tunning motor 1.4

Chiptuning, filtre, evacuari, admisii, suspensii, etc.
Post Reply
User avatar
ciprianeagu
Posts: 394
Joined: 31 May 2008, 23:28
Auto:
Location: Pitesti

Re: tunning motor 1.4

Post by ciprianeagu » 12 Jan 2009, 23:40

Prin zona Pitestiului nu face nimeni un chip-tuning d-asta?...si tot n-am inteles: se pierde áu ba garantia ? e acelasi lucru cu resoftarea? ca la 300 euroi m-as baga si eu daca mi-ar creste cuplul...pe mine asta ma intereseaza, sa se-nfiga in trafic la nevoie :mrgreen: ...liniute pana acum n-am dat cu ea chiar deloc...
Pro_Cee'd 1,4 Dakar Yellow

NIROLF
Posts: 2
Joined: 24 Jan 2009, 18:25
Auto:
Location: MOLDOVA

Re: tunning motor 1.4

Post by NIROLF » 24 Jan 2009, 18:34

:D sunt nou aici , nu insa si in barnsa la intrebarea ta iti dau o adresa http://www.honig.ro baietii sunt artisti in POWER TUNING , AU DUS O KIA SPORTAGE DE LA 140 LA APROAPE 180 CAI motor 1.9 crdi, 8) inclusiv xenoane paint tuning ect ai sa vezi diferenta .Pot face shi diagnoza ect , seful de service este fan kia merita sa intrebi .

javachris
Posts: 67
Joined: 14 Jul 2008, 10:16
Auto:
Location: Craiova

Re: tunning motor 1.4

Post by javachris » 10 Sep 2009, 17:04

Parerea mea ca pentru un motor asa mic un turbo nu se preteaza. Mai degraba un compresor. Turbo se pune pe motoare care au cuplu bun la turatii mici, dar pentru un motor mic cu cuplu slab la turatii mici eu cred ca se preteaza mai degraba un compresor. Compresorul practic supraalimenteaza din prima, nu are lag si isi face presiune si la relanti.

Se poate pune si un compresor electric dar care sa intre cand clapeta de acceleratie e deschisa la maxim. Am vazut un test intre cateva superchargere electrice si cele de la ForceFlow (x4 si x8) sunt destul de bune. Daca pun un contact la pedala de acceleratie, sa intre turbina electrica atunci cand pedala e la blana, s-ar putea sa scoti mai mult decat scoate un chip tuning.
Cee'd 1.4 Best 109 BHP Machine Silver AKA. Sparky

User avatar
Ogy
Cel mai ghinionist!
Posts: 4852
Joined: 29 Feb 2008, 16:06
Auto: Kia cee'd 1.4 base + opt.
Location: Bucuresti
Contact:

Re: tunning motor 1.4

Post by Ogy » 10 Sep 2009, 17:06

Garajul meu
Jurnal de bord
Participantul cu numarul 100 din coloana.
Nu exista bancnote romanesti, pe care sa scrie RON. Noi avem doar LEI!!!

DjFuN
Posts: 322
Joined: 26 Jul 2008, 11:04
Auto:
Location: Constanta
Contact:

Re: tunning motor 1.4

Post by DjFuN » 10 Sep 2009, 21:32

deci in concluzie ? :D se merita sa faci tunning la motoru de 1.4? :)
Kia Cee'd 1.4 Best, Kompass Blue
ODO: 66000Km,

- Car Alarm
- Xenon Philips 8000K
- Auto Sheet Llumar
- Sistem Follow Me Home
- Led Lights Positions 66Smd
- Led Lights Glove Compartment 12Smd
- Led Lights Ceiling 12Smd
- Led Lights Number Plate 6Smd
- Wheels Kia Type A 16 / Tires Dunlop FastResponse
- Tires Dunlop Winter Sport M3 R16

edddie_m
Posts: 250
Joined: 17 Dec 2008, 20:02
Auto:

Re: tunning motor 1.4

Post by edddie_m » 10 Sep 2009, 22:13

Creca mai degraba se merita sa iei motorul de 1.6 si gata.

djniki4
Posts: 639
Joined: 10 Jun 2008, 15:28
Auto:
Location: Bucuresti

Re: tunning motor 1.4

Post by djniki4 » 16 Oct 2009, 09:49

diferenta intre 1.6 si 1.4 e destul de mica, singura diferenta notabila e faptul ca 1.6 are rapoartele mai lungi 1-a duce 50-55 si a 2-a duce 90-95( pana la taierea alimetarii), pe cand 1.4 duce maxim 42 iar in a doua maxim 82( ca sau nu zic 40 si 80 ). Va spun sincer, nici macar motorul de 2.0 140 ( fie el diesel sau benzina ) , nu se compara cu motorul 1.4 TSI (122cp, 200 nm de la 1750-5000), de fapt tsi-u e cum mult peste cel de 2.0, chiar daca are mai putini cai, singura diferenta ar fi doar ca cel de 2.0 la viteze mari(160+) are mai multe resurse de putere pt a atinge o viteza cat mai mare, dar e irelevant.

Am condus motorul de 1.4 Tsi(122cp) pe o distanta destul de lunga( pe VW Jetta ) si credeti-ma, e ceva de vis, trage in orice treapta de viteza, nici nu ai nevoie de mai mult de 4000 rpm, pe cand eu cu a mea sa fac o depasire imi trebuie minim 4000 sa fie in forta. Iar motorul la TSI se aude intr-un hal.....piesa

P.S. Motorul de 1.4 duce lipsa de cuplu la turatii mici, asta din cauza faptului ca "gura" de admisie e mica rau, treaba se schimba cu filtru sport ori schimbarea galeriei. Iti dai seama de faptul ca motorul e sufocat de galeria prea mica atunci cand bagi piciorul in acceleratie pe la 2000 si nu simti motorul cum ar trage aer suficient, scoate-ti filtru si mergeti putin fara, bagati picioru in acceleratie la 2000 si sa vedeti cum respira motorul, cuplul e prezent mult mai jos cu filtru sport.

User avatar
aktymel
susuletz'
Posts: 552
Joined: 02 Feb 2008, 11:09
Auto:
Location: Pitesti
Contact:

Re: tunning motor 1.4

Post by aktymel » 16 Oct 2009, 18:19

ce spui tu e adevarat ... desi nu este recomandat sa mergi fara filtru .. pt ca risti sa strici motorul de tot ... daca intra praf... si slava domnului praf este peste tot destul ... cel mai bine este cum ai zis... filtru sport(conic) ! ai si sunet ... si demaraj un pic mai bun !
Kia Cee`d 1.4 16 V , 109 Hp, piston gray Best + optionale after market--> ODO 32.000+

Image

ImageImageImageImageImageImageImageImage

djniki4
Posts: 639
Joined: 10 Jun 2008, 15:28
Auto:
Location: Bucuresti

Re: tunning motor 1.4

Post by djniki4 » 16 Oct 2009, 18:51

pentru 200 de metri n-are nici pe naiba, eventual cureti bine cutia pe unde vine aerul ca sa nu traga de acolo nimic si lasi cutia deschisa, dal naibii ca nu o trage asa mult praf pe 200 de metri . Sau cum ai zis tu, filtru conic, luati un filtru conic din targ 30,40 ron , si il puneti de proba sa vedeti cum se aude. Se aude mult prea marfa

Sebach
Posts: 15
Joined: 03 Jul 2008, 10:41
Auto:
Location: BaiaMare
Contact:

Re: tunning motor 1.4

Post by Sebach » 23 Oct 2009, 13:51

Nu faceti porcarii baieti...pistoanele de la motoarele turbo sunt forjate. ale noastre sunt turnate. resoftarea la turbo e mai simpla si mai spectaculoasa pentru ca ridica presiunea de lucru a turbinei. nu puneti toate porcariile de ventilatoare electrice pe admisie...daca erau ok pt motor erau puse din fabrica. si motorul nu are momentul pe care il vrei tu la 2000 rpm-in ce treapta fratica?....ce vreti mai mult de la un motor de 1.4 la 109 cp aspirat?
va dau un sfat: puneti benzina de calitate, cumparati-va roti usoare si cauciucuri bune, umflate la cat e scris in carte...
si gata...e o masinuta de 1250-1300 kg..doar nu vreti sa si zboare.:)
ProCeed Best, 1.4 110Cp benzina
http://picasaweb.google.com/sebach25/Juji#

User avatar
Philbox
Posts: 167
Joined: 05 Mar 2008, 17:17
Auto:
Location: Bucuresti

Re: tunning motor 1.4

Post by Philbox » 24 Oct 2009, 11:59

@djniki4:
"Am condus motorul de 1.4 Tsi(122cp) pe o distanta destul de lunga( pe VW Jetta ) si credeti-ma, e ceva de vis, trage in orice treapta de viteza, nici nu ai nevoie de mai mult de 4000 rpm, pe cand eu cu a mea sa fac o depasire imi trebuie minim 4000 sa fie in forta. Iar motorul la TSI se aude intr-un hal.....piesa"
Parere personala: daca nu stiai motorul din exemplul tau este turbo....si cu toate acestea are doar 12-14 cp in plus. Oare se merita?!; In afara de plaja mai mare pt cuplu marit(de la turatii mai joase), nu vad diferente notabile decat la consumuri, sau ai impresia ca umple cilindrii cu aer?
S-avem respect monser!
cee'd HB, 1.4 GSL Best, Kompass Blue => BLUE THUNDER
Image

bumblebee
Posts: 720
Joined: 03 Dec 2008, 17:28
Auto:

Re: tunning motor 1.4

Post by bumblebee » 24 Oct 2009, 20:27

Merita 100%.
Si apropo, consumul la un turbo 1.4 e ceva mai mic decat la un 1.6 aspirat.
Kia Cee'd 1.4 best

User avatar
Philbox
Posts: 167
Joined: 05 Mar 2008, 17:17
Auto:
Location: Bucuresti

Re: tunning motor 1.4

Post by Philbox » 25 Oct 2009, 12:32

Chestia cu 100% e parerea ta personala.
Da o fi mai mica, pt ca si cilindreea e mai mica, dar sigur mai mare decat la 1.4 aspirat! Aerul nu e combustibil. Ar fi interesant de vazut graficul(cuplu/turatie sau putere/turatie) acetui renumit 1.4 Tsi de 122 HP, sa-l putem compara cu cel de 1.4 de 109 HP al c'eed-ului. Abia apoi putem emite opinii. In rest sunt pareri personale, subiective, neargumentate!
cee'd HB, 1.4 GSL Best, Kompass Blue => BLUE THUNDER
Image

User avatar
Nesta3
Moderator
Posts: 3590
Joined: 17 Mar 2009, 05:31
Auto: Kia Sportage QL
Location: Bucharest

Re: tunning motor 1.4

Post by Nesta3 » 25 Oct 2009, 12:34

da luati-va avion dragi colegi , dak vreti muuult aer,cupluu mareeeeeee si in plus aveti si aripi.... :wink: :wink: :wink: :wink:
EX :Kia Proceed 1.4 benzina 109hp Best+
POZE PROCEED

2016 KIA SPORTAGE 1.6GDI STYLE

Post Reply

Return to “Performance tuning”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests