Kia Ceed 2018 Generatia III

panzer
Moderator
Posts: 1201
Joined: 03 Jul 2007, 16:22
Auto:
Location: Bucuresti

Re: Kia Ceed 2018 Generatia III

Post by panzer »

Nu cred ca o sa vedem Ceed full electric. Au Ioniq full electric. (desi "au" ar tb sa fie in paranteze - 4 bucati in 2019 pentru Romania, inseamna doar marketing!). La fel o sa fie si la VW cu IQ-ul lor cu tot. Odata ce o sa fie gata fabrica Tesla de la Berlin si Model 2, abia atunci o sa vedem si noi masini electrice per se (cu service, incarcatoare, etc). Mai jos un pic Kona full electric, daca esti norocos.

S-au prins toti ca masinile electrice tb desenate cap coada.

Cosmin D
Posts: 133
Joined: 08 Oct 2019, 11:09
Auto: Xceed 1.4 T GDI CITY
Location: Bucharest

Re: Kia Ceed 2018 Generatia III

Post by Cosmin D »

@Qalex 21
De acord cu doua elemente, de fapt 3
1. Toyota are cel mai rafinat si eficient grup motopropulsor hybrid. Se vede experienta si know how ul tehnic
2. Fiabiltate. Cutie si motor bullet proof, asa e
3. 1.8 Hybrid e moartea pasiunii, okish in orash insa eu am testat Corolla si mi s a parut strict un motor orientat spre consum mic. Iar in afara orasului, consumul creste spre zona unui benzinar clasic. A fost cu doar 0.4 l mai eficient la consum extra urban decat Mazda skyactiv G 122 in testul auro bild Germania de luna trecuta. 2.0 dynamic e altceva dar si 28 k eur e alt pret

De ce face Kia plug in? Simplu, ca sa poata sa si atinga tintele impuse in Europa de 95 g CO2 pe media gamei. Emisiile oficiale la plug in sunt mai mici ca nu spune nimeni cat consuma daca nu il încarci. Kia isi asuma probabil si pierderi financiare la masinile astea.
HYUNDAI are Ioniq si Kona si Hybrid si Electric si probabil nu vrea sa si canibalizeze modele cu cele ale Kia si le au lasat segmentul crossover pentru electric unde jongleaza e Niro si e Soul. Sa nu uitam ca Xceed si Ceed nu au avut platforma optimizata pentru electric.
O intrebare si o observație? Unde e CH R ul C Enter 22 k fara eco bonus cand eu il vad la oferta de la Toyota Nord la 22 k cu 2 ecobonusuri incluse?
Si zau C Enter e un nivel ok de echipare dar nu mi se pare chiar foarte bine echipat. E o echipare decenta de intrare in gama, departe de echiparea standard la Mazda CX 30 de exemplu si chiar Hyundai Kona Hybrid care e la 21 k cu Rabla si eco bonus. E opinia mea desigur.
La capitolul Hibrid in grupul Hyundai eu am testat Ioniq si zau ca mi a facut o impresie excelenta (la facelift au ridicst si calitatea interiorului) iar DCT 6 stiu e foarte fiabila.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.

User avatar
Qalex21
Moderator
Posts: 535
Joined: 13 Feb 2014, 09:41
Auto: XCeed 1.5 T-GDi 48V 7DCT
Location: Voluntari

Re: Kia Ceed 2018 Generatia III

Post by Qalex21 »

CH-R 1.8 Hybrid C-ENTER beneficiaza de un discount de 3000E in momentul acesta - pana la sfarsitul lunii Martie. Nu stiu de ce nu afiseaza si pe site.

Eu am prins la reducere in Decembrie - 22,000E, fara nici un ecobonus. Plus ca modelul facelift C-ENTER, vine acum standard cu sistem infotainment nou cu Android Auto si Apple car play, tapiterie noua care arata mult mai bine decat pe modelul vechi, faruri, stopuri si semnalizare led (sper sa nu mananc rahat aici, o sa verific personal), portbagaj rabatabil flat, sistem e-call etc

La Hyundai m-am lovit de o comunicare destul de slaba din partea reprezentatei, masina nedisponibila pentru test drive, incertitudine cat dureaza. La Toyota a fost super simplu. Ei folosesc niste configuratii predefinite, iar masinile sunt disponbile constant si iti alegi ce urmeaza sa fie fabricat. Mi s-a spus ca vine masina pe 28 Februarie, a venit pe 25 Februarie.

Eu inteleg de ce face KIA plug in, dar nu stiu daca are vreun sens sa cumperi unul. Pretul este nu cu mult mai mic decat un model full electric, iar bonusul de la stat infim fata de cel pentru full electric. Eu ma chinui serios, in cazul lui XCeed PHEV - 36,000E, sa gasesc motive sa il recomand, dar din nou este strict parerea mea :D

Nu pot sa spun in regim de autostrada, dar in afara orasului gen DNCB, Bucuresti-Ploiesti, consumul la 1.8 HYB mi se pare ca ramane foarte bun, sub diesel. Am atasat o poza mai jos - Duminica (liber) din parcarea mall Baneasa pana in Voluntari - Buc Ploiesti, DNCB. Mers in regim foarte relaxat, fara sa bruschez sau sa forjez masina, viteza maxima atinsa 120 km\h.

Legat de ce zicea Panzer, mi se pare ca o data cu lansarea modelului E-208 de la Peugeot, avem deja masini electrice oarecum accesible (cu ticket), cu autonomie si performante bune. Si nu trebuie sa fie construite exclusiv pe o platforma electrica.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.

Post Reply

Return to “Generalităţi”