ciudat... catziva colegi acum vreo 7 ani:))) sustineau cresteri notabile doar sub 3000 de ture... dar eu 90% din timp sunt sub 3000 de ture.. so...ma gandeam la cateva schimbari mici... gen bujii si filtru de aer sport.. poate trage mai bine in ture mici cand o calc...
Multumesc mult pentru impartasirea experientei
Bujii NGK IRIDIUM IX
- house-max
- Posts: 342
- Joined: 27 Jan 2014, 10:00
- Auto: kia ceed 1.4
- Location: ilfov, popesti leordeni
- Contact:
Re: Bujii NGK IRIDIUM IX
I love my IF 23 HaPpY old PYG :D
Re: Bujii NGK IRIDIUM IX
Tinand cont ca am gpl, mi-am comandat NGK LPG LaserLine nr 6. Va tin la curent daca sunt schimbari notabile.
Re: Bujii NGK IRIDIUM IX
E cam ca fata morgana cu bujiile astea Iridium. Teapa nu sunt: costa dublu, tin dublu. Dar consum mai mic, eu n-am observat.house-max wrote:ciudat... catziva colegi acum vreo 7 ani:))) sustineau cresteri notabile doar sub 3000 de ture... dar eu 90% din timp sunt sub 3000 de ture.. so...ma gandeam la cateva schimbari mici... gen bujii si filtru de aer sport.. poate trage mai bine in ture mici cand o calc...
Ajuta si filtrul de aer. Cel mai bun lucru pe care poti sa il faci sa traga mai tare o masina veche sunt niste cauciucuri moi din zona "performance". Te vei simti si mai bine ca amortizeaza mai bine.
Mai poti sa pui benzina de 98. (MOL mi s-a parut cea mai buna).
Si cam gata. Pt mai mult, trebuie alta masina.
Re: Bujii NGK IRIDIUM IX
90 000 km sunt mai mult decat ok, masina trage cv mai bine si mai de jos. Adevarul ca cele originale aveau deja 30 000 km.
Concluzia este ca in primul rand tin de 3 ori mai mult si sunt concepute ptr gpl
Concluzia este ca in primul rand tin de 3 ori mai mult si sunt concepute ptr gpl
Re: Bujii NGK IRIDIUM IX
Parerea mea este ca motorizarea de 1.4 este un compromis reusit in ceea ce priveste consumul.house-max wrote:ciudat... catziva colegi acum vreo 7 ani:))) sustineau cresteri notabile doar sub 3000 de ture... dar eu 90% din timp sunt sub 3000 de ture.. so...ma gandeam la cateva schimbari mici... gen bujii si filtru de aer sport.. poate trage mai bine in ture mici cand o calc...
Multumesc mult pentru impartasirea experientei
Vrei economie- mergi cuminte
Vrei sportivitate-schimba la 5000-5500 ture si nu te mai uiti la consum.
Vrei mai mult, 1.6 sau un GDI sunt variante