Kia Ceed MY20 1.4 T-GDi 7DCT GT Line Dark Penta Metal

User avatar
pop.emilian28
Posts: 80
Joined: 21 Oct 2019, 11:39
Auto: Kia Ceed GT-Line MY20
Location: Timisoara
Contact:

Re: Kia Ceed MY20 1.4 T-GDi 7DCT GT Line Dark Penta Metal

Post by pop.emilian28 »

300 km pana acum, facuti doar in oras. Consum 9.9. Urmeaza in weekend sa o scoatem la un drum mai lung. Mai las si cateva poze :D
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Kia Ceed GT-Line MY20 7dct 1.4 t-gdi - 179 hp
Skoda Superb MK1 Elegance 3.2 vr6 - 250 hp

User avatar
Afumatu
Posts: 55
Joined: 30 Sep 2019, 18:05
Auto: Kia Ceed 1.4 TGDI GT Line
Location: Bucuresti

Re: Kia Ceed MY20 1.4 T-GDi 7DCT GT Line Dark Penta Metal

Post by Afumatu »

Felicitari ! - la cat mai multi km si fara incidente

Pot sa jur ca fiecare Ceed merita cate un photo-shoot oricat de "chelioasa" ar fi :D =P~

User avatar
pop.emilian28
Posts: 80
Joined: 21 Oct 2019, 11:39
Auto: Kia Ceed GT-Line MY20
Location: Timisoara
Contact:

Re: Kia Ceed MY20 1.4 T-GDi 7DCT GT Line Dark Penta Metal

Post by pop.emilian28 »

@Afumatu, multumesc !

Daaaa, sunt masini foarte frumoase ca aspect.

Au venit si presurile :D Urmeaza sa luam si presuri de cauciuc doar ca nu aveau pe stoc momentan
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Kia Ceed GT-Line MY20 7dct 1.4 t-gdi - 179 hp
Skoda Superb MK1 Elegance 3.2 vr6 - 250 hp

User avatar
Alex M.
Posts: 20
Joined: 29 Oct 2019, 14:47
Auto: CEED 3
Location: Bucuresti

Re: Kia Ceed MY20 1.4 T-GDi 7DCT GT Line Dark Penta Metal

Post by Alex M. »

Salutare,
Ati mentionat mai sus ceva de gurile de ventilatie din consola (pt pasagerii spate), au disparut la My20?
Eu cand am testat avea, iar cand mi-a venit masina, a venit fara.

Dr.Agosh
Posts: 85
Joined: 02 Sep 2019, 09:39
Auto: Ceed SW 2019
Location: Romania

Re: Kia Ceed MY20 1.4 T-GDi 7DCT GT Line Dark Penta Metal

Post by Dr.Agosh »

M-am uitat mai atent pe filmuletele de prezentare de pe youtube si se pare ca nici pe ceed 2019 nu erau gurile de ventilatie spate pe varianta cu frana de mana clasica. Gurile de ventilatie se pare ca erau la pachet doar cu frana de mana electrica (EPB). La fel si "jaluzelele" acelea de pe consola centrala care mascau porturile de incarcare si suporturile de pahare/bidoane.

User avatar
Boogie Man
Posts: 150
Joined: 24 Jul 2015, 13:16
Auto: Kia Ceed 1.4 Business Edition
Location: Bucuresti

Re: Kia Ceed MY20 1.4 T-GDi 7DCT GT Line Dark Penta Metal

Post by Boogie Man »

@pop.emilian28 Salut. De unde ai comandat presurile? Arata bine.

bogdan_cj
Posts: 72
Joined: 08 Jul 2019, 07:05
Auto: Kia Ceed SW
Location: Cluj-Napoca

Re: Kia Ceed MY20 1.4 T-GDi 7DCT GT Line Dark Penta Metal

Post by bogdan_cj »

Gurile de ventilatie spate vin la pachet cu EPB si cotiera culisabila.

User avatar
pop.emilian28
Posts: 80
Joined: 21 Oct 2019, 11:39
Auto: Kia Ceed GT-Line MY20
Location: Timisoara
Contact:

Re: Kia Ceed MY20 1.4 T-GDi 7DCT GT Line Dark Penta Metal

Post by pop.emilian28 »

@Boogle Man, de la reprezentanta. Au fost 300 ron.

@Alex M, probabil ai comadat masina fara EPB. De aia a venit fara. Cum ziceam mai sus, difera toata consola incepand de la zona unde sunt porturile usb pana la cotiera spate inclusiv. Momentan nu simt lipsa gurilor de ventilatie spate. In masina se incalzeste ft repede. Este mai frumoasa consola cu epb, dar mai practica este cea fara (asta daca ai pachet cu ornamente piano black)
Kia Ceed GT-Line MY20 7dct 1.4 t-gdi - 179 hp
Skoda Superb MK1 Elegance 3.2 vr6 - 250 hp

User avatar
pop.emilian28
Posts: 80
Joined: 21 Oct 2019, 11:39
Auto: Kia Ceed GT-Line MY20
Location: Timisoara
Contact:

Re: Kia Ceed MY20 1.4 T-GDi 7DCT GT Line Dark Penta Metal

Post by pop.emilian28 »

Dupa primul drum mai lung inafara orasului, am tras concluzia ca, cutia dct, in modul normal, e super ok in oras dar afara e destul de "lenta". Cel putin la stilul meu de mers. Aici ma refer la retrogradare trepte, cand apas pe acceleratie mai mult. In schimb, pe modul Sport, se schimba treaba. Lucreaza dpmdv perfect! Am si zis ca la drumuri extra-urbane voi merge tot pe Sport de acum incolo.

Primul drum a venit din pacate si cu prima dauna, una destul de ciudata.. la scurt timp dupa ce am iesit din oras, am observat fisura din poza in parbriz. Si culmea e ca nu este ciobit! Pur si simplu incepe de sus si continua dupa cum se vede in poza. Nu inteleg cum.. nu tin minte sa fi luat vreo piatra serioasa in parbriz, si daca era de la asta ma gadesc ca vedeam si o ciobitura, ceva... ma gandesc de la ce naiba ar putea fi..
E vreo sansa sa se schimbe pe garantie in cazu asta? Daca nu, probabil pe casco, dar atunci, se poate face in reprezentanta? E prima masina cu casco si nu stiu cum se procedeaza. As vrea sa evit servis-urile fie ele si specializate.. am mai fost in unu de genu, chiar renumit, cu skoda si in urma schimbarii, nu mai mergea senzorul de ploaie :)) kia avand si camera acolo si senzoru.. as prefera reprezentanta..
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Kia Ceed GT-Line MY20 7dct 1.4 t-gdi - 179 hp
Skoda Superb MK1 Elegance 3.2 vr6 - 250 hp

Bhall
Posts: 71
Joined: 18 Jul 2019, 15:45
Auto: Ceed GT 2020
Location: Bucuresti

Re: Kia Ceed MY20 1.4 T-GDi 7DCT GT Line Dark Penta Metal

Post by Bhall »

Imi pare rau sa vad ca ti s-a spart parbrizul chiar si fara sa ia vreo piatra, cel mai probabil a fost montat tensionat sau a avut el defect de fabricatie.

Cel mai bine o repari la reprezentanta, ca sa fii sigur ca iti comanda un parbriz original :lol: . Poate te intelegi cu ei sa ti-l schimbe chiar pe garantie, daca nu exista urme de contact .

Ma bucur sa vad ca nu sunt singurul care zice ca DCT-ul este lent. Pe 1.6 inclusiv pe sport mi sa parut incredibil de lenta, mai ales in situatiile in care trebuia sa schimbe dintr-a 3-a intr-a 4-a si ii dadeai kickdown si trebuia sa retrogradeze intr-a 2-a, ( am numarat si 2 secunde de delay :lol: ) . Asta m-a facut sa zic ca 7dct nu e pentru mine si ma bucur de manuala. Probabil la 1.4 as fi ales si eu automata, pentru ca nu se vrea a fi o masina puternica. In timp o sa-i inveti stilul si o sa te obisnuiesti cu ea :)

andrei1271984
Posts: 963
Joined: 06 Nov 2016, 15:17
Auto: Sportage 1.6 T-GDI 6MT GT-Line
Location: Bucuresti

Re: Kia Ceed MY20 1.4 T-GDi 7DCT GT Line Dark Penta Metal

Post by andrei1271984 »

pop.emilian28 wrote: 22 Dec 2019, 00:08
E vreo sansa sa se schimbe pe garantie in cazu asta? Daca nu, probabil pe casco, dar atunci, se poate face in reprezentanta? E prima masina cu casco si nu stiu cum se procedeaza.
poti sa o repari linistit pe casco la reprezentanta kia =D>
Kia Sportage 2021 1.6 T-GDI 6MT GT-LINE

EX : Kia Sportage 2016 1.6 GDI Classic +

Ruffinsky
Posts: 18
Joined: 30 Sep 2018, 00:05
Auto: Kia Ceed
Location: Bucuresti

Re: Kia Ceed MY20 1.4 T-GDi 7DCT GT Line Dark Penta Metal

Post by Ruffinsky »

Salut,

Ai reusit sa repari parbrizul la reprezentata? Cred ca la o dauna asa rapida se poate cataloga ca si defect de fabricatie nu?

Noi am avut ghinionul la a noastra sa ne sara un bolovan de la un tir, in intercooler, la nici o luna de cand am ridicat-o. Direct reparatie la KIA pe casco, dauna de de 6500 lei. Ne-a fost reparata in 2 saptamani si cam asta a fost, nu au trecut nimic ca istoric de service pe garantie, ne-au ca se considera ca si cum nu s-ar fi intamplat.
photo_2019-12-23_23-20-20.jpg
photo_2019-07-05_17-52-19.jpg
photo_2019-07-05_17-47-03.jpg
Tot un GT Line 1.4 T-Gdi 7Dct este (al sotiei mele) dar e modelul 2019. Imi place masina se conduce foarte bine, motorul toarce foarte frumos, dar in schimb nu sunt multumit deloc de consum. Mi se pare ca manaca prea mult chiar si la cel mai economic stil posibil de condus. Deocamdata are doar 6000 km masina dar chiar si asa. Nu stiu daca asta se intampla ca consecinta a reparatiei, dar totusi au schimbat doar un intercooler. Ma gandesc ca nu ar avea ce sa afecteze la consum.

La un drum pe autostrada pe pilot setat la 130km/h, a reusit performanta de 8.5L/100km ceea ce mi se pare incredibil de mult. La tine cum se prezinta? In oras nu mai zic, drumuri scurte, 3-5 km, nu scade sub 12L niciodata (astea toate cu ac pornit).
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.

User avatar
pop.emilian28
Posts: 80
Joined: 21 Oct 2019, 11:39
Auto: Kia Ceed GT-Line MY20
Location: Timisoara
Contact:

Re: Kia Ceed MY20 1.4 T-GDi 7DCT GT Line Dark Penta Metal

Post by pop.emilian28 »

@Ruffinsky, o sa anunt ce rezolv cu parbrizul. Imi pare rau de incidentul ce l-ai avut.. ce sa facem, sunt masini si odata scoase pe drumuri, le expunem la anumite riscuri.. Legat de consum, undeva la 9.5 doar in oras, media pe 350-400 km. Am facut si un drum inafara si a scazut media la 8.6 dar nu m-am uitat la consumul facut strict afara.. (am uitat). Am facut 100 km pe autostrada (pilot automat, 140 km/h) si 200 km pe drum national relativ lejer, fara trafic.
Kia Ceed GT-Line MY20 7dct 1.4 t-gdi - 179 hp
Skoda Superb MK1 Elegance 3.2 vr6 - 250 hp

Cosmin D
Posts: 133
Joined: 08 Oct 2019, 11:09
Auto: Xceed 1.4 T GDI CITY
Location: Bucharest

Re: Kia Ceed MY20 1.4 T-GDi 7DCT GT Line Dark Penta Metal

Post by Cosmin D »

Pop Emilian sa o stăpâniți sănătoși. Arată excelent pachetul GT Line si scaunele sunt de vis. Consumul la DCT 7 mi se pare destul de mare in conditiile in care cutia aceasta ar trebui să fie optimizată pentru consum. Eu chiar asta am observat la test si anume ca in modul normal schimba in jurul zonei de 2000 rpm, masina simtindu se usor subturata uneori. Eu cu Xceed manual am scos si 6.7 la pe drumuri interurbane medii și cam 8, 9.5 în oraș fără mări probleme. Iar Xceedul e mai puțin aerodinamica si mai grea. Am un drum lung până la Bran și voi reveni si eu cu un update de consum. Încearcă să resetezi consumul inainte de drumul mai lung. Ai puțini km si cred ca media e usor data peste cap. Mie dupa primii 800 km, a început să mi scada consumul vizibil. Nu am reusit sa resetez media aceea generala de la momentul achizitiei, e 7,9 8 de cand am luat o. Totusi, sa nu uitam ca masina are 140 cai putere. Am un coleg cu mazda 3 skyactiv G 122 cu acel sistem mild hibrid, in fapt un microhibrid si sistem de dezactivare a 2 cilindri si e undeva pe la 10 in oras dar 5.5. In afara. Deci microhibridul ofera un avantaj vizibil doar pe extra urban

Fisura din parbriz mi se pare ciudata. Nu vad impact deci poate sa fi fost un șoc în caroserie. Încearcă să mergi la service la o constatare, poate se remediaza pe garantie. Având în vedere că există si o camera si senzorii de ploaie l as inlocui pe Casco doar la reprezentanta. Senzorul de lumina e la baza parbrizului pe bord in interior.

d3xt3r
Posts: 224
Joined: 15 Oct 2009, 08:52
Auto: Cee'D GT
Location: Bucharest

Re: Kia Ceed MY20 1.4 T-GDi 7DCT GT Line Dark Penta Metal

Post by d3xt3r »

Salut,
Un mic pont, deschide unul din geamuri un pic, de test, inainte sa inchizi usa si vezi daca se inchide mai bine ( adica nu trebuie sa tragi tare de usa) :)
La mine ( pe Ceed-ul model mai vechi) am aceeasi "problema". E vorba de etansarea masinii si presiunea generata de inchidere: ori tragi tare de usa, ori crapi un geam.

Post Reply

Return to “Jurnal de bord”