mai bifat pe lista un set de faruri.
"Pacientul" a fost un Renault Megane 2, cu o matuiala destul de severa asupra farurilor.
Recomandarile "expertilor" din service au fost de schimbare a farurilor ...
Cu toate ca afara au fost in jur de 3-4 grade, operatiunea a decurs fara probleme.
Starea initiala a farurilor
Indepartarea oxidarii cu ajutorul hartiei abrazive: P1000, P1500, P2000, P2500, P3000
Indepartarea urmelor de wetsand cu ajutorul rotative Matrix CP1200 + spot pad portocaliu LC Waffle Pro + 3M FCP, urmat de finish cu orbitala Shine Mate ERO 600 + spot pad galben Menzerna + Menzerna Power Finish
Farurile au fost sterse cu IPA, dupa care s-a aplicat un strat de ceara Collinite 476S
Materiale folosite:
- banda mascare
- lavete Kent
- multa apa
- rotativa Matrix CP1200 + orbitala Shine Mate ERO 600
- 3M FCP
- Menzerna Power Finish
- aplicator spuma
- spot pad portocaliu LC Waffle Pro + spot pad galben Menzerna
- coli abrazive Smirdex P1000, P1500, P2000, P2500, P3000
- ceara Collinite 476S
- IPA
Timp de lucru: ~ 2h
Fara prea multe comentarii, am mai bifat pe lista un set de faruri.
"Pacientul" a fost un Renault Megane 2, cu o matuiala destul de severa asupra farurilor.
Recomandarile "expertilor" din service au fost de schimbare a farurilor ...
Cu toate ca afara au fost in jur de 3-4 grade, operatiunea a decurs fara probleme.
Starea initiala a farurilor
Indepartarea oxidarii cu ajutorul hartiei abrazive: P1000, P1500, P2000, P2500, P3000
Indepartarea urmelor de wetsand cu ajutorul rotative Matrix CP1200 + spot pad portocaliu LC Waffle Pro + 3M FCP, urmat de finish cu orbitala Shine Mate ERO 600 + spot pad galben Menzerna + Menzerna Power Finish
Farurile au fost sterse cu IPA, dupa care s-a aplicat un strat de ceara Collinite 476S
Materiale folosite:
- banda mascare
- lavete Kent
- multa apa
- rotativa Matrix CP1200 + orbitala Shine Mate ERO 600
- 3M FCP
- Menzerna Power Finish
- aplicator spuma
- spot pad portocaliu LC Waffle Pro + spot pad galben Menzerna
- coli abrazive Smirdex P1000, P1500, P2000, P2500, P3000
- ceara Collinite 476S
- IPA
Timp de lucru: ~ 2h
Re: Lucrari detailing auto
Reconditionare faruri - Dacia Logan
Farurile prezentau o oxidare in partea de sus, spre capota si mai mult ca sigur, s-ar fi extins si in partea de jos.
Initial, farurile se prezentau asa
Wetsand cu P1000, P1500, P2000, P2500, P3000
Un mic 50/50
Pentru a inlatura urmele de wetsand, am folosit rotativa Matrix CP1200, spotpad portocaliu LC + 3M FCP iar pentru finis spotpad alb Shine Mate + Menzerna Power Finish
La final, farurile au primit un strat de ceara Collinite 476S.
Materiale folosite:
- banda mascare
- lavete Kent
- multa apa
- rotativa Matrix CP1200
- 3M FCP
- Menzerna Power Finish
- aplicator spuma
- spot pad portocaliu LC Waffle Pro + spot pad alb Shine Mate
- coli abrazive Smirdex P1000, P1500, P2000, P2500, P3000
- ceara Collinite 476S
- IPA
Timp de lucru: ~ 2h
Farurile prezentau o oxidare in partea de sus, spre capota si mai mult ca sigur, s-ar fi extins si in partea de jos.
Initial, farurile se prezentau asa
Wetsand cu P1000, P1500, P2000, P2500, P3000
Un mic 50/50
Pentru a inlatura urmele de wetsand, am folosit rotativa Matrix CP1200, spotpad portocaliu LC + 3M FCP iar pentru finis spotpad alb Shine Mate + Menzerna Power Finish
La final, farurile au primit un strat de ceara Collinite 476S.
Materiale folosite:
- banda mascare
- lavete Kent
- multa apa
- rotativa Matrix CP1200
- 3M FCP
- Menzerna Power Finish
- aplicator spuma
- spot pad portocaliu LC Waffle Pro + spot pad alb Shine Mate
- coli abrazive Smirdex P1000, P1500, P2000, P2500, P3000
- ceara Collinite 476S
- IPA
Timp de lucru: ~ 2h
Re: Lucrari detailing auto
Detailing interior - Renault Laguna II
Din ciclul interioare, va supun atentiei inca o lucrare efectuata cu succes.
Este vorba despre o Laguna 2, din 2007, model destul de reusit, din punctul meu de vedere.
Masina avea aproximativ 100.000 km.
Scaunele era piele + alcantara pe sezuturi/spatar.
S-a dorit o revigorare a interiorului si inlaturarea unor pete mai incapatanate.
Starea initiala a interiorului:
Din spusele proprietarului, aici a avut loc un mic incident "culinar"
Suportul de ochelari, destul de neglijat si el
Un mic 50/50 (ma lasa bateria si nu ma focusa cum trebuie)
Mizerie extrasa din mocheta soferului
Afara fiind destul de racoare, nu am mai facut diverse cadre de 50/50 sau din timpul lucrarii.
Pentru plastice (fete de usi, stalpi etc.) s-a folosit Pulimax (dilutie 1:10)
Pentru bord si instrumente, am folosit 1Z Premium Cockpit Cleaner
Presurile au fost spalate cu APC, clatite iar dupa uscare, am folosit ca dressing 1Z Tiefenpfleger.
Portiunile de piele au fost curatate cu Gliptone Liquid Leather Cleaner (GT12A), folosindu-se o perie pentru agitare si lavete pentru stergere.
Sezuturile si spaterele imbracate in alcantara au fost sterse cu o laveta si Pulimax.
Mai jos aveti poze cu rezultatul final
La finalul interiorului, am reconditionat si unul din faruri, ce prezenta o degradare destul de avansata.
Defectele intiale
Wetsand P1000, P1500 ...
Wetsand P2000, P2500, P3000
Un mic 50/50
Inlaturarea urmelor de P3000 s-a facut cu rotativa + spotpad portocaliu LC + 3M FCP
Finish-ul a fost dat de spotpad-ul alb Shine Mate + Menzerna Power Finish
Stop-urile spate au fost si ele bagate in seama
Ca protectie dupa polish, am aplicat un strat de ceara Collinite 476S.
Materiale folosite:
Interior:
- aspirator cu injectie-extractie Zelmer 919.5 SK
- Gliptone Leather Cleaner
- Pulimax, Valet Pro Heavy Duty Extraction Cleaner
- 1Z Cockpit Premium
- lavete Kent
- 1Z Tiefenpfleger
- pensule, perii
- banda mascare 3M
Far + triple
- banda mascare
- lavete Kent
- multa apa
- rotativa Matrix CP1200
- 3M FCP
- Menzerna Power Finish
- aplicator spuma
- spot pad portocaliu LC Waffle Pro + spot pad alb Shine Mate
- coli abrazive Smirdex P1000, P1500, P2000, P2500, P3000
- ceara Collinite 476S
- IPA
Timp de lucru: ~ 7h
Din ciclul interioare, va supun atentiei inca o lucrare efectuata cu succes.
Este vorba despre o Laguna 2, din 2007, model destul de reusit, din punctul meu de vedere.
Masina avea aproximativ 100.000 km.
Scaunele era piele + alcantara pe sezuturi/spatar.
S-a dorit o revigorare a interiorului si inlaturarea unor pete mai incapatanate.
Starea initiala a interiorului:
Din spusele proprietarului, aici a avut loc un mic incident "culinar"
Suportul de ochelari, destul de neglijat si el
Un mic 50/50 (ma lasa bateria si nu ma focusa cum trebuie)
Mizerie extrasa din mocheta soferului
Afara fiind destul de racoare, nu am mai facut diverse cadre de 50/50 sau din timpul lucrarii.
Pentru plastice (fete de usi, stalpi etc.) s-a folosit Pulimax (dilutie 1:10)
Pentru bord si instrumente, am folosit 1Z Premium Cockpit Cleaner
Presurile au fost spalate cu APC, clatite iar dupa uscare, am folosit ca dressing 1Z Tiefenpfleger.
Portiunile de piele au fost curatate cu Gliptone Liquid Leather Cleaner (GT12A), folosindu-se o perie pentru agitare si lavete pentru stergere.
Sezuturile si spaterele imbracate in alcantara au fost sterse cu o laveta si Pulimax.
Mai jos aveti poze cu rezultatul final
La finalul interiorului, am reconditionat si unul din faruri, ce prezenta o degradare destul de avansata.
Defectele intiale
Wetsand P1000, P1500 ...
Wetsand P2000, P2500, P3000
Un mic 50/50
Inlaturarea urmelor de P3000 s-a facut cu rotativa + spotpad portocaliu LC + 3M FCP
Finish-ul a fost dat de spotpad-ul alb Shine Mate + Menzerna Power Finish
Stop-urile spate au fost si ele bagate in seama
Ca protectie dupa polish, am aplicat un strat de ceara Collinite 476S.
Materiale folosite:
Interior:
- aspirator cu injectie-extractie Zelmer 919.5 SK
- Gliptone Leather Cleaner
- Pulimax, Valet Pro Heavy Duty Extraction Cleaner
- 1Z Cockpit Premium
- lavete Kent
- 1Z Tiefenpfleger
- pensule, perii
- banda mascare 3M
Far + triple
- banda mascare
- lavete Kent
- multa apa
- rotativa Matrix CP1200
- 3M FCP
- Menzerna Power Finish
- aplicator spuma
- spot pad portocaliu LC Waffle Pro + spot pad alb Shine Mate
- coli abrazive Smirdex P1000, P1500, P2000, P2500, P3000
- ceara Collinite 476S
- IPA
Timp de lucru: ~ 7h
Re: Lucrari detailing auto
Detailing interior - Volkswagen Passat Variant
Masina este din 2001.
Din cate am inteles, a fost folosita pe drumurile patriei noastre, cele fara asfalt.
Pot spune ca a fost destul de neglijata, primind probabil doar spalari la exterior, aspirari sumare la interior si praful sters repede.
Starea initiala a interiorului
Fara cuvinte ...
Portbagajul inainte ...
Dupa aspirare si curatare...
Inainte
Dupa
50/50
Inainte
Dupa aspirare
Inainte
Dupa
Ce am gasit in rezervor doar dupa aspirare, pana sa ma apuc de spalat
APC si multa insistenta aspura lor cu peria si pensula
Inainte
50/50 (se mai observa cateva pete insistente care nu a iesit deloc, cu toate ca am injectat chiar si Pulimax diluat 1:5 si clatit de 5-6 ori)
Scaunul pasagerului terminat
De asemenea, si cel al soferului
50/50
Inainte
Dupa
Bordul si intrumele au fost curatate cu 1Z Cockpit Premium
"Presuletele" din buzunare usilor ...
Inainte
Dupa
Poze de final
Presurile au fost spalate bine cu peria si APC, apoi aplicat dressing cu ajutorul 1Z Tiefenpfleger
Pot spune ca este prima masina la care m-a prins intunericul ...
Eu nu as fi avut curaj sa conduc o asemenea masina ...
Nu vreau sa ma gandesc la cat de "igienizat" este sistemul de ventilatie/clima ...
Materiale folosite:
- aspirator cu injectie-extractie Zelmer 919.5 SK
- Gliptone Leather Cleaner (pentru volan)
- Pulimax
- 1Z Cockpit Premium
- lavete Kent
- 1Z Tiefenpfleger
- pensule, perii
- banda mascare 3M
Timp de lucru: ~ 7h
Masina este din 2001.
Din cate am inteles, a fost folosita pe drumurile patriei noastre, cele fara asfalt.
Pot spune ca a fost destul de neglijata, primind probabil doar spalari la exterior, aspirari sumare la interior si praful sters repede.
Starea initiala a interiorului
Fara cuvinte ...
Portbagajul inainte ...
Dupa aspirare si curatare...
Inainte
Dupa
50/50
Inainte
Dupa aspirare
Inainte
Dupa
Ce am gasit in rezervor doar dupa aspirare, pana sa ma apuc de spalat
APC si multa insistenta aspura lor cu peria si pensula
Inainte
50/50 (se mai observa cateva pete insistente care nu a iesit deloc, cu toate ca am injectat chiar si Pulimax diluat 1:5 si clatit de 5-6 ori)
Scaunul pasagerului terminat
De asemenea, si cel al soferului
50/50
Inainte
Dupa
Bordul si intrumele au fost curatate cu 1Z Cockpit Premium
"Presuletele" din buzunare usilor ...
Inainte
Dupa
Poze de final
Presurile au fost spalate bine cu peria si APC, apoi aplicat dressing cu ajutorul 1Z Tiefenpfleger
Pot spune ca este prima masina la care m-a prins intunericul ...
Eu nu as fi avut curaj sa conduc o asemenea masina ...
Nu vreau sa ma gandesc la cat de "igienizat" este sistemul de ventilatie/clima ...
Materiale folosite:
- aspirator cu injectie-extractie Zelmer 919.5 SK
- Gliptone Leather Cleaner (pentru volan)
- Pulimax
- 1Z Cockpit Premium
- lavete Kent
- 1Z Tiefenpfleger
- pensule, perii
- banda mascare 3M
Timp de lucru: ~ 7h
-
- JUCATORUL
- Posts: 524
- Joined: 25 Oct 2008, 15:53
- Auto: kia ceed 1.4 benzina+gpl(brc)
- Location: bucuresti
Re: Lucrari detailing auto
Salut. Un pret pt un interior fara portbagaj(kia ceed). Ms.
kia ceed 1.4 best pewter beige 14oct.2008 GPLodo 230000km +kia ceed gt line 1.6crdi 2017 97000km
Re: Lucrari detailing auto
Salut!
Trebuie sa vad cum arata, pentru un pret corect.
Daca vrei, ne auzim sambata la un telefon, poate ne intersectam.
De dimineata pana dupa masa, voi fi la service undeva pe Sos. Fundeni.
Trebuie sa vad cum arata, pentru un pret corect.
Daca vrei, ne auzim sambata la un telefon, poate ne intersectam.
De dimineata pana dupa masa, voi fi la service undeva pe Sos. Fundeni.
-
- JUCATORUL
- Posts: 524
- Joined: 25 Oct 2008, 15:53
- Auto: kia ceed 1.4 benzina+gpl(brc)
- Location: bucuresti
Re: Lucrari detailing auto
Trimite-mi pe PM nr tau si poate te sun sambata, trec prin zona.
kia ceed 1.4 best pewter beige 14oct.2008 GPLodo 230000km +kia ceed gt line 1.6crdi 2017 97000km
Re: Lucrari detailing auto
Reconditionare faruri+stopuri - Renault Megane II
Farurile prezentau o usoara matuire si cateva zgarieturi, probabil de la diverse carpe combinate cu praf.
Wetsand cu P1000, 1500, 2000, 2500, 3000
Pregatire 50/50
Indepartarea urmelor P3000 cu spot pad portocaliu LC + 3M si finish cu spot pad alb Shine Mate + Menzerna Power Finish, pe rotativa
Starea intiala a stopurilor
Wetsand P3000 + aceeasi combinatia ca la faruri
La final, s-a aplicat un strat de Collinite 476S.
Materiale folosite:
- banda mascare
- lavete Kent
- multa apa
- rotativa Matrix CP1200
- 3M FCP
- Menzerna Power Finish
- aplicator spuma
- spot pad portocaliu LC Waffle Pro + spot pad alb Shine Mate
- coli abrazive Smirdex P1000, P1500, P2000, P2500, P3000
- ceara Collinite 476S
- IPA
Timp de lucru: ~ 2h
Farurile prezentau o usoara matuire si cateva zgarieturi, probabil de la diverse carpe combinate cu praf.
Wetsand cu P1000, 1500, 2000, 2500, 3000
Pregatire 50/50
Indepartarea urmelor P3000 cu spot pad portocaliu LC + 3M si finish cu spot pad alb Shine Mate + Menzerna Power Finish, pe rotativa
Starea intiala a stopurilor
Wetsand P3000 + aceeasi combinatia ca la faruri
La final, s-a aplicat un strat de Collinite 476S.
Materiale folosite:
- banda mascare
- lavete Kent
- multa apa
- rotativa Matrix CP1200
- 3M FCP
- Menzerna Power Finish
- aplicator spuma
- spot pad portocaliu LC Waffle Pro + spot pad alb Shine Mate
- coli abrazive Smirdex P1000, P1500, P2000, P2500, P3000
- ceara Collinite 476S
- IPA
Timp de lucru: ~ 2h
Re: Lucrari detailing auto
Si eu sunt aceeasi situatie. Un raspuns si pt mine te rog ? Mersi!quelloo wrote:Salut, cat ar costa curatarea sezuturilor scaunelor fata si banchetei spate? (doar sezutul) - am tapiteria aia cu semi piele si pe sezuturi si spatare este un material textil sintetic asa.
KIA Cee'd 1.6L CRDi TX, 115CP
Re: Lucrari detailing auto
Salut!
Ai pretul pe PM.
Multumesc!
Ai pretul pe PM.
Multumesc!
Re: Lucrari detailing auto
Reconditionare faruri - Renault Megane II
Sambata, printre picaturi, am mai lucrat la o pereche de faruri.
Masina in cauza este din 2004.
Farurile au fost destul de neglijate de-a lungul anilor, inclusiv curatate cu racleta de zapada/gheata.
Starea initiala a farurilor
Wetsand P1000, P1500, P2000, P2500, P3000
50/50
Efectul rotativei combinat cu: 3M FCP + spot pad portocaliu Shine Mate, iar de finish Menzerna Power Finish + spot pad alb Shine Mate
Ca de obicei, la final s-a aplicat un strat de ceara Collinite 476S.
Inainte
Dupa
Inainte
Dupa
Inainte
Dupa
Materiale folosite:
- banda mascare
- lavete Kent
- multa apa
- rotativa Matrix CP1200
- 3M FCP
- Menzerna Power Finish
- aplicator spuma
- spot pad portocaliu Shine Mate + spot pad alb Shine Mate
- coli abrazive Smirdex P1000, P1500, P2000, P2500, P3000
- ceara Collinite 476S
- IPA
Timp de lucru: ~ 2h
Sambata, printre picaturi, am mai lucrat la o pereche de faruri.
Masina in cauza este din 2004.
Farurile au fost destul de neglijate de-a lungul anilor, inclusiv curatate cu racleta de zapada/gheata.
Starea initiala a farurilor
Wetsand P1000, P1500, P2000, P2500, P3000
50/50
Efectul rotativei combinat cu: 3M FCP + spot pad portocaliu Shine Mate, iar de finish Menzerna Power Finish + spot pad alb Shine Mate
Ca de obicei, la final s-a aplicat un strat de ceara Collinite 476S.
Inainte
Dupa
Inainte
Dupa
Inainte
Dupa
Materiale folosite:
- banda mascare
- lavete Kent
- multa apa
- rotativa Matrix CP1200
- 3M FCP
- Menzerna Power Finish
- aplicator spuma
- spot pad portocaliu Shine Mate + spot pad alb Shine Mate
- coli abrazive Smirdex P1000, P1500, P2000, P2500, P3000
- ceara Collinite 476S
- IPA
Timp de lucru: ~ 2h
Re: Lucrari detailing auto
Skoda Superb - Detailing interior
Cu toate ca temperatura nu a depasit 5 grade in acea zi, am mers inainte.
Este vorba de o Skoda Superb, fabricatie 2011 cu aproximativ 45.000 km la bord.
Masina mai fusese curatata prin primavara (2013) insa a avut parte de concediu alaturi de copii mici.
Starea intiala
Plasticele au fost curatate cu Pulimax si 1Z Cockpit Premium
Inainte
Dupa
Inainte
Dupa
Inainte
Dupa
Inainte
Dupa
"Presurile" din buzunarele portierelor fata au primit si ele putina atentie.
S-a pulverizat Pulimax si apoi am clatit cu apa calda.
Inainte
Dupa
Bancheta spate, inainte de a incepe procedeul de injectie-extractie
Dupa curatare
Portbagajul a fost si el bagat in seama
La final, interiorul se prezenta astfel:
Presurile au fost spalate cu APC + aparatul de spalat cu presiune (dupa clatire, lasate afara sa se scurga, prinsesera putina gheata ...)
Au fost uscate si s-a aplicat 1Z Tiefenpfleger ca si dressing
Geamurile au fost curatate cu Stoner Invisible Glass Cleaner.
Materiale folosite:
- aspirator cu injectie-extractie Zelmer 919.5 SK
- Gliptone Leather Cleaner (pentru volan)
- Pulimax
- Valet Pro Heavy Duty Extraction Cleaner
- 1Z Cockpit Premium
- 1Z Tiefenpfleger
- Stoner Invisible Glass Cleaner
- pensule, perii, lavete
Timp de lucru: ~ 6h
Cu toate ca temperatura nu a depasit 5 grade in acea zi, am mers inainte.
Este vorba de o Skoda Superb, fabricatie 2011 cu aproximativ 45.000 km la bord.
Masina mai fusese curatata prin primavara (2013) insa a avut parte de concediu alaturi de copii mici.
Starea intiala
Plasticele au fost curatate cu Pulimax si 1Z Cockpit Premium
Inainte
Dupa
Inainte
Dupa
Inainte
Dupa
Inainte
Dupa
"Presurile" din buzunarele portierelor fata au primit si ele putina atentie.
S-a pulverizat Pulimax si apoi am clatit cu apa calda.
Inainte
Dupa
Bancheta spate, inainte de a incepe procedeul de injectie-extractie
Dupa curatare
Portbagajul a fost si el bagat in seama
La final, interiorul se prezenta astfel:
Presurile au fost spalate cu APC + aparatul de spalat cu presiune (dupa clatire, lasate afara sa se scurga, prinsesera putina gheata ...)
Au fost uscate si s-a aplicat 1Z Tiefenpfleger ca si dressing
Geamurile au fost curatate cu Stoner Invisible Glass Cleaner.
Materiale folosite:
- aspirator cu injectie-extractie Zelmer 919.5 SK
- Gliptone Leather Cleaner (pentru volan)
- Pulimax
- Valet Pro Heavy Duty Extraction Cleaner
- 1Z Cockpit Premium
- 1Z Tiefenpfleger
- Stoner Invisible Glass Cleaner
- pensule, perii, lavete
Timp de lucru: ~ 6h
Re: Lucrari detailing auto
Peugeot 407 - Reconditionare faruri
Marca: Peugeot
Model: 407
An fabricatie: 2004
Pot spune ca aceasta masina are niste faruri imense ...
Farurile nu erau foarte afectate, insa efectul de ingalbenire incepuse sa-si faca simtita prezenta.
Starea initiala
Wetsand cu P1200 (3M), P2000, P2500, P3000
3M FCP pe spot pad portocaliu LC + Menzerna Power Finish pe spot pad alb Shine Mate
Inainte
Dupa
Inainte
Dupa
Inainte
Dupa
Inainte
Dupa
La final, farurile au primit un strat de sealant Finish Kare 1000p.
Materiale folosite:
- banda mascare 3M
- lavete Kent
- multa apa
- rotativa Matrix CP1200
- 3M FCP
- Menzerna Power Finish
- aplicator spuma
- spot pad portocaliu LC Waffle Pro + spot pad alb Shine Mate
- coli abrazive Smirdex P2000, P2500, P3000
- coli abrazive 3M P1200
- ceara Finish Kare 1000p
- IPA
Timp de lucru: ~ 2h 45min
Marca: Peugeot
Model: 407
An fabricatie: 2004
Pot spune ca aceasta masina are niste faruri imense ...
Farurile nu erau foarte afectate, insa efectul de ingalbenire incepuse sa-si faca simtita prezenta.
Starea initiala
Wetsand cu P1200 (3M), P2000, P2500, P3000
3M FCP pe spot pad portocaliu LC + Menzerna Power Finish pe spot pad alb Shine Mate
Inainte
Dupa
Inainte
Dupa
Inainte
Dupa
Inainte
Dupa
La final, farurile au primit un strat de sealant Finish Kare 1000p.
Materiale folosite:
- banda mascare 3M
- lavete Kent
- multa apa
- rotativa Matrix CP1200
- 3M FCP
- Menzerna Power Finish
- aplicator spuma
- spot pad portocaliu LC Waffle Pro + spot pad alb Shine Mate
- coli abrazive Smirdex P2000, P2500, P3000
- coli abrazive 3M P1200
- ceara Finish Kare 1000p
- IPA
Timp de lucru: ~ 2h 45min
Re: Lucrari detailing auto
Renault Scenic 2.0T - Reconditionare faruri
Inca un set de faruri, facute pe racoare
Masina in cauza, Renault Scenic 2.0T, fabricatie 2005.
Farurile, din cate am inteles, erau Hella.
Partea afectata era cea de sus, de la semnalizare, unde se aduna mereu spuma activa de la spalatorii, fiind predispusa la ingalbenire.
Partea de jos a farului se prezenta cat de cat ok, insa era pe pragul de a se deteriora cat de curand.
Starea initiala
Wetsand manual: P1200, P1500, P2000
Wetsand manual: P2500, P3000
Un mic 50/50 (P3000 / 3M FCP)
3M Fast Cut Plus + Spotpad LC Waffle Pro
Finish-ul a fost dat de Menzerna Power Finish + Spotpad alb Shine Mate
Rezultat final:
La final, farurile au primit un strat de sealant FK 1000P.
Materiale folosite:
- banda mascare 3M
- lavete Kent
- multa apa
- Meguiar's Sanding pad
- rotativa Matrix CP1200
- 3M FCP
- Menzerna Power Finish
- aplicator spuma
- spot pad portocaliu LC Waffle Pro + spot pad alb Shine Mate
- coli abrazive Smirdex P2500, P3000
- coli abrazive 3M: P1200, P1500, P2000
- ceara Finish Kare 1000p
- IPA
Timp de lucru: ~ 2h 30min
Inca un set de faruri, facute pe racoare
Masina in cauza, Renault Scenic 2.0T, fabricatie 2005.
