Tuning Kia Cee'd (diesel)

Chiptuning, filtre, evacuari, admisii, suspensii, etc.
Post Reply
aureliandan
Posts: 6
Joined: 10 Aug 2007, 19:03
Auto:

Tuning Kia Cee'd (diesel)

Post by aureliandan » 10 Aug 2007, 19:38

Salut,

mai jos aveti linkul unui producator care face tuning (software) pentru mai multe modele diesel printre care si kia. Producatorul are o vechime de 8 ani in bransa si am citit cateva articole destul de interesante despre ei.
Revenind la subiect
Cee'd 1.6 90 CP - 235 Nm
Cee'd cu tuning 124 CP - 294 Nm

Cee'd 1.6 116 CP - 255 Nm
Cee'd cu tuning 151 CP - 326 Nm

Cee'd 2.0 140 CP - 305 Nm
Cee'd cu tuning 183 CP - 392 Nm

Nu-i rau de loc, nu ? :)
Si in plus poti pune un buton la bord care sa activeze sau sa dezactiveze aceasta unitate .... super cool, in plus consumul de combustibil scade.

Deja cu o motorizare de 2.0 diesel si tuningul asta cred ca nu iti sta prea multa lume in fata :)

http://www.ptronic.be/index.html

Din meniul aflat in stanga sus alegeti masina si motorizarea.
Daca se face comanda pe net exista un discount de 15%.

User avatar
tcapote
Membru de Onoare
Posts: 259
Joined: 11 Jun 2007, 00:49
Auto:
Location: Bukarest

tuning Cee'd

Post by tcapote » 10 Aug 2007, 19:55

pare un pic cam scump... ceva similar aici:

viewtopic.php?t=86&start=30

User avatar
andrei0241
3/E
Posts: 3087
Joined: 16 May 2007, 13:40
Auto:
Location: Constanta
Contact:

Post by andrei0241 » 10 Aug 2007, 20:11

Mi se par cam mari castigurile, mai ales cele la CP ...
Ford - Fiesta - 1.4 tdci

ceed-d
Posts: 20
Joined: 31 Jul 2007, 22:08
Auto:

Post by ceed-d » 11 Aug 2007, 12:02

615 euro pentru 2.0 crdi 140 cai, scump :(

User avatar
andrei0241
3/E
Posts: 3087
Joined: 16 May 2007, 13:40
Auto:
Location: Constanta
Contact:

Post by andrei0241 » 11 Aug 2007, 17:21

Or sa mai scada preturile ... abia e inceputul ;)
Ford - Fiesta - 1.4 tdci

aureliandan
Posts: 6
Joined: 10 Aug 2007, 19:03
Auto:

Post by aureliandan » 11 Aug 2007, 21:42

ceed-d wrote:615 euro pentru 2.0 crdi 140 cai, scump :(
da dar o sa ai la dispozitie aproape 400 NM si 183 CP :wink: adica vei fi mai tare decat Skoda RS TDI si credema ca am facut un drive test cu skoda asta si mananca asfaltul, doar sa dai de vre-unul cu vre-un GTI sau vre-o motorizare din asta mare 2.5 ... ca altfel vw 2 TDI si FSI, Toyote corolla si avensis orice motorizare si multe altele nu au cum sa-ti stea in fata :)
chiar din astia cu Audi 1.9 sau 2 TDI nu prea au cum sa-ti faca fata :) asta daca esti unul din asta care nu suporti sa fii depasit ... altfel am inteles ca la o exploatare normala consumul de combustibil va scadea si utilizarea motorului va fi mai optima
Eu sincer nu mi-as pune pe masina un kit din asta care sa coste 60-70 Euro cum am mai vazut pe aici pe forum

ceed-d
Posts: 20
Joined: 31 Jul 2007, 22:08
Auto:

Post by ceed-d » 11 Aug 2007, 23:29

Pana acum avem 170 de cai + 75 Nm la 400 de euro, pentru acelasi motor la noi in tara
Iar la faza cu consumul, mie nu prea imi vine sa cred, sau cu optimizarea timpilor etc. Singurul minus este scurtarea vietii motorului si obosirea turbo-ului.

User avatar
Arnold12
Posts: 2774
Joined: 02 Jun 2007, 18:23
Auto:
Location: Bucuresti
Contact:

Post by Arnold12 » 12 Aug 2007, 02:05

Nici mie nu imi vine sa cred cum merge Windows-ul dupa ce il optimizez :P
Iar dupa ce overclock-ez procesorul merge si mai bine desi sint constient ca ii scurtez viata cu putin. :twisted:
Cee'd SW 2.0 CRDi 140CP~170CP 6MT TX pregatit sa frustreze...a different ONE
Kia Ceed SW 200Km/h - http://www.youtube.com/watch?v=tsQNcrqPImk
MAX 221km/h pe GPS/Autobahn Austria

aureliandan
Posts: 6
Joined: 10 Aug 2007, 19:03
Auto:

Post by aureliandan » 12 Aug 2007, 16:23

ceed-d wrote:Pana acum avem 170 de cai + 75 Nm la 400 de euro, pentru acelasi motor la noi in tara
Iar la faza cu consumul, mie nu prea imi vine sa cred, sau cu optimizarea timpilor etc. Singurul minus este scurtarea vietii motorului si obosirea turbo-ului.
de unde este kitul la care te referi cu 170 CP si + 75 Nm, poti sa dai detalii ? (merci)

Asa daca nu acordam de loc credit producatorului evident ca suntem pesimisti ... dar fara probe ... ce mi se pare interesant este ca se poate merge normal si sa activezi optiunea aceasta printr-un simplu comutator de la bord, cand ai nevoie de putere ai comutat butonul si o ai ... dupa aceea revii la setarile normale ... asta chiar mi se pare un lucru foarte bun ... si nu mai scurtezi chiar asa de mult durata de viata a motorului :)

ceed-d
Posts: 20
Joined: 31 Jul 2007, 22:08
Auto:

Post by ceed-d » 12 Aug 2007, 18:01

Kitul este pentru motoarele de Hyundai 2.0 CRDi, cam toti cip-tunerii au lista de motoare pe site. www.dimsport.ro e un exemplu.
E clar ca si eu o sa-i fac cip tuning dar sa fie ceva calumea, eventual si garantie doar pentru confortul meu psihologic.
Am auzit si eu de butonul ala magic, dar oare e posibil sa-l actionezi cu motorul pornit?
Ex. Mergi lejel pe setarea din fabrica si intri intr-o depasire, vezi ca ti-ar mai trebui cativa caluti si apesi butonul. Nu o sa fie el NOS dar o sa se simta

User avatar
andrei0241
3/E
Posts: 3087
Joined: 16 May 2007, 13:40
Auto:
Location: Constanta
Contact:

Post by andrei0241 » 12 Aug 2007, 23:56

Da, sigur se poate si din mers (vezi Astra care are buton sport si ezac asta face ... si fct si in mers), insa nu stiu daca poate oricine sa instaleze asa
Ford - Fiesta - 1.4 tdci

aureliandan
Posts: 6
Joined: 10 Aug 2007, 19:03
Auto:

Post by aureliandan » 13 Aug 2007, 14:18

andrei0241 wrote:Da, sigur se poate si din mers (vezi Astra care are buton sport si ezac asta face ... si fct si in mers), insa nu stiu daca poate oricine sa instaleze asa
Exista la ei pe site un filmulet care arata cat de usor se face instalarea, practic dureaza ~5 minute, nu trebuie sa ai cunostinte de electronica, este o cutie cu 3 cabluri care se interpune intre ECU si nu mai stiu ce, asta este si avandajul acestui device ca la nevoie prin acel buton se comanda unitatii sa faca legatura directa cu vechea unitate care controla procesul de alimentare revenind astfel la situatia initiala sau cand mergi la revizii poti foarte usor sa scoti singur acest dispozitiv si sa refaci legaturile directe.

aureliandan
Posts: 6
Joined: 10 Aug 2007, 19:03
Auto:

Post by aureliandan » 13 Aug 2007, 14:31

aureliandan wrote:
andrei0241 wrote:Da, sigur se poate si din mers (vezi Astra care are buton sport si ezac asta face ... si fct si in mers), insa nu stiu daca poate oricine sa instaleze asa
Exista la ei pe site un filmulet care arata cat de usor se face instalarea, practic dureaza ~5 minute, nu trebuie sa ai cunostinte de electronica, este o cutie cu 3 cabluri care se interpune intre ECU si nu mai stiu ce, asta este si avandajul acestui device ca la nevoie prin acel buton se comanda unitatii sa faca legatura directa cu vechea unitate care controla procesul de alimentare revenind astfel la situatia initiala sau cand mergi la revizii poti foarte usor sa scoti singur acest dispozitiv si sa refaci legaturile directe.
Revin cu filmuletul referitor la montare:
http://www.ptronic.be/montage.html in partea dreapta a paginii este un filmulet care arata cum se monetaza deviceul pe un Hyundai CRDI ... filmul ilustreaza destul de sugestiv simplitatea montarii si demontarii acestui dispozitiv.

User avatar
sorinh
Posts: 769
Joined: 29 Jun 2007, 13:11
Auto:
Location: Bucuresti
Contact:

Post by sorinh » 13 Aug 2007, 14:34

@aureliandan
este vorba de powerbox. daca vrei mai ieftin vorbeste cu boss28 sau vezi preturile nemtesti, mult mai accesibile.
1.6 DSL LP Base Pewter Beige + optionale
vrrrrroooooommm !!!!!! vrrrrroooooommm !!!!!!
www.erepublik.com

User avatar
Arnold12
Posts: 2774
Joined: 02 Jun 2007, 18:23
Auto:
Location: Bucuresti
Contact:

Post by Arnold12 » 13 Aug 2007, 14:34

La Ceed e acelasi tip de mufa ca cea din filmulet?
Cee'd SW 2.0 CRDi 140CP~170CP 6MT TX pregatit sa frustreze...a different ONE
Kia Ceed SW 200Km/h - http://www.youtube.com/watch?v=tsQNcrqPImk
MAX 221km/h pe GPS/Autobahn Austria

Post Reply

Return to “Performance tuning”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests