Noua Kia Cee'd 1.6 GDI City+

bloggerx2013
Posts: 231
Joined: 28 Feb 2013, 20:19
Auto: Mazda 3 2012,Kia Ceed 1.4 2007

Re: Noua Kia Cee'd 1.6 GDI City+

Post by bloggerx2013 »

1.2 l peste consumul declarat e OK.
Nu avea cum sa consume 4.7 in afara, iti dai seama nu?! (poate doar daca mergi constant la 90 intr-a 6-a)
Pt tara noastra intre 6-7l in exterior e ceva normal.

Daca stii un motor benzina cu peste 120CP care sa consume mai putin, te rog sa ne spui. Din cate stiu eu, nu exista! (poate noul motorul G120 de la Mazda sa consume mai putin in realitate)
[url=https://www.cialispascherfr24.com/]click here[/url]

User avatar
Nesta3
Moderator General
Posts: 5221
Joined: 17 Mar 2009, 05:31
Auto: Kia Sportage QL
Location: Bucharest

Re: Noua Kia Cee'd 1.6 GDI City+

Post by Nesta3 »

1 sau chiar 2 litri peste ce zice producatorul e normal.Depinde de conditiile de exploatare.
Intradevar,daca mergi cu 90 constant,nu are cum sa iti consume mai mult de 6l.
Am venit eu vara trecuta de la Botosani,2 persoane si multe borcane:)), si am scos un consum de 5l/100km.
Dar 70 km/h in localitati si 90 km/h in afara.
Consumurile de la 2l in sus in plus fata de ale producatorului, oras sau afara, sunt date ori de faptul ca circuli stand pe loc, ori ai o problema la masina,ori nu prea sti sa conduci.
Ma refer strict la masinile/motoarele noastre.Basmele alea de 1.2, 1.4 tsi,tfsi care consuma 5 in oras,raman la categoria basme si doar pe hartie.
EX : 2008 Kia Proceed 1.4MPI Best

EX : 2016 KIA SPORTAGE 1.6GDI STYLE

2021 Peugeot E-2008 GT LINE
2013 Nissan Qashqai+2 Techview Edition

colin
Posts: 321
Joined: 24 Jan 2013, 15:26
Auto: Ceed

Post by colin »

Masina consuma cât zice producătorul cu un singur pasager. La o viteza constanta. Nu la 10.000 de sate. Stat pe loc cu orele în București. Și asa mai departe. Ei fac testele astea pe un circuit nu în viata reala deci logic ca nu avem cum sa obținem astfel de consumuri cu mașinile noastre

User avatar
DDI
Posts: 148
Joined: 30 Jun 2013, 14:17
Auto: Cee'd 1.4 / 2007 / Mars Red

Re: Noua Kia Cee'd 1.6 GDI City+

Post by DDI »

bloggerx2013 wrote: Daca stii un motor benzina cu peste 120CP care sa consume mai putin, te rog sa ne spui. Din cate stiu eu, nu exista! (poate noul motorul G120 de la Mazda sa consume mai putin in realitate)
Salut, fara a incepe o polemica pe tema asta, dar sunt si producatori optimisti :D : motorul 1.0 litri varianta de 125 CP de la Ford are consum declarat pe B-Max de 4.9 % (mixt) iar pe Fiesta de 4.3 % (tot mixt)...
Am testat motorul respectiv (de 1.0 l) pe Focus ; consumul dat de producator (urban) este 6.0%, dar pe bord afisat 8.1%. :D
Concluzia o trageti voi :D , cand cumperi o masina sa iei in calcul un consum cu minim 1 litru mai mare decat cifrele oficiale.

panzer
Moderator
Posts: 1199
Joined: 03 Jul 2007, 16:22
Auto:
Location: Bucuresti

Re: Noua Kia Cee'd 1.6 GDI City+

Post by panzer »

DDI wrote: motorul 1.0 litri varianta de 125 CP de la Ford are consum declarat pe B-Max de 4.9 % (mixt) iar pe Fiesta de 4.3 % (tot mixt)...
Am testat motorul respectiv (de 1.0 l) pe Focus ; consumul dat de producator (urban) este 6.0%, dar pe bord afisat 8.1%. :D
TSI, eTC, orice motor de genul acesta are o problema cu consumul pana se incalzeste.
Am 1.2 tsi de 3 ani si jumatate: constant iarna consuma cu 1.5 L / 100 km mai mult decat vara pentru ca intra f greu in regimul de functionare. Evident ca din aceeasi cauza tremuri in masina la fel ca in Diesel.

La drum lung insa pe Octavia cu 6 viteze, mers legal pe DN2 Bucuresti - Buzau de exemplu, scoate constant sub 5. N-am reusit cu Ceed 1.4 GLS sa scot sub 5.7 orice i-am facut.

eugenflorinmanea
Posts: 2798
Joined: 25 Aug 2008, 20:23
Auto: Saab 9-5 Aero
Location: Bucuresti
Contact:

Re: Noua Kia Cee'd 1.6 GDI City+

Post by eugenflorinmanea »

Ei lasa ca te scoti cu GPL u :)
Intr adevar Octavia 1.2 TSI la 90 la ora scoate sub 5.
SAAB 9-5

bloggerx2013
Posts: 231
Joined: 28 Feb 2013, 20:19
Auto: Mazda 3 2012,Kia Ceed 1.4 2007

Re: Noua Kia Cee'd 1.6 GDI City+

Post by bloggerx2013 »

si la 100 ? dar la 130 ?
cu cauciucuri de iarna?
Teoretic un motor mic chiar si cu turbo consuma mai mult cu cat creste viteza(fata de aspirat cu putere similara). Iar daca mergi in turatie o sa consume mult mai mult fata de aspiratul de aceeasi putere.
Buhnici a scos 6 si ceva in oras cu un TSI... dar abia daca a prins 50 km/h...
[url=https://www.cialispascherfr24.com/]click here[/url]

panzer
Moderator
Posts: 1199
Joined: 03 Jul 2007, 16:22
Auto:
Location: Bucuresti

Re: Noua Kia Cee'd 1.6 GDI City+

Post by panzer »

Impresia mea este ca pe masura ce creste viteza si diferentele de consum se accentueaza si tot in favoarea 1.2 tsi. Combinatia cu 6 viteze e mai buna. Cu motorul cald si cu mers constant e etajat sa stea f jos in turatie, deci consuma mai putin.

Vara este tot timpul cu 1L mai putin pe medie decat Ceed-ul. Ambii soferi conduc la consum ca facem cam 30.000 / an fiecare mai nou.

In regim rece insa consumul creste f tare la 1.2 tsi. Nici nu fac comparatii pt ca Octavia duce copilul la gradi, deci o las sa se incalzeasca 20-30 min la relanti dimineata. Pt iarna urmatoare o sa am si garajul gata, la birou ambele masini stau la subsol unde in medie sunt cam 11-12 grade constant. Deci mai scap de consumul Octaviei la rece.

Un alt lucru important: 1.2 tsi e more fun to drive. Si cutia e mai scurta, mai dinamica, si impresia mea este ca Octavia pune mai bine puterea pe sosea decat Ceed-ul (ambele cu cauciucuri economice: Michelin Energy Saver, Continental EcoContact 2)

Comparatia este mere cu pere, nu am pretentia sa le fi comparat exact, dar eu asta am si mai observ diverse.

In viitor insa nu o sa mai aveti dilema asta: si kia a anuntat T-GDI, care sa inlocuiasca actualele GLS, GDI. Si ceilalti producatori vor rezolva bolile copilariei la motoarele turbo; daca consumul o sa stea cu 1L mai putin in medie ajung exact ca diesel-ul la consum care este si mai scump de achizitionat (atat motor cat si combustibil) si mult mai poluant (taxe mai mari)

quelloo
Posts: 4407
Joined: 22 Oct 2008, 21:51
Auto: Kia Proceed 2.0 DSL
Location: Bucuresti - Dristor si ocazional Titan

Re: Noua Kia Cee'd 1.6 GDI City+

Post by quelloo »

asta cu dieselu mai poluant n-am inteles-o niciodata. a mea diesel de 2.0 scoate 148 gCO2/km si un seat leon cu un 1.6 benzina aspirat scoate 183 gCO2/km - unde e logica?
si amandoua platesc timbul lu ponta la acelasi pret aproape (1200eur) :(
Proceed Cassa White 2.0 DSL Style... + pachet sport (the works...)
http://picasaweb.google.com/quelloo69/Q ... directlink

eugenflorinmanea
Posts: 2798
Joined: 25 Aug 2008, 20:23
Auto: Saab 9-5 Aero
Location: Bucuresti
Contact:

Re: Noua Kia Cee'd 1.6 GDI City+

Post by eugenflorinmanea »

Din cunostintele mele de novice in domeniu, Diesel ul mai scoate si alte metale grele si reziduri in afara de CO2 care e mai mic decat la benzina.
N am condus Octavia 1.2 TSI , dar m-am mai 'ciondanit' pe la semafoare cu...
Cu cei 126 caluti de la Ceed ii mananc la micul dejun la plecarea de la semafor- chiar si pe GPL.
SAAB 9-5

panzer
Moderator
Posts: 1199
Joined: 03 Jul 2007, 16:22
Auto:
Location: Bucuresti

Re: Noua Kia Cee'd 1.6 GDI City+

Post by panzer »

Eugen are dreptate cu poluarea la Diesel: nu e vorba numai de CO2.

Vorbim de prostii pe topicul omului: 1.2 tsi a beneficiat de-a lungul timpului de mai multe "upgrade"-uri de software. Dupa fiecare (facuta la revizie fara sa te intrebe) a devenit mai puturoasa - probabil sa protejeze turbina.

Chiar si asa - nu fi sigur ca intr-o liniuta "il faci" pe 1.2 TSI. Viteza 1 e prost implementata (un compromis intre putere si cuplu pe care nu l-au nimerit niciodata) probabil de aceea esti primul la semafor: oricum nu este "rotunda" si liniara in crestere. Dar de la 2-a incolo are senzatia de rupere de aderanta daca nu esti atent, senzatie pe care cu aspiratul nu o ai niciodata. Pe drumuri de munte la distractie, 1.2 tsi te ajuta mai bine, desi te penalizeaza la Octavia lipsa suspensiei independente pe spate si faptul ca a mea are drumuri grele si e inaltata, iar in curbe are tendinta sa topaie de spate.

Oricum ar fi ar trebui sa faci un test drive cu un Golf 1.2 TSI nu cu o Octavia. Mai degraba cu un 1.4 TSI ca sa fiti in aceeasi gama de putere. S-ar putea sa iti placa! Parol! :mrgreen: Parca Golful de la 1.4 in sus are si el suspensie independenta pe spate, nu punte rigida.

Ca sa fiu si mai clar:
- 1.4 gls 109cp, apreciez ca e f fiabil motorul, nu e gurmand deloc pentru generatia lui, a fost ieftin de cumparat, ieftin de intretinut. Intr-un cuvant: merge.
- 1.2 tsi 105 cp, il apreciez ca te poti distra cu el, ai senzatia ca ai motor mult mai serios sub tine, dar e sensibil ca dracu (software, turbina, intercooler, distributie proasta), tremuri in masina, mai manaca si ulei, mai scump de cumparat, mai complex, posibilitatea sa se strice mai mare decat la celalalt. Nimeni nu prea a ajuns cu primele generatii la 100.000 fara sa bage bani in el. Si nimeni nu vrea sa il cumpere le second hand. Ai sanse mai mari sa vinzi o Octavie 1.6 mpi decat 1.2 tsi. :evil:

bloggerx2013
Posts: 231
Joined: 28 Feb 2013, 20:19
Auto: Mazda 3 2012,Kia Ceed 1.4 2007

Re: Noua Kia Cee'd 1.6 GDI City+

Post by bloggerx2013 »

1.0 125 CP e o gluma proasta pt oras(nu l-am condus afara). Daca era asa bun il aveam pe masina actuala, si nu un motor aspirat de 105CP.
Desi consumurile de 1.0 si 1.2 sunt mai mici pe hartie decat variantele aspirate, in realitate ajung sa consume cat ele, iar in unele cazuri si peste. Daca o sa mergi constant la 4000-5000 un aspirat va consuma mai bine. La turatii 2000-3000 un turbo consuma mai bine.
Fiabilitatea merita considerata pt aspirate, dar si lipsa de restrictii in condus.
Senzatia mea este ca motoarele mici turbo sunt facute pt condus economic. Daca mergi repede, nu te vor mai rasplati cu consumuri de 5.
Nu am incercat sa merg la 90 maxim, pt ca m-as plictisi...
In schimb daca am viteza medie pe la 90 extraurban, atunci tot nu ma plang cu consumul.
[url=https://www.cialispascherfr24.com/]click here[/url]

Post Reply

Return to “Jurnal de bord”