Blu - XCeed 1.5T-GDI 6MT
Re: Blu - XCeed 1.5T-GDI 6MT
Sistemul ăsta e păcătos pe multe brand-uri, nu doar Kia. Eu pe Ceed-ul meu automat îl dezactivez aproape întotdeauna când mă urc la volan, nu-i văd rostul. Bine, eu nici nu merg în oraș cu mașina. Dar tot așa enervant era și pe mașina de dinainte (un Superb 2018 cu DSG). Nici nu apucam să opresc mașina la semafor și îmi tăia motorul. Era extrem de enervant și la un moment dat a devenit și periculos când am dat să intru într-un cedează și am încetinit, pentru a mă asigura, iar mașina mi-a tăiat motorul fix când am vrut să plec.
Aia e. Din 9k kilometri câți am acum, nu a făcut vreo diferență acest sistem. Aș vrea să pot opta să nu-l am pe mașină, dar "emisii", dom'le... . Apăsatul butonului cred că a intrat oricum în sistem de acum, @CataCGI Eu nici nu-mi dau seama când îl apăs.
Aia e. Din 9k kilometri câți am acum, nu a făcut vreo diferență acest sistem. Aș vrea să pot opta să nu-l am pe mașină, dar "emisii", dom'le... . Apăsatul butonului cred că a intrat oricum în sistem de acum, @CataCGI Eu nici nu-mi dau seama când îl apăs.
Re: Blu - XCeed 1.5T-GDI 6MT
@Crishix. de la Superb la Ceed GT... that s smth
Pot sa ti impartasesc din cunostintele mele de VAG, poate ajuta (nu i nimic specific kia).
Senzonul de ploaie. Alea 5 sunt reglarea sensibilitatii. Ar trebui sa ai diferente sesizabile intre 1 si 5, mai ales daca e multa apa pe carosabil si ai masina in fata.
Kick down. Am si eu pe manuala si nu am speed limiter. Eu vad kick-down-ul ca pe ultimii 10% din puterea motorului. Presupun ca exista asa ceva pe manuale pt speed limiter si consum.
ISG. Citisem un studiu acum cativa ani unde zicea ca long-term e util daca stai oprit mai mult de 8sec. Il folosesc strict manual, cand am chef, adica analizez traficul si il folosesc doar din buton: activez-dezactivez eu din buton, nu din pedala, ca sa nu-l uit pe ON.
Pot sa ti impartasesc din cunostintele mele de VAG, poate ajuta (nu i nimic specific kia).
Senzonul de ploaie. Alea 5 sunt reglarea sensibilitatii. Ar trebui sa ai diferente sesizabile intre 1 si 5, mai ales daca e multa apa pe carosabil si ai masina in fata.
Kick down. Am si eu pe manuala si nu am speed limiter. Eu vad kick-down-ul ca pe ultimii 10% din puterea motorului. Presupun ca exista asa ceva pe manuale pt speed limiter si consum.
ISG. Citisem un studiu acum cativa ani unde zicea ca long-term e util daca stai oprit mai mult de 8sec. Il folosesc strict manual, cand am chef, adica analizez traficul si il folosesc doar din buton: activez-dezactivez eu din buton, nu din pedala, ca sa nu-l uit pe ON.
Re: Blu - XCeed 1.5T-GDI 6MT
@alexcrist Legat de cele 3 moduri de consum, da, exista:
- Accumulated Info (care contine km parcursi, consumul mediu si timpul in care motorul a stat pornit). El inregistreaza datele in mod continuu si nu se reseteaza decat manual (probabil se reseteaza si singur cand trece de o anumita limita, gen 9999km, dar nu mai stiu limitele si nu am manualul langa mine). Drept urmare, aici ai toate datele de la un reset manual la altul.
- Drive Info (care contine km parcursi, consumul mediu si timpul in care motorul a stat pornit). El inregistreaza datele doar pentru actuala sesiune de condus, respectiv se reseteaza automat la fiecare pornire de motor. Sincer, mi-ar fi placut sa nu se reseteze daca motorul nu a stat oprit mai mult de 2 ore sau ceva de genul. La VAG asa este si mi se pare mai practic, pentru ca daca merg la munte (sau orice drum lung), mi-ar placea sa vad consumul mediu pentru tot drumul si sa nu se reseteze daca opresc 5 minute ca sa iau ceva de la o benzinarie. Drept urmare, nu te poti baza pe Drive Info ca sa vezi consumul mediu pentru un drum mai lung decat daca il faci dintr-o bucata (nu opresti deloc motorul).
- Consumul mediu/instantaneu de benzina (contine doar consumul mediu si consumul instantaneu). El se poate reseta manual, la fiecare pornire sau automat la fiecare alimentare. Este singurul care se reseteaza automat la alimentare dintre cele 3. Si da, strict pentru consum, este un lucru minunat, insa pe mine m-ar interesa sa am si km parcursi, lucru care nu exista in acest ecran, ci in cel de Accumulated Info. Drept urmare, pentru a putea urmari ce s-a intamplat de la un plin de la altul, va trebui sa resetez Accumulated Info la fiecare plin pentru ca el imi da si detalii despre km parcursi. Un alt lucru de precizat, strict preferinta personala, as fi vrut sa am consumul instantaneu in cifre, nu cu segmente.
Multumesc pentru sfaturile legate de senzorul de ploaie si "kick-down". Legat de senzorul de ploaie, dupa cum spuneam, o sa-l mai tin sub observatie, insa comportamentul lui n-ar trebui sa fie influentat de calitatea stergatoarelor in acest moment, ele fiind practic noi.
Legat de ISG, poate se potriveste cu stilul tau de condus sau te-ai obisnuit cu el, mie personal nu-mi place niciun sistem Start/Stop cu care am mers pana acum. O singura mentiune legata de oprirea la "Cedeaza" - in cazul in care am de asteptat cateva masini, eu personal o scot pe liber si prefer sa nu astept acele cateva secunde cu piciorul in ambreiaj pentru a preveni uzura inutila a ambreiajului. Depinde de fiecare situatie de trafic ce-i drept.
@Crishix exact despre genul ala de situatii vorbesc si eu cand spun ca mi se pare ca mai mult incurca. Da, si eu as vrea sa pot opta pentru un "always off". In orice caz, si mie mi-a intrat in reflex sa apas "ISG OFF" mereu cand pornesc motorul
@alexs Nu stiu ce sa zic legat de acei ultimi 10% din puterea motorului. In manual nu scrie nimic legat de aceasta "abilitate". Teoretic ar trebui sa atingi cei 160CP la 5500 rpm, indiferent de cum apesi acceleratia. De asemenea, nici in ceea ce tine de acceleratie, nu scrie cum ca ar fi influentata de acest "kick-down". In fapt, el e precizat doar la capitolul "Limit". Eu n-am sesizat vreo diferenta de putere/cuplu la apasarea "kick-down"-ului. Personal, cred ca il voi folosi doar pentru a anula temporar "Limit"-ul, atunci cand il voi folosi (probabil extrem de rar).
- Accumulated Info (care contine km parcursi, consumul mediu si timpul in care motorul a stat pornit). El inregistreaza datele in mod continuu si nu se reseteaza decat manual (probabil se reseteaza si singur cand trece de o anumita limita, gen 9999km, dar nu mai stiu limitele si nu am manualul langa mine). Drept urmare, aici ai toate datele de la un reset manual la altul.
- Drive Info (care contine km parcursi, consumul mediu si timpul in care motorul a stat pornit). El inregistreaza datele doar pentru actuala sesiune de condus, respectiv se reseteaza automat la fiecare pornire de motor. Sincer, mi-ar fi placut sa nu se reseteze daca motorul nu a stat oprit mai mult de 2 ore sau ceva de genul. La VAG asa este si mi se pare mai practic, pentru ca daca merg la munte (sau orice drum lung), mi-ar placea sa vad consumul mediu pentru tot drumul si sa nu se reseteze daca opresc 5 minute ca sa iau ceva de la o benzinarie. Drept urmare, nu te poti baza pe Drive Info ca sa vezi consumul mediu pentru un drum mai lung decat daca il faci dintr-o bucata (nu opresti deloc motorul).
