de la serie la plata
-
- Posts: 114
- Joined: 11 Jul 2007, 21:12
- Auto:
- Location: Cluj
- Contact:
de la serie la plata
Stie careva in cat timp trebuie platita integral masina de la primirea serie?
Ca presupun ca dupa un timp daca nu platesti da la altu masina ... si nu as vrea sa se intample asa ceva
Ca presupun ca dupa un timp daca nu platesti da la altu masina ... si nu as vrea sa se intample asa ceva
*****
Cee'd 1.4 BEST Piston grey
this is it: http://mishmages.blogspot.com/2007/11/my-ceed.html
*****
Cee'd 1.4 BEST Piston grey
this is it: http://mishmages.blogspot.com/2007/11/my-ceed.html
*****
parerile sunt impartite....
1.daca platesti cat mai repede prinzi urmatorul transport sau :
2.daca o platesti nu o vezi curand.
eu m-a regasesc in prima varianta..
1.daca platesti cat mai repede prinzi urmatorul transport sau :
2.daca o platesti nu o vezi curand.
eu m-a regasesc in prima varianta..
Cee'd 1.4 GSL LX MT Machine Silver ."Ltd. Edition"
Jurnal de bord: http://www.clubkia.ro/viewtopic.php?t=316
ODO 75000km
--------------------------
FOLOSESTE "SEARCH" INAINTE SA POSTEZI
POSTEAZA IN SECTIUNEA CORECTA
RESPECTA MEMBRII ACESTUI FORUM
--------------------------
Jurnal de bord: http://www.clubkia.ro/viewtopic.php?t=316
ODO 75000km
--------------------------
FOLOSESTE "SEARCH" INAINTE SA POSTEZI
POSTEAZA IN SECTIUNEA CORECTA
RESPECTA MEMBRII ACESTUI FORUM
--------------------------
-
- 3/E
- Posts: 3087
- Joined: 16 May 2007, 13:40
- Auto:
- Location: Constanta
- Contact:
Eu stiu, de la dealer'ul din CT, ca masina vine in tara si fara plata integrala. Poate intre timp s'a schimbat asta, insa m'ar mira. Insa, imi mentin parerea ca nu ai nimic de castigat daca intarzii plata integrala dupa ce ai primit seria. Oricum, mai mult de 3 sapt nu ar trebui sa dureze livrarea din acel moment (cand primesti seria masina e deja fabricata sau va fi in urm 1-2 zile)
Ford - Fiesta - 1.4 tdci
doua precizari:
- cand vine seria, masina nu e obligatoriu gata - a mea era in status "not finished" sau ceva asemanator, cand am primit seria.
- nu mai stiu unde am auzit/citit, dar imi aduc aminte ca masinile ar fi incarcate aleatoriu si trimise in tara. adica sunt luate la rand din parcarea fabricii. ar fi ucigator sa ia masinile de acolo in ordinea platii, ca doar nu e parcare ca la metro/carrefour sa poata scoate orice masina de acolo, si in plus, sunt sute de masini pentru RO...
intrebarea ar fi... care e algoritmul de transport? FIFO sau LIFO?
First In First Out? adica primele masini iesite din productie sunt puse primele pe transport?
Last In First Out? adica ultimile produse sunt puse primele pe transport?
- cand vine seria, masina nu e obligatoriu gata - a mea era in status "not finished" sau ceva asemanator, cand am primit seria.
- nu mai stiu unde am auzit/citit, dar imi aduc aminte ca masinile ar fi incarcate aleatoriu si trimise in tara. adica sunt luate la rand din parcarea fabricii. ar fi ucigator sa ia masinile de acolo in ordinea platii, ca doar nu e parcare ca la metro/carrefour sa poata scoate orice masina de acolo, si in plus, sunt sute de masini pentru RO...
intrebarea ar fi... care e algoritmul de transport? FIFO sau LIFO?
First In First Out? adica primele masini iesite din productie sunt puse primele pe transport?
Last In First Out? adica ultimile produse sunt puse primele pe transport?
-
- 3/E
- Posts: 3087
- Joined: 16 May 2007, 13:40
- Auto:
- Location: Constanta
- Contact:
cred ca pana la urma nu e nici LIFO nici FIFO, e dupa cum se nimereste
in productie intra probabil (cred eu) dupa culoare in primul rand, apoi dupa nivelul de dotari de la care se pleaca (LX, EX, TX), apoi dupa motorizari. Cred ca are o pondere foarte mare si volanul pe ce parte este (EU mainland / UK).
apoi alte detalii mai marunte dar totusi cu pondere suficient de mare - gen combinatia de culori din interior, sisteme electrice, pachete optionale, etc.
e o intraga teorie referitoare la optimizarea fluxului de productie, e clar ca au mult mai multe criterii dupa care se decide cand intra o comanda in productie, si scopul e sa produca cat mai multe masini de acelasi fel la rand (vezi LX Best, sau nivelele de echipare standard din alte tari) astfel incat rata de erori sa fie mai mica si sa utilizeze mai eficient resursele.
in productie intra probabil (cred eu) dupa culoare in primul rand, apoi dupa nivelul de dotari de la care se pleaca (LX, EX, TX), apoi dupa motorizari. Cred ca are o pondere foarte mare si volanul pe ce parte este (EU mainland / UK).
apoi alte detalii mai marunte dar totusi cu pondere suficient de mare - gen combinatia de culori din interior, sisteme electrice, pachete optionale, etc.
e o intraga teorie referitoare la optimizarea fluxului de productie, e clar ca au mult mai multe criterii dupa care se decide cand intra o comanda in productie, si scopul e sa produca cat mai multe masini de acelasi fel la rand (vezi LX Best, sau nivelele de echipare standard din alte tari) astfel incat rata de erori sa fie mai mica si sa utilizeze mai eficient resursele.
-
- 3/E
- Posts: 3087
- Joined: 16 May 2007, 13:40
- Auto:
- Location: Constanta
- Contact:
Da, e clar si asta ... insa tot nu se justifica balbele dealer'ilor. Cred ca acestia nu sunt bine informati de fapt. Noi insa putem specula mult si bine ... sunt multe variante posibile. Oricum, cred ca majoritar ca termen de asteptare dupa primirea seriei este cel de ~3 saptamani
Ford - Fiesta - 1.4 tdci
-
- Moderator
- Posts: 189
- Joined: 28 Jun 2007, 16:42
- Auto:
- Location: Vaslui
- Contact:
stai sa vezi cum o sa te simti dupa aflarea seriei... eu am aflat-o acum la inceputul lui septembrie, si vine in tara saptamana viitoare....
1.6 DSL LP Base Pewter Beige + optionale
vrrrrroooooommm !!!!!! vrrrrroooooommm !!!!!!
www.erepublik.com
vrrrrroooooommm !!!!!! vrrrrroooooommm !!!!!!
www.erepublik.com