Consum motor diesel Kia Ceed
-
- Posts: 314
- Joined: 13 Jun 2007, 20:33
- Auto:
- Location: Iasi
- Contact:
sa ma bag si eu putin in seama pe aici
excursie prin tara aprox 1500 km. plecare iasi - tg frumos - roman - piatra neamt - gheorghieni - sovata - tg mures - turda - cluj napoca - turda - aiud - alba iulia - sebes - sibiu - balea lac - sibiu - medias - sighisoara - brasov - tg seciuesc - onesti - bacau - roman - tg frumos - iasi (pfai ca lunga a mai fost - si in doar 3 zile jumatate). drum si cu serpentina si cu gropi si cu linie drapta de numa.
am resetat cb la plecare. la final am iesit cu consum de 5.7 (5.. mers normal spre usor. viteza maxima 160 (f putin 170). in general mers cu 90-110.
deci 5.7 consum 90% extraurban (putin pers prin aglomeratia din cluj si din sibiu)
personal ma declar multumit de consum. in iasi papa in jur de 7% (din ce am remarcat inainte de plecare). asta doar urban
am scos si 5.5 consum pe botosani - iasi, dar mers destul de mosnegesc.
bafta
excursie prin tara aprox 1500 km. plecare iasi - tg frumos - roman - piatra neamt - gheorghieni - sovata - tg mures - turda - cluj napoca - turda - aiud - alba iulia - sebes - sibiu - balea lac - sibiu - medias - sighisoara - brasov - tg seciuesc - onesti - bacau - roman - tg frumos - iasi (pfai ca lunga a mai fost - si in doar 3 zile jumatate). drum si cu serpentina si cu gropi si cu linie drapta de numa.
am resetat cb la plecare. la final am iesit cu consum de 5.7 (5.. mers normal spre usor. viteza maxima 160 (f putin 170). in general mers cu 90-110.
deci 5.7 consum 90% extraurban (putin pers prin aglomeratia din cluj si din sibiu)
personal ma declar multumit de consum. in iasi papa in jur de 7% (din ce am remarcat inainte de plecare). asta doar urban
am scos si 5.5 consum pe botosani - iasi, dar mers destul de mosnegesc.
bafta
Aseara am facut plinul si am resetat. Am parcurs in jurul a 30-40 de KM numai prin Bucuresti iar consumul mi-a aratat (Exceptand fazele de dupa reset cand o ia razna cu 18%-19%) 6.2-6.3 ceea ce incepe sa arate a.. consum! Sper sa se mentina asa. Schimb tot in jurul celor 2500 de turatii totusi un pic mai ponderat ...e drept. Azi dimineata am facut 2000 de KM... hurrraay
Kia CEE'D 1.6 DSL LX BASE 90 CP + ceva optionale. PISTON GREY
poze in curand...
poze in curand...
-
- Posts: 2
- Joined: 06 Dec 2007, 01:39
- Auto:
salutare.
Eu am facut pana akum 5500 de km si am studiat cam cum a evoluat consumul... Trebuie tinut cont si de faptul ca am circulat in general pe timp rece, consumul urban a fost in medie de 7.5l iar extra cam 5.7l si asta la un stil de condus mai sportiv.
consumul scade daca mergi la 1700-1800 de ture dar asta are efecte in timp .... Eu tin motorul undeva pe la 2000 de ture si schimb pe la 3000+
Eu am facut pana akum 5500 de km si am studiat cam cum a evoluat consumul... Trebuie tinut cont si de faptul ca am circulat in general pe timp rece, consumul urban a fost in medie de 7.5l iar extra cam 5.7l si asta la un stil de condus mai sportiv.
consumul scade daca mergi la 1700-1800 de ture dar asta are efecte in timp .... Eu tin motorul undeva pe la 2000 de ture si schimb pe la 3000+
B 45 GMV 1.6 DSL Base SO red 90 cp + jenti 16'', cheie briceag, cotiera, proiectoare
Exact! Daca o tii intre 1600-1800 rpm. consumul este mult mai mic. Inca nu stiu cat de sanatos este pentru motor, asa ca si eu incerc sa o tin peste 2000...
