Kia Ceed SW 6MT, 1.4 TGDI, Dark Penta Metal

Titi87
Posts: 62
Joined: 26 Aug 2019, 22:56
Auto: Ceed SW
Location: Timisoara

Kia Ceed SW 6MT, 1.4 TGDI, Dark Penta Metal

Post by Titi87 »

Salut guys,

Am zis sa incep si eu un juranl de bord desi nu am primit masina; intru in categoria celor cu intarzieri la livrare. Anyway, in momentul de fata am o data de intrare in productie care este 13 Ianuarie asa ca am decis sa fac si eu un rezumat la cum a inceput toata poveste cu alegerea masinii, configuratie etc.
Poveste incepe undeva in vara cand vechiul Ford Focus 1.8 TDCI din 2007 devenise un aspirator de bani. Astfel am inceput sa pistonez piata, sa merg pe la dealeri; vorbind cu un dealer de la Ford am aflat ca in cateva sapatamni urma sa se suplimenteze raba, iar lucrurile au devenit serioase... vechiul ford urma sa isi gaseasca sfarsitul la un centru de dezmembrari.
Dupa mai multe vizite pe la Ford, Peugeot, Hyndai, VW, Toyota, Suzuki, Skoda in care stiam ca vreau o masina combi si am un buget de aprox 16k (de preferat, putand sa suporte o crestere de maxim 2k daca era neapart nevoie) ma decisesem pe un Ford Focus 1.5 EcoBoost, Titanium care cu disocunt de la dealer + rabla se invarte in jurul sumei de 17.500. Lucrurile erau destul de clare pana am intrat pe un forum Ford si toata lumea avea semne de intrebare legate de noile motoare EcoBoost, dar mai mult de atat erau foarte multi care vorbeau la superlativ de Kia. Nefiind un cunoscator/pasionat de masini, ce e nou pe piata etc nici prin gand nu mi-a trecut sa merg la Kia in momentul in care am inceput sa merg pe la reprezentante. Astfel am inceput sa caut tot felul de informatii in online, forumuri, reviews etc si mi s-a parut din ce in ce mai interesanta optiunea de Kia.
Astfel, am program o intalnire cu un dealer Kia, am facut un dirve test cu motorul 1.4 TDCI si pe data de 19 August am dat comanda pentru un CEED SW 1.4 TDCI Best + optionalele de mai jos:

- Dark Penta Metal
- Discuri de frână (față) - 16’’
- Jante aliaj + anvelope 16” (tip A)
- Geamuri spate și lunetă fumurii
- Scaune încălzite pentru șofer și pasager
- Buzunar pe spătarul scaunului șoferului
- Buzunar pe spătarul scaunului pasagerului
- Volan încălzit
- Plasă pentru compartimentare portbagaj
- Radio + RDS cu display de 8.0’’
- Bluetooth w/ recunoaștere vocală (Voice recognition)
- Cameră vedere pentru marșarier
- Duze spălare parbriz încălzite
- Climatizare automată
- Dezaburire automată parbriz

Pret final cu rabla: 17.300 (pretul o sa suporte cam 500 euro discount pentru ca am dat avans 10k si masina o sa fie livrata cu cel putin 2 luni mai tarziu de termen. Comanda plasata in August, luna productie Oct, intra in producite pe 13 Ianuarie).

Probabil multi o sa intrebati de ce nu am mers direct pe un GT Line, ca este alta masina etc. Nu o sa incerc sa contrazic pe nimeni, dar am considerat ca nu merita sa dau in plus aprox 1.400 Euro pentru estetica. Personal imi doream o masina practica (de aceea i-am si pus optionalele de mai sus) care sa ma duca in siguranta din punctul A in punctul B.

Desi sunt dezamagit de modul in care se misca pe lucrurile pe partea de livrare si ca trebuie sa astept 6 luni pentru masina, inca sunt multumit de alegerea de a merge pe masina de mai sus. Acum pot doar sa astept si sa sper ca o sa ajunga la sf de Ianuarie. Evident ca o sa revin cu mai multe impresii dupa ce o s-o primesc. Pana atunci... numai de bine la toata lumea!

Return to “Jurnal de bord”