- Consumul mediu/instantaneu de benzina (contine doar consumul mediu si consumul instantaneu). El se poate reseta manual, la fiecare pornire sau automat la fiecare alimentare. Este singurul care se reseteaza automat la alimentare dintre cele 3. Si da, strict pentru consum, este un lucru minunat, insa pe mine m-ar interesa sa am si km parcursi, lucru care nu exista in acest ecran, ci in cel de Accumulated Info. Drept urmare, pentru a putea urmari ce s-a intamplat de la un plin de la altul, va trebui sa resetez Accumulated Info la fiecare plin pentru ca el imi da si detalii despre km parcursi. Un alt lucru de precizat, strict preferinta personala, as fi vrut sa am consumul instantaneu in cifre, nu cu segmente.
Multumesc pentru sfaturile legate de senzorul de ploaie si "kick-down". Legat de senzorul de ploaie, dupa cum spuneam, o sa-l mai tin sub observatie, insa comportamentul lui n-ar trebui sa fie influentat de calitatea stergatoarelor in acest moment, ele fiind practic noi.
Legat de ISG, poate se potriveste cu stilul tau de condus sau te-ai obisnuit cu el, mie personal nu-mi place niciun sistem Start/Stop cu care am mers pana acum. O singura mentiune legata de oprirea la "Cedeaza" - in cazul in care am de asteptat cateva masini, eu personal o scot pe liber si prefer sa nu astept acele cateva secunde cu piciorul in ambreiaj pentru a preveni uzura inutila a ambreiajului. Depinde de fiecare situatie de trafic ce-i drept.
@Crishix exact despre genul ala de situatii vorbesc si eu cand spun ca mi se pare ca mai mult incurca. Da, si eu as vrea sa pot opta pentru un "always off". In orice caz, si mie mi-a intrat in reflex sa apas "ISG OFF" mereu cand pornesc motorul
@alexs Nu stiu ce sa zic legat de acei ultimi 10% din puterea motorului. In manual nu scrie nimic legat de aceasta "abilitate". Teoretic ar trebui sa atingi cei 160CP la 5500 rpm, indiferent de cum apesi acceleratia. De asemenea, nici in ceea ce tine de acceleratie, nu scrie cum ca ar fi influentata de acest "kick-down". In fapt, el e precizat doar la capitolul "Limit". Eu n-am sesizat vreo diferenta de putere/cuplu la apasarea "kick-down"-ului. Personal, cred ca il voi folosi doar pentru a anula temporar "Limit"-ul, atunci cand il voi folosi (probabil extrem de rar).
Kia XCeed MY22 1.5T-GDI
Re: Blu - XCeed 1.5T-GDI 6MT
Apropo, ieri am completat pentru prima data lichidul de parbriz. Desi n-am vazut scris pe nicaieri ceva legat de capacitatea rezervorului de lichid de parbriz, as spune ca, ochiometric, are cam 3-3.5L. Eu aveam o punga de 4L si a mai ramas ceva-ceva in ea, iar de completat am completat imediat ce a aparut indicatorul de "Low washer" sau cum se numeste (deci probabil ca mai avea cativa stropi).
Kia XCeed MY22 1.5T-GDI
Re: Blu - XCeed 1.5T-GDI 6MT
Drive Info nu ar trebui să se reseteze la fiecare pornire de motor, ci după 4 ore de staționare. Din nou, poate au schimbat ceva la MY22, dar mă îndoiesc. Mai verifică odată, că sunt curios.
La ISG, după cum am spus, mi se pare imposibil să bagi în viteză și să vrei să pleci înainte să apuce motorul să pornească. Nu e vorba de stilul de condus aici, ci de viteza de reacție a motorului. Vorbim de MT, nu de AT, unde motorul pornește când apeși accelerația și unde da, de acord că te poate încurca...
Rezervorul de lichid de parbriz are aproape 5L în total (cred că vreo 4,6-4,7L). Când se aprinde martorul de lichid, dacă rețin bine, mai ai undeva între 0,6-0,8L de lichid. Și mai depinde și de înclinația mașinii, că tinde să semnalizeze mai devreme când mașina e cu botul la vale. Nu se aprinde când mai ai câteva picături, nici nu văd cum ar fi util s-o facă, că atunci deja observi că s-a terminat, e prea târziu să te mai ajute cu ceva.
Apropo de asta, vezi să nu te păcălească la toamnă, când faci trecerea la lichid de iarnă.
EDIT: Și apropo de drumuri lungi cu pauze... Mie de-aia îmi place ISG la nebunie, că-mi permite să fac pauze pe drum fără să mă ating de contact Opresc în parcare motorul oprește singur, fac pauză 5-10 minute, mă urc, pun centura, apăs ambreiajul și motorul pornește singur. Simplu. Dar gata, mă opresc aici, să nu zici că te trolez.
