Test-Drive Cee'd 1.4 LX BEST

Forum cu de toate despre Kia cee'd
fusioncid
Posts: 61
Joined: 01 Jun 2007, 22:40
Auto:

Test-Drive Cee'd 1.4 LX BEST

Post by fusioncid »

am facut azi un test-drive cu Kia Cee'd 1.4 BASE la caravana Kia din Bucuresti.
am ramas placut impresionat. Materialele din interior sunt de super calitate. Bordul arata superb, controalele de aer conditionat manual sunt foarte finute si placute la atingere. Am pipait toata masina, inclusiv portbagaj (toate materialele), am stat in spate (loc destul), m-am jucat cu sistemul audio, cu bancheta din spate (am lasat-o jos). Ca si caltiate este peste multe masini din clasa compacta (stiu de toyota si ford care ma interesau deci cu ele fac comparatie directa). Pana aici am fost incantat.
Am incercat sa conving dealerul macar parasolar sa-mi dea sau cheie ca nu e de munca din fabrica. Nu se poate si gata.

Am cerut un test-drive si am tras cat am putut de masinuta. Nu a comentat nimic dealerul. Masina trage MULT mai bine decat ma asteptam. Chiar ma asteptam sa fie un motor lesinat. E foarte sprintena, cutia foarte precisa. Si silentioasa - va asigur ca nu stiam daca e pornit motorul. Motorul foarte foarte silentios - nu stiu pentru cati conteaza aspectul asta, dar pentru mine a fost un plus.
Oamenii amabili, fetele simpatice imparteau de zor reclame. Pe dealeri trebuia tu sa te duci sa-i bagi in seama ceea ce mi se pare bizar. Adica gagicile alea care sunt angajate temporar probabil erau mult mai harnice. Aia sictiriti de viata.
Modelul condus cum am zis era 1.4 Base benzina - exact ce vroiam eu sa cumpar. Era Yellowul ala - nu mi-a placut culoarea. Mai era un visiniu superb si un gri pe acolo. Visiniul arata de milioane. As fi vrut sa vad si Oil Blue dar nu a fost sa fie.
Overall - mi-a placut foarte mult masinuta, daca puteam sa aleg si optionale o luam pe loc. Asa mai stau pe ganduri pana pe 24 iunie, poate poate apar ceva noutati. Daca nu, nu stiu ce sa fac. M-a impresionat totusi calitatea masinii.
Servodirectia e foarte misto - invarti cu degetul mic de volanul ala, si raspunsul e foarte bun de la masina.
Am dat pana spre 90 la ora am incercat si o franare mai violenta.
Pana la 60 am ajuns foarte rapid - bineinteles ca stiam ca e motor de turatie si i-am dat ce sa-i fac :twisted:

L-am luat pe dealer la 11m cu echiparile ca sunt o varza totala - el nu ca nu e asa. Am inceput sa-i dau exemple, omul a ramas perplex. Era vizibil mai prost informat decat mine !!! Ceea ce e hilar sa recunoastem.

User avatar
Vietnam
Skywalker
Posts: 653
Joined: 23 May 2007, 21:23
Auto: Sportage 2.0 DSL AT AWD HP
Location: Bucuresti
Contact:

Post by Vietnam »

Il chema Geanta pe omuletul de la vanzari - unul mai mic de inaltime - ?? Ca am avut si eu o discutie cu el ... dar avea o atitudine cel putin ciudata.Ce a fost frumos este ca a venit un batranel cu oferte de la Opel si l-a intrebat de discount .. si am inceput toti trei o discutie in care eu am vorbit mai mult decat dealerul - evident am laudat masinuta :P . Si mie mi s-a parut atitudinea vanzatorilor absolut "ciudata". M-am invartit vreo cinci minute pe linga 1.6 CRDI cu kitul minune pe el - si cu toate ca m-au observat nici macar unul nu a venit sa ma intrebe de sanatate. Iar dupa discutia cu batranelul nea Geanta a fugit si dus a fost intr-un cort de-al lor ... a trebuit sa vorbesc cu un alt baiat care era chiar de la MIT Aviatiei. Omul mi-a spus ce stia, cand am intrat in amanunte a recunoscut ca este proaspat angajat si nu stie chiar toate cele. A fost o convorbire utila. Omuletul de la Aviatiei a fost mai de bun simt decat Gentuta ala ... Ultimului i-as fi dat niste sfaturi vis a vis de vanzari si de atitudine dar, cum nu sunt platit pentru asa ceva, l-am lasat balta.
Cap_PDT_01_25
CEE'd 1.4 Base GSL LX MT Abyss Blue 2007-2014
Sportage 2.0 DSL AT AWD HP ( 184 CP) SAND TRACK 2014 -

andrei0241
3/E
Posts: 3087
Joined: 16 May 2007, 13:40
Auto:
Location: Constanta
Contact:

Post by andrei0241 »

Eu unul nu reusesc sa'i inteleg pe dealerii care's aerieni. Pai tati ... asta e munca ta ... fie si numai pentru ca zi de zi te lovesti de anumite probleme ... si tot ar trebui sa le lamuresti. Mi'e greu sa inteleg cum pot fi atat de indiferenti. Cand vezi ca o zi - doua - trei vin posibili clienti si'ti pun anumite intrebari, daca nu stii ce sa le raspunzi, intrebi mai departe. Noi cei de pe forumul asta sigur stim mai multe decat 75% din dealerii Kia. Si, intr'un fel sau altul, noi le'am adus dealerilor respectivi clienti.
Insa oricum discutia asta poate fi reluata de mii de ori si tot n'o sa gasim explicatii.
Important e ca de'acum macar sa nu mai existe balbe.

Fusioncid, ce masini ai mai condus pana acum? Sa putem sti cu ce ai comparat demarajul

fusioncid
Posts: 61
Joined: 01 Jun 2007, 22:40
Auto:

Post by fusioncid »

mai multe - vrei sa le insir pe toate?
3 masini am condus azi, dintre ele kia e peste toate.

Luam etalon 1.4 benzina 109 cai de la Cee'd nota 10. sa zicem
Toyota Yaris Diesel 1.4 90 CP - nota 7
Ford Focus 3 doors hatch 1.4 80 cai - nota 3

Eu la astea 3 masini ma gandeam - pentru mine e clar care e cea mai sprintena :)

andrei0241
3/E
Posts: 3087
Joined: 16 May 2007, 13:40
Auto:
Location: Constanta
Contact:

Post by andrei0241 »

Yaris doar 7 la motor diesel? Ma gandeam ca ar fi mai sus.
Yaris insa mi se pare muuult prea scumpa totusi. Chiar azi m'am uitat pe lista de preturi si am ramas cel putin uimit sa vad ca varianta Luna cu motor de 1.3 benzina ajunge 14k euro DDP.

Sa inteleg ca, din punct de vedere al motorizarii de pornire, Cee'd ar catiga lupta cu concurentii sai? Chiar daca ai testat doar Focus'ul (care vad ca totusi are 1.4 16V - si atunci de ce doar 80CP?), nu cred ca Golf'ul s'ar descurca mai bine cu 1.4 75CP sau C4/Astra/307 cu 1.4 90CP

fusioncid
Posts: 61
Joined: 01 Jun 2007, 22:40
Auto:

Post by fusioncid »

nu am nici un motiv sa mint
m-ai vazut ieri ce suparat eram pe kia si pe cee'd... chiar nici nu aveam tragere de inima sa ma duc la test-drive, dar am zis totusi hai sa vad ce-i cu ea.
nu e o alegerea rea deloc... normal ca rade lumea pe strada de tine "ti-ai luat kia, mai bine luai logan", dar daca eu am masina dotata, fiabila, frumusica la pret mic, chiar nu o sa am nici un junghi la inima plimbandu-ma cu ea daca ma intelegi :lol:

andrei0241
3/E
Posts: 3087
Joined: 16 May 2007, 13:40
Auto:
Location: Constanta
Contact:

Post by andrei0241 »

Nu am zis ca ai avea motiv sa minti, doar ca ma asteptam ca pe masina aia 90 CP sa se descurce mai bine. Pe mine unul m'au impresionat cei 90 CP de pe 1.6 crdi la Cee'd.

Am un amic care cauta masina noua in jurul sumei de 12k euro. Si normal ca i'am zis si de Cee'd. Era incantat de oferta ptr Base, insa nu s'a decis ptr ea din cauza marcii. Nu'i suna lui bine Kia. Si asta fara sa fi mers la drive'test sau sa o studieze f bine. Pur si simplu refuza Kia.
Si in schimb a dat comanda ptr Megan Sedan Manager, cu dotari aproximativ egale cu ale unui Base, dar la 13000euro. Si termen de livrare tot 2 luni :P In plus are AFU, follow me home, scaun sofer cu reglare pe inaltime, proiectoare si pachet drumuri dificile. In minus cred ca ar fi doar faptul ca are mono radio cd cu 4 boxe fara MP3 si dispozitivul USB+Aux (care te scapa de cd'uri clar :D). Si evident garantia de doar 2 ani.

Sylver
Posts: 127
Joined: 20 May 2007, 01:43
Auto:

Post by Sylver »

Ceed e clar peste Logan. dovada ca si in Vest e comparata cu Golf, Astra, Auris, Focus..nu cu masini mai subtirele gen Albea, Logan, Accent...

fusioncid
Posts: 61
Joined: 01 Jun 2007, 22:40
Auto:

Post by fusioncid »

Si eu am o retinere fata de KIA
poate ma uit si eu la meganeu ala
ce motor are?

Sfinxul
Posts: 617
Joined: 15 May 2007, 10:00
Auto:
Location: Galati
Contact:

Post by Sfinxul »

andrei0241 wrote: Si in schimb a dat comanda ptr Megan Sedan Manager, cu dotari aproximativ egale cu ale unui Base, dar la 13000euro. Si termen de livrare tot 2 luni :P In plus are AFU, follow me home, scaun sofer cu reglare pe inaltime, proiectoare si pachet drumuri dificile. In minus cred ca ar fi doar faptul ca are mono radio cd cu 4 boxe fara MP3 si dispozitivul USB+Aux (care te scapa de cd'uri clar :D). Si evident garantia de doar 2 ani.
Megane manager nu are si nici nu poti sa-i pui oglinzi electrice cu degivrare. Garantia o poti extinde la 4 ani adaugand 798 euro. Legat de aceasta masina eu am mari retineri din cauza ca e fabricata in Turcia. Am stat ceva timp si pe forumul celor de la Renault si am auzit destul de multe lucruri neplacute. Cred ca sunt singurele masini in care am auzit ca intra apa in usi si in zona rotii de rezerva. Ar mai fi ceva neajunsuri si cu acel pachet de drumuri dificile. Nu stiu ce bucse (sau ce or fi alea) se cam duc dupa vreo 15-20000 de km si nu sunt acoperite de garantie. Motoarele, in afara de dieselul de 1,5 la 105CP nu sunt deloc sprintene dar au avantajul (ma refer la cele pe benzina) ca au cuplul mult mai jos. Daca nu gresesc, varianta de 1,4 de 100 CP are cuplul de 127 Nm@3750 iar cel de 1,6 de 122CP il are de 150Nm la 4250 rpm. O alta ciudatenie la ele o reprezinta consumul urban. Motorul de 1,4 consuma mai mult decat de 1,6. In rest, masina e OK. Materialele de la interior sunt peste cele de la Ceed dupa parerea mea. Finisajele si confortul sunt OK.

marco
Posts: 49
Joined: 25 May 2007, 21:39
Auto:

Post by marco »

si pentru mine renault era optiunea 2 dupa ceed, insa pretul piperat al reviziilor si pretul urias al pieselor din reteaua renault au atarnat in defavoarea megane.

in plus de asta, cu cate exceptii notabile (gen renault) la motoare de 1.4 benzina concurenta ofera motorizari mult mai lesinate.

andrei0241
3/E
Posts: 3087
Joined: 16 May 2007, 13:40
Auto:
Location: Constanta
Contact:

Post by andrei0241 »

Corect, Sfinxul, nu remarcasem lipsa oglinzilor electrice. In schimb vad ca este oferit in standard "Demaraj cu card"

@fusioncid ... pretul de care zic este pentru 1.4 16V 100CP si a fost ~13k cu vopsea metalizata. Am inteles ca 1.5 dCi ar fi in jur de 14k (cre ca cel de 85CP).

Cat despre calitatea Renault made in Turkey ... intr'adevar pot aparea semne de intrebare. In familie este un Symbol si deja dupa 2k km scaunul din dreapta are momente in care scartaia de'ti vine sa'l smulgi si sa'l arunci pe geam. Am zis ca poate in timp isi revine, dar deja are ~10k si un an vechime si la fel face :(

Aici gasesti preturile pentru Megane Sedan Manager - 1.4 16v cu vopsea metalizata: 12 632 DDP

1qSkyppy

Post by 1qSkyppy »

Referitor la calitatea renault - si eu am aterizat aici, tot dupa ce am stat initial pe reno.ro, fiind convins si la un pas de a da comanda pentru un clio 3. Pe langa altele care se plang propietarii este si vopseaua metalizata sau ne, care se zgaraie si daca scuipi pe ea (exagerez). Ideea e ca e slaba se zgaraie si se matuieste f repede.

fusioncid
Posts: 61
Joined: 01 Jun 2007, 22:40
Auto:

Post by fusioncid »

si pe megane e la fel - ai incercat vreodata sa apesi pe tabla - te sperii :lol:

Sfinxul
Posts: 617
Joined: 15 May 2007, 10:00
Auto:
Location: Galati
Contact:

Post by Sfinxul »

fusioncid wrote:si pe megane e la fel - ai incercat vreodata sa apesi pe tabla - te sperii :lol:
Aripile nu sunt din tabla de asta flambeaza. Avantajul e ca nu mai ruginesc.

Post Reply

Return to “Generalităţi”