Farurile, din cate am inteles, erau Hella.
Partea afectata era cea de sus, de la semnalizare, unde se aduna mereu spuma activa de la spalatorii, fiind predispusa la ingalbenire.
Partea de jos a farului se prezenta cat de cat ok, insa era pe pragul de a se deteriora cat de curand.
Starea initiala
Wetsand manual: P1200, P1500, P2000
Wetsand manual: P2500, P3000
Un mic 50/50 (P3000 / 3M FCP)
3M Fast Cut Plus + Spotpad LC Waffle Pro
Finish-ul a fost dat de Menzerna Power Finish + Spotpad alb Shine Mate
Rezultat final:
La final, farurile au primit un strat de sealant FK 1000P.
Materiale folosite:
- banda mascare 3M
- lavete Kent
- multa apa
- Meguiar's Sanding pad
- rotativa Matrix CP1200
- 3M FCP
- Menzerna Power Finish
- aplicator spuma
- spot pad portocaliu LC Waffle Pro + spot pad alb Shine Mate
- coli abrazive Smirdex P2500, P3000
- coli abrazive 3M: P1200, P1500, P2000
- ceara Finish Kare 1000p
- IPA
Timp de lucru: ~ 2h 30min
Re: Lucrari detailing auto
Reconditionare faruri - Opel Vivaro
Marca: Opel
Model: Vivaro
An fabricatie: 2006
Kilometraj: 135.000
Farurile prezentau o usoara matuire in partea superioara si multiple zgarieturi in partea inferioara.
Farurile sunt destul de maricele, suprafata cam ca la Peugeot 407 (aviz amatorilor de senzatii tari).
Starea initiala a farurilor
Wetsand cu P800 / P1000 / P1500 / P2000 / P2500 (Smirdex + 3M)
Dupa procesul de wetsand, am trecut la lucrul cu 3M FCP pe spot pad portocaliu LC + Menzerna Power Finish pe spot pad alb Shine Mate.
La final, am aplicat 2 straturi de Finish Kare 1000P.
Rezultatul final ...
Materiale folosite:
- banda mascare 3M
- lavete Kent
- multa apa
- rotativa Matrix CP1200
- 3M FCP
- Menzerna Power Finish
- aplicator spuma
- spot pad portocaliu LC Waffle Pro + spot pad alb Shine Mate
- coli abrazive Smirdex P2000, P2500
- coli abrazive 3M P800, P1000, P1500
- ceara Finish Kare 1000p
- IPA
Timp de lucru: ~ 3h 30min
Marca: Opel
Model: Vivaro
An fabricatie: 2006
Kilometraj: 135.000
Farurile prezentau o usoara matuire in partea superioara si multiple zgarieturi in partea inferioara.
Farurile sunt destul de maricele, suprafata cam ca la Peugeot 407 (aviz amatorilor de senzatii tari).
Starea initiala a farurilor
Wetsand cu P800 / P1000 / P1500 / P2000 / P2500 (Smirdex + 3M)
Dupa procesul de wetsand, am trecut la lucrul cu 3M FCP pe spot pad portocaliu LC + Menzerna Power Finish pe spot pad alb Shine Mate.
La final, am aplicat 2 straturi de Finish Kare 1000P.
Rezultatul final ...
Materiale folosite:
- banda mascare 3M
- lavete Kent
- multa apa
- rotativa Matrix CP1200
- 3M FCP
- Menzerna Power Finish
- aplicator spuma
- spot pad portocaliu LC Waffle Pro + spot pad alb Shine Mate
- coli abrazive Smirdex P2000, P2500
- coli abrazive 3M P800, P1000, P1500
- ceara Finish Kare 1000p
- IPA
Timp de lucru: ~ 3h 30min