Filtru particule motorina

Forum cu de toate despre Kia cee'd
Laura P
Posts: 11
Joined: 29 Jan 2013, 18:19
Auto: Sportage 2008

Re: Filtru particule motorina

Post by Laura P »

Filtru de particule la reprezentanta pentru o Kia Sportage din 2008 va costa la reprezentanta 4000 euro. Big like to them!

mitzux
Posts: 149
Joined: 14 Jun 2008, 17:47
Auto: Ceed SW CRDi /VW Golf VI TDI
Location: Germany

Re:

Post by mitzux »

bloggerX wrote:poluezi mai putin. nu este vreun rol practic.
Daca nu ma insel este ca DPF de pe alte motoare diesel
DPF=Diesel Particulate Filter(EN) sau Diesel Partikel Filter(DE) inseamna exact filtru de particule(nu de pe alte motoare). In alta ordine de idei nu "poluezi" mai putin ci emiti mai putine particule, pe scurt in filtru se mai face o ardere a funinginii. Pentru ca in Ro nu se fac analize a calitatii aerului...da nu are rol practic :twisted:. In Germania e obligatoriu la motoarele diesel de prin 2004-2005, si da in orasele mari nu mai au voie masinile fara placheta verde (adica cu motor diesel si fara DPF) amenda e usturatoare. Povestile ca se strica des sunt de-a dreptul basme...masina mea are 150k km si nici o problema. In mod normal ajunge si daca mergi in oras mult sa "iesi" odata pe sapt pe autobahn si sa arzi particulele...asta e tot. Are un ciclu de cca 900-1200 km de regenerare adica asta e timpul la care face o ardere. Restul sunt povesti de adormit copii :D . Si da costa 800€ nou in Germania pentru inlocuit, dar cum spuneam nu e nevoie(poate peste 200k km). In general masinile VAG diesel de 1,9 si 2,0ltr au avut probleme intre 2006-2010 cu el se strica foarte des, a fost si in reportul ADAC de atunci, dar acum si au revenit. La ceed din cate stiu eu si service urile la care am fost nu au fost probleme.
m
Cee'd SW (2007),LX+W+S, 115 CRDI, albastru baltic-Vandut 04.03.2016 la 196000km
Golf VI (2012), Style, 1.6 TDI, Tornadorot
ODO >63000 km

mitzux
Posts: 149
Joined: 14 Jun 2008, 17:47
Auto: Ceed SW CRDi /VW Golf VI TDI
Location: Germany

Re: Filtru particule motorina

Post by mitzux »

cristi84pro wrote:Da, in general... inafara de reducerea CO2 practic nu vad nici un alt avantaj al acestui DPF eu personal fac aprox 20.000 - 25.000 km pe an si am ales 1,6GSL datorita faptului ca acum DPF e "standard" si nu optiune cum era inainte, si cunosc destui care au patit-o ... se aprinde un bec de la motor in bord si numai trage... lucru intamplat recent la un prieten cu A4 2.0TDI 170CP... deci sa ne lase cu ... la skoda am un prieten care lucreaza la vanzari si de cand s-a inlocuit 1,9TDI cu 1,6TDI-CR numai probleme sunt... e varza asta de 1,6, multe intoarse in service din cauza DPF'ului #-o
Eu am si VW CR de 1.6 de vreo 2 luni si in 3000km(multi in oras) nu am vazut nici un bec de nici o culoare...de altfel nici nu scrie in carte ca s-ar aprinde ceva cand regenereaza filtrul (din cunostintele mele auto asta se intampla numai la masinile grupui Fiat si in ziua de azi).Da, nu mai trage daca e o problema...insa problema apare in urma exploatarii: de ex daca mergi 2000km numai in oras cu un motor de 170cp nici nu ma mira :oops: . Cred ca si 1500 ajung. Si DPF ul nu reduce CO2, aia face OxyKat-ul(catalizatorul oxidant) la motorul Diesel, DPF ul doar arde funinginea.
Parerea mea e ca tot e o chestie de exploatare...
m
Cee'd SW (2007),LX+W+S, 115 CRDI, albastru baltic-Vandut 04.03.2016 la 196000km
Golf VI (2012), Style, 1.6 TDI, Tornadorot
ODO >63000 km

Laura P
Posts: 11
Joined: 29 Jan 2013, 18:19
Auto: Sportage 2008

Re: Filtru particule motorina

Post by Laura P »

Probabil ca eu vad lucrurile mai subiectiv avand problema aceasta - zic ca nu e vina mea ca cei de la service s-au prefacut ca imi remediaza problema cu filtrul de particule pe perioada garantiei, dar 151000 kilometri nu i-am facut in oras, masina nu este taxi.
Eu sunt in Romania noastra draga si pe aici stau lucrurile complet altfel: pret la filtru mai ieftin de 1500 euro in Romania nu am gasit. Traiasca Germania si UK!

addy2002
Posts: 16
Joined: 01 Dec 2011, 16:45
Auto:
Location: Timisoara

Re: Filtru particule motorina

Post by addy2002 »

nu poti sa-i pui emulator?

User avatar
cristi84pro
Posts: 36
Joined: 20 Apr 2011, 15:33
Auto:
Location: Constanta

Re: Filtru particule motorina

Post by cristi84pro »

mitzux daca tu in 3000km / 2luni nu ai avut aceasta problema... nu inseamna ca ea NU exista nu!? si ce daca motorul e de 170CP ... e mai predispus filtrul sau sa se infunde decat la un 105CP!? Omul a circulat corect adica nu mergea subturat... Pur si simplu astea sunt probleme care pana si cei de la vanzari le recunosc ( cu jumatate de gura logic) dar le recunosc in mare parte!
KIA pro'ceed FL 1,6i 126CP cutie 6+1 BEST + ESP + Pachet sumar piele + Pilot automat si SuperVision Cluster + Jante aliaj 16" tip A

mitzux
Posts: 149
Joined: 14 Jun 2008, 17:47
Auto: Ceed SW CRDi /VW Golf VI TDI
Location: Germany

Re: Filtru particule motorina

Post by mitzux »

cristi84pro wrote:mitzux daca tu in 3000km / 2luni nu ai avut aceasta problema... nu inseamna ca ea NU exista nu!?
cristi, fara sa polemizez nu am spus ca nu exista problema.1.
2. Nu stiu nici cati km are masina aia de 170cp poa sa aiba 200k km si atunci nu ma mira
3. Legea de conservare a masei spune ca ce intra=ce iese => Marimea motorului e direct proportionala cu cantitatea de funingine in motor :twisted: . Motor mare=arde multa motorina=funingine :twisted:.rezulta problema mai mare in oras,sau?
4. Motoarele de la VAG nu mai au problemele care le aveau la DPF, eu de aia mi am luat. Marca m-a interesat cel mai putin, mai mult fiabilitatea.
5. DPF ul de Kia ceed e facut sa tina ~180k km, eventual mai mult in functie de exploatare. Asta nu e o constatare e o vorba spusa de un mecanic de la Kia.
6. Cand am luat ceed ul (acu 4 ani juma) reprezentanta de unde l-am luat erau si dealeri Seat(adica VAG), si atunci am aflat ca un DPF de VAG cedeaza la sub 100k km. Intre timp asta se poate citi pe orice forum in DE. Actualmente nu mai exista problema asta, ultima a fost la 1,6 TDI in 2010-2011 unde s-a inlocuit ECU cu totul.
7.Diesel Power! :D
m
Cee'd SW (2007),LX+W+S, 115 CRDI, albastru baltic-Vandut 04.03.2016 la 196000km
Golf VI (2012), Style, 1.6 TDI, Tornadorot
ODO >63000 km

Post Reply

Return to “Generalităţi”