Tuning Kia Cee'd (diesel)

Chiptuning, filtre, evacuari, admisii, suspensii, etc.
Post Reply
master
Posts: 15
Joined: 17 Sep 2008, 20:37
Auto:

Re: Tuning Kia Cee'd (diesel)

Post by master »

Salut,
Cit costa remaparea la IMG?
Se pastreaza garantia?
Multumesc.
Cee'd City, Machine Silver 2.0 DSL

andreistn01
Posts: 35
Joined: 13 Nov 2008, 20:04
Auto:

Re: Tuning Kia Cee'd (diesel)

Post by andreistn01 »

Tare ma tenteaza sa imi pun si eu :D ceva efecte secundare ?

dragost
Posts: 39
Joined: 23 Aug 2007, 18:01
Auto:
Location: Bucuresti
Contact:

Re: Tuning Kia Cee'd (diesel)

Post by dragost »

Am intrebat la IMG si mi s-a zis ca e cam cu dus intors faza cu remaparea in ceeea ce priveste garantia. Ceva de genul ca nu ar recomanda.... Daca ar venii cineva cu cee'd re-softat la alta reprezentanta ar anula garantia. Dei daca se face la ei trebuie mers numai la ei apoi cu masinutza. Printre altele mi-au recomdat power-box-ul care se monteaza la ei si ar fii mult mai safe ptr garantie.
Cee'd 1.6 CRDi LP 90 CP......da merge frate....

mctinescu
Posts: 27
Joined: 24 Dec 2008, 17:51
Auto: ProCee'd 1,6 DSL 140 CP 2009
Location: Bucuresti
Contact:

Re:

Post by mctinescu »

Arnold12 wrote:La Ceed e acelasi tip de mufa ca cea din filmulet?
Ptr Ceed/Pro CRDI optimizarea parametrilor motorului (eufemism necesar ptr a nu intra in conflict cu RAR) se poate face direct la dealer, cel putin la KIA Bucuresti, dar costa 600 eur. Astfel NU se pierde garantia.
Mihai
Kia Pro Cee'd 1,6 DSL City 150 CP (dupa upgrade la dealer) - e pe drum!!!

User avatar
bondalicir
Posts: 1820
Joined: 02 Mar 2008, 02:56
Auto:
Location: Buftea
Contact:

Re: Tuning Kia Cee'd (diesel)

Post by bondalicir »

pana la urma si-a facut cineva chiptuning sau vreun powerbox la 115 dsl? as vrea si eu daca se poate si are cineva onoare sa faca o plimbare scurta si cu mine sa vad care e diferenta. raman dator.
kia ceed FL 1,6dsl Hp SW galben dakar , Style, 6MT, EcoDynamics ODO 258.000
kia proceed FL 1,6dsl Hp white, Style, Pachet sport ODO 142.000
Kia Sportage 1.6 TGDI 7DCT GT Line New Infrared 43.000
Probleme cu laptopul? incearca aici : http://www.depanarelaptop.ro

User avatar
ceed 2.0 Diesel
Posts: 104
Joined: 09 Jun 2009, 16:28
Auto:

Re: Tuning Kia Cee'd (diesel)

Post by ceed 2.0 Diesel »

sorinh wrote:Am facut si eu modificarea softului de la 90 la 115CP. S-a facut oficial la IMG, si a insemnat rescrierea softului in ECU, cu un soft luat de la un ceed 115CP.
S-a simtit imediat la demaraje. Abia astept sa vad pe autostrada diferenta.
cat te-a costat la IMG?
sunt curios. Face si la 2.0 diesel?

tipitip
Admin
Posts: 1463
Joined: 04 May 2007, 16:25
Auto:
Location: Bucureşti
Contact:

Re: Tuning Kia Cee'd (diesel)

Post by tipitip »

Te interesează dacă poate scrie softul de 1.6@115 pe un 2.0, sau cum :lol: :lol: :lol: ?
Pentru orice informaţie legată de forum clubkia@clubkia.ro
Pentru oferte pentru membri click aici

djniki4
Posts: 639
Joined: 10 Jun 2008, 15:28
Auto:
Location: Bucuresti

Re: Tuning Kia Cee'd (diesel)

