Saboti si frana de mana - partea a2-a

Secţiune destinată strict solicitării de răspunsuri tehnice de la service-urile autorizate KIA
Forum rules
1. Pe un subiect deschis va posta doar cel care l-a deschis şi a adresat întrebarea, service-ul vizat sau persoana care postează în numele acestuia, sau importatorul. În cazuri excepţionale se poate cere acord de postare ucp.php?i=pm&mode=compose&u=2
2. Se recomandă nominalizarea service-ului/~lor vizat/e. În caz contrar, ne rezervăm dreptul de a contacta orice service iar orice reprezentant al vreunui service este îndreptăţit să răspundă.
3. Sunt interzise orice discuţii care nu sunt întrebări tehnice adresate service-urilor
Gabi Sere
Posts: 3
Joined: 01 Dec 2010, 18:30
Auto:

Saboti si frana de mana - partea a2-a

Post by Gabi Sere »

Salutare,
Si sa continuam povestea inceputa in urma cu cateva saptamani, despre ne-functionalitatea franelor din spate.
Din ignoranta sau din necunoasterea importantei schimbarii tamburilor pe spate la un anumit interval, tamburii vechi au creat disfunctionalitatea sabotilor mei noi. I-am schimbat cat se poate de repede dupa ce am vazut si mi s-a explicat inca o data necesitatea. Superb - acum avem si tamburi noi, deci si frana pe spate.
Gresit! Dupa potrivirea sabotilor noi, pe tamburi noi, un pic de aerisire - verficare pe sistemul de test-franare pentru ITP. Fata in parametri, spate dreapta in parametri, stanga valori de la 160 la 700!!! um, frana de mana in parametri, sau peste minimul necesar.
Si acum cauta cauza si rezolvare pentru aceasta anomalie...
A mai intalnit cineva o astfel de neregula si cum a dres-o? Initial si cu tamburii vechi, pe partea stanga valorile erau cu mult mai mici decat pe dreapta dupa ajustarea sabotilor noi pe tamburi vechi si aerisire - urmata de verificare pe testul de frana de la ITP.

Astept o solutie pentru aceasta discrepanta de valori stanga vs dreapta.

O seara faina si conducere fara evenimente rutiere.
G
Kia Shuma 2000 1.8 B 16V

Return to “Întreabă un service”