Page 1 of 2

Inlocuit mai multe piese pe garantie 1.4 gsl 100 cp

Posted: 20 Mar 2020, 01:49
by stifler
Salutare, am o kia ceed star din 14 februarie 2019 cu motorul 1.4 gsl 100 cp cu 16500 km cu destule problemute.
Va atasez o poza cu ce s-a schimbat la masina pe garantie dar pe langa asta am avut probleme cu farurile led pe care n-au dorit sa le inlocuiasca.
Cea mai deranjabila problema este ca masina la 2200 rpm turata pe loc se simt vibratii in toata masina, scaune, portiere. Patru mecanici de la Mit motors au recunoscut ca aceasta problema se adevereste. Au bajbait o ora pe la masina dar fara succes si ca nu pot schimba vreo piesa daca nu stie ce are. Cand au fost pusi fata in fata cu directorul de service mecanici n-au recunoscut ca masina are ceva si au sustinut ca este in parametri normali si ca daca am vreo dovata care sa sustina ca mecanicii mi-au dat dreptate . Unul dintre mecanici banuia ca ar fi o bujie sau de la bobina de inductie dar pana nu apare eroare in bord nu pot schimba nimic . Sincer sunt cam dezamagit nu de masina ci de serviciile service ului

P.S. Am testat pe o alta kia ceed 3 2019 cu acelasi motor ca al meu iar problema cu vibratiile nu se adevereste.

Re: Inlocuit mai multe piese pe garantie 1.4 gsl 100 cp

Posted: 20 Mar 2020, 09:50
by doio77
Salut, din pacate service-ul MIT Motors nu mai e ce-a fost. Si mie la ceed-ul din 2014 au schimbat la piese aiurea pentru o bataie care se auzea doar cand plecam mai brusc de pe loc. Au schimbat cuplaj flexibil, amortior dreapta spate, bielete antiruliu spate cand defapt problema era de la bridele rezervor. Flansele amortizoare schimbate de 3 ori si face la fel.Oglinda din dreapta de pe o zi pe alta nu se mai deschide odata cu usile cand e pusa pe auto. Mi-au zis ca daca la ei nu face nu au ce sa-i faca, asta chiar daca le-am aratat filmulete cu oglinda. Poate ca ar fi bine sa incepem sa facem niste reclamatii catre ANPC sa se trezeasca si cei din service. Eu sunt dezamagit mai mult de service decat de masina, urmatoarea masina clar nu va mai fi kia.

Re: Inlocuit mai multe piese pe garantie 1.4 gsl 100 cp

Posted: 20 Mar 2020, 10:17
by andrei1271984
crezi ca in cazul altor marci service-urile sunt mai ok ? :lol:
te-nseli [-X

Re: Inlocuit mai multe piese pe garantie 1.4 gsl 100 cp

Posted: 20 Mar 2020, 10:55
by Nesta3
Ai incercat sa lasi farurile peste noapte fara capacele de acces de la becuri?In majoritatea cazurilor asta a fost rezolvarea.Aceleasi probleme la faruri si stopuri led sunt pe la toate marcile,includis cele de lux.
Problema e la faza cu vibratiile.Ori e de la suporturile motor , ori de la volanta-ambreiaj-placa de presiune.Trebuie verificate prin demontare.Tot ce poti face e sa constati treaba asta in procesul verbal ori de cate ori mergi la service.Sau incearca si la alt service.De multe ori un service a fost mai bun ca altul in diferite probleme.
Iar ca ti-au fost schimbate pe garantie diferite piese, nu o vad ca pe o problema.Sunt piese care ori nu au fost ok din fabrica, ori s-au defectat prematur.Am avut o problema pe ambreiaj inca de la 17mii km(72000 acum) si am tot consemnat in PV ori de cate ori a fost ocazia pana cand intr-un final s-a demontat piesa si s-a schimbat le garantie.

Re: Inlocuit mai multe piese pe garantie 1.4 gsl 100 cp

Posted: 20 Mar 2020, 13:21
by Andrei-OldSchool
Problema cu vibratiile am observat-o si eu la masina mea. Tot la 2200 rpm, vibreaza toata masina, dar se simte doar cand o turez pe loc. Kia ceed 1.4.GSL, acelasi motor, fabricata in 2019. Am fost a doua zi dupa receptia masinii am fost la dealer, au facut teste, au observat si ei vibratia, dar nu au putut identifica sursa. Mi-au aratat ca exact la fel facea o alta masina pe care o aveau pe stoc, cu acelasi motor. Decat sa faca teste pe masina mea, am zis ca o las asa, avand in vedere ca si altele fac la fel. Poate va exista o rechemare pentru toate modelele daca e o problema semnificativa.