Eu pana acum dupa 1900 Km am un conum de 7.3 la o medie de 35 Km/h, deci mers mai mult prin oras...
Eu pana acum dupa 1900 Km am un conum de 7.3 la o medie de 35 Km/h, deci mers mai mult prin oras...
Nissan Leaf 2018
Sportage 2l DSL, 4x4 Style+, Sirius Silver
EX: Cee'd 1,6DSL 115 CP BASE, SO RED
Sportage 2l DSL, 4x4 Style+, Sirius Silver
EX: Cee'd 1,6DSL 115 CP BASE, SO RED
-
- Killed In Action
- Posts: 371
- Joined: 20 Jul 2007, 22:04
- Auto:
- Location: Focsani/Iasi
- Contact:
Eu am un CRDi HP din octombrie anul trecut. Consumul mixt iarna a fost 6.3 cb calculand media timp de 3 luni, timp in care am mers zilnic in oras (Iasi) si de 2 ori pe luna drum intins 250Kmx2. Deci in medie 700Km/luna.
Eu conduc in general cu grija cat timp motorul este rece (sub 85 grade) incercand sa nu accelerez brusc si sa nu depasesc 2500rpm.
De obicei schimb pe la 2700-2900rpm si incerc sa mentin in orice treapta 1950-2200rpm in functie de relief .
Inca ceva.. mie mi se pare ca ambreiajul se cam chinuie daca nu turezi peste 2500rpm inainte sa schimb in treapta superioara. Ma mira cei care spun ca nu ating 2000rpm... Si cand e rece motorul incerc sa o aduc pe la 2300-2400rpm macar inainte sa schimb.
Aaa ... si inca ceva, la drum lung in general inainte sa intru in localitati reduc cu frana de motor ca sa menajez franele si sa racoresc motorul.
Acum am resetat cb-ul acum 1 luna si am mers in acelasi mod si aceleasi rute specificate mai sus si consumul mixt este acum 6.1. Se cunoaste ca s-a incalzit vremea lume... Iar dupa ce voi trece la cauciucurile de vara sunt sigur ca consumul va redeveni cel din octombrie-noiembrie anul trecut adica 5.3-5.5%.
Eu conduc in general cu grija cat timp motorul este rece (sub 85 grade) incercand sa nu accelerez brusc si sa nu depasesc 2500rpm.
De obicei schimb pe la 2700-2900rpm si incerc sa mentin in orice treapta 1950-2200rpm in functie de relief .
Inca ceva.. mie mi se pare ca ambreiajul se cam chinuie daca nu turezi peste 2500rpm inainte sa schimb in treapta superioara. Ma mira cei care spun ca nu ating 2000rpm... Si cand e rece motorul incerc sa o aduc pe la 2300-2400rpm macar inainte sa schimb.
Aaa ... si inca ceva, la drum lung in general inainte sa intru in localitati reduc cu frana de motor ca sa menajez franele si sa racoresc motorul.
Acum am resetat cb-ul acum 1 luna si am mers in acelasi mod si aceleasi rute specificate mai sus si consumul mixt este acum 6.1. Se cunoaste ca s-a incalzit vremea lume... Iar dupa ce voi trece la cauciucurile de vara sunt sigur ca consumul va redeveni cel din octombrie-noiembrie anul trecut adica 5.3-5.5%.
Kia Cee'd 1.6 CRDi LX BEST PewterBeige(TM) C:19.07.07, S:03.10.07, L:20.10.07. T3h album
Kia Sportage 1.6 T-GDI GT-LINE MT CanyonSilver(TM) C: 30.06.2017 L:09.09.2017
Kia Sportage 1.6 T-GDI GT-LINE MT CanyonSilver(TM) C: 30.06.2017 L:09.09.2017
Desi am masina de citeva zile, si doar 400 km, stilul de condus e unul si acelasi la CRDI-uri...parerea mea.Indiferent ce marca ar fi, dieselul actual e unic si are citeva reguli destul de clare: la cite rot/min se schimba viteza; la cite rot/min intra turbina ; cite rot/min sunt la relanti; subturarea sau supraturarea, apasarea brusca a acceleratiei , etc.Nu cred ca exista motor care sa difere cu mai mult de +/- 10%.Mai ales motoarele din aceeasi clasa / plaja cilindrca.Parerea mea fara sa fiu specialist in diesele.
Drept urmare consider ca stilul de condus e principalul motiv pentru diferentele care apar la consum , pentru acelasi motorizare, al doilea ar fi conditiile de trafic..restul sunt prea putin importante.Logic , combinatia dintre cele doua importante motive enumerate = consum.Asa ca nu e de mirare ca conducatori auto din Buc reusesc consumuri mai mici decit unii conducatori din provincie...chiar cu traficul din Buc.
Consumul afisat a ''intepenit'' la 5.7 , fara sa resetez inca CB-ul.
Drept urmare consider ca stilul de condus e principalul motiv pentru diferentele care apar la consum , pentru acelasi motorizare, al doilea ar fi conditiile de trafic..restul sunt prea putin importante.Logic , combinatia dintre cele doua importante motive enumerate = consum.Asa ca nu e de mirare ca conducatori auto din Buc reusesc consumuri mai mici decit unii conducatori din provincie...chiar cu traficul din Buc.
Consumul afisat a ''intepenit'' la 5.7 , fara sa resetez inca CB-ul.
kia ceed sw 1.6 crdi hp + optionale,Pewter Beige.Merge!
http://picasaweb.google.com/ghe2ghe2000/Dolly
B-80-ABW
http://picasaweb.google.com/ghe2ghe2000/Dolly
B-80-ABW
Salut, revin si eu proaspat intors dupa un drum de 2500 km.
la mine consumul pe ruta Bucuresti-Salonic (vre-o 700 km) a fost de 4.9 la dus si 5.4 cand m-am intors (bagaje multe si viteza medie 73 km/h, am mers mult cu 120 km/h prin Bulgaria). pe autostrada (Salonic-Atena 500 de km) consum la dus 4.9 respectiv 5.1; precizez ca am mers si cu 90km/h si cu 130 (dupa ce mergeam 30 de minute un pic mai intins incetineam pentru ca la cat eram de obosit imi pierdeam concentrarea).
Mi s-a intamplat in schimb ceva "interesant" la coborarea unei pante pe autostrada am accelerat, masina ajungand rapid la 180 km/h insa cand am vrut sa repet figura pe o linie dreapta desi aveam 130 si am apasat acceleratia pana la podea masina nu a depasit 160... poate gresesc eu undeva.
la mine consumul pe ruta Bucuresti-Salonic (vre-o 700 km) a fost de 4.9 la dus si 5.4 cand m-am intors (bagaje multe si viteza medie 73 km/h, am mers mult cu 120 km/h prin Bulgaria). pe autostrada (Salonic-Atena 500 de km) consum la dus 4.9 respectiv 5.1; precizez ca am mers si cu 90km/h si cu 130 (dupa ce mergeam 30 de minute un pic mai intins incetineam pentru ca la cat eram de obosit imi pierdeam concentrarea).
Mi s-a intamplat in schimb ceva "interesant" la coborarea unei pante pe autostrada am accelerat, masina ajungand rapid la 180 km/h insa cand am vrut sa repet figura pe o linie dreapta desi aveam 130 si am apasat acceleratia pana la podea masina nu a depasit 160... poate gresesc eu undeva.
Kawasaki zx9r 150 hp
kia Cee'd 1.6 crdi hp
kia Cee'd 1.6 crdi hp
probabil .........faneman wrote:Mi s-a intamplat in schimb ceva "interesant" la coborarea unei pante pe autostrada am accelerat, masina ajungand rapid la 180 km/h insa cand am vrut sa repet figura pe o linie dreapta desi aveam 130 si am apasat acceleratia pana la podea masina nu a depasit 160... poate gresesc eu undeva.
fiind in panta " la vale" componenta oblica a greutatii masinii
(cea paralela cu linia pantei) actioneaza in favoarea ta .......... ajutand ...... .putintel motorasul!
