Kia cee'd 1.4 city 2014 - JD
Posted: 21 May 2014, 10:42
Salut
Sunt proapspat posesor a modelului Kia cee'd 1.4 versiune pentru Romania City.
Va prezint si eu masina in idea in care alti viitori cumparatori vor dori achizitionarea acestui model.
Ca dotari pe langa cele standard de la nivelul de echipare City masina mai are senzori de parcare, geamuri cu tenta fumurie spate, culoare metalizata si interior bej cu elemente lucioase negre.
Am sa enumar citeva dotari standard in versiunea city:
-geamuri electrice spate
-frana de mana electrica
-bluetooth
-ecran TFT bord
-cruise control
-DRL led
-stopuri spate led
-clima automata duala
-tavita portbagaj compartimentata cu cirlige pentru plasa bagaje
-jenti aliaj 16''
-functia de cornering in far
-3 moduri asistare directie (confort, normal, sport)
-oglinzi rabatabile electrice cu semnalizare incorporata si lumina (led) de acces
-farurile cu functie de stingere intirziata dupa inchiderea masini.
Comfortul masini este excelent, liniste interioara, motorul se aude frumos doar de pe la 3000-3500 in sus isi face simitita prezenta fonica si in interior, in schimb parca in spate se aude cam tare zgomotul de rulare a anvelopelor. Motorul de 1.4 (100 cp) trage bine mai ales la turatii inalte 4000 rot/min, iar in oras are destul cuplu sa mergin in a 3 la 1500 rot dar nu mai are de unde sa te ajute daca vrei sa faci un sprint pornind de aici, La depasiri in forta trebuie sa retrogradezi suficient incit sa ai 3500 rot cel putin. Mie imi place pentru ca sunt adeptul unui motor de turatie. Nu am condus decat ocazional diesel-uri moderne.
Suspensia este excelenta pe fata dar pe spate parca se simte ca e mai usoare si cam scutura la trecerea peste denivelari.
Interiorul face toti banii. Confort foarte bun la drum intins si liniste. Liniste daca vrei, ca sistemul audio are si volum destul bun poate basul un pic prea puternic.
Ce imi place: confortul directie im modul "Confort" mai ales in oras, senzorii de parcare cu afisare in culori a distantei verde, galben rosu in ecranul din bord insotit si de avertizare sonora, streaming audio pe bluetooth excelent - folosesc servicii de streaming audio pe telefon (google music), aspectul general al interiorului.
Ce nu imi place:
-gurile centrale de ventilatie de pe bord care nu se inchid ca lumea si se aude un suierat usor mai ales daca ai muzica oprita (alternativa e sa directionezi aerul spre parbriz si piciare),
-schimbatorul parca agata foarte usor - se putea si mai bine,
-boxele de pe usile spate sunt destul de slabe,comparativ cu cele de pe fata merg doar la 30%.
Daca aveti ceva intrebari referitoare la aceasta versiune va pot da informatii, poate vom fi tot mai multi cu astfel de masini pe strada ca de VW suntem satui.
Sunt proapspat posesor a modelului Kia cee'd 1.4 versiune pentru Romania City.
Va prezint si eu masina in idea in care alti viitori cumparatori vor dori achizitionarea acestui model.
Ca dotari pe langa cele standard de la nivelul de echipare City masina mai are senzori de parcare, geamuri cu tenta fumurie spate, culoare metalizata si interior bej cu elemente lucioase negre.
Am sa enumar citeva dotari standard in versiunea city:
-geamuri electrice spate
-frana de mana electrica
-bluetooth
-ecran TFT bord
-cruise control
-DRL led
-stopuri spate led
-clima automata duala
-tavita portbagaj compartimentata cu cirlige pentru plasa bagaje
-jenti aliaj 16''
-functia de cornering in far
-3 moduri asistare directie (confort, normal, sport)
-oglinzi rabatabile electrice cu semnalizare incorporata si lumina (led) de acces
-farurile cu functie de stingere intirziata dupa inchiderea masini.
Comfortul masini este excelent, liniste interioara, motorul se aude frumos doar de pe la 3000-3500 in sus isi face simitita prezenta fonica si in interior, in schimb parca in spate se aude cam tare zgomotul de rulare a anvelopelor. Motorul de 1.4 (100 cp) trage bine mai ales la turatii inalte 4000 rot/min, iar in oras are destul cuplu sa mergin in a 3 la 1500 rot dar nu mai are de unde sa te ajute daca vrei sa faci un sprint pornind de aici, La depasiri in forta trebuie sa retrogradezi suficient incit sa ai 3500 rot cel putin. Mie imi place pentru ca sunt adeptul unui motor de turatie. Nu am condus decat ocazional diesel-uri moderne.
Suspensia este excelenta pe fata dar pe spate parca se simte ca e mai usoare si cam scutura la trecerea peste denivelari.
Interiorul face toti banii. Confort foarte bun la drum intins si liniste. Liniste daca vrei, ca sistemul audio are si volum destul bun poate basul un pic prea puternic.
Ce imi place: confortul directie im modul "Confort" mai ales in oras, senzorii de parcare cu afisare in culori a distantei verde, galben rosu in ecranul din bord insotit si de avertizare sonora, streaming audio pe bluetooth excelent - folosesc servicii de streaming audio pe telefon (google music), aspectul general al interiorului.
Ce nu imi place:
-gurile centrale de ventilatie de pe bord care nu se inchid ca lumea si se aude un suierat usor mai ales daca ai muzica oprita (alternativa e sa directionezi aerul spre parbriz si piciare),
-schimbatorul parca agata foarte usor - se putea si mai bine,
-boxele de pe usile spate sunt destul de slabe,comparativ cu cele de pe fata merg doar la 30%.
Daca aveti ceva intrebari referitoare la aceasta versiune va pot da informatii, poate vom fi tot mai multi cu astfel de masini pe strada ca de VW suntem satui.