Admisie modificata...nu e atat de usor cum credeti...

Chiptuning, filtre, evacuari, admisii, suspensii, etc.
Post Reply
Sebach
Posts: 15
Joined: 03 Jul 2008, 10:41
Auto:
Location: BaiaMare
Contact:

Admisie modificata...nu e atat de usor cum credeti...

Post by Sebach » 18 Aug 2009, 13:58

....deci dragii mei...aici nu o sa spun ca asa sau ca altfel se face..ci doar ce si cum am facut eu.
experiente legate de filtre de aer...:) nu cumparati porcarii!!!!!!! am facut un test simplu, dupa lungi discutii cu baietii de la reprezentanta Autodox, care apropos, sunt foarte prompti si cinstiti, deci puteti apela la ei cu orice problema.
luat filtru sport la mana si pus la soare...se vade clar ca acele orificii permit aerul sa intre bogat in impuritati...care pe urma se depun pe supape si pe suprafetele de frecare ale pistoanelor zgariindu-le. acele mici zgarieturi scad rata de compresie a motorului implicit momentul . creste consumul de benzina si ulei si se permite amestecul uleiului cu benzina iesind un fum negru. rezulta motor terminat. la masinile noi se observa pentru inceput depuneri de praf pe clapeta de acceleratie. faceti un test toti cei cu filtre sport...dati jos conducta sau furtunul care intra in motor si dati o privire...clapeta de acceleratie trebuie sa fie curata curata. asa veti vedea cat de bun este filtrul vostru.
al doilea aspect al modificarii admisiei o constituie sursa de aer rece. Kia ceed si pro cel putin isi iau aer rece direct de afara din fata, deasupra radiatorului. Poti sa ai aer mult si daca este captat de sub capota, cum am vazut ca propun cei de la KN sa ia aer direct din cutia filtrului original dar fara capac...e o gluma. rezultat consum mare, mizerie in motor si nici nu ai aer rece. de ce e necesar acest aer rece? pentru ca oxigenul intretine arderile...la temperaturi scazute ai mai mult oxigen pe cmc...ceea ce te intereseaza de fapt.deci votez pentru stock...
ProCeed Best, 1.4 110Cp benzina
http://picasaweb.google.com/sebach25/Juji#

bumblebee
Posts: 720
Joined: 03 Dec 2008, 17:28
Auto:

Re: Admisie modificata...nu e atat de usor cum credeti...

Post by bumblebee » 18 Aug 2009, 15:00

Aerul de deasupra radiatorului numai rece nu e, si in plus, daca te uiti cu filtrul stock la soare vei vedea aceasi pori.
Kia Cee'd 1.4 best

Sebach
Posts: 15
Joined: 03 Jul 2008, 10:41
Auto:
Location: BaiaMare
Contact:

Re: Admisie modificata...nu e atat de usor cum credeti...

Post by Sebach » 19 Aug 2009, 12:46

comparatia am facut-o cu un filtru sub 100 ron . si orice ai spune filtrul stock e mult mai dens decat cel sport....de unde crezi ca ai castigul?...poate ca aerul de deasupra radiatorului nu e rece...dar acolo este doar gura de aspiratie..masina trage aer direct de afara. ma rog. eu mi-am prezentat punctul de vedere. nu vreau sa conving pe nimeni de nimic ci doar sa va mai verificati clapetele de acceleratie din cand in cand...:D
ProCeed Best, 1.4 110Cp benzina
http://picasaweb.google.com/sebach25/Juji#

noir
31337
Posts: 229
Joined: 29 Feb 2008, 10:24
Auto:
Location: Bucuresti

Re: Admisie modificata...nu e atat de usor cum credeti...

Post by noir » 20 Aug 2009, 15:46

ok, un filtru care costa sub 100 ron. incearca cu un filtru conic k&n care costa de 6 ori mai mult :) cred ca vei descoperi o calitate mai mult decat diferita, in sensul pozitiv!
pro_cee'd 1.4 best/so red/B-82-SNH/50000km/no problems

am adaugat: alarma maat 679 extreme 2; filtru conic k&n; subwoofer Focal SB 30 SPL; amplificator Focal Solid 2; condensator Juice JW1D;

Post Reply

Return to “Performance tuning”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests