Suspensii spate

Forum cu de toate despre Kia cee'd
Post Reply
EzQ
Noob
Posts: 11
Joined: 20 Aug 2007, 18:03
Auto:
Location: Bucuresti

Suspensii spate

Post by EzQ »

Din cate am vazut la showroom, suspensiile spate sunt ca si cele de la Chevrolet, mai jos de axul rotilor (ma refer doar la pozitionare). Nu a avut nimeni probleme la urcarea bordurilor sau la trecerea prin vreo groapa? Eu am vazut un Cee'd de test drive lovit in partea din spate pe dedesubt.
Kia Cee'd 1.4 GSL MT LX + accesorii - Dakar Yellow
B-02-EZU
28.12.2007

adianghel
Posts: 107
Joined: 20 Jun 2007, 16:07
Auto:
Location: Bucuresti
Contact:

Post by adianghel »

Eu unul nu am avut probleme, deocamdata in cei 350 km facuti de vineri pana acum desi am urcat vreo 3-4 borduri destul de inalte :)
Kia Cee'd B-01-PWS, Abyss Blue 1.4 Base+ceva dotari[/b][/color]

andrei0241
3/E
Posts: 3087
Joined: 16 May 2007, 13:40
Auto:
Location: Constanta
Contact:

Post by andrei0241 »

Asa arata suspensia spate ... si e un pic mai joasa ptr ca e suspensie independenta, care, zic eu, e normal sa fie mai joasa un pic decat la cele pe acelasi ax. Insa nu ar trebui sa fie probleme la urcarea bordurilor daca nu o faci la un unghi mic fata de acestea. Daca urci macar la un 30 grade, nu are cum sa'ti atinga

Image

Image
Ford - Fiesta - 1.4 tdci

User avatar
asdfgh
Posts: 488
Joined: 15 Jun 2007, 15:12
Auto:
Location: Bucuresti

Post by asdfgh »

Am condus luni masina lui frate-miu si am constatat cu uimire ca suspensiile sunt tari, chiar prea tari as zice. Acum stiu ca masina e noua, si are cauciucuri 205/55/r16, dar pe bancheta din spate e destul de deranjant sa stai pe denivelari (varianta ploiestiului ca exemplu de drum prost).
Intradevar pe drum bun masina se comporta exemplar si e f stabila dar romania e formata mai mult din celalalt tip de drumuri din pacate:(
Din toate articolele pe care le-am citit nu-mi aduc aminte sa fi vazut unul critic legat de subiectul asta -> terminologia legata de tinuta de drum (suspensii) era - reglata sportiv.
De curiozitate cine a mers cu un focus nou sau cu un golf (masini care au o tinuta de drum exemplara - conform presei auto) poate sa ne spuna cum e ceed-ul fata de ele. Eu am condus focusul vechi si alte modele compacte si nici unul nu era asa de "teapan".
Kia Cee'd 1.4 Best, Pearl Black (2 oct 2007) 206.000KM -> vandut
Kia Sportage 2.0CRDI Style 136cp 4x2 (7 oct 2016) 75.000KM +
Kia Ceed 1.4TGDI 7DCT GTLine(7 feb 2020) 4000KM +

ida01ro
Carcotas Sef
Posts: 1720
Joined: 11 Jun 2007, 19:05
Auto:
Location: bacau
Contact:

Post by ida01ro »

...suspensia mai rigida tine "masina pe drum"! acum, despre confort...sigur ca nu poti fi niciodata fericit... :D gandeste cum era dacia in curbe,dar pe drumuri naspa nu te zgaltzia asa tare...imi aduc aminte ca atunci cand am trecut pe vw mi s-a parut ca e carutza, dar luam viraje cu 130 fara probleme....din cauza asta citroen a creat mai demult suspensia aia reglabila....si infernal de complicata!! :P
cassa white & rainbow blue ceed 1,4 ltd edition + ceva optionale. BC 02YDA; ODO> 23 K
Dorele, ne mai tii mult ma?

turatii
Posts: 162
Joined: 25 Jul 2007, 13:41
Auto:
Location: Bucuresti
Contact:

Post by turatii »

Scuze, poate ma bag aiurea, dar a facut vreunul din voi presiunea la roti? Sau va imaginati ca vine cu presiunea facuta din fabrica? 2,2 pe ambele punti o da manualul, insa eu recomand 2,1 pentru Romanica.
KIA C'eed 1,6 CRDI XR 115 CP Dakar Yellow - http://www.turatii.ro
ISUZU D-Max 2,5l DSL 136 CP Imperial Blond - http://www.4balls.ro

gcristi
Posts: 140
Joined: 15 May 2007, 14:48
Auto:

Post by gcristi »

Nu te bagi aiurea deloc, eu am primit masina cu 2,5 si dupa un drum(naspa rau de tot) facut spre Delta in care pasagerii din spate sareau in sus de au trebuit sa-si puna centura de siguranta benevol, m-am gandit si eu sa masor presiunea in roti si sa o fac la o valoare apropriata de cea indicata (2,2 fata si 2,1 spate - in loc de 2,2) si schimabarea a fost evidenta (mult mai confortabila).
CRDI 90LP Base+optionale(ESP, proiectoare ceata, etc) - pewter beige

User avatar
Vietnam
Skywalker
Posts: 653
Joined: 23 May 2007, 21:23
Auto: Sportage 2.0 DSL AT AWD HP
Location: Bucuresti
Contact:

Post by Vietnam »

Hm mie imi place asa cum este acum. Culmea ieri i-am dus pe ai mei undeva in oras si mama lauda tocmai amortizoarele spate ca sunt mult mai line decat la ... Dacie!!!! Pina acum nu am avut probleme din cauza suspensiilor dar ...este de verificat partea cu presiunea rotilor.
CEE'd 1.4 Base GSL LX MT Abyss Blue 2007-2014
Sportage 2.0 DSL AT AWD HP ( 184 CP) SAND TRACK 2014 -

ida01ro
Carcotas Sef
Posts: 1720
Joined: 11 Jun 2007, 19:05
Auto:
Location: bacau
Contact:

Post by ida01ro »

...de cand era dacia ? :D
cassa white & rainbow blue ceed 1,4 ltd edition + ceva optionale. BC 02YDA; ODO> 23 K
Dorele, ne mai tii mult ma?

User avatar
Vietnam
Skywalker
Posts: 653
Joined: 23 May 2007, 21:23
Auto: Sportage 2.0 DSL AT AWD HP
Location: Bucuresti
Contact:

Post by Vietnam »

De prin 93 este pe injectie .... dar este Dacie ! :lol:
CEE'd 1.4 Base GSL LX MT Abyss Blue 2007-2014
Sportage 2.0 DSL AT AWD HP ( 184 CP) SAND TRACK 2014 -

andrei0241
3/E
Posts: 3087
Joined: 16 May 2007, 13:40
Auto:
Location: Constanta
Contact:

Post by andrei0241 »

Pe injectie, din '93? :?:
Ford - Fiesta - 1.4 tdci

andrei0241
3/E
Posts: 3087
Joined: 16 May 2007, 13:40
Auto:
Location: Constanta
Contact:

Post by andrei0241 »

Am trecut si eu azi pe la vulcanizare sa vad cum e cu presiunea in pneuri. La mine era 2.3 in toate rotile. Deocamdata am pus 2.2 pe fata si 2.1 pe spate si parca nu se mai simt la fel denivelarile cand trec cu puntea spate peste ele (ori o fi doar efectul placebo ... :-/)
Ford - Fiesta - 1.4 tdci

bobbo1981
Posts: 350
Joined: 16 Jun 2007, 08:19
Auto:
Location: Galati

Post by bobbo1981 »

In urma posturiloe voastre dimineata in drum spre servici m-am oprit si eu la vulcanizare sa controlez presiunea. Aveam 2.5 si le-am coborat la 2.2. Dupaamiaza vad ce efect a avut.

helici_florin
Posts: 314
Joined: 13 Jun 2007, 20:33
Auto:
Location: Iasi
Contact:

Post by helici_florin »

Unde-i efectul :) ?

Post Reply

Return to “Generalităţi”