La ISG, după cum am spus, mi se pare imposibil să bagi în viteză și să vrei să pleci înainte să apuce motorul să pornească. Nu e vorba de stilul de condus aici, ci de viteza de reacție a motorului. Vorbim de MT, nu de AT, unde motorul pornește când apeși accelerația și unde da, de acord că te poate încurca...
Rezervorul de lichid de parbriz are aproape 5L în total (cred că vreo 4,6-4,7L). Când se aprinde martorul de lichid, dacă rețin bine, mai ai undeva între 0,6-0,8L de lichid. Și mai depinde și de înclinația mașinii, că tinde să semnalizeze mai devreme când mașina e cu botul la vale. Nu se aprinde când mai ai câteva picături, nici nu văd cum ar fi util s-o facă, că atunci deja observi că s-a terminat, e prea târziu să te mai ajute cu ceva.
Apropo de asta, vezi să nu te păcălească la toamnă, când faci trecerea la lichid de iarnă.
EDIT: Și apropo de drumuri lungi cu pauze... Mie de-aia îmi place ISG la nebunie, că-mi permite să fac pauze pe drum fără să mă ating de contact Opresc în parcare motorul oprește singur, fac pauză 5-10 minute, mă urc, pun centura, apăs ambreiajul și motorul pornește singur. Simplu. Dar gata, mă opresc aici, să nu zici că te trolez.
Re: Blu - XCeed 1.5T-GDI 6MT
@alexcrist legat de Drive Info, parca asa imi amintesc si eu ca citisem in manual, insa in realitate, imi reseteaza la fiecare pornire de motor. Am cautat sa vad daca e configurabil si n-am gasit pe nicaieri...tare mi-as dori sa pot sa il fac sa se reseteze dupa 4 ore.
Legat de rezervorul de lichid de parbriz, stiu ca martorul apare cand mai ai lichid, tocmai ca sa fie util, ca atunci cand nu mai ai, poti observa si singur insa nu stiam cam cat lichid mai este ramas, din experienta stiu ca depinde foarte mult de la o masina la alta aceasta cantitate ramasa dupa aprinderea martorului. Apropo, inca sunt pe lichid de iarna
P.S.: Legat de trolat, cand te opresti in parcare pe autostrada si se opreste motorul imediat, ai grija sa nu iti strice turbina incinsa care nu are timp sa-si mai faca racirea
Multumesc pentru sfaturi si comentarii!
Legat de rezervorul de lichid de parbriz, stiu ca martorul apare cand mai ai lichid, tocmai ca sa fie util, ca atunci cand nu mai ai, poti observa si singur insa nu stiam cam cat lichid mai este ramas, din experienta stiu ca depinde foarte mult de la o masina la alta aceasta cantitate ramasa dupa aprinderea martorului. Apropo, inca sunt pe lichid de iarna
P.S.: Legat de trolat, cand te opresti in parcare pe autostrada si se opreste motorul imediat, ai grija sa nu iti strice turbina incinsa care nu are timp sa-si mai faca racirea
Multumesc pentru sfaturi si comentarii!
Kia XCeed MY22 1.5T-GDI
Re: Blu - XCeed 1.5T-GDI 6MT
Care autostradă? Că-n 50k km am văzut-o de 3 ori
Re: Blu - XCeed 1.5T-GDI 6MT
Salutare,
Avand in vedere ca am depasit 2500km cu XCeed-ul si ca am putut sa accelerez mai tare dupa terminarea rodajului, revin cu un raspuns la o intrebare pe care am tot avut-o in cap pana sa soseasca masina, dar si in timpul rodajului. Intrebarea suna cam asa: "Avand in vedere ca suportul de telefon nu are un fel de buza pe margine, nu o sa cada telefonul din suport la accelerari mai puternice?". Raspunsul este NU, nu o sa cada, telefonul sta foarte bine si nu cade din suport indiferent de cum accelerezi (nota 10 pentru asta).
Apropo, vine vara...mi-as lua inca un set de jante pentru vara si le-as lasa pe cele de fabrica cu gumele de iarna. Am vazut unele OEM la Kia foarte frumoase, negre, cred ca ar da bine cu albastrul masinii. Voi v-ati luat jante de la reprezentanta? Cum a decurs treaba?
Avand in vedere ca am depasit 2500km cu XCeed-ul si ca am putut sa accelerez mai tare dupa terminarea rodajului, revin cu un raspuns la o intrebare pe care am tot avut-o in cap pana sa soseasca masina, dar si in timpul rodajului. Intrebarea suna cam asa: "Avand in vedere ca suportul de telefon nu are un fel de buza pe margine, nu o sa cada telefonul din suport la accelerari mai puternice?". Raspunsul este NU, nu o sa cada, telefonul sta foarte bine si nu cade din suport indiferent de cum accelerezi (nota 10 pentru asta).
Apropo, vine vara...mi-as lua inca un set de jante pentru vara si le-as lasa pe cele de fabrica cu gumele de iarna. Am vazut unele OEM la Kia foarte frumoase, negre, cred ca ar da bine cu albastrul masinii. Voi v-ati luat jante de la reprezentanta? Cum a decurs treaba?
Kia XCeed MY22 1.5T-GDI
Re: Blu - XCeed 1.5T-GDI 6MT
Eu mi-am luat jante de la reprezenta (Mit).CataCGI wrote: ↑31 Mar 2022, 18:34 Apropo, vine vara...mi-as lua inca un set de jante pentru vara si le-as lasa pe cele de fabrica cu gumele de iarna. Am vazut unele OEM la Kia foarte frumoase, negre, cred ca ar da bine cu albastrul masinii. Voi v-ati luat jante de la reprezentanta? Cum a decurs treaba?
Le comanzi si astepti sa vina Nu mai retin cat a durat. Probabil 1-2 saptamani. Dar sunt scumpe.
Poti sa comanzi la ei si anvelope, senzori, capacele si ceri montaj, echilibrare... si le iei la gata.
Cauciucurile au fost o idee mai scumpe la ei dacat in alte parti dar nu cu mult.
Preturi aproximative pentru jante gasesti aici:
https://accessoires-kia.be/
Re: Blu - XCeed 1.5T-GDI 6MT
Da, si mie mi-au zis ca dureaza in jur de 2 saptamani. Stiu ca pretul e un pic mai mare, insa e un lucru asumat avand in vedere ca sunt jante OEM, care in general au o calitate mai buna decat variantele aftermarket la preturi mici. Singurul lucru care mi se pare halucinant legat de pret este faptul ca fix aceleasi jante in Romania sunt mai scumpe decat pe site-ul oficial Kia din UK, dar mna, asa suntem noi romanii, mai bogati decat restul lumii, lucru care conduce la a avea acelasi produs la un pret mai mare decat marile economii ale lumii. Apropo de asta, am vazut ca prin alte tari, site-urile oficiale Kia au si sectiune de “Accesorii”, de unde poti cumpara tot felul de lucruri (inclusiv jante). In Romania, Kia nu are asa ceva si mi-ar placea sa avem si noi. Legat de capacele, voi intreba, insa sper sa vina cu jantele, iar de senzori nu am nevoie pentru ca, din fericire, am TPMS Low Line.yso wrote: ↑01 Apr 2022, 11:07 Eu mi-am luat jante de la reprezenta (Mit).
Le comanzi si astepti sa vina Nu mai retin cat a durat. Probabil 1-2 saptamani. Dar sunt scumpe.
Poti sa comanzi la ei si anvelope, senzori, capacele si ceri montaj, echilibrare... si le iei la gata.
Cauciucurile au fost o idee mai scumpe la ei dacat in alte parti dar nu cu mult.
Preturi aproximative pentru jante gasesti aici:
https://accessoires-kia.be/
Legat de anvelope, le am pe cele cu care a venit masina, Michelin Energy Saver. A avut cineva experienta cu ele? Cum sunt? Eu am avut pe fosta masina Michelin Primacy 4 (vara) si Michelin Aplin 6 (iarna), super multumit de ambele seturi. Din cate am inteles, Energy Saver ar fi un pic sub Primacy si d-asta sunt curios ce parere aveti legat de comportamentul lor. Sper ca si Energy Saver sa confirme ca “Michelin e Michelin”.
Pe partea de montat/echilibrat, de obicei merg la Autosoft, unde dai un ban, dar isi fac treaba foarte bine. De ani de zile imi schimb rotile la ei si n-am avut probleme.
Kia XCeed MY22 1.5T-GDI
-
- Posts: 4408
- Joined: 22 Oct 2008, 21:51
- Auto: Kia Proceed 2.0 DSL
- Location: Bucuresti - Dristor si ocazional Titan
Re: Blu - XCeed 1.5T-GDI 6MT
vinde-le si ia Pilot Sport 4 sau 4S. restu nu exista daca mergi mai intepat.
Proceed Cassa White 2.0 DSL Style... + pachet sport (the works...)
http://picasaweb.google.com/quelloo69/Q ... directlink
http://picasaweb.google.com/quelloo69/Q ... directlink
- Nesta3
- Moderator General
- Posts: 5233
- Joined: 17 Mar 2009, 05:31
- Auto: Kia Sportage QL
- Location: Bucharest
Re: Blu - XCeed 1.5T-GDI 6MT
Primacy 4 sunt slabe rău pe aderentă pe ud și acvaplanare.
EX : 2008 Kia Proceed 1.4MPI Best
EX : 2016 KIA SPORTAGE 1.6GDI STYLE
2021 Peugeot E-2008 GT LINE
2013 Nissan Qashqai+2 Techview Edition
EX : 2016 KIA SPORTAGE 1.6GDI STYLE
2021 Peugeot E-2008 GT LINE
2013 Nissan Qashqai+2 Techview Edition
Re: Blu - XCeed 1.5T-GDI 6MT
Nu mai am încredere nici in autosoft. Te cam jupoaie de bani de la o vreme.
A fost un prieten acum câteva zile cu un Ceed nou luat de câteva luni.
- schimbat anvelope- montat /demontat tot la ei - cică 3 jante de tablă strâmbe.
- echilibrare
- iti zice că ai test geometrie gratuit și dacă vrei .... Pai de ce nu, hai sa vedem.... și după test, opaaa... îți arată ca e dereglată. Cica asa vin toate ceed-urile astea de dupa 2018 Mașina având câteva luni.
Toată distracția 600 și ceva de lei pentru un schimb anvelope cu jante de tabla.
A fost un prieten acum câteva zile cu un Ceed nou luat de câteva luni.
- schimbat anvelope- montat /demontat tot la ei - cică 3 jante de tablă strâmbe.
- echilibrare
- iti zice că ai test geometrie gratuit și dacă vrei .... Pai de ce nu, hai sa vedem.... și după test, opaaa... îți arată ca e dereglată. Cica asa vin toate ceed-urile astea de dupa 2018 Mașina având câteva luni.
Toată distracția 600 și ceva de lei pentru un schimb anvelope cu jante de tabla.
Re: Blu - XCeed 1.5T-GDI 6MT
Eu pe GT am Pilot Sport 4, confirm că sunt foarte bune anvelopele, au o aderență extraordinară și zgomot minim.
-
- Posts: 16
- Joined: 17 Aug 2020, 15:13
- Auto: Sportage
- Location: Bucuresti
Re: Blu - XCeed 1.5T-GDI 6MT
Salut,
Am vazut si eu topicul si ma intereseaza si pe mine.Nici eu nu sunt de acord cu ISG,personal il consider inutil.Am achimbat bateria acum o saptamana si vad ca de fiecare dat dupa pornire motor trebuie dezactivat manual ISG, altfel se opreste motorul.
Inainte de schimbarea bateriei nu facea asa, am citit pe aici ca e posibil sa fie din cauza ca bateria era undeva sub 50-70 % nivel de incarcare si este posibil sa fie programata automat sa nu mai intre ISG
Interbarea este daca exista vreo modalitate prin care sa se dezactiveze permanent ISG ?
Multumesc !
Am vazut si eu topicul si ma intereseaza si pe mine.Nici eu nu sunt de acord cu ISG,personal il consider inutil.Am achimbat bateria acum o saptamana si vad ca de fiecare dat dupa pornire motor trebuie dezactivat manual ISG, altfel se opreste motorul.
Inainte de schimbarea bateriei nu facea asa, am citit pe aici ca e posibil sa fie din cauza ca bateria era undeva sub 50-70 % nivel de incarcare si este posibil sa fie programata automat sa nu mai intre ISG
Interbarea este daca exista vreo modalitate prin care sa se dezactiveze permanent ISG ?
Multumesc !
Sportage 1.7 diesel 116cp