Filtru sport K&N pt CEED
sunt curios dpdv financiar daca utilizarea "life time" este avantajoasa! dupa cate se vede, si aici sunt consumabile...care este posibil sa aduca costurile la cele cerute de inlocuirea elementului filtrant , sau chiar mai mult ! ar mai ramane calitatea superioara e filtrarii, suprafata de filtrare mai mare, cadere mai mica de presiune pe filtru! teoretic cel putin, astea ar insemna consum mai mic de cb si viata mai lunga pt le moteur...ramane de vazut....practic
cassa white & rainbow blue ceed 1,4 ltd edition + ceva optionale. BC 02YDA; ODO> 23 K
Dorele, ne mai tii mult ma?
Dorele, ne mai tii mult ma?
revin dupa un drum de vreo 600 si ceva de km, brasov-barlad (vaslui) si retur, nush ce sa zic dar am impresia ca masina nu mai are aceeasi putere in turatii de pana in 4000 rpm, mai sus nu-ti mai dai seama, deasemenea drumul asta l-am mai facut la un consum de 5,7 (mers destul de incet) acum mi-a luat 6,9 mers asemanator. mi-e greu inca sa-mi dau seama daca a fost din cauza faptului ca a fost foarte frig -13 -17 grade sau din cauza filtrului.
ma oftic ca nu am avut filtrul original la mine sa-l pun pe drumul de retur.
ms rog, voi mai testa este posibil sa fie doar o impresie proasta. maine pun filtrul vechi inapoi si o scot la un drum in afara orasului si la intoarcere voi merge cu K&N astfel pot observa mai bine eventualele diferente.
ma oftic ca nu am avut filtrul original la mine sa-l pun pe drumul de retur.
ms rog, voi mai testa este posibil sa fie doar o impresie proasta. maine pun filtrul vechi inapoi si o scot la un drum in afara orasului si la intoarcere voi merge cu K&N astfel pot observa mai bine eventualele diferente.
Kia Cee'd 1.4 GSL Abyss Blue, Best + Opt
BV 77 MKP
ODO 71.000 KM
BV 77 MKP
ODO 71.000 KM
L-am montat si eu de 2 saptamani si............mykep wrote:ms rog, voi mai testa este posibil sa fie doar o impresie proasta. maine pun filtrul vechi inapoi si o scot la un drum in afara orasului si la intoarcere voi merge cu K&N astfel pot observa mai bine eventualele diferente.
la demaraj se simte ceva ......
mai ales la a 2-a si a 3-a,
la viteze mari nu se prea simte ... bine poate ca si de la aerul extrem de rece ..... in rest mai vedem dupa ce scapam de ... zapada
CEED "neagra" 1.4
filtru K&N - 109,99 CP
Mobil 1 ESP, NGK iridium, Dunlop,
ODO 120.000 km
filtru K&N - 109,99 CP
Mobil 1 ESP, NGK iridium, Dunlop,
ODO 120.000 km
Sa ne zici si de consum daca se modifica.
Cee'd SW 2.0 CRDi 140CP~170CP 6MT TX pregatit sa frustreze...a different ONE
Kia Ceed SW 200Km/h - http://www.youtube.com/watch?v=tsQNcrqPImk
MAX 221km/h pe GPS/Autobahn Austria
Kia Ceed SW 200Km/h - http://www.youtube.com/watch?v=tsQNcrqPImk
MAX 221km/h pe GPS/Autobahn Austria
http://www.carbibles.com/fuel_engine_bi ... ctanepower
pe siteul de mai sus gasiti in jumatatea a doua a paginii o analiza destul de pragmatica (inclusiv un filmuletz de aproape 9 min ) ref la filtrele de aer (high-flow & cold air intake filters) ca si multe alte subiecte controversate aici pe forum. (comentate cu bun simt, parerea mea!) ..chibiti, ceva? .
pe siteul de mai sus gasiti in jumatatea a doua a paginii o analiza destul de pragmatica (inclusiv un filmuletz de aproape 9 min ) ref la filtrele de aer (high-flow & cold air intake filters) ca si multe alte subiecte controversate aici pe forum. (comentate cu bun simt, parerea mea!) ..chibiti, ceva? .
cassa white & rainbow blue ceed 1,4 ltd edition + ceva optionale. BC 02YDA; ODO> 23 K
Dorele, ne mai tii mult ma?
Dorele, ne mai tii mult ma?
ida01ro wrote:http://www.carbibles.com/fuel_engine_bi ... ctanepower
pe siteul de mai sus gasiti in jumatatea a doua a paginii o analiza destul de pragmatica (
DA, corect insa istoric vorbind sa ne uitam putin ............ in paginile anterioare ..... in acest post dar si in site
citam de acolo (site) .. In truth, simply changing the air filter will probably add another 2 or 3hp to your engine.
mai citam si pe altii: ....
in rest sa mearga mai bine si sa rotunjeasca cifra aia de 109 CP la ................ 110 CP ca suna mai bine......
deci lumea stie engleza .................
si mai stie si cum e cu filtrele astea .............ne-?tock!
CEED "neagra" 1.4
filtru K&N - 109,99 CP
Mobil 1 ESP, NGK iridium, Dunlop,
ODO 120.000 km
filtru K&N - 109,99 CP
Mobil 1 ESP, NGK iridium, Dunlop,
ODO 120.000 km
intrucat merg preponderent prin bucuresti modificarea pozitiva sau negativa a consumului e .... greu de apreciat.Arnold12 wrote:Sa ne zici si de consum daca se modifica.
oricum la drum intins si sofat "tare si inainte" ....... 6,4 L/100 km ... cam asa!
CEED "neagra" 1.4
filtru K&N - 109,99 CP
Mobil 1 ESP, NGK iridium, Dunlop,
ODO 120.000 km
filtru K&N - 109,99 CP
Mobil 1 ESP, NGK iridium, Dunlop,
ODO 120.000 km
Concluzia este ca merita sau nu?
Cee'd SW 2.0 CRDi 140CP~170CP 6MT TX pregatit sa frustreze...a different ONE
Kia Ceed SW 200Km/h - http://www.youtube.com/watch?v=tsQNcrqPImk
MAX 221km/h pe GPS/Autobahn Austria
Kia Ceed SW 200Km/h - http://www.youtube.com/watch?v=tsQNcrqPImk
MAX 221km/h pe GPS/Autobahn Austria
financiar .... merita la 4 revizii ai banii pe el,Arnold12 wrote:Concluzia este ca merita sau nu?
motorul ...... oricum il simte ... decat pe cel ordinar,
masina o ai deja tunata ........ .... putintel,
nu merita ......
pt ca la 1.000.000 de mile trebuie sa il schimbi ...
si iar comanda ... asteptare samd,
la 15-20.000 km il mai speli ........
personal consider ca un astfel de filtru (chiar si de la alta firma) plus niste jante aliaj plus ceva anvelope mai late reprezinta un tuning simplu, de bun simt, si extrem de eficient pt orice masina .........
plus sa nu uit ... acel scut ........ pt pietre si pisici........
restul .... eleroane, praguri, grile RX/RS/GTI, brelocuri, valve ingropate, carbon, manere cromate, ........... discutabil
CEED "neagra" 1.4
filtru K&N - 109,99 CP
Mobil 1 ESP, NGK iridium, Dunlop,
ODO 120.000 km
filtru K&N - 109,99 CP
Mobil 1 ESP, NGK iridium, Dunlop,
ODO 120.000 km