alimos wrote:Corect! Abordarea mai usoara a virajelor si muzica mai tare sunt cea mai normala solutie pana la inlocuirea ambelor amortizoare. Absolut inlocuire.Reconditionarea este frectie la picior de lemn.
Sau, daca vrei, am doua amortizoare Sachs originale ale masinii, schimbate degeaba in toamna. Cei care au urmarit acest forum stiu ca am schimbat toata puntea spate pentru un zgomot pe care l-am identificat in ceasul al 12-lea,care era de la un brat. Daca te intereseaza, da-mi PM. Nesta si BAU au fost langa mine acea perioada si pot confirma.,
Dar repet:uita de reconditionare. Si schimba intotdeauna pereche. Cel vechi il oboseste pe cel nou, sau schimba echilibrul masinii.
Am fost astazi la un service cu statie itp unde am verificat amortizoarele pe stand.Pe fata am avut valori de peste 80 % iar pe spate peste 70%,nu am retinut cifrele exacte.Zgomotul vine de undeva din partea de sus a amortizorului.Mecanicul a spus ca e ori de la bucsa de pe amortizor ori de la tija aportizorului(capatul amortizorului,nu am rezinut exact).Mi sa spus ca nu e problema de siguranta doar ca e posibil sa inceapa sa se auda mai rau la drumurile cu denivelari.Momentan il tin sub supraveghere pana la primavara cand e posibil sa il schimb ca sa termin cu acel zgomot.