SURPRIZAoarecum placuta.Am primit raspuns de la importator.Chiar de la directorul de vanzari recomandat de "blajanm".Spre surprinderea mea era in tema ,problema fiind dealerul"
ERSTE AUTOMOBILE In consecinta astept cu nerabdare sa intre in vigoare legea prin care eu,ca si consumator imi pot alege service-ul (autorizat R.A.R.)pentru revizii si reparatii fara a-mi pierde garantia.Atunci va functiona cu adevarat legea economiei de piata si adio tarife 'nesimtite'impuse de un monopol de
AGRERE DIN PARTEA PRODUCATORULUIindiferent de serviciile puse la dispozitie.Ramane de vazut cum se va rezolva. Va tin la curent .
Va atasez in continuare e.mail-urile:Inca ceva! Sambata 03iul2010 in proportie de 90% sunt in Bucuresti.
Pot trece pe la dumneavoastra cu masina pentru constatare si putem stabili absolut toti termenii de rezolvare.
Inca odata va multumesc pentru intelegere.
În data de 30 iunie 2010, 22:04, Ion Marius Julien <
marius.julien@gmail.com> a scris:
Stimate domn,
In primul rand vreau sa va multumesc pt. promptitudinea raspunsului dvs. In urma raspunsului dvs.,mi se confirma in proportie de peste 80% faptul ca avem o problema cu dealerul,nu cu importatorul. In privinta raportului pt.revopsirea suprafetelor afectate aveti partial dreptate. In momentul primei sesizari observasem exfolieri pe bara fata si capota motor.La scurt timp (cca.1saptamana) am observat si pe aripa stanga spate.In acel moment am anuntat dealerul ca s-au schimbat datele problemei.Probabil aici s-a creat confuzie.A ramas stabilit ca probabil va fi vopsita total,dupa care m-au amanat pana trece iarna si nu mai este sare si nisip pe carosabil.In afara de aceasta problema mai am una, care am inghitit-o ca fiind nerezolvabila ,la vopseaua de pe consola plansa bord la care o sa cer o expertiza.
Ramane la latitudinea dumneavoastra spre ce reparator autorizat ma redirectionati.In ceea ce priveste disponibilitatea mea de a-mi prelua autoturismul este in functie de solutiile pe care mi le dati. Sincer ,as prefera sa avem inainte o discutie fata in fata sau macar telefonic.
In speranta unei rezolvari pe cale amiabila, va multumesc anticipat!
Cu stima,
Ion Marius-Julien
0743.086862
În data de 30 iunie 2010, 11:17, Gabriel Vlaicu - KIA Romauto a scris:
Stimate domn,
In urma sesizarii dvs. va confirm urmatoarele:
1. In data de 15 Septembrie 2009, reprezentantii reparatorului autorizat Kia, Sc. Erste Automobile, au intocmit un raport pentru revopsirea suprafetelor afectate (Bara fata, aripa dreapta fata , nu aripa spate stanga cum ati mentionat dvs. in sesizare si capota motor), nejustificand cauzele si natura defectiunii .Mentionez ca acest raport nu a fost refuzat de importatorul local ci doar, din punct de vedere tehnic, s-a cerut o justificare prin care, acest reparator autorizat, trebuia s-o mentioneze inca de la inceputul raportului sau. Pana-n prezent nu am primit nici o astfel de justificare tehnica din partea acestui reparator si nici o cerere de garantie aferenta.
2. Verificand istoria garantiilor, aferenta seriei de identificare declarata de dvs., nu am gasit nici un raport de garantie intocmit in acest sens, nici de reparatorul Sc.Erste, nici de un alt reparator autorizat Kia.Mai mult nu am regasit nici un raport de garantie, intocmit de acest reparator, cu privire la actiunea de service lansata de producatorul korean prin care etanseitatea lampii suplimentare stop, de pe hayon, trebuia refacuta.Mentionez ca aceasta operatiune este acordata gratuit, de producator, oricarui posesor de Kia cee’d, Swagon sau hatchback.
3.
In consecinta daca un reparator autorizat Kia nu-si respecta clauzele contractuale, importatorul local si cu acceptul clientului, va redirectiona autovehiculul catre un alt reparator autorizat capabil sa rezolve problemele tehnice aparute.
Pentru rezolvarea rapida a celor declarate de dvs. eu va propun sa aplicam procedura mai sus prezentata . Daca defectiunile sesizate de dvs. sunt cauzate de calitatea materialelor, pieselor sau manoperei constructorului, atunci transportul si costul reparatiilor sunt gratuite pentru dvs.
Va rog sa-mi confirmati cand sunteti disponibil pentru a va prelua autoturismul . Daca aveti anumite preferinte privind locatia altui reparator autorizat Kia, va rog sa le formulati.
Multumesc pentru intelegere .
Cu stima,