arcuri/suspensii sport

Chiptuning, filtre, evacuari, admisii, suspensii, etc.
User avatar
tgvradu
Posts: 82
Joined: 07 Jul 2008, 16:19
Auto:
Location: Bucuresti

arcuri/suspensii sport

Post by tgvradu » 21 Jan 2009, 14:05

ce ziceti de asta: arcuri sport Eibach la preturi zic eu acceptabile
cee'd 1.4, 1.6 GSL 208.62euro garda coboara cu 30mm (fata) si 20mm (spate)
cee'd 1.6, 2.0 DSL 208.62euro garda coboara cu 30-35mm (fata) si 20mm (spate)
pro-cee'd 1.4, 1.6 GSL 208.62euro garda coboara cu 25mm (fata) si 25mm (spate)
pro-cee'd 1.6, 2.0 DSL 208.62euro garda coboara cu 25mm (fata) si 25mm (spate)
cee'd SW 1.4 si 1.6 GSL 220.82euro garda coboara cu 30mm (fata) si 20-25mm (spate)
cee'd SW 1.6 si 2.0 DSL 220.82euro garda coboara cu 30-35mm (fata) si 20-25mm (spate)
preturile nu includ montaj.

intrebarea mea este: si-a pus cineva asa ceva, mai are cineva de gand?
Kia Cee'd 1.4 GSL So Red INCUS Design B-61-LRC
http://picasaweb.google.com/raadul

User avatar
bogdan-alin
F.B.I
Posts: 773
Joined: 12 Nov 2008, 22:08
Auto:
Location: Bucuresti
Contact:

Re: arcuri/suspensii sport

Post by bogdan-alin » 21 Jan 2009, 14:21

sincer aveam de gand eu sa imi cobor putin garda la masina pentru ca vreau sa imi pun jante pe 17 si venea frumos cu garda coborata....DaR...dupa ce am patit aseara cand am dat intr-o groapa de am zis ca ramane masina acolo...nu prea mai sunt asa de hotarat. nu stiu ce sa zic....preturile sunt mai mult decat ok.
Pro_Ceed All Black

ODO 90 000km :smt033

Image
I Love My Job

User avatar
AlinC.
Posts: 399
Joined: 24 Jun 2008, 02:50
Auto:
Location: Iasi
Contact:

Re: arcuri/suspensii sport

Post by AlinC. » 21 Jan 2009, 14:29

Mmm, tu speri sa cobori masina doar din arcuri? Cu aceleasi amortizoare?

Suspensia la Pro ceed imi pare suficient de joasa si mai ales suficient de dura. Va dati seama ca o suspensie mai joasa va fi si mai dura nu?

@bogdan-alin: Am jante de 17. Eu zic sa ca mai intai sa te urci intr-o masina echipata astfel si dupa aia sa te gandesti la coborat suspensiile. Imi plac si mie masinile joase si suspensiile sport, dar tin cont si de drumurile patriei.

EDIT: In plus, eu n-as schimba suspensii SACHS cu Eibach...
Last edited by AlinC. on 21 Jan 2009, 14:35, edited 2 times in total.
Pro_Cee'd 1.6 DSL HP Classic, Piston Gray
+ESP +alte optionale
ODO: ~40.000 km
B 92 AXF
Jurnal de bord
Need 4 Sticker:: magazin online de stickere auto

User avatar
scubli
"ambiguus"
Posts: 3644
Joined: 16 Dec 2007, 14:56
Auto:
Location: Oradea si/sau Sighetu Marmatiei
Contact:

Re: arcuri/suspensii sport

Post by scubli » 21 Jan 2009, 14:31

Preturile sunt intradevar bune, nu am de obiectat nimic.
Dar masina deja este ochipata cu suspensii sport, suspensiile fiind pe gaz sunt deja mai dure si se poate spune si mai sportive. Eu unul, chiar daca preturile sunt bune, nu vad rostul. Cat tine de inaltime mi se pare perfecta, nu e nici prea joasa sa musti fiecare bordura din parcare dar nu e nici prea sus sa spui ca esti cu jeep-ul. Aceasta categorie de modificari fiind una la care nu am nimic de obiectat si/sau intentia de a schimba ceva.

User avatar
bogdan-alin
F.B.I
Posts: 773
Joined: 12 Nov 2008, 22:08
Auto:
Location: Bucuresti
Contact:

Re: arcuri/suspensii sport

Post by bogdan-alin » 21 Jan 2009, 14:44

@AlinC spune mi si mie te rog daca chiar se merita sa ai jante de 17...adik eu imi doresc foarte mult sa mi le pun pe alea Hanzo de la Dotz! Mi se par cele mai frumoase si cele mai potrivite pt masina asta...dar imi este si foarte frica ca in "GAURILE" astea o sa le fac praf si nu am chef sa arunc banii aiurea.
Adika iti pare rau ca ai comandat de 17 si nu de 16?
Pro_Ceed All Black

ODO 90 000km :smt033

Image
I Love My Job

User avatar
AlinC.
Posts: 399
Joined: 24 Jun 2008, 02:50
Auto:
Location: Iasi
Contact:

Re: arcuri/suspensii sport

Post by AlinC. » 21 Jan 2009, 14:55

Eu am jantele de 17 de la Kia, cu gumele aferente. Exista plusuri si minusuri.

Pros
Aderenta este impecabila. Abia astept sa vina primavara sa ma intorc la jantele de 17 + Micheline. Am pe masina Dunlop M3 de iarna si imi intra Abs si ESP intr-o veselie.
Vizual, jantele mari arata bine pe pro. Daca imi aduc bine aminte, cineva pe forum si-a pus chiar de 18, pe propria raspundere. Da un search

Cons
Talonul mic si suspensia regida creaza in mod sigur disconfort, nu doar la gropi, ci si la denivelarile din carosabil.
Talonul mic mareste sansele de a fisura sau chiar sparge janta in cazul unui soc puternic (groapa, bordura etc)


Mai e un factor aici: ce fel de sofer esti. Daca ai manualitate buna si privire de vultur, iti cresc sansele de a nu avea probleme. Daca te incadrezi, eu iti recomand sa-ti iei jantele. Oricum, iti trebuie un soc puternic sa distrugi o janta, nu-s chiar de sticla.

Dar, inca o data iti spun: testeaza mai intai confortul unui pro cu jante de 17.
Pro_Cee'd 1.6 DSL HP Classic, Piston Gray
+ESP +alte optionale
ODO: ~40.000 km
B 92 AXF
Jurnal de bord
Need 4 Sticker:: magazin online de stickere auto

User avatar
Bogdan
Admin
Posts: 414
Joined: 04 May 2007, 16:56
Auto:
Location: Bucuresti
Contact:

Re: arcuri/suspensii sport

Post by Bogdan » 21 Jan 2009, 14:57

AlinC. wrote:Mmm, tu speri sa cobori masina doar din arcuri? Cu aceleasi amortizoare?

Suspensia la Pro ceed imi pare suficient de joasa si mai ales suficient de dura. Va dati seama ca o suspensie mai joasa va fi si mai dura nu?

@bogdan-alin: Am jante de 17. Eu zic sa ca mai intai sa te urci intr-o masina echipata astfel si dupa aia sa te gandesti la coborat suspensiile. Imi plac si mie masinile joase si suspensiile sport, dar tin cont si de drumurile patriei.

EDIT: In plus, eu n-as schimba suspensii SACHS cu Eibach...
Da se poate cobora masina doar din arcuri fara niciun fel de probleme, insa o faci mai mult pentur look decat performante!
Este recomandat ca pe un amortizor stoc sa nu pui arcuri care sa lase masina cu mai mult de 3.5-4cm!

Insa si asa, amortizorul va sta comprimat din cauza arcului mai mic si e foarte posibil ca masina sa topaie de spate, mai ales la franari violente si viraje si mai violente!
La utilizare normala si usor sportiva, masina sta mai bine pe sosea decat cu arcuri stock.
Un alt minus la arcuri ar fi, faptul ca va duce la o uzura mai mare a amortizoarelor!!

Eu personal as recomanda coilovers, mi se par cel mai bun compromis pentru drumurile noastre si pentru o masina de zi cu zi!

PS: Eu am arcuri Eibach pe C4, si sunt multumit de ele, dar in curand le voi schimba cu niste coilovers de la vmaxx

User avatar
tgvradu
Posts: 82
Joined: 07 Jul 2008, 16:19
Auto:
Location: Bucuresti

Re: arcuri/suspensii sport

Post by tgvradu » 21 Jan 2009, 14:58

am uitat sa specific, un amic cu smart forfour o sa isi puna arcurile de la eibach care merg pe amortizoarele stoc (confirmat si de cei care comercializeaza respectivul produs).
Kia Cee'd 1.4 GSL So Red INCUS Design B-61-LRC
http://picasaweb.google.com/raadul

User avatar
AlinC.
Posts: 399
Joined: 24 Jun 2008, 02:50
Auto:
Location: Iasi
Contact:

Re: arcuri/suspensii sport

Post by AlinC. » 21 Jan 2009, 15:03

Un pret, Bogdan?

Click cine nu stie ce sunt alea Coilovers
Pro_Cee'd 1.6 DSL HP Classic, Piston Gray
+ESP +alte optionale
ODO: ~40.000 km
B 92 AXF
Jurnal de bord
Need 4 Sticker:: magazin online de stickere auto

User avatar
Ogy
Cel mai ghinionist!
Posts: 4852
Joined: 29 Feb 2008, 16:06
Auto: Kia cee'd 1.4 base + opt.
Location: Bucuresti
Contact:

Re: arcuri/suspensii sport

Post by Ogy » 21 Jan 2009, 15:04

Intereseaza-te te rog si de ceva, care urca/ridica garda la sol...daca se face si automat si mai bine (si din buton e si mai bine)
Garajul meu
Jurnal de bord
Participantul cu numarul 100 din coloana.
Nu exista bancnote romanesti, pe care sa scrie RON. Noi avem doar LEI!!!

User avatar
Bogdan
Admin
Posts: 414
Joined: 04 May 2007, 16:56
Auto:
Location: Bucuresti
Contact:

Re: arcuri/suspensii sport

Post by Bogdan » 21 Jan 2009, 16:11

AlinC. wrote:Un pret, Bogdan?

Click cine nu stie ce sunt alea Coilovers
Sunt scumpe, eu am gasit pt a mea undeva pe la 350EUR in Germania fara transport! La noi sunt 6-700 EUR ca pret!

Intreba cineva daca se poate ridica masina! Da se poate cu coilovers, dar eu nu as recomanda! Cu inaltatul nu stiu exact cum sta treaba, dar din ce am citit mai ai nevoie pe langa cele 4 coilovers si de alte chestii!

PS: La coilovers, reglarea inaltimii nu se face automat din buton! Trebuie sa se urce masina pe rampa si se face manual!

User avatar
tgvradu
Posts: 82
Joined: 07 Jul 2008, 16:19
Auto:
Location: Bucuresti

Re: arcuri/suspensii sport

Post by tgvradu » 21 Jan 2009, 16:15

pret pentru o bucata sau toate? daca ar fi pentru toate nu ar fi mare diferenta...
Kia Cee'd 1.4 GSL So Red INCUS Design B-61-LRC
http://picasaweb.google.com/raadul

User avatar
Bogdan
Admin
Posts: 414
Joined: 04 May 2007, 16:56
Auto:
Location: Bucuresti
Contact:

Re: arcuri/suspensii sport

Post by Bogdan » 21 Jan 2009, 16:21

Tot setul nu doar una!!(repet asta e pt C4). Pentru Ceed nu stiu daca sunt Vmaxx-uri dar puteti sa cautati pe pagina lor!
Nu cred insa sa fie mai scumpe, ca doar e aceiasi clasa de masini, si dac anu ma insel suspensia(arc cu amortizor separat) este la fel si la ceed si la C4
Alte firme gen, KW nu te atingi!

Ca bani, este destul de mare diferenta! Arcuri gasesti la 150 EUR, astea le iei cu 450 cel putin cu tot cu transport(ca sunt grele).

User avatar
tgvradu
Posts: 82
Joined: 07 Jul 2008, 16:19
Auto:
Location: Bucuresti

Re: arcuri/suspensii sport

Post by tgvradu » 21 Jan 2009, 16:31

pe site v-maxxx sunt 400$...pentru mine e ok si 450euro din moment ce sunt solutia mai buna.
tu ti le-ai luat prin performancezone?
Kia Cee'd 1.4 GSL So Red INCUS Design B-61-LRC
http://picasaweb.google.com/raadul

User avatar
Bogdan
Admin
Posts: 414
Joined: 04 May 2007, 16:56
Auto:
Location: Bucuresti
Contact:

Re: arcuri/suspensii sport

Post by Bogdan » 21 Jan 2009, 16:34

Nu le-am luat inca, astept sa scot masina din service, si sa ma intorc din vacanta :P, dupa care le voi lua!
Vreau sa le iau direct nu prin ei, pt ca ma ajunge mai scump!

Post Reply

Return to “Performance tuning”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests