Caroserie galvanizata sau nu?
-
- Posts: 53
- Joined: 22 Apr 2008, 15:02
- Auto:
- Location: Timisoara
- Contact:
Caroserie galvanizata sau nu?
Salut.Sunt nou pe forum,iar acesta e primul meu post/topic.
Sunt foarte interesat de Kia Ceed,chiar am depus actele pt un leasing,dar,cautand pe net,am aflat ca aceasta masina nu are caroseria galvanizata.Stie cineva daca este adevarat sau nu?Multumesc
Sunt foarte interesat de Kia Ceed,chiar am depus actele pt un leasing,dar,cautand pe net,am aflat ca aceasta masina nu are caroseria galvanizata.Stie cineva daca este adevarat sau nu?Multumesc
Re: Caroserie galvanizata sau nu?
Caroseria este galvanizata. Daca nu ar fi fost asa cum crezi ca ar mai fi dat 12 ani garantie la caroserie ?crisanmario wrote:Sunt foarte interesat de Kia Ceed,chiar am depus actele pt un leasing,dar,cautand pe net,am aflat ca aceasta masina nu are caroseria galvanizata.Stie cineva daca este adevarat sau nu?Multumesc
KIA CEE'D SW 1.6 GDI
Daca tot faci un lucru, atunci fa-l bine!
Daca tot faci un lucru, atunci fa-l bine!
-
- Posts: 53
- Joined: 22 Apr 2008, 15:02
- Auto:
- Location: Timisoara
- Contact:
Re: Caroserie galvanizata sau nu?
Asta nu stiam nici euionut75 wrote: Caroseria este galvanizata. Daca nu ar fi fost asa cum crezi ca ar mai fi dat 12 ani garantie la caroserie ?
Chiar are 12 ani garantie la tabla ? hmmmm ... ar fi un lucru bun ...
Dar mie cum inca nu mi-au venit actele masinii printre care banuiesc ca se afla si carnetul de garantii ... habar nu am ce si cat si cum e cu garantia asta la tabla.
Re: Caroserie galvanizata sau nu?
Imi cer scuze, dar nu am gasit nicaieri o informatie credibila precum ca ar fi galvanizata. Filmul nu arata decat o baie ce poate fi si de decapare. Daca ar fi galvanizata, KIA s-ar lauda cu asta pe toate pliantele! Sunt putine firmele ce o fac, si toate se lauda cu asta.ionut75 wrote: Caroseria este galvanizata. Daca nu ar fi fost asa cum crezi ca ar mai fi dat 12 ani garantie la caroserie ?
Sigur ca daca, intr-adevar, garantia caroseriei este de 12 ani, putem presupune o vopsire de calitate.
Din cate stiu eu, genul asta de garantie de 12 ani, se refera la strapungerea din interior spre exterior. Asta inseamna ca dupa 12 ani, cupola habitaclului nu e atat de gaurita dinspre exterior, incat apa sa fie de 20 de cm la picioare, si sa risti gaurirea dinspre interior....
Cee'd 1.4 Best, Mars Red, numita Angelina. Si cam asta e, pe urmatorii "n" ani!
-
- Posts: 53
- Joined: 22 Apr 2008, 15:02
- Auto:
- Location: Timisoara
- Contact:
Sa lamurim problema : orice producator de masini cumpara tabla de la furnizori deja galvanizata sau nu.
Din cate stiu eu tabla negalvanizata (neagra) nu se mai foloseste decat la LOGAN si nici acolo pentru toata caroseria deoarece partile mai expuse (capota, aripi fata) sunt si ele din tabla galvanizata.
In plus, orice producator (inclusiv KIA - vezi filmuletele de pe youtube privind pricesul de fabricatie) mai face inca o protectie anticoroziva (cataforeza) la caroserie prin cufundare in niste solventi speciali.
De aici rezulta garantia de 12 ani la tabla.
Daca tabla nu ar fi fost galvanizata garantia ar fi fost sigur mult mai mica de 3-5 ani.
Din cate stiu eu tabla negalvanizata (neagra) nu se mai foloseste decat la LOGAN si nici acolo pentru toata caroseria deoarece partile mai expuse (capota, aripi fata) sunt si ele din tabla galvanizata.
In plus, orice producator (inclusiv KIA - vezi filmuletele de pe youtube privind pricesul de fabricatie) mai face inca o protectie anticoroziva (cataforeza) la caroserie prin cufundare in niste solventi speciali.
De aici rezulta garantia de 12 ani la tabla.
Daca tabla nu ar fi fost galvanizata garantia ar fi fost sigur mult mai mica de 3-5 ani.
KIA CEE'D SW 1.6 GDI
Daca tot faci un lucru, atunci fa-l bine!
Daca tot faci un lucru, atunci fa-l bine!
Sau @turatii care a spus ca a fost la uzina si a vazut procesul de fabricatie.