CEED "neagra" 1.4
filtru K&N - 109,99 CP
Mobil 1 ESP, NGK iridium, Dunlop,
ODO 120.000 km
filtru K&N - 109,99 CP
Mobil 1 ESP, NGK iridium, Dunlop,
ODO 120.000 km
Lasand gluma, fizica - mecanica de a 9-a, ... si ...... revenind la masini putem spune.....faneman wrote:serios, uite eu la asta nu m-am gandit.........
problema mea e de ce pe linie dreapta s-a oprit la 160 si nu la peste 180 cat are viteza maxima in talon..... sau cei de la kia testeaza viteza maxima doar in panta
din poporul auto - daca o masina nu merge cu v max ....are o problema,
valabila evident pt masinutele mai noi ..............
sa revenim ... ce poate sa influenteze......
presiune pneuri,
filtru aer murdar
filtru combustibil infundat - debit ..... redus
benzina/motorina proasta
aprindere cu probleme - buji - fise - etc
ceva vant din fata...........
mai departe ...spre dezastru
ambreiajul patineaza
motorul nu ajunge la Pmax ... soft, probl mecanica samd
sincer in astea nu prea cred ca masina e relativ noua,
poate mai sunt si altele ...insa poate am lipsit eu cand s-au predat ....
CEED "neagra" 1.4
filtru K&N - 109,99 CP
Mobil 1 ESP, NGK iridium, Dunlop,
ODO 120.000 km
filtru K&N - 109,99 CP
Mobil 1 ESP, NGK iridium, Dunlop,
ODO 120.000 km
1. Vmax la masini se calculeaza, nu se determina efectiv prin teste.
2. Chiar daca se fac si teste, ele se fac in anumite conditii: masina cu jumatate de rezervor de combustibil, doar sofer etc. (nu stiu exact, e posibil sa fie diferite).
In situatii reale sunt o groaza de paramteri care reduc viteza maxima a masinii. Exceptandu-i pe cei mecanici, mai conteaza si:
- incarcarea masinii (pasageri, bagaje, combustibil, eventual portbagaj pe plafon)
- inclinatia drumului, chiar si insesizabila, poate favoriza sau penaliza substantal Vmax
- vantul
- combusitbil mai slab calitativ
- hotararea soferului = cat de tare apasa acceleratia
Noroc ca producatorii de autoturisme sunt optimisti din fire si fac vitezometrele cu abatere in plus.
Nu te impacienta, masina mai mult ca sigur nu are nimic. Mai fa si alte incercari, daca tii neaparat sa vezi ca merge cu viteza maxima constructiva.
2. Chiar daca se fac si teste, ele se fac in anumite conditii: masina cu jumatate de rezervor de combustibil, doar sofer etc. (nu stiu exact, e posibil sa fie diferite).
In situatii reale sunt o groaza de paramteri care reduc viteza maxima a masinii. Exceptandu-i pe cei mecanici, mai conteaza si:
- incarcarea masinii (pasageri, bagaje, combustibil, eventual portbagaj pe plafon)
- inclinatia drumului, chiar si insesizabila, poate favoriza sau penaliza substantal Vmax
- vantul
- combusitbil mai slab calitativ
- hotararea soferului = cat de tare apasa acceleratia
Noroc ca producatorii de autoturisme sunt optimisti din fire si fac vitezometrele cu abatere in plus.
Nu te impacienta, masina mai mult ca sigur nu are nimic. Mai fa si alte incercari, daca tii neaparat sa vezi ca merge cu viteza maxima constructiva.
Kia Cee'd 1.4 LX Best, Kompass Blue ODO: 135.000km+
Assumption is the mother of all fuckups
Assumption is the mother of all fuckups
viteza medie 16 km/h, consum 8,6%.
conditiile :bucuresti
resetare calculator acum 60 de ore de condus.
conditiile :bucuresti
resetare calculator acum 60 de ore de condus.
1.6 DSL LP Base Pewter Beige + optionale
vrrrrroooooommm !!!!!! vrrrrroooooommm !!!!!!
www.erepublik.com
vrrrrroooooommm !!!!!! vrrrrroooooommm !!!!!!
www.erepublik.com