Pret distributie lant
Re: distributie sarita de la punct
in foto este intinzatorul vechi pe care l-am scos de pe masina, are 8 dinti.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Re: distributie sarita de la punct
Aha ,zi repede masina ta din ce an si luna e?A mea fabricata pe 7.10.2008 si luata in nov.
Daca oi avea si eu 8 si o fi pe la al 4lea dinte inseamna ca ne facem probleme degeaba.
www.vindecoderz.com
Daca oi avea si eu 8 si o fi pe la al 4lea dinte inseamna ca ne facem probleme degeaba.
www.vindecoderz.com
Re: distributie sarita de la punct
Production Date 01.07.2008
Re: distributie sarita de la punct
Mersi sefu deci si a mea e cu 8 dinti,o sa i fac o verif la un moment dat dar deocamdata tot ce i trebuie este multa,multa benzina ca trebuie sa o duc si pe ea in Grecia
Re: distributie sarita de la punct
Am schimbat si eu distribuitia. Preventiv, mai ales dupa ce am stat de vorba cu un baiat care dezmembreaza doar Kia si dupe ce am vazut cate motoare "pocnite" avea in spatele curtii.
Ce pot sa va spun din ce am constata eu dupa demontare.
Cred ca vina pentru distributia sarita, o poarta lantul. Nu uleiul, si nu cred ca pinionul au ceva de-a face cu problemele distributiei.
Pur si simplu, lantul vechi este prea lung.
Eu am ramas masca cand am vazut ca lantul nou, piesa originala, cum se spune, este mai lat si mai scurt decat cel pus pe masina din fabrica. Are exact o zala in minus fata de cel vechi si in loc de 7 lamele ce alcatuiesc latimea lantului vechi in cel nou regasim 8 lamele, fiind deci mai lat. Si "designul" este diferit.
In partea stanga, cum va uitati, este lantul vechi:
Pinionul intinzator, din cate am vazut eu, este exact la fel cu cel vechi, dar luand in calcul ca lantul este mai scurt, intinderea se face altfel.
Schimbarea lantului am facut-o in regie proprie, asa ca am avut acces la toate piesele ce au fost implicate in demontare.
Cu aceasta ocazie am constatat ca Autodata are pentru acest motor o poza gresita in legatura cu "punerea la punct" a distributiei. Ce arata ei este practic imposibil de realizat, daca vreti detalii suplimentare va zic cu alta ocazie.
Partea importanta este ca am schimbat distributia ca la carte, masina facand de atunci aproximativ 250 de km fara niciun incident.
Ce pot sa va spun din ce am constata eu dupa demontare.
Cred ca vina pentru distributia sarita, o poarta lantul. Nu uleiul, si nu cred ca pinionul au ceva de-a face cu problemele distributiei.
Pur si simplu, lantul vechi este prea lung.
Eu am ramas masca cand am vazut ca lantul nou, piesa originala, cum se spune, este mai lat si mai scurt decat cel pus pe masina din fabrica. Are exact o zala in minus fata de cel vechi si in loc de 7 lamele ce alcatuiesc latimea lantului vechi in cel nou regasim 8 lamele, fiind deci mai lat. Si "designul" este diferit.
In partea stanga, cum va uitati, este lantul vechi:
Pinionul intinzator, din cate am vazut eu, este exact la fel cu cel vechi, dar luand in calcul ca lantul este mai scurt, intinderea se face altfel.
Schimbarea lantului am facut-o in regie proprie, asa ca am avut acces la toate piesele ce au fost implicate in demontare.
Cu aceasta ocazie am constatat ca Autodata are pentru acest motor o poza gresita in legatura cu "punerea la punct" a distributiei. Ce arata ei este practic imposibil de realizat, daca vreti detalii suplimentare va zic cu alta ocazie.
Partea importanta este ca am schimbat distributia ca la carte, masina facand de atunci aproximativ 250 de km fara niciun incident.
Re: distributie sarita de la punct
Bravo . Acum spune de unde ai luat lantul ( piesele ) si la ce preturi . Ce marca este lantul ?
Ai schimbat cu aceasta ocazie si rola intinzatoare a curelei ? Ai schimbat si cureaua ?
Ai schimbat cu aceasta ocazie si rola intinzatoare a curelei ? Ai schimbat si cureaua ?
1.6 GSL EX, MT, 122 CP, 225/45 R17W, 140.500 km
Re: distributie sarita de la punct
Piesele le-am luat de la http://www.piese-auto-hyundai.ro
Site-ul este in mentenanta acum dar puteti sa il sunati pe Florin Iliescu - 0720112288
Depozitul lor este in Crangasi in capatul strazii Mehadia, langa lac, in incinta platformei industriale.
Pretul platit pentru piese (lant, patine, intinzator) = 730 lei cu factura.
Toate piese sunt originale, produse de Mobis, in cutii cu timbru din acela cu holograma.
Legat de curea accesorii si role, acestea le-am schimbat acum 20.000 km, deci mai merg
Site-ul este in mentenanta acum dar puteti sa il sunati pe Florin Iliescu - 0720112288
Depozitul lor este in Crangasi in capatul strazii Mehadia, langa lac, in incinta platformei industriale.
Pretul platit pentru piese (lant, patine, intinzator) = 730 lei cu factura.
Toate piese sunt originale, produse de Mobis, in cutii cu timbru din acela cu holograma.
Legat de curea accesorii si role, acestea le-am schimbat acum 20.000 km, deci mai merg
Re: distributie sarita de la punct
Cati km ai cu masina si la al câtelea dinte era întinzătorul?
Re: distributie sarita de la punct
Peste 198.000 km, ultimul dinte la intinzator.
Probleme nu au fost, asa cum spuneam, am schimbat preventiv dupa ce am vazut vreo 6-7 motoare de ceed "duse" din cauza distributiei sarite.
Chestia cu "la al catelea dinte este" o consider mai putin importanta si va spun de ce.
Dupa ce am demontat capacul de la distributie, am blocat roata dreapta fata, am bagat in viteza a cincea si am inceput sa invart de roata stanga sa vad cum e cu semnele de "la punct", cu lantul vechi. Ideea este ce atunci cand era compresie lantul statea intins destul de bine zic eu, cel vechi, iar cand nu exista compresie, mai invarteam putin de roata, lantul era mai larg. Practic, fie si la ultimul dinte, tensiunea in lant nu era aceeasi mereu, varia in functie de compresia in camera cilindrica.
Si cu lantul nou, aceeasi chestie se intampla, chiar daca acesta avand o zala in minus, deci mai scurt, era mai bine tensionat decat cel vechi. In functie de compresie, lantul se destinde sau este mai tensionat.
Vazand ca cei de la Hyundai/Kia au modificat lantul pe parcurs, iar intinzatorul eu l-am vazut ca fiind la fel, cred ca lantul in sine are o problema din cum a fost proiectat initial iar apoi au vazut ca nu e bine si l-au schimbat complet
Probleme nu au fost, asa cum spuneam, am schimbat preventiv dupa ce am vazut vreo 6-7 motoare de ceed "duse" din cauza distributiei sarite.
Chestia cu "la al catelea dinte este" o consider mai putin importanta si va spun de ce.
Dupa ce am demontat capacul de la distributie, am blocat roata dreapta fata, am bagat in viteza a cincea si am inceput sa invart de roata stanga sa vad cum e cu semnele de "la punct", cu lantul vechi. Ideea este ce atunci cand era compresie lantul statea intins destul de bine zic eu, cel vechi, iar cand nu exista compresie, mai invarteam putin de roata, lantul era mai larg. Practic, fie si la ultimul dinte, tensiunea in lant nu era aceeasi mereu, varia in functie de compresia in camera cilindrica.
Si cu lantul nou, aceeasi chestie se intampla, chiar daca acesta avand o zala in minus, deci mai scurt, era mai bine tensionat decat cel vechi. In functie de compresie, lantul se destinde sau este mai tensionat.
Vazand ca cei de la Hyundai/Kia au modificat lantul pe parcurs, iar intinzatorul eu l-am vazut ca fiind la fel, cred ca lantul in sine are o problema din cum a fost proiectat initial iar apoi au vazut ca nu e bine si l-au schimbat complet
Re: distributie sarita de la punct
Ai schimbat preventiv?Pai la 198 de mii eu spun ca si a meritat banii lantul ala vechi cu vârf si indesat.Sa dea Domnul sa tina si asta nou la fel,mai era si întinzătorul la ultimul dinte.
Si întinzătorul era cu 7 sau 8 dinti ?Eu am 115 mii ,masina din oct.2008 deci probabil cu 8 ,sper sa mai aibă vreo 2,3 ca la vara o duc in Grecia.
Si întinzătorul era cu 7 sau 8 dinti ?Eu am 115 mii ,masina din oct.2008 deci probabil cu 8 ,sper sa mai aibă vreo 2,3 ca la vara o duc in Grecia.
- alimos
- Posts: 1383
- Joined: 19 Apr 2008, 22:15
- Auto: cee'd 1.4 SW;sportage 1.6 GDI
- Location: Bacau
- Contact:
Re: distributie sarita de la punct
"Vazand ca cei de la Hyundai/Kia au modificat lantul pe parcurs, iar intinzatorul eu l-am vazut ca fiind la fel, cred ca lantul in sine are o problema din cum a fost proiectat initial iar apoi au vazut ca nu e bine si l-au schimbat complet"
???????
Eu stiam ca cei de la Kia au schimbat intinzatorul, si nu lantul! A aparut si un lant nou acum?!?!
???????
Eu stiam ca cei de la Kia au schimbat intinzatorul, si nu lantul! A aparut si un lant nou acum?!?!
Ceed 1.4 109 hp SW BEST,2008,Pewter Beige,ODO 190000
SportageIII 1.6GDI 135 hp ,2014,Space Blue,ODO 105500
Ceed 1.6 crdi 115hp ,2009, Piston Grey,odo 250000
SportageIII 1.6GDI 135 hp ,2014,Space Blue,ODO 105500
Ceed 1.6 crdi 115hp ,2009, Piston Grey,odo 250000
Re: distributie sarita de la punct
Cand am schimbat distributia piesele le-am comandat de la Mit Baneasa,doar intinzatorul avea cursa mai lunga cu un dinte,lantul identic ,insa el a cumparat piesele din alta sursa,poate si de aici altceva.
Sender,pisele cum au venit in cuti albastre sau rosii?
Sender,pisele cum au venit in cuti albastre sau rosii?
Golf 7 1.5 Tsi
Re: distributie sarita de la punct
Piesele au venit in cutii albastre, cu holograma Mobis si inscriptionate Hyundai.
Stiu ca de obicei la Kia cutiile sunt rosii si la Hyundai sunt albastre, dar sincer, fie el si lant de Hyundai I30, tot pare de 10 ori mai bun doar daca te uiti la el.
Diferenta de structura a lantului se vede in poza atasata iar ca lungime, cum am spus, cu o zala mai scurt.
Intinzatorul parea identic, acum ca are 1-2 dinti in plus, nu stiu ca i-am scos siguranta dupa ce l-am montat.
In ce priveste lantul, pot sa spun ca daca pui mana pe el ai senzatia ca e facut mai "serios" decat jucaria veche care se torsiona stanga dreapta fara nicio problema.
Stiu ca de obicei la Kia cutiile sunt rosii si la Hyundai sunt albastre, dar sincer, fie el si lant de Hyundai I30, tot pare de 10 ori mai bun doar daca te uiti la el.
Diferenta de structura a lantului se vede in poza atasata iar ca lungime, cum am spus, cu o zala mai scurt.
Intinzatorul parea identic, acum ca are 1-2 dinti in plus, nu stiu ca i-am scos siguranta dupa ce l-am montat.
In ce priveste lantul, pot sa spun ca daca pui mana pe el ai senzatia ca e facut mai "serios" decat jucaria veche care se torsiona stanga dreapta fara nicio problema.
Re: distributie sarita de la punct
minunat. cand am cautat dupa codul 243212B000 am gasit lant de kia in cutie rosie si aceeasi structura ca si cel original. esti sigur ca pe cutia ta albastra era acelasi cod?
oltCEE'D 1.4 BEST, machine silver. cu roti si volan.
comanda 26.06. serie 4.09. achitat 7.09. livrare 20.09. toate in 2007.
DJ 50NTY
oltcit special, 0.652. de-o varsta cu mine.
comanda 26.06. serie 4.09. achitat 7.09. livrare 20.09. toate in 2007.
DJ 50NTY
oltcit special, 0.652. de-o varsta cu mine.