Re: Inlocuit mai multe piese pe garantie 1.4 gsl 100 cp

Posted: 20 Mar 2020, 13:22
by Andrei-OldSchool
Coloana de directia ce avea?

Re: Inlocuit mai multe piese pe garantie 1.4 gsl 100 cp

Posted: 20 Mar 2020, 22:29
by stifler
@Nesta3: N-am incercat sa las farurile cu capecele scoase. Cei de la mit motors cica le-au demontat de pe masina si le-au pus intr-un cuptor dar a venit caldura si fenomenul a disparut. O Sa vad la iarna daca se mai aburesc sau nu.
Asa o sa fac la fiecare revizie voi nota ce probleme are masina deoarece am vazut ca apare pe hartiile pe care le primesc la final.
Legat de vibratii le-am recomandat ca atitudinea lor nu se justifica si mai bine ar intreba in stanga si in dreapta ca nimeni nu s-a nascut invatat. Sper ca pe viitor sa se rezolve.
Multumesc pentru ca ti-ai rupt din timpul tau sa-mi lasi acest mesaj. Respect!

@Andrei-OldSchool: La fel face si a mea daca lasi usile deschise o sa vezi ca vibratiile se simt si mai bine. Cum spunea si Nesta3 la fiecare revizie sa consemnezi problema. Eu am testat pe alt ceed identic ca al meu si nu se simt vibratiile deci nu sunt toate la fel .
Aceeasi atitudine au avut-o la inceput cei de la service cand au aparut probleme cu zgomotul la volan la alti colegi, nu stiau ce are dar pana la urma s-au prins si uite ca mi-au schimbat toata coloana de directie.
Cred ca isi iau notite si ne rezolva problema cu vibratiile. Cand viram pe loc volanul facea un zgomot , un huruit. Initial am crezut ca sunt anvelopele de vina. Problema a aparut pe la 7000km. Mersi !

Re: Inlocuit mai multe piese pe garantie 1.4 gsl 100 cp

Posted: 20 Mar 2020, 22:57
by panzer
Realitatea este ca in multe situatii chiar nu stiu ce are masina. Trebuie sa ne obisnuim cu asta. Tot ce trebuie sa faci este sa insisti. La un moment dat Kia (the mother company) afla care este problema si o va transmite tuturor solutia.

Ei se mai bazeaza si pe faptul ca nu trebuie sa scrie la Kia si asteapta sa scrie altii de pe alte piete.

La ceed-ul meu 2015 e o problema cu ACul. Pe heavy load ACul nu mai functioneaza. Il lasi cateva minute si apoi isi revine. E o problema de la freon. Ce poate sa faca MIT? Sa imi inlocuiasca freon-ul in garantie cu acelasi freon. Nu ajuta.

La toti conteaza cum vorbesti. Fi intelegator dar ferm. Daca te agiti si devii nervos vor deveni si ei la fel. Si in nici un caz nu renunta la garantie. Mergi la revizii in continuu la ei. Si scrie tot ce te deranjeaza pe formular.

Re: Inlocuit mai multe piese pe garantie 1.4 gsl 100 cp

Posted: 22 Mar 2020, 12:24
by Cocostarc
Prima inlocuire pe 6 ianuarie ce vrea sa fie ?
Vad acolo : "ef TSB.... inlocuire convertizor"
Multumesc

Re: Inlocuit mai multe piese pe garantie 1.4 gsl 100 cp

Posted: 25 May 2020, 16:13
by arturliviu
Salutare tuturor.
Sunt nou in acest forum si detin o masina Kia ceed cumparata anul trecut( iulie 2019 ) de la International Motor Jilava.
Are un motor de 1368cm cubi si 100HP distributie pe lant.
A venit vremea sa fac revizie la 1 an si m-au programat vineri 29.05.2020 la ora 15.
Eu nu ma pricep ce trebuie facut caci pana la aceasta masina am avut doar 2 masini SH. Un vecin cu Kia ceed 2 , la fiecare revizie la KIA Baneasa primea piesele schimbate.
1 Dacia 1310 break si din 2010 pana in 2019 un Fiat Stilo HB care culmea avea acelasi motor ca si (kia ceed = 1368cm)doar ca distributia era pe curea.
Problema cu trepidatiile la relantii exista si la mine. La fiat stilo nu exista asa ceva. Sotia a plans dupa fiat. Dar incepuse sa rugineasca , avea probleme cu franele pe spate cu placute schimbate (ramanea infranata in mers),Dar problema cea mai grava era ca la ITP scotea gaze nearse. Iar baietii de la ITP care ai cunosteam de cand am luat fiatul , mi-au spus ca trebuie segmentat motorul. In concluzie nu mai merita sa tin acel fiat stilo.
Cand am schimbat distributia la Fiat Stilo printr-o cunostiinta mecanicul dupa niste discutii despre distributia fiatului, mi-a spus clar distributia pe curea se schimba la 90.000 km, iar cele pe lant la 150.000.
Mai mult de atat l-am intrebat de ce nu au pus italienii distributie lant si el mi-a spus ca distributiile pe lant pot genera vibratii mai ales la cele de mici dimensiuni.
Acum ca este adevarat sau nu ..... nu stiu.
Poate ca vibratiile vor disparea pe masura ce se mai uzeaza un pic anumite componente de la distributie.
Bobina de inductie nu este vinovata.
Bobina arsa la fiat am avut si eu. Daca s-a ars 1 din patru masina merge in 3 pistoane si scoate benzina nearsa de la pistonul care nu mai primeste scanteie de la bujie ca sa arda benzina din camera de ardere a pistonului respactiv.
Fiatul a cedat in mers bobina ,,, dar a mers in 3 pistoane pana acasa ,,, de parca era tractor.
Idea este ca trepidatiile la Kia apar la un interval de turatii la relantii. deci nu este bobina de inductie arsa.
Exista posibilitatea dupa parerea mea ca distributia sa nu fie ansamblata corect in punctul (0) si daca este deplasata cu un dinte la ansamblul rotiilor dintate , atunci masina porneste un pic mai tarziu ca timp (cand invarti cheia). La fiat masina pornea la sfert de cheie , ceea ce la kia am incercat si nu a pornit . A trebuit sa tin mai mult cheia cu 20-30 nanosecunde.
Un baiat spunea ca la el masina vibreaza si ca la alta masina nu vibreaza .
Daca mai ai posibilitatea incearca testul de pornire la ambele masini. In cat timp porneste cea care vibreaza , si cea care nu vibreaza.
Cu siguranta cea care nu vibreaza v-a porni cu 20-30 nano secunde mai repede decat cea cu vibratii.

Re: Inlocuit mai multe piese pe garantie 1.4 gsl 100 cp

Posted: 26 May 2020, 13:39
by gigi.ionescu
arturliviu wrote: 25 May 2020, 16:13 Salutare tuturor.
Sunt nou in acest forum si detin o masina Kia ceed cumparata anul trecut( iulie 2019 ) de la International Motor Jilava.
Are un motor de 1368cm cubi si 100HP distributie pe lant.
A venit vremea sa fac revizie la 1 an si m-au programat vineri 29.05.2020 la ora 15.
Eu nu ma pricep ce trebuie facut caci pana la aceasta masina am avut doar 2 masini SH. Un vecin cu Kia ceed 2 , la fiecare revizie la KIA Baneasa primea piesele schimbate.
1 Dacia 1310 break si din 2010 pana in 2019 un Fiat Stilo HB care culmea avea acelasi motor ca si (kia ceed = 1368cm)doar ca distributia era pe curea.
Problema cu trepidatiile la relantii exista si la mine. La fiat stilo nu exista asa ceva. Sotia a plans dupa fiat. Dar incepuse sa rugineasca , avea probleme cu franele pe spate cu placute schimbate (ramanea infranata in mers),Dar problema cea mai grava era ca la ITP scotea gaze nearse. Iar baietii de la ITP care ai cunosteam de cand am luat fiatul , mi-au spus ca trebuie segmentat motorul. In concluzie nu mai merita sa tin acel fiat stilo.
Cand am schimbat distributia la Fiat Stilo printr-o cunostiinta mecanicul dupa niste discutii despre distributia fiatului, mi-a spus clar distributia pe curea se schimba la 90.000 km, iar cele pe lant la 150.000.
Mai mult de atat l-am intrebat de ce nu au pus italienii distributie lant si el mi-a spus ca distributiile pe lant pot genera vibratii mai ales la cele de mici dimensiuni.
Acum ca este adevarat sau nu ..... nu stiu.
Poate ca vibratiile vor disparea pe masura ce se mai uzeaza un pic anumite componente de la distributie.
Bobina de inductie nu este vinovata.
Bobina arsa la fiat am avut si eu. Daca s-a ars 1 din patru masina merge in 3 pistoane si scoate benzina nearsa de la pistonul care nu mai primeste scanteie de la bujie ca sa arda benzina din camera de ardere a pistonului respactiv.
Fiatul a cedat in mers bobina ,,, dar a mers in 3 pistoane pana acasa ,,, de parca era tractor.
Idea este ca trepidatiile la Kia apar la un interval de turatii la relantii. deci nu este bobina de inductie arsa.
Exista posibilitatea dupa parerea mea ca distributia sa nu fie ansamblata corect in punctul (0) si daca este deplasata cu un dinte la ansamblul rotiilor dintate , atunci masina porneste un pic mai tarziu ca timp (cand invarti cheia). La fiat masina pornea la sfert de cheie , ceea ce la kia am incercat si nu a pornit . A trebuit sa tin mai mult cheia cu 20-30 nanosecunde.
Un baiat spunea ca la el masina vibreaza si ca la alta masina nu vibreaza .
Daca mai ai posibilitatea incearca testul de pornire la ambele masini. In cat timp porneste cea care vibreaza , si cea care nu vibreaza.
Cu siguranta cea care nu vibreaza v-a porni cu 20-30 nano secunde mai repede decat cea cu vibratii.
Cred ca ai un cronometru foarte sofisticat daca ai masurat intarzierea pornirii motorului de ordinul nanosecundei. Nu ai specificat cand trepideaza motorul: la pornirea la rece, la cald, tot timpul?

Re: Inlocuit mai multe piese pe garantie 1.4 gsl 100 cp

Posted: 26 May 2020, 20:46
by arturliviu
Salut dom gigi.ionescu
Ca sa dau mai multe detalii .. povestea a fost asa: Dupa multe cautari la dealeri Kia,,, majoritatea masinilor trepidau. Unele la 2200turatii. Masinile au fost testate 2 bucati la AutoNet (calea Giulesti) si 2 bucati la International Motors Grup (jilava) din care 1 bucata la test drive. Mai concret cand am luat masina in luna 07 2019 masina trepida la 1100 de turatii destul de bine.Deci pornesc masina la rece si pe masura ce motorul se incalzeste si scad turatiile ,, cand ajunge la 1100 trepideaza, apoi scade sub 1000de turatii si se mai linisteste. In sarcina nu se simte fiindca sunt atent la drum. Nu cred ca cineva isi permite sa incurce circulatia la semafor sau in trafic ca sa testeze trpidatiile masinii.
Deci la cald nu poti sa iti dai seama, fiindca daca motorul este cald si pleci de la semafor masina nu pleaca de pe loc cu 1100 de turatii , trebuie sa-i dai gaz ca sa plece , deci peste 1500 turatii.
Am testat-o ieri dupa ce am postat si nu pot sa o stabilizez la 1100 de turatii in parcare. apas pedala putin cate putin si sare la peste 1500 dintr-o data.
Dar pot sa spun ca la 1100 de turatii testata ieri nu mai trepida asa rau ca la inceput.
Masina are 4800 km in decurs de 1 an.

Re: Inlocuit mai multe piese pe garantie 1.4 gsl 100 cp

Posted: 26 May 2020, 21:04
by ionutp
Putin pe subiect, mai mult pe langa, dar interesant zic eu: https://youtu.be/OIlGgwIaQCg

Re: Inlocuit mai multe piese pe garantie 1.4 gsl 100 cp

Posted: 08 Jun 2021, 18:29
by catalinovidiubadea
Va salut... Eu ce sa mai zic ca la 15000 mi au schimbat discul de ambreiaj, discul aproape intact oar la 35000 au reapărut problemele, acum am 42 000 și ordinari mi au spus ca discul are foar 2 ani garanție și pt o examinare amănunțită trebuie sa plătesc eu!!! Plus multe alte probleme...Ceed 3,o mașină superba dar cam atât...total dezamăgit de alegere...

Re: Inlocuit mai multe piese pe garantie 1.4 gsl 100 cp

Posted: 08 Jun 2021, 19:21
by quelloo
ce simptome are?