Post by djniki4 »

@tipitip , colegul nostru s-a exprimat corect. A intrebat daca face resoftare si la 2.0, nu daca pune softu de 1.6@115cp pe motorul de 2.0. :)

User avatar
ceed 2.0 Diesel
Posts: 104
Joined: 09 Jun 2009, 16:28
Auto:

Re: Tuning Kia Cee'd (diesel)

Post by ceed 2.0 Diesel »

tipitip wrote:Te interesează dacă poate scrie softul de 1.6@115 pe un 2.0, sau cum :lol: :lol: :lol: ?
:cry:


:) In mod normal, indiferent de motorizare, tariful este acelasi.

Ma interesa cat l-a costat pe colegul nostru, sa stiu cum se aseaza in piata pretul unei astfel de resoftari. Cine stie? Poate ca e mai ieftin decat in oras. Am citit pe net, sunt peste 6 firme care resofteaza si KIA... [-X

Doc
Posts: 22
Joined: 01 Jul 2007, 22:35
Auto: Mitsubishi EVO X
Location: Bucuresti
Contact:

Re: Tuning Kia Cee'd (diesel)

Post by Doc »

Hmm..am citit o parte din posturile afisate in acest topic si de multe ori mi-a venit sa rad cand am vazut ce s-a scris. Sunt multe neclaritati in acest domeniu "chiptuning" cum este numit de toata lumea. Cred ca din start se face o confuzie, imi dau seama ca multe lume nu face diferenta intre un powerbox (boxtuning, modul, cutiuta etc), clasicul chiptuning (rescriere sau inlocuire eprom) si flashtuning (remapare, resoftare etc).

Trebuie intai de toata sa se inteleaga ca powerbox-ul nu trebuie confundat cu chiptuning-ul sau flashtuning-ul. Primul pacaleste ecu cu informatii eronate de la sensori, iar cele din urma sunt modificari direct in hartile de functionare ale motorului. Ultimele doua chiptuning=flashtuning fac acelasi lucru, diferenta dintre ele este data doar de metoda de citire/scriere a informatiilor in ECU. Pe site-ul meu folosesc un sistem de intrebari si raspunsuri unde am incercat sa informez corect viitori clienti. Tot ce am scris mai sus poate fi citit si AICI mai in detaliu.

De asemenea, tot din posturile anterioare trag concluzia ca s-a creat impresia unor rescrieri cu softuri de la un model superior la un model inferior de motorizare sau putere ceea este eronat. Nu poate instala softul de la un motor de 2.0CRDi 140CP la un motor de 1.6CRDI 115CP sau invers de la 1.6CRDI 115CP la 1.6CRDI 90CP. Fiecare ecu vine marcat cu o serie hardware, software, un checksum si immo propriu, ceea ce face imposibila functionarea unui motor cu seriile (softul) de alt motor. De aceea la fiecare masina pe care o modific, citesc partial sau total continutul din ecu cu ajutorul unei console si modificarile le fac direct pe ceea ce am extras din acel calculator.

Daca mai aveti intrebari legate de chiptuning si ce implica modificarile aduse prin acesta va stau la dispozitie in acest topic la care m-am abonat.
BMW '07 X3 X-Drive 35d | Ofer servicii de chiptuning si anulare DPF modele KIA.

quelloo
Posts: 4407
Joined: 22 Oct 2008, 21:51
Auto: Kia Proceed 2.0 DSL
Location: Bucuresti - Dristor si ocazional Titan

Re: Tuning Kia Cee'd (diesel)

Post by quelloo »

As avea eu o intrebare!
Daca as dori un soft care sa nu creasca neaparat puterea motorului ci sa modifice curba de cuplu? De exemplu am 140 cai la 3800 rpm si 305 nm intre 1800 si 2500 rpm. Se poate un soft care sa o duca la aprox 155 cai la 3800 rpn si sa aibe 350 nm intre 1800 si 3500 rpm?
Proceed Cassa White 2.0 DSL Style... + pachet sport (the works...)
http://picasaweb.google.com/quelloo69/Q ... directlink

Doc
Posts: 22
Joined: 01 Jul 2007, 22:35
Auto: Mitsubishi EVO X
Location: Bucuresti
Contact:

Re: Tuning Kia Cee'd (diesel)

Post by Doc »

Interesanta intrebare dar s-ar putea sa te dezamagesc putin pentru ca ceea ce iti doresti tu este mai greu de realizat, dar nu imposibil. De exemplu, maximul de cuplu se situeaza in plaja de presiune maxima si aceasta este data de tipul si marimea turbinei. Cu cat creste turatia motorului scade si presiunea in turbo. Prin resoftare poti modifica aceasta plaje in anumite limite 250-500RPM, posibil sa obtii o crestere de cuplu ce se situeaza intre 1800-3000 RPM (valoare de 3500RPM este prea mare). Ca sa putem obtine astfel de valori este nevoie ca modificarea sa se realizeze direct pe bancul dyno si in functie de raspunsul motorului la modificari sa tragem concluziile finale.

Trebuie sa fii sigur ca iti doresti asa ceva pentru ca dyno inseamna cel putin cateva ore de teste cu pedala in blana si depasirea pragului setat de fabrica la 2500RPM de presiune maxima inseamna viata mai scurta pentru turbina. La toate astea se mai adauga si costurile suplimentare pentru dyno si modificare custom.

Cresterile de putere cuprinse intre 20-25% la un motor diesel pe care le da aproape orice tuner cunoscut sunt in limita safe si nu afecteaza fiabilitatea motorului.
BMW '07 X3 X-Drive 35d | Ofer servicii de chiptuning si anulare DPF modele KIA.

djniki4
Posts: 639
Joined: 10 Jun 2008, 15:28
Auto:
Location: Bucuresti

Re: Tuning Kia Cee'd (diesel)

Post by djniki4 »

@Doc , mister cam cat pot scoate din motorul de 1.4? Ce imbunatariri ii pot aduce?powerbox, chip ???

Doc
Posts: 22
Joined: 01 Jul 2007, 22:35
Auto: Mitsubishi EVO X
Location: Bucuresti
Contact:

Re: Tuning Kia Cee'd (diesel)

Post by Doc »

Cu powerbox chiar nu ai ce scoate, pentru ca la motoare aspirate nu se foloseste asa ceva. Nu va lasati pacaliti de powerbox-urile ce se comercializeaza pe net, nu fac decat sa pacaleasca sonda lambda sau sonda 2 (oxigen) imbogatind sau saracind amestecul de carburant. Aceste lucru poate fi daunator pentru motor mai ales atunci cand amestecul devine sarac.

Din soft poti obtine un castig de aprox. 8-10% din valorile initiale de putere si cuplu. Chiar daca cresterile nu sunt mari, se obtine totusi pe turatii mici si medii o elasticitate mai buna a motorului. Raspunsul acestuia este mai prompt la apasarea pedalei si urca mai repede in turatie. Cu un upgrade de admisie si evacuare poti scoate un max. din motor aspirat fara modificari mecanice. Atentie, schimbarea axei cu came necesita upgrade de soft, chiar si atunci cand aveti deja resoftare. Reglajul dupa un astfel de upgrade se face pe bancul dyno masurand valorile de AFR.
BMW '07 X3 X-Drive 35d | Ofer servicii de chiptuning si anulare DPF modele KIA.

FLOPY
Posts: 621
Joined: 01 Sep 2009, 12:15
Auto:
Location: Bucuresti

Re: Tuning Kia Cee'd (diesel)

Post by FLOPY »

Chiar daca suntem putin offtopic vorbind de motorul pe benzina de 1.4, spune-mi si mie te rog ce se mai castiga prin upgrade de admisie si evacuare in plus fata de cele 8-10 procente castigate prin resoftare.Si ce ar insemna upgrade de admisie si evacuare. poti sa-mi dai si niste costuri estimative pentru resoftare si pentru upgrade-ul admisiei si evacuarii.
Kia Cee'd 1.4 Best Kompass Blue
Kia Ceed 1.5 TGDI Best Blue Flame

Post Reply

Return to “Performance tuning”