rulare la viteza maxima

Secţiune destinată strict solicitării de răspunsuri tehnice de la service-urile autorizate KIA
Forum rules
1. Pe un subiect deschis va posta doar cel care l-a deschis şi a adresat întrebarea, service-ul vizat sau persoana care postează în numele acestuia, sau importatorul. În cazuri excepţionale se poate cere acord de postare ucp.php?i=pm&mode=compose&u=2
2. Se recomandă nominalizarea service-ului/~lor vizat/e. În caz contrar, ne rezervăm dreptul de a contacta orice service iar orice reprezentant al vreunui service este îndreptăţit să răspundă.
3. Sunt interzise orice discuţii care nu sunt întrebări tehnice adresate service-urilor
banutzu
Posts: 2
Joined: 22 Feb 2019, 10:07
Auto: kia niro hybrid
Location: Bucharest

rulare la viteza maxima

Post by banutzu »

Salut! ieri am iesit cu Niro hybrid pe A2 pana la Lehliu, am accelerat-o la maxim si am ajuns la 178km/h. Am rulat cu viteza asta pret de cateva minute dupa care bateria a ajuns la 0(zero) si masina pur si simplu numai avea forta absolut deloc viteza a scazut sub 110 si nu a mai fost chip sa o mai ridic mai mult. Am circulat 10-15 minute cu ea incercand sa accelerez dar numai avea niciun suflu. Abia cand indicatorul bateriei arata 2 linii a inceput sa mai creasca putin viteza dar, nu mai sus de 120-125 km.
Oare este o problema sau asa este setata din fabrica sa reactioneze cand calculatorul observa ca pentru o perioada de timp indelungata masina ruleaza la putere maxima ?

BAU
Moderator General
Posts: 3291
Joined: 24 Jan 2008, 00:25
Auto:
Location: Bucuresti

Re: rulare la viteza maxima

Post by BAU »

Nu sunt specialist in asa ceva dar mi se pare logic ca in ziua de astazi sa existe protectie la supra-consum.

O fortare de acest gen la motorul electric nu ar trebui sa se accepte decat pe perioade scurte de timp , de ordinul 1-2 minute , atunci cand ai nevoie de viteza si acceleratie maxima ( poate in depasiri ) .

Consumul de curent este extraordinar de mare la viteza maxima .

Autonomia pe modul electric la masinile hibride este foarte redusa , la 30-50 km .

Motorul electric este foarte bun la deplasari in orase , cu viteza mica , la parcari , cu porniri si opriri dese de la semafor , unde consumul si poluarea la motoarele pe benzina creste foarte mult .
1.6 GSL EX, MT, 122 CP, 225/45 R17W, 133.000 km

Post Reply

Return to “Întreabă un service”