Supliment pentru tipul tau de carburant folosit, HHO

Chiptuning, filtre, evacuari, admisii, suspensii, etc.
manolegcs
Posts: 7
Joined: 30 Jul 2008, 14:43
Auto:

Supliment pentru tipul tau de carburant folosit, HHO

Post by manolegcs »

Salut,

Am descoperit (la un coleg de munka) de curand o noua metoda prin care putem reduce consumul de carburant folosit si anume prin electroliza apei ( )(HHO = 2 molecule de hidrogen si 1 molecula de oxigen).
Este un nene care vinde niste carti pe net cu amanunte si detalii cu privire la acea instalatie, eu m-am documentat de pe diferite site-uri si anume pe youtube si nu numai.

Am sa postez ceva link-uri cum sa confectionati generatorul de HHO




In curand am sa ma apuc si eu de confectionarea instalatiei.
Am sa revin cu vesti noi in zilele urmatoare.

Sporuri.

bbarlea
Posts: 53
Joined: 19 Jul 2008, 20:26
Auto:
Location: Târgu Mures
Contact:

Post by bbarlea »

Noroc cu Mythbusters :)
Imi pare rau sa iti distrug visele dar...:
Kia Cee'd 1.4 GSL Best, Machine Silver
Comanda la Mit Motors Tg. Mures: 16 Iulie 2008
Proforma cu Serie Sasiu: 17 Iulie 2008
Livrata: 2 August 2008
ODO: 32000 Km

Akbhar
Posts: 1356
Joined: 27 May 2007, 18:09
Auto:
Location: Ploiesti/Bucuresti
Contact:

Post by Akbhar »

electroliza = descompunerea apei cu ajutorul curentului electric in oxigen si hidrogen, da?

Deci ai un motor termic. Care misca masina si produce curent pentru electroliza, simultan. Motor care are un randament de cam 30%. Deci nu prea merge. Iar daca folosesti baterii pentru curent, astea au o greutate mare, trebuie reincarcate etc. Decat un hidrolizor, mai bine un motor electric alimentat de baterii..... A, da se cheama masini hibride. Si care au in plus un sistem avansat de management al celor doua surse de putere (motorul termic si cel electric), plus sisteme de recuperare a energei pierdute in timpul franarilor etc. Si costa mult.

Vrei sa reduci consumul:
- condu mai putin, limiteaza-te doar la drumurile necesare
- fa un curs de eco-driving.
Kia Cee'd 1.4 LX Best, Kompass Blue ODO: 135.000km+
Assumption is the mother of all fuckups

bobilu
Posts: 90
Joined: 28 Jan 2008, 11:39
Auto:

Post by bobilu »

Salut.

Ceea ce ai pus tu acolo si ce se vrea cu filmuletele si asa zisele documentatii sunt niste aberatii care au fost demontate de nenumarate ori...dar uite ca mai sunt oameni creduli...si mitul nu moare.

Iti dau 2 idei mari si late prin care a fost infirmat:
1. se incalca principiile termodinamicii;
2. geniile care au creat sistemul nu au demonstrat niciodata dpdv logic cum se realizeaza.

Daca vrei sa reduci consumul, poti sa faci alte lucruri (accelerezi mai usor, nu bagi viteza ca nebunul, etc ), sau iti iei o masina hibrid sau full-electric si ai rezolvat problema(partial).

Exista firme care comercializeaza deja masini full electric de oras (sub patronajul GM in USA) si costa incepand cu 9 000 $ . Singura treaba e ca nu pot parcurge distante mari(sub 100km/charge). Dar pt oras sunt ideale.

Sincer, daca s-ar importa si la noi mi-as lua si maine. Si cuplat cu o instalatie solara de putere decenta (care apropo...costa acum cat o centrala pe gaz .. aviz amatorilor de asa ceva) ai scoate un cost/km de cativa bani.

Si daca esti musai pus pe sport extrem...iti poti achitiona un Tesla Roadster care are niste performante dinamice demne de invidiat (3.9s pana la 100km/h) si o autonomie mai mare (cam 300 400km in fct de cum conduci ). A, si inca ceva...in Europa...aceasta masina costa 99 000 Euro. Si va zic ca nu se compara masinuca asta cu nici o masina 2-seater de pe la noi.

PS.Damn...ce mult am scris
:?
Proceed 1.4 Start+ (optionale Best + ESP, scaune fata reglabile vertical si tetiere active, proiectoare, cheie cu 3b ... etc)

Player7
Posts: 65
Joined: 24 Oct 2007, 12:20
Auto:
Location: Baia Mare
Contact:

Post by Player7 »

daca se poate va aduc aminte de conservarea energiei.

presupunem ca nu se pierde energie prin caldura generata de electroliza.
pentru a obtine HHO trebuie curent, curent generat de alternator, alternator invartit de benzina.presupunem ca randamentul e de 100% si toata energia obtinuta din HHO (nu se pierde prin caldura) merge la generarea de HHO si deci motorul tau merge pe benzina. dar nici un sistem nu are randament 100% si motorul tau acum si impinge masina si face electroliza. => consum mai mare fara un castig efectiv.
Kia cee'd SW LX BEST 1.4 GSL Kompass Blue
Plecat din Zilina:26 Oct 2007
Platit integral: 01 Nov 2007
Livrat: 14 Nov 2007

rebeu
Posts: 187
Joined: 18 May 2008, 15:24
Auto:
Location: Bucuresti
Contact:

Post by rebeu »

Hummm... e asha de mult de cand am terminat clasa a 11-a. (parca atunci am facut termodinamica). Sau mai tarziu prin facultate se numea problema de bilant energetic.

Deci problema se reduce la nishte calcule:

1. Cata energie electrica voi consuma pentru a face electroliza unui litru de apa (la 20 grade C)?

2. cata energie (termica) obtin prin arderea gazelor obtinute?

Apoi mai aplic si procentul de maxim 40% (ciclu Carnot ideal) si ... vedem ce iese.

Nu-mi aduc aminte cum se efectueaza calculele astea si... acum nici nu prea ma trage atza sa caut cartzile de fizica/termodinamica...

Dupa ce avem calculele facute ... abia atunci vedem exact cum stam. O fi bine... n-o fi bine...

In esentza se "simte" ca este vorba de diferenta intre valoarea energiei consumate pentru ruperea legaturilor moleculare ale apei si energia obtinuta la refacerea moleculei de apa prin ardere.

Daca prin ardere obtzin mai mult de 2.5ori energia consumata la electroliza inseamna ca e bine. Cashtig. Daca nu... pierd.

Cine face calculele? :D

Later edit: n-am pus in calcul consumul de energie termica pentru obtzinerea energiei electrice necesare electrolizei.
Radu B | Kia Cee'd SW Base, 1.6 DSL HP, Machine Silver, B-02-AMH
Poze

poolshark
ancutz&ionutza
Posts: 103
Joined: 04 Jun 2008, 21:58
Auto:
Location: Brasov
Contact:

Post by poolshark »

OT
Daca aveti rabdare sa stati sa scrieti toate reply-urile astea, pe mine ma bucura, deoarece asta deja se traduce printr-un consum mai mic de combustibil.
Concluzie: daca va doriti un consum minim la masina, stati cat mai mult pe www.clubkia.ro :D :D :D
KIA CEE'D, 1.4 BEST, OIL BLUE
BV 11 GUI

manolegcs
Posts: 7
Joined: 30 Jul 2008, 14:43
Auto:

Post by manolegcs »

Salut,

Voi atasa un fisier in care sunt toate amanuntele cum sa construiesti un generator de HHO: http://www.megaupload.com/?d=4WZGF9CY si documentatie despre gazul brown (hho) http://www.megaupload.com/?d=DFLLX47L.
Inca sunt la stadiu de documentatie, singurele probleme la care ma gandesc sunt siguranta pe timp de vara/iarna cu acest generator si efectele asupra unei masini in garantie (stiti bine la ce ma gandesc).
Astept niste pareri mai pozitive din partea voastra. Multumesc.

PS:
http://www.waterfuelconverters.com/WhatisBrownsGas.html
http://www.brownsgas.com/brownsgasfuelsaver.html

Sporuri,

c.ciprian
forumist convins
Posts: 437
Joined: 30 Nov 2007, 17:06
Auto:
Location: Bucuresti
Contact:

Post by c.ciprian »

manolegcs wrote:Voi atasa un fisier in care sunt toate amanuntele cum sa construiesti un generator de HHO:
Eu am un astfel de generator acasa. De fapt nu stiu exact unde si cum e instalat, dar mie imi vine HHO direct in casa... Trebuie doar sa dau drumul la robinet.

Ideea e ca nu merge ( http://en.wikipedia.org/wiki/Electrolys ... Efficiency )


P.S. HHO sau H2O e apa de robinet

boss28
Posts: 56
Joined: 16 May 2007, 19:03
Auto:
Location: Bucuresti

Re: Supliment pentru tipul tau de carburant folosit, HHO

Post by boss28 »

Salutare la toata lumea, sincer nu ma asteptam sa gasesc un post despre HHO pe forumul KIA ... dar minunea s-a intamplat.
Avand in vedere ca am fost primul din Buc. care si-a pus powerbox pe ceed, ceea ce a dus la scaderea consumului cu 1l/100km ceea ce in timp ... conteaza, sincer... de ceva vreme cochetez si eu cu ideea utilizarii ca si aditiv al HHO-ului, bine sunt momentan in faza de studiu, dar am remarcat ceva, tot cititnd nenumarate documentatii:
pentru autoturismele cu Computer de Bord (CB) mai trebuie atasat un circuit EFIE pentru a regla senzorul de la evacuare
toate ... sau aproape toate testele efectuate ... au mers pe premiza alimentarii exclusiv cu HHO si nu intotdeauna cu circuitul mentionat mai sus.
1 litru de apa produce aproximativ 1800 l HHO
de retinut ... este un aditiv care ajuta arderile benzinei reducand noxele, scazand consumul si crescand puterea prin eficientizarea motorului.
Ideea este sa nu ziceti niciodata nu... asa s-a zis si despre primul avion, ca este imposibil ...
Interesele sunt mari in acest sens, companiile petroliere, guvernele care isi trag bani frumosi din accize ... Oare cine ar avea interesul sa elimine motivatia razboilui ... pentru petrol ... ar fi multe de discutat pe tema asta, dar am sa va las pe voi sa aprofundati tema ...cu mai multa seriozitate si deschidere.
Puteti face asta toti ... cei cu kia sau alte modele ... e mai simplu pentru masinile mai vechi ...

Bafta la studiu si sa ne vedem cat de curand ocolind benzinariile
Fost Posesor Cee'd 1,6 90 CP, Classic, Piston Grey din data de 11.06.2007 ora 18:00 B-95-LEA, o sa imi iau alta LEA cand ma intorc in tara ;)

User avatar
tuguilucian
Posts: 80
Joined: 07 Jun 2010, 10:27
Auto:

Re: Supliment pentru tipul tau de carburant folosit, HHO

Post by tuguilucian »

cee'd fl best 1.4 109cp
http://picasaweb.google.com/tugui.lucian/B100GUS#

costelo
Posts: 396
Joined: 09 Apr 2008, 00:08
Auto:
Location: Bucuresti
Contact:

Re: Supliment pentru tipul tau de carburant folosit, HHO

Post by costelo »

Eu parca ma si vad punand de dimineata 2 litri de apa poaspata in rezervor sa ajung pana la serviciu :lol:
Fratilor ..terminati cu visele , benzina e o marfa mult prea rentabila pentru multi . Pe nimeni nu intereseaza sa mergem gratis . Si daca o sa fie asa la un moment dat ...o sa fie o taxa pe luna cat 4 plinuri de benzina, ca doar nu sunt prosti .
Asa ca ...lasam masinile acasa in cursul saptamanii , luam matroul si gata . Si cu bani de benzina ne facem un concediu sau plecam cateva zile din Buc. :D
C`EED 1.4 GSL Red Mars- B 85 KTT
comandata 04.04.08- livrata 22.04.08
http://picasaweb.google.com/floreacostel76

pentruvoi
Posts: 1
Joined: 22 Feb 2011, 18:31
Auto:

Re: Supliment pentru tipul tau de carburant folosit, HHO

Post by pentruvoi »

manolegcs are dreptate, chestia se poate face si ai numai avantaje.

La motorina se poate reduce 30% din consum, in timp ce la benzina 25%.

User avatar
AlinS
Posts: 110
Joined: 10 Jan 2010, 13:13
Auto: Ceed
Location: Bucuresti
Contact:

Re: Supliment pentru tipul tau de carburant folosit, HHO

Post by AlinS »

boss28 wrote:Salutare la toata lumea, sincer nu ma asteptam sa gasesc un post despre HHO pe forumul KIA ... dar minunea s-a intamplat.
Avand in vedere ca am fost primul din Buc. care si-a pus powerbox pe ceed, ceea ce a dus la scaderea consumului cu 1l/100km ceea ce in timp ... conteaza, sincer... de ceva vreme cochetez si eu cu ideea utilizarii ca si aditiv al HHO-ului, bine sunt momentan in faza de studiu, dar am remarcat ceva, tot cititnd nenumarate documentatii:
pentru autoturismele cu Computer de Bord (CB) mai trebuie atasat un circuit EFIE pentru a regla senzorul de la evacuare
toate ... sau aproape toate testele efectuate ... au mers pe premiza alimentarii exclusiv cu HHO si nu intotdeauna cu circuitul mentionat mai sus.
1 litru de apa produce aproximativ 1800 l HHO
de retinut ... este un aditiv care ajuta arderile benzinei reducand noxele, scazand consumul si crescand puterea prin eficientizarea motorului.
Ideea este sa nu ziceti niciodata nu... asa s-a zis si despre primul avion, ca este imposibil ...
Interesele sunt mari in acest sens, companiile petroliere, guvernele care isi trag bani frumosi din accize ... Oare cine ar avea interesul sa elimine motivatia razboilui ... pentru petrol ... ar fi multe de discutat pe tema asta, dar am sa va las pe voi sa aprofundati tema ...cu mai multa seriozitate si deschidere.
Puteti face asta toti ... cei cu kia sau alte modele ... e mai simplu pentru masinile mai vechi ...

Bafta la studiu si sa ne vedem cat de curand ocolind benzinariile
Toata lumea vrea sa ocoleasca benzinariile, dar sa fim seriosi mai baieti :D. Reveniti va rog cu picioarele pe Terra si lasati extraterestri si Area51, din pacate momentan nimeni nu a descoperit o metoda ieftina, rapida si simpla sa scoata hidrogenul din APA( HHO SAU H2O, lichidul vietii sau ce nume o mai fi avand in afara materiei pe care nu o indrageam foarte mult dar din care am invatat totusi ceva). Boss, no offense dar de unde scoti tu dintr-un litru de apa, mai multi litri ghici de ce....a, tot de apa. Macar Iisus transforma apa in vin, acum ar fi mai practic in benzina, dar na, fiecare era cu problemele ei existentiale. Insa, sa inmultesti apa, u rock man. Si again, stiu ca am fost putin rautacios, dar sincer, chiar nu are rost sa va bateti capul cu prostii pe care niste americani jmecheri care profita de restul americanilor prosti, le-au postat pe net. Momentan atentia este indreptata pe combustibili fosili, si intr-o mai mica masura pe surse regenerabile, dar a caror tehnologie pusa in aplicare nu da un randament de 100% si pe deasupra este si foarte scumpa pentru un muritor de rand ca mine sau ca oricare dintre noi. Sa fim seriosi, sunt alti oameni care isi vad propriile interese, si momentan interesul e sa vanda petrol. Trageti voi concluziile si va rog lasati tema asta. Plus ca daca am dreptate mai e un post p-aci care se refera tot la asta. Numai bine si circulati cu atentie ca se pare ca iarna nu vrea sa plece inca.
KIA Ceed 1.4 GSL Best - no more
Piston Grey
-------------------------------------------------
Honda Civic 1.5T :twisted:

User avatar
bv86dul
Posts: 142
Joined: 30 Mar 2010, 04:14
Auto:
Location: Codlea, BV

Re: Supliment pentru tipul tau de carburant folosit, HHO

Post by bv86dul »

:O Cred ca ar trebuii sa va ganditi mai serios la aceasta problema....uitati aici:)) http://stirileprotv.ro/stiri/social/ben ... litru.html
Sportage 2.0 crdi
[url=http://www.picz.ro][img]http://www.picz.ro/pictures/747105cce1605f8b044c9ad708e0bb6c.gif[/img][/url]

[url=http://www.picz.ro][img]http://www.picz.ro/pictures/986bf887a23e1463645b17793221ed56.gif[/img][/url]

Post Reply

Return to “Performance tuning”