problema relanti
Re: problema relanti
acele update-uri din 2010 le am și eu pe mașina, credeam ca e ceva mai nou
kia ceed 1.6 DSL HP city oil blue decembrie 2008(proprietar iulie 2010 )
Re: problema relanti
Salut!ICEMAN wrote:masina evident ceed 2 1.6 crdi de doar 24km si oada cu acesti minunati km a venit si prima problema, mai exact :
cand motorul este rece ( adica dimineata) pornesc intra putin socul ( totul ok) dupa ce merg cu ea 5-10 min in momentul in carerevine la relanti, acul turometrului oscileaza si odata cu acesta masina are un relanti oscilant (in valuri asa, intrerupt) , dupa ce mai merg si se incalzeste mai bine merge fara probleme, relantiul sta normal, a mai patit cineva sau are idee ce poate fi?
ms
Cat de mult oscileaza acul turometrului ? 100 rot/m? 200 rot/m?
si la mine parca oscileaza, dar aproape insesizabil.
Re: problema relanti
salut max 100 sa zic dar asta facea pana sa fac acel update, de atunci pana acum nu a mai facut ,merge mult mai ok masina,oricum la mine oadata cu oscilatia respectiva trepida si motorul, avea un mers intrerupt.tudord wrote:Salut!ICEMAN wrote:masina evident ceed 2 1.6 crdi de doar 24km si oada cu acesti minunati km a venit si prima problema, mai exact :
cand motorul este rece ( adica dimineata) pornesc intra putin socul ( totul ok) dupa ce merg cu ea 5-10 min in momentul in carerevine la relanti, acul turometrului oscileaza si odata cu acesta masina are un relanti oscilant (in valuri asa, intrerupt) , dupa ce mai merg si se incalzeste mai bine merge fara probleme, relantiul sta normal, a mai patit cineva sau are idee ce poate fi?
ms
Cat de mult oscileaza acul turometrului ? 100 rot/m? 200 rot/m?
si la mine parca oscileaza, dar aproape insesizabil.
tot legat de relanti, pana in update am vazut ca nu tot timpul era relanti-ul la fel avea momente cand statea normal dar sunetul motorului parea destul de turat sa zic, dar ma repet toate astea inainte de update
- ionutu_neagu
- Johnny Mnemonic
- Posts: 160
- Joined: 09 Jul 2008, 22:09
- Auto: Ceed HB
- Location: Bucuresti, Dristor - Cazanesti,Ialomita
- Contact:
Re: problema relanti
Noroc ! La toată lumea !
Am un coleg de serviciu care are o Kia Cred la fel la a mea 1,4 benzina argintie , luată în 2008. Are tot 112 000 km la bord . Este pe gpl.
Are o problemă la relanti. După ce îi dă cheie, merge motorul ca si cum s-ar ineca, se balbaie sau se oprește motorul . Turatiile stau la 10000 .
Un nene de la un service i-a spună că trebuie schimbata distribuția . Si ca de ce nu a fost schimbata până acum. Ca de la distributie este !
Colegul intreba daca se schimba distributia . Sau daca se schimba la cati km ?
Ce spuneti ?
Am un coleg de serviciu care are o Kia Cred la fel la a mea 1,4 benzina argintie , luată în 2008. Are tot 112 000 km la bord . Este pe gpl.
Are o problemă la relanti. După ce îi dă cheie, merge motorul ca si cum s-ar ineca, se balbaie sau se oprește motorul . Turatiile stau la 10000 .
Un nene de la un service i-a spună că trebuie schimbata distribuția . Si ca de ce nu a fost schimbata până acum. Ca de la distributie este !
Colegul intreba daca se schimba distributia . Sau daca se schimba la cati km ?
Ce spuneti ?
- chubby
- Moderator General
- Posts: 751
- Joined: 08 Dec 2008, 17:26
- Auto: KIA Ceed GT
- Location: Bucuresti
Re: problema relanti
Daca nu mai sta la relanti, clar e distributia sarita de la punct. Am avut si eu problema asta la Pro_Ceed.
In general sdistributia pe lant nu se schimba de aceea nu a fost schimbata.
La modelele din 2008 a fost cam boala lor asta cu distributia...
In general sdistributia pe lant nu se schimba de aceea nu a fost schimbata.
La modelele din 2008 a fost cam boala lor asta cu distributia...
B-702-CBY
Nu e panica...
KIA Ceed GT FL
(ExKia Pro_Cee'd 1.4 GSL Best)
Pentru STICKERE, PM
________________________________________________________________
________________________________________________________________
Nu e panica...
KIA Ceed GT FL
(ExKia Pro_Cee'd 1.4 GSL Best)
Pentru STICKERE, PM
________________________________________________________________
________________________________________________________________
-
- F.B.I
- Posts: 778
- Joined: 12 Nov 2008, 22:08
- Auto:
- Location: Bucuresti
- Contact:
Re: problema relanti
110% a sarit lantul. distributia fiind pe lant nu se schimba decat pe la +200.000 km dar cum a zis si chubby primele modele de ceed 1.4 au avut aceasta problema generala si ideal ar fi ca dupa 100.000 km daca mai da si semne sa o schimbi (only to be safe)
Re: problema relanti
Avand 112.000 km , se pare ca este sarita distributia . Nu este prea rau , faptul ca motorul inca porneste arata ca doar un dinte este sarit . Asta este de bine ptr. ca nu sunt afectate si alte nebunii ( pistoane , supape ).
Nu trebuie sa o mai porneasca si sa o forteze si nici nu cred ca incearca sa mai mearga cu ea asa.. Trebuie verificata .
Nu trebuie sa o mai porneasca si sa o forteze si nici nu cred ca incearca sa mai mearga cu ea asa.. Trebuie verificata .
1.6 GSL EX, MT, 122 CP, 225/45 R17W, 137.500 km
- ionutu_neagu
- Johnny Mnemonic
- Posts: 160
- Joined: 09 Jul 2008, 22:09
- Auto: Ceed HB
- Location: Bucuresti, Dristor - Cazanesti,Ialomita
- Contact:
Re: problema relanti
tipul are gpl pe masina
Re: problema relanti
Foarte bine ca are gpl . Motoarele mai functioneaza si cu gpl . Lantul nu cunoaste acest lucru .
1.6 GSL EX, MT, 122 CP, 225/45 R17W, 137.500 km
-
- Posts: 36
- Joined: 11 Jul 2017, 08:32
- Auto: Kia cee`d 1.6 GDI Star+
- Location: Bucuresti
Re: problema relanti
Salutare,
Am si eu o problema asemanatoare,dimineata cand pornesc masina ,turometrul se duce in 2000 si ramane cateva secunede... dupa care scade...... motorul se aude ca si cum ar fi turat... dar dupa cateva min.. turometrul ajunge la o 1000 si nu se mai aude nimic.....
masina are 1200 de km... 1.6 GDI an 2017:P:
Am si eu o problema asemanatoare,dimineata cand pornesc masina ,turometrul se duce in 2000 si ramane cateva secunede... dupa care scade...... motorul se aude ca si cum ar fi turat... dar dupa cateva min.. turometrul ajunge la o 1000 si nu se mai aude nimic.....
masina are 1200 de km... 1.6 GDI an 2017:P:
Re: problema relanti
))) este normal.. vine iarnamarian.vornicu wrote: ↑18 Oct 2017, 09:16 Salutare,
Am si eu o problema asemanatoare,dimineata cand pornesc masina ,turometrul se duce in 2000 si ramane cateva secunede... dupa care scade...... motorul se aude ca si cum ar fi turat... dar dupa cateva min.. turometrul ajunge la o 1000 si nu se mai aude nimic.....
masina are 1200 de km... 1.6 GDI an 2017:P:
Cu ani in urma, la masina, trageai socul cand era frig..ca sa pornesti.. acum il trage altcineva pt tine
In trecut: Kia CEED 2008 / 1.4GSL / Black Pearl
In prezent: Kia CEED 2014 / 1.6GDI / Black Pearl
In viitor: Kia CEED .... / .... / Black Pearl
In prezent: Kia CEED 2014 / 1.6GDI / Black Pearl
In viitor: Kia CEED .... / .... / Black Pearl
-
- Posts: 23
- Joined: 29 Mar 2017, 10:39
- Auto: Kia Ceed SW 1.6 GDI
Re: problema relanti
Salutare tuturor,
Am observat si eu de cateva saptamani ca in multe momente cand stau la semafor, cu motorul incalzit de ceva vreme, variaza turatia de relanti cam cu 50 rot/ min. Se vede cum se misca foarte putin acul si parca uneori aud si motorul cum se tureaza aproape insesizabil. E vorba de 1.6 GDI din 2017. Altfel motorul trage la fel, nu prezinta absolut nici o problema in sarcina.
A mai patit cineva? Urmeaza sa fac a doua revizie in iunie, acum am aproape 15 000 km.
Multumesc.
Am observat si eu de cateva saptamani ca in multe momente cand stau la semafor, cu motorul incalzit de ceva vreme, variaza turatia de relanti cam cu 50 rot/ min. Se vede cum se misca foarte putin acul si parca uneori aud si motorul cum se tureaza aproape insesizabil. E vorba de 1.6 GDI din 2017. Altfel motorul trage la fel, nu prezinta absolut nici o problema in sarcina.
A mai patit cineva? Urmeaza sa fac a doua revizie in iunie, acum am aproape 15 000 km.
Multumesc.
Re: problema relanti
Daca ai sesizat acest lucru atunci cand stai la semafor ( si motorul este cald ) , ar putea sa fie efectul faptului ca stand pe loc motorul se supraincalzeste si porneste electroventilatorul .
Incearca sa deschizi geamurile electrice cand stai pe loc . Si atunci are o variatie de turatie , vezi sa nu fie acelasi comportament .
Incearca sa deschizi geamurile electrice cand stai pe loc . Si atunci are o variatie de turatie , vezi sa nu fie acelasi comportament .
1.6 GSL EX, MT, 122 CP, 225/45 R17W, 137.500 km
-
- Posts: 23
- Joined: 29 Mar 2017, 10:39
- Auto: Kia Ceed SW 1.6 GDI
Re: problema relanti
Multumesc pentru raspuns. O sa incerc sa verific, mai ales ca urmeaza o vreme ceva mai prietenoasa, in care se pot deschide geamurile La alte masini nu am observat asa ceva pana acum. Insa nici nu am observat ca la Ceed, ca ramane turatia la 1000 rot/ min cand scoti masina pe liber, pana te opresti complet Sa vad daca reusesc sa aud ventilatorul, pana acum nu l-am sesizat deloc.
De curiozitate, stii cumva ce turatie are motorul la relanti? Am cautat peste tot si nu am gasit nimic, parca e un secret de stat Eu apreciez ca ar fi in jur de 550-600 rot/ min.
De curiozitate, stii cumva ce turatie are motorul la relanti? Am cautat peste tot si nu am gasit nimic, parca e un secret de stat Eu apreciez ca ar fi in jur de 550-600 rot/ min.