Bujii NGK IRIDIUM IX

Chiptuning, filtre, evacuari, admisii, suspensii, etc.
User avatar
house-max
Posts: 332
Joined: 27 Jan 2014, 10:00
Auto: kia ceed 1.4
Location: ilfov, popesti leordeni
Contact:

Re: Bujii NGK IRIDIUM IX

Post by house-max » 24 Aug 2015, 16:54

ciudat... catziva colegi acum vreo 7 ani:))) sustineau cresteri notabile doar sub 3000 de ture... dar eu 90% din timp sunt sub 3000 de ture.. so...ma gandeam la cateva schimbari mici... gen bujii si filtru de aer sport.. poate trage mai bine in ture mici cand o calc...

Multumesc mult pentru impartasirea experientei :D
I love my IF 23 HaPpY old PYG :D

tatuzu
Posts: 12
Joined: 22 Aug 2015, 19:47
Auto: kia ceed 2008
Location: bucuresti

Re: Bujii NGK IRIDIUM IX

Post by tatuzu » 25 Aug 2015, 14:06

Tinand cont ca am gpl, mi-am comandat NGK LPG LaserLine nr 6. Va tin la curent daca sunt schimbari notabile.

panzer
Posts: 769
Joined: 03 Jul 2007, 16:22
Auto:
Location: Bucuresti

Re: Bujii NGK IRIDIUM IX

Post by panzer » 25 Aug 2015, 15:30

house-max wrote:ciudat... catziva colegi acum vreo 7 ani:))) sustineau cresteri notabile doar sub 3000 de ture... dar eu 90% din timp sunt sub 3000 de ture.. so...ma gandeam la cateva schimbari mici... gen bujii si filtru de aer sport.. poate trage mai bine in ture mici cand o calc...
E cam ca fata morgana cu bujiile astea Iridium. Teapa nu sunt: costa dublu, tin dublu. Dar consum mai mic, eu n-am observat.

Ajuta si filtrul de aer. Cel mai bun lucru pe care poti sa il faci sa traga mai tare o masina veche sunt niste cauciucuri moi din zona "performance". Te vei simti si mai bine ca amortizeaza mai bine.

Mai poti sa pui benzina de 98. (MOL mi s-a parut cea mai buna).

Si cam gata. Pt mai mult, trebuie alta masina. :)

tatuzu
Posts: 12
Joined: 22 Aug 2015, 19:47
Auto: kia ceed 2008
Location: bucuresti

Re: Bujii NGK IRIDIUM IX

Post by tatuzu » 25 Aug 2015, 21:55

90 000 km sunt mai mult decat ok, masina trage cv mai bine si mai de jos. Adevarul ca cele originale aveau deja 30 000 km.
Concluzia este ca in primul rand tin de 3 ori mai mult si sunt concepute ptr gpl

tatuzu
Posts: 12
Joined: 22 Aug 2015, 19:47
Auto: kia ceed 2008
Location: bucuresti

Re: Bujii NGK IRIDIUM IX

Post by tatuzu » 25 Aug 2015, 22:03

house-max wrote:ciudat... catziva colegi acum vreo 7 ani:))) sustineau cresteri notabile doar sub 3000 de ture... dar eu 90% din timp sunt sub 3000 de ture.. so...ma gandeam la cateva schimbari mici... gen bujii si filtru de aer sport.. poate trage mai bine in ture mici cand o calc...

Multumesc mult pentru impartasirea experientei :D
Parerea mea este ca motorizarea de 1.4 este un compromis reusit in ceea ce priveste consumul.
Vrei economie- mergi cuminte
Vrei sportivitate-schimba la 5000-5500 ture si nu te mai uiti la consum.
Vrei mai mult, 1.6 sau un GDI sunt variante

Post Reply

Return to “Performance tuning”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest