Page 5 of 6

Re: Sfat achizitie C'eed SE PE (1.4 GSL vs T-GDI)

Posted: 23 Mar 2017, 20:57
by Myhay
@panzer - Normal ca reviziile o sa le fac la reprezentanta, nici nu discut , cu mentiunea ca voi face reviziile la maxim 10.000 km. Sunt constient ca pot iesi mai ieftin cu pana la 200 lei la un service de cartier autorizat RAR , unde am mers de ani de zile cu celelalte masini , ii cunosc pe toti inclusiv patronul , se lucreaza impecabil cum doresc eu + ca stau langa masina in orice conditii. Nu vreau sa risc in situatia in care apar probleme la masina pe perioada garantiei , sa-mi ceara si seria de la piesa adusa de mine la revizia nu stiu care de acum 3 ani sau vrajeli de genul , dupa care sa-mi spuna ca filtrul ala este nu stiu cum. Singura chestie la reprezentanta este legata de prezenta mea langa masina in service , sa vad eu ce ulei , piese si cum sunt montate pe masina. Dar o sa o rezolv eu si pe asta , sunt patit stiu ce vb si nu numai eu.

@Nesta3 - Sunt constient de ce spui. Am mentionat mai sus motivele pt care nu optez pt 1.6 GDI.

Re: Sfat achizitie C'eed SE PE (1.4 GSL vs T-GDI)

Posted: 27 Mar 2017, 14:53
by bogdanmi
@myhay: te-ai hotarat de la ce dealer cumperi pana la urma? Eu tot acum in Mai vreau s-o iau, insa mi-au stricat planurile cei de la REMAT, cu normele vietii.
Si eu tot restrictie bugetara am si acum din super masina, o sa mi-o iau cheala deoarece 1.0 T-GDI-ul care se incadreaza la Rabla, pentru C'eed SW, incepe la 13100 cu tot cu tichet...
Si cum topicul asta totusi era legat de T-GDI, problemele de care zicea Myhay sunt ale distributiei celei clasice, sau pentru T-GDI-uri? Ca vad ca astea-s pe lant toate.
Multumesc,

Re: Sfat achizitie C'eed SE PE (1.4 GSL vs T-GDI)

Posted: 27 Mar 2017, 16:47
by quelloo
toate kia inafara de ceedurile vechi cu motor de 2.0 diesel sunt pe lant. si nu cred ca mai sunt probleme de la variantele 2010 incoace.

Re: Sfat achizitie C'eed SE PE (1.4 GSL vs T-GDI)

Posted: 30 Mar 2017, 08:06
by Myhay
@bogdanmi - Mai mult ca sigur de la dealerul din Giulesti ( Autonet) , o sa incerc sa ajung saptamana asta sa vad ce pret final scot.

Eu nu o sa optez prin Remat / Rabla , ma complic prea mult , sistemul este de toata jena + alergatura si asteptarea pt un tichet....Nu sunt in stare sa faca nimic cum trebuie. Mai ales ca sunt limitat la motorizarile cu putine noxe , gen cu turbina , exact cele pe care doresc sa le evit.Voi opta pt motorul clasic aspirat de 1.4 , de aceea m-am si orientat catre Kia, fiind singurii cu astfel de motorizare inca pe piata.

Cum a spus si colegul , din ce am citit si eu pe aici , probleme au fost cu modelele pana in 2009...pe vremea aceea nu erau motorizarile T-GDI...Iar momentan nu cred ca se poate pronunta nimeni legat de fiabilitatea acestora. Trebuie sa mai treaca cativa ani buni sa vedem ce si cum...

Avand in vedere ca se da garantie de 7 ani , o sa fac reviziile la ei , cu uleiul si piesele lor. Daca se intampla ceva , am cu ce sa le dau la cap sa nu-mi gaseasca nod in papura din orice banalitate , nu ca nu ar incerca si in cazul in care toate reviziile sunt facute la ei cu piesele lor dar in felul asta trebuie sa se chinuie sa gaseasca ceva sa nu-mi acorde. Toate reprezentantele procedeaza asa , ca de...asa este la noi , li se permite , merge la fraeri.

Re: Sfat achizitie C'eed SE PE (1.4 GSL vs T-GDI)

Posted: 30 Mar 2017, 14:16
by bogdanmi
Mda, acum cu modificarea celor de la Remat, sau MMediu, fie iti iei fara rabla C'eed SW 1.4 aspirat, fie 1.0 T-GDI cu rabla si iesi la aceelasi pret...
@myhay: poti sa revi cu niste date dupa ce ai fost la dealer si sa-mi spui daca pentru 1.4 aspirat au vreun bonus ceva? sau daca ai reusit sa mai obtii vreun procent discount, inafara pretului de pe site?

Re: Sfat achizitie C'eed SE PE (1.4 GSL vs T-GDI)

Posted: 30 Mar 2017, 15:11
by Myhay
Sigur. Cu discount ul lor si cu optionalele alese de mine o scot in 12600. Vad de aici daca mai scade cva.

Re: Sfat achizitie C'eed SE PE (1.4 GSL vs T-GDI)

Posted: 30 Mar 2017, 15:58
by bogdanmi
@myhay: a, ok. Tu vorbeai de C'eed normal. Eu vroiam SW. De aia ma si intrebam cum de ai scos-o la 12.600 cand, SW-ul pe 1.4 incepe de la 13100 parca

Re: Sfat achizitie C'eed SE PE (1.4 GSL vs T-GDI)

Posted: 30 Mar 2017, 16:36
by Myhay
Da eu ma refer la hatch , sw nu l suport. Poate dak aveam familie mare. Totusi o sa ti zic ce si cum

Re: Sfat achizitie C'eed SE PE (1.4 GSL vs T-GDI)

Posted: 31 Mar 2017, 13:35
by panzer
Cred ca ar fi mai bine sa discutati pe privat despre preturi si discount-uri. Sa nu ajungem chiar ClubFord.

Re: Sfat achizitie C'eed SE PE (1.4 GSL vs T-GDI)

Posted: 31 Mar 2017, 20:43
by Myhay
Da ok :lol: sigur!

Re: Sfat achizitie C'eed SE PE (1.4 GSL vs T-GDI)

Posted: 06 Apr 2017, 12:24
by bogdanmi
Salut,
Am fost sa testestez 1.4 Benzina, pe un Ceed normal, nu SW si am fost foarte dezamagit de motor. Poate nu mai sunt obisnuit cu benzina aspirata, insa mi s-a parut total nepotrivit pe masina, efectiv aveam impresia ca nu trage deloc.
Am reusit sa fac un efort sa maresc putin bugetul (in defavoarea unor optionale) si ma gandesc sa dau avans pentru 1.4 DSL.
Aveti vreun feedback/knowledge despre acest propulsor? Adica este fiabil, a avut probleme?
Mi se pare suficient ca si cai, avand in vedere ca acum avem 85 Cp diesel si mi se par suficienti.

Multumesc,

Re: Sfat achizitie C'eed SE PE (1.4 GSL vs T-GDI)

Posted: 06 Apr 2017, 18:39
by quelloo
ai dus in destule ture motorul ala?

1.0 Tgdi de 120 ai testat? cred ca te-ar surprinde placut, cel putin pana la 130 dupa nu prea mai merge.

Re: Sfat achizitie C'eed SE PE (1.4 GSL vs T-GDI)

Posted: 07 Apr 2017, 00:07
by bogdanmi
Nu am gasit in Bucuresti niciun dealer Kia care sa aibe vreun 1.0 T-Gdi, indiferent daca de 100 sau 120 CP.
Singurele modele pe care le-am gasit au fost fie cu 1.4 benzina, fie 1.6 diesel.

Re: Sfat achizitie C'eed SE PE (1.4 GSL vs T-GDI)

Posted: 07 Apr 2017, 11:06
by quelloo
ciudat, cel ce l-am condus eu era de la Autonet si la ultima intalnire la MIT aveau unul expus acolo.
Oricum, dinamic intre cele 2 eu as recomanda 1.0 tgdi

Re: Sfat achizitie C'eed SE PE (1.4 GSL vs T-GDI)

Posted: 07 Apr 2017, 12:48
by panzer
Am scris si eu un mesaj despre cat trage 1.4 mpi dar mi-a cazut netul cand sa dau submit. Cam toti care vin dupa Diesel nu apasa pe el. Daca il duci pana in 5500 rpm si schimbi, cade in 3200 rpm unde iar esti pe cuplu. 1.5 dci de pe Logan-ul socrului meu nu se tine dupa 1.4 mpi nici in cele mai umede vise ale lui.

Dar 1.4 nu e potrivit pe SW. Daca incarci un SW simti lipsa de cuplu.

Si eu spun ca nu ai de ales pe SW. Cel mai bun motor pt SW e tot 1.6 diesel. Dar te scobesti de 4000 euro in plus (1.6 diesel SW, versus 1.4 mpi).