POMPA INJECTIE DE INALTA PRESIUNE
Forum rules
1. Pe un subiect deschis va posta doar cel care l-a deschis şi a adresat întrebarea, service-ul vizat sau persoana care postează în numele acestuia, sau importatorul. În cazuri excepţionale se poate cere acord de postare ucp.php?i=pm&mode=compose&u=2
2. Se recomandă nominalizarea service-ului/~lor vizat/e. În caz contrar, ne rezervăm dreptul de a contacta orice service iar orice reprezentant al vreunui service este îndreptăţit să răspundă.
3. Sunt interzise orice discuţii care nu sunt întrebări tehnice adresate service-urilor
1. Pe un subiect deschis va posta doar cel care l-a deschis şi a adresat întrebarea, service-ul vizat sau persoana care postează în numele acestuia, sau importatorul. În cazuri excepţionale se poate cere acord de postare ucp.php?i=pm&mode=compose&u=2
2. Se recomandă nominalizarea service-ului/~lor vizat/e. În caz contrar, ne rezervăm dreptul de a contacta orice service iar orice reprezentant al vreunui service este îndreptăţit să răspundă.
3. Sunt interzise orice discuţii care nu sunt întrebări tehnice adresate service-urilor
-
- Posts: 25
- Joined: 20 Oct 2009, 00:40
- Auto:
POMPA INJECTIE DE INALTA PRESIUNE
Am un Ceed 2.0 CRDi fabricatie 2008; 6MT si jante de 17'' cu cauciucuri 225/45/17 cu care am facut 66000 km si am respectat termenele reviziilor obligatorii fiind si unicul proprietar. Este normal ca pompa de injectie de inalta presiune, cea care este antrenata de catre arborele cu came si este plasata in capatul chiulasei spre carcasa filtrului de aer, sa fie nu doar patata ci murdara de motorina? Mentionez ca in zona racordurilor este curata. Rog urgent ceva sfaturi si daca se poate chiar din partea service-urilor acreditate. Nu ar fi corect sa se schimbe piesa respectiva pe garantie ? Cine este in masura sa faca acest lucru ? Va multumesc anticipat.