Cee'd SW 2.0 CRDi 140CP~170CP 6MT TX pregatit sa frustreze...a different ONE
Kia Ceed SW 200Km/h - http://www.youtube.com/watch?v=tsQNcrqPImk
MAX 221km/h pe GPS/Autobahn Austria
Kia Ceed SW 200Km/h - http://www.youtube.com/watch?v=tsQNcrqPImk
MAX 221km/h pe GPS/Autobahn Austria
Regret, dar, desi as vrea sa fie asa, nu ma convingi! Nu cred nici ca achizitia tablei se face cu ea deja galvanizata. Atunci baia din filmulet n-are a face cu acest proces...ionut75 wrote:Sa lamurim problema : orice producator de masini cumpara tabla de la furnizori deja galvanizata sau nu.
Din cate stiu eu tabla negalvanizata (neagra) nu se mai foloseste decat la LOGAN si nici acolo pentru toata caroseria deoarece partile mai expuse (capota, aripi fata) sunt si ele din tabla galvanizata.
Daca tabla nu ar fi fost galvanizata garantia ar fi fost sigur mult mai mica de 3-5 ani.
Dealtfel, desi nu-mi pace nici Logan-ul, nici, in general, masinile frantuzesti, trebuie sa recunosc ca, pana una alta, vopseaua sta corect pe el. Mi se pare rautacioasa afirmatia cu tabla neagra, numai la Logan....
Nu am tangente multe cu mecanica, dar ma intreb cum se sudeaza pe galvan, si cum se face electroforeza pe galvan? Unde ai gasit la KIA garantia de 12 ani si la ce se referea ea?
Chiar crezi ca daca ar fi galvanizata, nu s-ar lauda fiecare dealer cu asta si nu ar fi scris acest lucru in orice cartulie de prezentare a Cee'd?
Cee'd 1.4 Best, Mars Red, numita Angelina. Si cam asta e, pe urmatorii "n" ani!
Deci, a sosit turatii...
Parerea mea: tabla e de buna calitate, desi subtire. Garantia la caroserie e de 10 ani la Kia, eu cel putin asa am vazut scris negru pe alb. In ceea ce priveste galvanizarea, sunt absolut convins ca e galvanizata. Insa nu cred ca se ridica la calitatea tablei de Opel de exemplu, care ofera 12 ani garantie.
In fabrica am vazut sulurile de tabla. Sunt impecabile si vin imbracate in plastic (cam ca filmul in rulou - cel foto). Pe ruloul respectiv de plastic scria clar Made in Coreea (cu K) dar nu sunt convins ca tabla este made in Coreea. Ar putea fi doar imbracamintea de plastic. Nu vad logica sa aduci tabla din Coreea cand poti folosi tabla din Slovacia - la botul calului cum s-ar zice.
Oricum, am si alte surprize pentru voi (acu mi-am adus aminte)... In fabrica era un model de Kia decupat, ca sa vezi interiorul bordului, al usilor, capotei si hayonului, etc. Am pozat cu telefonul si au rezultat chestii interesante. O sa le pun la mine pe site cat de repede pot.
Parerea mea: tabla e de buna calitate, desi subtire. Garantia la caroserie e de 10 ani la Kia, eu cel putin asa am vazut scris negru pe alb. In ceea ce priveste galvanizarea, sunt absolut convins ca e galvanizata. Insa nu cred ca se ridica la calitatea tablei de Opel de exemplu, care ofera 12 ani garantie.
In fabrica am vazut sulurile de tabla. Sunt impecabile si vin imbracate in plastic (cam ca filmul in rulou - cel foto). Pe ruloul respectiv de plastic scria clar Made in Coreea (cu K) dar nu sunt convins ca tabla este made in Coreea. Ar putea fi doar imbracamintea de plastic. Nu vad logica sa aduci tabla din Coreea cand poti folosi tabla din Slovacia - la botul calului cum s-ar zice.
Oricum, am si alte surprize pentru voi (acu mi-am adus aminte)... In fabrica era un model de Kia decupat, ca sa vezi interiorul bordului, al usilor, capotei si hayonului, etc. Am pozat cu telefonul si au rezultat chestii interesante. O sa le pun la mine pe site cat de repede pot.
KIA C'eed 1,6 CRDI XR 115 CP Dakar Yellow - http://www.turatii.ro
ISUZU D-Max 2,5l DSL 136 CP Imperial Blond - http://www.4balls.ro
ISUZU D-Max 2,5l DSL 136 CP Imperial Blond - http://www.4balls.ro
nu. numai fomistii care fac masini ieftine si de rahat se lauda peste tot cu lucruri care au devenit niste banalitati pe la toate firmele serioase. uita-te prin oferte si si o sa vezi ca unii se lauda ca masina are ceas, stergator pe spate, tetiere, centuri pe spate, oglinzi reglabile, etc.Stagiaru wrote:Chiar crezi ca daca ar fi galvanizata, nu s-ar lauda fiecare dealer cu asta si nu ar fi scris acest lucru in orice cartulie de prezentare a Cee'd?
oltCEE'D 1.4 BEST, machine silver. cu roti si volan.
comanda 26.06. serie 4.09. achitat 7.09. livrare 20.09. toate in 2007.
DJ 50NTY
oltcit special, 0.652. de-o varsta cu mine.
comanda 26.06. serie 4.09. achitat 7.09. livrare 20.09. toate in 2007.
DJ 50NTY
oltcit special, 0.652. de-o varsta cu mine.
Sigur ca e bine sa avem un oaresice "patriotism" al cumparatorului de KIA. Dar de ce ti se pare ca numai ei stiu sa faca masini atat de bune, ca nici nu mai e nevoie sa si le laude prea tare, pe cand altii se dau de ceasul mortii sa si le ridice in slavi?sonty wrote:nu. numai fomistii care fac masini ieftine si de rahat se lauda peste tot cu lucruri care au devenit niste banalitati pe la toate firmele serioase. uita-te prin oferte ....Stagiaru wrote:Chiar crezi ca daca ar fi galvanizata, nu s-ar lauda fiecare dealer cu asta si nu ar fi scris acest lucru in orice cartulie de prezentare a Cee'd?
Din curiozitate, tu cate firme stii ca isi galvanizeaza masinile? Nu ca au garantie "n" ani si deci sunt galvanizate, ceea ce nu imi pare un argument suficient, ci ca declara clar ca le galvanizeaza. Eu stiu doar de Peugeot (unele modele, cred) si LADA, la modelele de acum7-8 ani.
Asa cum vezi tu pe multi dintre "ceilalti" fata de KIA, cam tot asa se vede KIA, de exemplu, in SUA. Sau si aia au pe piata numai "masini ieftine si de rahat" si nu stiu sa aprecize singurele, adevarate masini, cele ale KIA.... Sa fim seriosi!
Revenind la subiect, as fi foarte multumit ca masina mea sa aiba caroseria galvanizata. Din pacate, nu am informatii credibile/argumente tehnice indubitabile, sa cred ca e vorba de mai mult de o tratare corecta a tablei, inainte de vopsire (pasivare, decapare, stiu eu, cum se face mai bine...), urmata de o vopsire de calitate.
Si mai cred ca un tratament precum galvanizarea presupune costuri suplimentare, nu chiar mici, ce ar trebui sa se regaseasca in pretul masinii. Ori, cum KIA isi pemite un pret de vanzare extrem de competitiv, logica pesimistului (recunosc!) imi spune ca nu o galvanizeaza.
Cee'd 1.4 Best, Mars Red, numita Angelina. Si cam asta e, pe urmatorii "n" ani!
Scuze ca ma bag in seama, dar in SUA Kia este atat de tare incat numai Mercedes si Toyota ii ajung la nas. Daca intrebi in SUA de VW sau Audi o sa creada ca sunt roboti de bucatarie. Intreaba si de Kia...Stagiaru wrote:Sigur ca e bine sa avem un oaresice "patriotism" al cumparatorului de KIA. Dar de ce ti se pare ca numai ei stiu sa faca masini atat de bune, ca nici nu mai e nevoie sa si le laude prea tare, pe cand altii se dau de ceasul mortii sa si le ridice in slavi?sonty wrote:nu. numai fomistii care fac masini ieftine si de rahat se lauda peste tot cu lucruri care au devenit niste banalitati pe la toate firmele serioase. uita-te prin oferte ....Stagiaru wrote:Chiar crezi ca daca ar fi galvanizata, nu s-ar lauda fiecare dealer cu asta si nu ar fi scris acest lucru in orice cartulie de prezentare a Cee'd?
Din curiozitate, tu cate firme stii ca isi galvanizeaza masinile? Nu ca au garantie "n" ani si deci sunt galvanizate, ceea ce nu imi pare un argument suficient, ci ca declara clar ca le galvanizeaza. Eu stiu doar de Peugeot (unele modele, cred) si LADA, la modelele de acum7-8 ani.
Asa cum vezi tu pe multi dintre "ceilalti" fata de KIA, cam tot asa se vede KIA, de exemplu, in SUA. Sau si aia au pe piata numai "masini ieftine si de rahat" si nu stiu sa aprecize singurele, adevarate masini, cele ale KIA.... Sa fim seriosi!
Revenind la subiect, as fi foarte multumit ca masina mea sa aiba caroseria galvanizata. Din pacate, nu am informatii credibile/argumente tehnice indubitabile, sa cred ca e vorba de mai mult de o tratare corecta a tablei, inainte de vopsire (pasivare, decapare, stiu eu, cum se face mai bine...), urmata de o vopsire de calitate.
Si mai cred ca un tratament precum galvanizarea presupune costuri suplimentare, nu chiar mici, ce ar trebui sa se regaseasca in pretul masinii. Ori, cum KIA isi pemite un pret de vanzare extrem de competitiv, logica pesimistului (recunosc!) imi spune ca nu o galvanizeaza.
KIA C'eed 1,6 CRDI XR 115 CP Dakar Yellow - http://www.turatii.ro
ISUZU D-Max 2,5l DSL 136 CP Imperial Blond - http://www.4balls.ro
ISUZU D-Max 2,5l DSL 136 CP Imperial Blond - http://www.4balls.ro