Kia Niro

lungubogdan
Posts: 21
Joined: 01 Jul 2009, 21:50
Auto:

Re: Kia Niro

Post by lungubogdan »

marco wrote:are un rezultat destul de prost la euroncap pe modelul standard

...

de ce spui asta?

http://www.euroncap.com/en/results/kia/niro/25042

euroncap i-a dat 5 stele.

mie mi se pare interesant modelul. eu ma uit de mult timp pe site-urile din germania. ma bucur ca a ajuns si la noi acum.
l-am vazut la targ. o sa ma duc sa fac si un drive test.

marco
Posts: 49
Joined: 25 May 2007, 21:39
Auto:

Re: Kia Niro

Post by marco »


raffy
Posts: 20
Joined: 18 Sep 2016, 22:10
Auto: Ford Focus

Re: Kia Niro

Post by raffy »

With standard equipment are 4 stele
With safety pack (Advanced Driving Assistance Pack) are 5 stele.

panzer
Moderator
Posts: 1199
Joined: 03 Jul 2007, 16:22
Auto:
Location: Bucuresti

Re: Kia Niro

Post by panzer »

A aparut pe site-ul KIA. Incepe pe la 24000 euro. Hmm.

Modelul se califica pentru RablaPlus? Cat e bonusul total pentru o masina plug-in hybrid?

User avatar
MeGeNe
Moderator General
Posts: 1390
Joined: 15 Jun 2009, 12:07
Auto: KIA
Location: Bucuresti - Titan

Re: Kia Niro

Post by MeGeNe »

B-39-MGN cee'd HB yellow dakar 1,6 GSL City

manole74
Posts: 1
Joined: 14 Feb 2017, 09:48
Auto: Saab 9-5 Aero

Re: Kia Niro

Post by manole74 »

Bine v-am gasit! Este primul meu post aici si sunt interesat de aceasta model. Pana sa-mi fac curaj sa merg la showroom, as vrea sa stiu daca a facut pana acum cineva dintre membrii acestui club un test drive cu Niro?

quelloo
Posts: 4407
Joined: 22 Oct 2008, 21:51
Auto: Kia Proceed 2.0 DSL
Location: Bucuresti - Dristor si ocazional Titan

Re: Kia Niro

Post by quelloo »

da, am facut. da-i un search pe forum ca am impresia ca sunt grupate in topicul cu intanirea lunara.
Proceed Cassa White 2.0 DSL Style... + pachet sport (the works...)
http://picasaweb.google.com/quelloo69/Q ... directlink

User avatar
MeGeNe
Moderator General
Posts: 1390
Joined: 15 Jun 2009, 12:07
Auto: KIA
Location: Bucuresti - Titan

Re: Kia Niro

Post by MeGeNe »

KIA Niro a fost prezentata membrilor clubului la intalnirea lunara din noiembrie 2016. De ce nu scrii la profilul tau de unde esti, ca sa putem sa te indrumam mai sigur?
Daca esti din Bucuresti si doresti sa faci un drive test, mergi la MIT Motors, la Baneasa. Gasesti masina acolo.
B-39-MGN cee'd HB yellow dakar 1,6 GSL City

leeloo
Posts: 9
Joined: 01 Dec 2007, 15:16
Auto:

Re: Kia Niro

Post by leeloo »

Numai ce am venit de la drive test cu NIRO. Misto masinuta.
Era modelul de top cu roti de 18 inch, piele, trapa etc...

Sa incep cu consumul, fiind hibrida, de asta o cumpara lumea. Cand am luat-o era 5.2. In timpul testului la mine a a fost 4.8, cam 20 de km urban si vreo 7 autostrada. Si asta ar fi versiunea care e cea mai putin economica. Versiunea pe 16 inch si cu mai putine optiuni e si mai economica.
Ca idee pe acelasi traseu Mazda mea a avut 9.1 . (stau in Bruxelles, trafic lejer de sambata dimineata, cam 10.30 ora .. )

Masina e pentru nevasta, ea a fost super incantata.
Electronicele - ecranul e mare, raspunde instant la toate comenzile. Mi-ar fi placut sa aibe si o rotita, joystic ceva, dar nu e drama, ecranul raspunde bine. Sonorizarea JBL care era pe masina se auzea ok. Plastice ok, comparabile cu ce gasesti pe Mazda. (momentan detin o mazda 3 g120 AT, luata in ianurie, modelul facelift )
Navigatia foarte buna, fata de e acum la Mazda la tot ce e FL, de cand au renuntat la tom tom care era pe NFL , e o catastrofa.
Ca exemplu, la intoarcerea spre casa, kia niro imi dadea un traseu de 7.7 km, Mazda 3 12 km :) . Eu navigatia de pe mazda 3 am renuntat sa mai incerc ceva cu ea de cand am patit tot felul de chestii, o mai pun doar sa mai rad putin de ea si de mine ce bou am fost ca am luat optiunea...

In general tot ce tine de sistemul de infoteinment e 4 clase peste mazda. Pot sa scriu o carte cu cat de retardata si nefunctionala e partea de infotainment de la mazda, dar nu cred ca intereseaza pe nimeni.


Spatiul la interior, foarte bun, cine stie spatiul interior de la sportage, e identic, avand acealasi ampatament. O multime de prize de tot felul, inclusiv normala de 220V, buna sa tii un laptop la incarcat .
Tinuta de drum : e clar ca din proiectare, fiind hibrida e orientata mai mult spre mersul urban, in special directia. Franele sunt un pic ciudate, trebuie apasata pedala un pic mai mult pana prinde, prima parte a cursei maximizeaza regenerarea de curent probabil, orice hibrida functioneaza asa. Tranzitia e ok, dar trebuie sa te obisnuiesti. La toyota e mai prost facuta. .
Camera de mers inapoi, senzorii foarte ok.
Dinamica : e ce te astepti de la o masina de 140 de cai si 1400+ de kg . Adica nici prea prea nici foarte foarte. E peste sportage 1.6 gdi.
Am vazut ceva teste care au masurat versiunea de 16 inch la 9.5 sec 0-100.
LA viteze mici ajuta mult motorul electric cu cuplu instant, raspunde foarte bine. LA viteze mari peste 120, acceleratia nu e spectaculuasa dar se duce constant.
In regim de stop ^ go cutia e foarte misto. LA manevre fine de parcare, mai o ia aiurea parca zvacneste mai brusc, nu e asa fina ca un o cutie automata clasica, dar ma rog, una peste alta, chiar a fost foarte lina in general pentru o cutie DCT.
Portbagajul e ciudat, e mai inalt decat lung :) , Are el 300 nu stiu cati litri, dar tresa le pui unele peste altele ( pe mine nu ma deranjeaza, am trait si cu mai mic) .
Alta chestie enervanta, frana de mana de fapt de picior, retardata rau...
Mersul hibird : Masina era setata pe ECO, deci incerca sa maximizeze mersul electric. Cand pleci de pe loc sau accelerezi, trebuie sa o faci foarte usor sa nu porneasca si motorul termic. Dar nu imi bateam capul, acceleram cu traficul si apoi cand ajungeam la viteza normala de 40-50 km/h si o tineam constant, trecea in mod electric si asa statea pana la urmatorul stop.
LA stop, imi place ca merg toate full, in special AC-ul,, la masini clasice cu stop - start il opresc sau il diminueaza. Nu si la asta.
Zgomotoasa la gropi si treceri mai dure, dar sunt convins ca era de la rotile de 18 inch, sigur va fi mult mai bine cu 16 inch.

Nu cred ca e o masina sa te apuci sa te joci pe Transalplina cu ea, la greutatea asta, un minim de 180 de cai trebuie ca sa ai pretentii de sport..
Una peste alta e o masina foarte corecta.
MAi urmeaza un test cu o Toyota CHR sambata viitoare, tot versiunea hibrida. E cam la fel de mare si pret asemantor..

panzer
Moderator
Posts: 1199
Joined: 03 Jul 2007, 16:22
Auto:
Location: Bucuresti

Re: Kia Niro

Post by panzer »

Chiar nu avem nici un garaj de Niro? La ultima mea vizita la MIT Baneasa erau vreo 4 gata de livrare.

Pe site la noi a aparut si PlugIn Hybrid-ul.
http://www.kia.ro/showroom-preturi/niro-phev-hev

33500 euro plug in Hybrid-ul, pret de pornire. Ooopss.

cris1967
Posts: 1
Joined: 13 Dec 2017, 13:51
Auto: NIRO
Location: Bucuresti

Re: Kia Niro

Post by cris1967 »

Salutare,
Eu am un Niro de aproape 1 an si sunt multumit pana acum.
Am luat una configurata OK de Mit Motors.
Pacat ca nu se mai pot pune optiuni dupa livrare (sau se poate?).
Am facut 20.000 fara vreun eveniment.
A facut figuri de cateva ori la pornire pe vreme rece (dupa 3 rateuri intra in avarie si porneste la a patra incercare)
Consumul variaza extrem de mult in functie de cum o ''calci''.
Am avut consum de la 3.7 (constant 70-80 la ora) pana la 12 (la 170). Grecia destul de in ''forta'' am facut-o cu 4.5 - 5 l/100 de km
Cam moale pe suspensii dar si gumele de 60 cu 16 ajuta la asta.

Post Reply

Return to “Niro”