Re: Noul dealer KIA pe Iasi
Posted: 11 Aug 2010, 19:51
Tu nu ai vazut ca producatorii de uleiuri ambaleaza si la bidon de 4 litri?
Forum dedicat posesorilor de autoturisme KIA
https://www.clubkia.ro/
In primul rand imi cer scuze pentru intarziere.alimos wrote: In acst context,domnule Stacescu,va rog sa ne spuneti daca la Trendo Iasi se efectueaza reglajul supapelor la motoare gsl.Intreb aceasta deoarece motorul meu a devenit zgomotos la pornirea la rece si chiar si la cald are un mornait care nu este la locul lui. In decursul timpului s-a plans multa lume de aceste zgomote,toata lumea arata cu degetul inspre acest reglaj de supape,care ar trebui sa fie o operatiune relativ de mica dificultate,insa toate serviceurile se fac "ca ploua".Nimeni nu se baga sa regleze supapele.Daca urmariti topicurile de pe acest forum referitoare la zgomote la motor (cu mentiunea ca zgomotul motorului a fost confundat de multe ori cu un zgomot de rulment de presiune),veti constata ca sunt multi colegi de forum care s-au si resemnat cu aceste zgomote.Este pacat totusi de aceste motoare sa fie lasate sa se degradeze gradual ,in schimbul unui reglaj banal.
Intrucat orice critica e constructiva, am cautat si alte documentatii mai precise si imi asum eroarea de a afirma faptul ca tachetii motoarelor de Ceed sunt hidraulici, ceea ce nu este adevarat.alimos wrote:Stimate domn,
Cu tot respectul pentru dumneavoastra,va rog sa va mai interesati in ceea ce priveste tacheti acestor motoare.Sunt foarte multe persoane pe acest forum si nu numai,inclusiv inginerul sef de la Rodav Vaslui ,care sustin ca tachetii la aceste motoare nu sunt hidraulici,ci mecanici,iar reglajul se face prin intermediul unor pahare/pastile care se schimba in cazul unor uzuri generatoare de zgomote.Pentru edificare va pot trimite un fisier pdf cu prezentarea modului de reglaj al distributiei acestui motor.Acolo scrie foarte clar:VALVE CLEARANCE INSPECTION AND ADJUSTMENT=inspectarea si reglajul jocului supapelor.
Astept un raspuns de la dumneavoastra!
P.S.V-am rugat sa fiti riguros in informarea pe care o faceti inaite de a raspunde la intrebarea mea!!!Va rog si va multumesc!
Hmmm, cam rar in zilele noastre ca cineva sa isi asume si sa recunoasca anumite greseli ca sa nu mai spun si public. Multi ar fi tacut mâlc si s-ar fi facut ca nu inteleg. Vad ca adunati puncte bune in relatia cu clientii, la mai mare !dragos.stacescu wrote: si imi asum greseala pentru informatiile furnizate.
xp wrote:Doamne fereste sa se strice motorul . Nu cred ca va mai reusi cineva sa-l faca sa mearga cum era de nou . Importatorul ar trebiu sa faca mai multe ore de pregatire cu oamenii din service-urile pe care le agreiaza in reteaua sa .
Nu vad o problema in a recunoaste o greseala, nu am facut decat sa consult o documentatie care de multe ori e confuza sau incompleta, uneori pt alte marci e chiar gresita, personal nu am de unde sa stiu toate lucrurile legate de toate marcile din cap. Am obtinut o informatie, am dezvoltat-o, am explicat-o, am expus-o tuturor celorlalti. Din nefericire, informatia era incompleta + incorecta. La fel de incompleta sau incorecta era si notiunea generala a celor de pe forum legata de aceeasi tema, a se vedea treaba cu pahare/pastile de reglaj si necesitatea suportarii costurilor interventiei care face parte din graficul de intretinere al masinii. Consider subiectul clasat la momentul de fata: jocul supapelor se regleaza inlocuind tachetii cu unii de dimensiune adecvata. Punct.dulaul wrote:Hmmm, cam rar in zilele noastre ca cineva sa isi asume si sa recunoasca anumite greseli ca sa nu mai spun si public. Multi ar fi tacut mâlc si s-ar fi facut ca nu inteleg. Vad ca adunati puncte bune in relatia cu clientii, la mai mare !dragos.stacescu wrote: si imi asum greseala pentru informatiile furnizate.
Va felicit pentru promptitudine, curaj si sinceritate dle. Stacescu!
dulaul
Motor 2.0 TFSI de pe Audi, Skoda, Seat, VW - se inlocuieste periodic camshaft follower-ul aferent pompei de benzina, care se uzeaza in timp, e tot un fel de tachet...e primul exemplu care mi-a venit in minte si e aplicabil pentru 4 concurenti, nu 3.eugenflorinmanea wrote: Numiti-mi 3 marci concurenti directi la care e nevoie sa se schimbe piese din motor si sunt trecute asa numite 'consumabile'. Eu unu de la Dacia 1300 incoace nu am mai auzit- nici macar la Logan!
.
Legatura este ca in reteua de service-uri KIA exista si acum la mai bine de 3-4 ani de la lansarea CEED-ului , personal slab pregatit .Inca nu cunoaste ce si cum este cu aceasta masina si se merge pe presupuneri si banuieli . Cand alegi sa faci parte din reteaua de service-uri a unei marci cat , de cat , de renume trebuie sa ai personal calificat care sa cunoasca masina nu sa mearga pe basbaite si .....................lasa ca merge si asa .dragos.stacescu wrote:xp wrote:Doamne fereste sa se strice motorul . Nu cred ca va mai reusi cineva sa-l faca sa mearga cum era de nou . Importatorul ar trebiu sa faca mai multe ore de pregatire cu oamenii din service-urile pe care le agreiaza in reteaua sa .
Fara sa par lipsit de respect, care este legatura intre cele spuse de mine si simplele presupuneri ale Dvs?