Observatii Cee'd
-
- 3/E
- Posts: 3087
- Joined: 16 May 2007, 13:40
- Auto:
- Location: Constanta
- Contact:
andrei0241... iti prezint o exemplificare ... nu am vorbit de nici un cuplu maxim ci doar de puterea maxima: imaginile pe care ti le trimit explica clar diferentele ... hyundai(110 CP) are 90CP = 3000 RPM ---> Kia Cee'd (90 CP ) are 90 CP = 4000 RPM...diferentele vin clar din motorizari...insa pentru cei doritori de senzatii tari la aceeasi bani au ceva mai puternic!
http://venus.nipne.ro/~cherciu/Ceed.php
http://venus.nipne.ro/~cherciu/Ceed.php
KIA Cee'd 1,6 CRDI LX 90 CP Machine Silver
-
- 3/E
- Posts: 3087
- Joined: 16 May 2007, 13:40
- Auto:
- Location: Constanta
- Contact:
Eu incerc sa inteleg ce ai zis tu aici " hyunday accent 115CP care are puterea maxima pe la 2500 RPM" ... si nu'mi iese de nici o culoare. Postul de mai sus era intepretarea mea a celor spuse de tine ... dat poate am inteles gresit
Graficele de la link'ul de mai sus sun prea mici ca sa poti intelege ceva k lumea ...
Graficele de la link'ul de mai sus sun prea mici ca sa poti intelege ceva k lumea ...
Ford - Fiesta - 1.4 tdci
Astazi am auzit si eu niste vibratii undeva in bord, la anumite turatii.Nu m-am elucidat ce si cum, mai ales ca odata iesit din spatele blocului nu se mai auzea de zgomotul ambiant. Sa mai vad...
O alta chestie ar fi ca mi se cam pare ca relantiul trebuia setat din fabrica puuuuuutin mai mare. Voi parere aveti?
O alta chestie ar fi ca mi se cam pare ca relantiul trebuia setat din fabrica puuuuuutin mai mare. Voi parere aveti?
@andrei0241: k...ma refeream la puterea maxim Ceed'd CRDI 90 CP...dar nu la 2500 ci la 3000 RPM. Dar daca esti interesat gasesti prin literatura mai mult!
@MihaiM: chestia cu relantiul nu am observat-o ... mie mi se pare ok ... insa o alta chestie este ca la turatie sub 2000 motorul are un zgomot mai puternic (atunci cand trage) ... voi il sesizati? dupa 2000 RPM revine la o comportare normala
@MihaiM: chestia cu relantiul nu am observat-o ... mie mi se pare ok ... insa o alta chestie este ca la turatie sub 2000 motorul are un zgomot mai puternic (atunci cand trage) ... voi il sesizati? dupa 2000 RPM revine la o comportare normala
KIA Cee'd 1,6 CRDI LX 90 CP Machine Silver
MCI, daca te uiti mai bine in pozele pe care cu mandrie le-ai pus aici, si la 1,5 CRDI tot la 4000 rpm este puterea maxima, cea cu rosu ... nu inteleg unde vezi tu maxim la 3000.
Eu tind sa cred ca este de fapt acelasi motor modificat si cu cilindreea putin crescuta, oricum sunt folositoare curbele de cuplu. Eu de ex am mers in we asta la munte cu un VW Bora 1,9 TDI de 90 cp si am schimbat numai in zona de CUPLU maxim, adica intre 1900 si 2700, iar la final consumul a fost de 5,2 l/100km, in conditiile in care pe autostrada am tinut-o constant la 140 km/h, iar acolo unde nu am putut merge prea tare din cauza traficului am incercat sa o mentin in cuplu (adica la 60 km/h - treapta a treia - 2400 rpm si cum treceam de 70km/h dadeam a 4-a - 1900 rpm).
Acum, faza mai nasoala este cu benzina, la care cuplul maxim nu e tot la fel de liniar si e la turatii mai mari (peste 3500), ceea ce pentru unii nu e chiar ok, poate sunt obisnuiti cu vechile dacii cu care nu prea depaseau 3000 de ture.
Ideea e sa mearga bine si sa ne adaptam noi stilul la masina si nu sa fie masina facuta dupa stilul nostru, ca suntem prea diferiti.
Bahtalo!
Eu tind sa cred ca este de fapt acelasi motor modificat si cu cilindreea putin crescuta, oricum sunt folositoare curbele de cuplu. Eu de ex am mers in we asta la munte cu un VW Bora 1,9 TDI de 90 cp si am schimbat numai in zona de CUPLU maxim, adica intre 1900 si 2700, iar la final consumul a fost de 5,2 l/100km, in conditiile in care pe autostrada am tinut-o constant la 140 km/h, iar acolo unde nu am putut merge prea tare din cauza traficului am incercat sa o mentin in cuplu (adica la 60 km/h - treapta a treia - 2400 rpm si cum treceam de 70km/h dadeam a 4-a - 1900 rpm).
Acum, faza mai nasoala este cu benzina, la care cuplul maxim nu e tot la fel de liniar si e la turatii mai mari (peste 3500), ceea ce pentru unii nu e chiar ok, poate sunt obisnuiti cu vechile dacii cu care nu prea depaseau 3000 de ture.
Ideea e sa mearga bine si sa ne adaptam noi stilul la masina si nu sa fie masina facuta dupa stilul nostru, ca suntem prea diferiti.
Bahtalo!
-
- Killed In Action
- Posts: 371
- Joined: 20 Jul 2007, 22:04
- Auto:
- Location: Focsani/Iasi
- Contact:
Hyundai Accent 1.5 CRDi Cuplu max.: 235 Nm/1900-2750 Putere max.:110cp@4000
Kia Ceed 1.6 CRDi Cuplu max.: 235 Nm/1750 Putere max.: 90cp@4000
@MCI... si ti s-a parut ca e puturos Cee'd-ul pentru ca are 90cp la 4000 pe cand accentul are 90cp la 3000 ????
Rationament gresit... senzatia ca "trage" nu ti-o ofera puterea, ci cuplul. si dupa cum vezi motoarele au acelasi cuplu. Cee'd ul e un pic mai greu dar avand in vedere ca atinge cuplul maxim mai devreme decat accentul (1750rpm vs 1900rpm) cred ca vine cumva in compensare.
Daca nu te satisface motorul de 90cp te orientezi spre 115cp cu 255Nm @ 1900 si 115cp @ 4000 si nu comentezi aberatii precum
cuplu = asta te baga in scaun
putere = asta ajuta la top speed
Kia Ceed 1.6 CRDi Cuplu max.: 235 Nm/1750 Putere max.: 90cp@4000
@MCI... si ti s-a parut ca e puturos Cee'd-ul pentru ca are 90cp la 4000 pe cand accentul are 90cp la 3000 ????
Rationament gresit... senzatia ca "trage" nu ti-o ofera puterea, ci cuplul. si dupa cum vezi motoarele au acelasi cuplu. Cee'd ul e un pic mai greu dar avand in vedere ca atinge cuplul maxim mai devreme decat accentul (1750rpm vs 1900rpm) cred ca vine cumva in compensare.
Daca nu te satisface motorul de 90cp te orientezi spre 115cp cu 255Nm @ 1900 si 115cp @ 4000 si nu comentezi aberatii precum
(confunzi notiunea de putere cu cea de cuplu) si nu mai explica ce-ai vrut sa zici ca esti in eroare totala.Pai de ce zic ca este puturoasa ... asa cum scriam in comparatie cu hyundai accent 110CP care are puterea maxima pe la 2500 RPM iar Cee'd 90 CP pe la 4000 RPM
cuplu = asta te baga in scaun
putere = asta ajuta la top speed
Kia Cee'd 1.6 CRDi LX BEST PewterBeige(TM) C:19.07.07, S:03.10.07, L:20.10.07. T3h album
Kia Sportage 1.6 T-GDI GT-LINE MT CanyonSilver(TM) C: 30.06.2017 L:09.09.2017
Kia Sportage 1.6 T-GDI GT-LINE MT CanyonSilver(TM) C: 30.06.2017 L:09.09.2017
MCI => Killed In Action
Cee'd SW 2.0 CRDi 140CP~170CP 6MT TX pregatit sa frustreze...a different ONE
Kia Ceed SW 200Km/h - http://www.youtube.com/watch?v=tsQNcrqPImk
MAX 221km/h pe GPS/Autobahn Austria
Kia Ceed SW 200Km/h - http://www.youtube.com/watch?v=tsQNcrqPImk
MAX 221km/h pe GPS/Autobahn Austria