Powerbox

Chiptuning, filtre, evacuari, admisii, suspensii, etc.
User avatar
sorinh
Posts: 769
Joined: 29 Jun 2007, 13:11
Auto:
Location: Bucuresti
Contact:

Post by sorinh » 05 Jul 2007, 08:55

in afara de powerbox mai faci si modificarea de ponei de la 90 la 115 la dealer?
1.6 DSL LP Base Pewter Beige + optionale
vrrrrroooooommm !!!!!! vrrrrroooooommm !!!!!!
www.erepublik.com

boss28
Posts: 56
Joined: 16 May 2007, 19:03
Auto:
Location: Bucuresti

Post by boss28 » 05 Jul 2007, 09:00

Pai modificarea se face automat la cuplu si la iepe.
diferenta este ca in functie de cutiuta magica, cuplu si iepele sunt mai mari/multe sau mai mici, oricum peste valorile din fabrica
Fost Posesor Cee'd 1,6 90 CP, Classic, Piston Grey din data de 11.06.2007 ora 18:00 B-95-LEA, o sa imi iau alta LEA cand ma intorc in tara ;)

User avatar
sorinh
Posts: 769
Joined: 29 Jun 2007, 13:11
Auto:
Location: Bucuresti
Contact:

Post by sorinh » 05 Jul 2007, 09:04

asta am inteles de pe site-ul unuia di producatori. ce vreau eu sa stiu este daca mai faci si cresterea de putere intre LP cat ai tu (si o sa am si eu) si HP.
din ce am aflat de la IMG si de pe site, HP costa cu vreo 700 euro in plus in timp ce tunarea la service vreo 500.
cat ai zis ca te-a costat powerbox-ul?
1.6 DSL LP Base Pewter Beige + optionale
vrrrrroooooommm !!!!!! vrrrrroooooommm !!!!!!
www.erepublik.com

boss28
Posts: 56
Joined: 16 May 2007, 19:03
Auto:
Location: Bucuresti

Post by boss28 » 05 Jul 2007, 09:07

Pai costul jucariei e cam 100 euroi, dar mai sunt si taxele, transport si ce o mai fi. O sa vad exact cand vine.
Fost Posesor Cee'd 1,6 90 CP, Classic, Piston Grey din data de 11.06.2007 ora 18:00 B-95-LEA, o sa imi iau alta LEA cand ma intorc in tara ;)

User avatar
sorinh
Posts: 769
Joined: 29 Jun 2007, 13:11
Auto:
Location: Bucuresti
Contact:

Post by sorinh » 05 Jul 2007, 09:14

pai este superpret: pe 4tuning este de la 250 pentru injectii bosch (cum cred ca avem noi)!
1.6 DSL LP Base Pewter Beige + optionale
vrrrrroooooommm !!!!!! vrrrrroooooommm !!!!!!
www.erepublik.com

boss28
Posts: 56
Joined: 16 May 2007, 19:03
Auto:
Location: Bucuresti

Post by boss28 » 05 Jul 2007, 09:17

Stai sa vad cat de buna este jucarica, si daca e fac comanda pentru toti interesatii cu dieseluri :wink: .... adica ma apuc de import
Fost Posesor Cee'd 1,6 90 CP, Classic, Piston Grey din data de 11.06.2007 ora 18:00 B-95-LEA, o sa imi iau alta LEA cand ma intorc in tara ;)

User avatar
sorinh
Posts: 769
Joined: 29 Jun 2007, 13:11
Auto:
Location: Bucuresti
Contact:

Post by sorinh » 05 Jul 2007, 09:27

vezi ca si 4tuning.ro si flashtuning.ro vorbesc de programarea powerbox-ului. nu cred ca poti sa il pui blank, sau cu setarile standard. cred ca trebuie personalizat si aici intervine complicatenia: parametrii de functionare normala, rezerva de putere, probabil ca nu trebuie sa pui Pmax din cauza temperaturilor si a uzurii motorului, etc.
ma gandesc la asta pentru ca uzura unui reper nu este liniara cu stresul (termic, frecare, forte, viteze, etc) ci dupa o curba exponentiala. asta s-ar traduce ca la o valoare de incarcare 95% ai o uzura de 2-3% mai mare decat la 90% in timp ce la 100% probabil ca uzura va fi undeva cu 20-25% mai mare. nu sunt specialist in motoare termice, asa ca nu pot decat sa-mi exprim niste temeri.
1.6 DSL LP Base Pewter Beige + optionale
vrrrrroooooommm !!!!!! vrrrrroooooommm !!!!!!
www.erepublik.com

Dennis
Ghost
Posts: 676
Joined: 30 May 2007, 11:51
Auto:
Location: Bucuresti

Post by Dennis » 05 Jul 2007, 11:48

Spuneau niste baieti pe un forum ca au folosit powerbox pe tdi-uri.
Intr-adevar, performantele cresc, dar spuneau ca motorul "da" cu fum la greu. Nu stiu cat de indicat ar fi sa folosesti asa ceva, mai ales pe o masina noua. Nu sunt specialist, doar imi dau cu parerea.
Pentru motorul de 1.4 benzina de pe Cee'd cineva de la Mit mi-a spus ca nu se mai poate mari puterea prin chip tuning, cei 109cp fiind maximul dat de motoras.

User avatar
andrei0241
3/E
Posts: 3087
Joined: 16 May 2007, 13:40
Auto:
Location: Constanta
Contact:

Post by andrei0241 » 05 Jul 2007, 12:10

Probabil s'ar mai putea scoate ceva si din benzinar, insa f putin. Chiptuning'ul se preteaza de fapt la motoare turbo si cum diesel'urile de azi sunt majoritarea cu turbo ... d'aia si cresterile de putere semnificative
Ford - Fiesta - 1.4 tdci

User avatar
sorinh
Posts: 769
Joined: 29 Jun 2007, 13:11
Auto:
Location: Bucuresti
Contact:

Post by sorinh » 17 Jul 2007, 19:30

@boss28
ei cum e? a venit, l-ai pus?
sau te-ai razgandit?
1.6 DSL LP Base Pewter Beige + optionale
vrrrrroooooommm !!!!!! vrrrrroooooommm !!!!!!
www.erepublik.com

boss28
Posts: 56
Joined: 16 May 2007, 19:03
Auto:
Location: Bucuresti

Post by boss28 » 17 Jul 2007, 22:32

sorinh wrote:@boss28
ei cum e? a venit, l-ai pus?
sau te-ai razgandit?
nu m-am razgandit, dar ... il am de o ora :D
Fost Posesor Cee'd 1,6 90 CP, Classic, Piston Grey din data de 11.06.2007 ora 18:00 B-95-LEA, o sa imi iau alta LEA cand ma intorc in tara ;)

User avatar
Arnold12
Posts: 2774
Joined: 02 Jun 2007, 18:23
Auto:
Location: Bucuresti
Contact:

Post by Arnold12 » 17 Jul 2007, 23:23

Si nu sti unde sa il pui :P

User avatar
sorinh
Posts: 769
Joined: 29 Jun 2007, 13:11
Auto:
Location: Bucuresti
Contact:

Post by sorinh » 18 Jul 2007, 09:52

asteptam...asteptam....
te-ai mai interesat de programarea lui?
1.6 DSL LP Base Pewter Beige + optionale
vrrrrroooooommm !!!!!! vrrrrroooooommm !!!!!!
www.erepublik.com

boss28
Posts: 56
Joined: 16 May 2007, 19:03
Auto:
Location: Bucuresti

Post by boss28 » 18 Jul 2007, 10:00

Este o cutie cu o mufa serial si un led, la care se ataseaza un cablu cu serial la un capat si la celalt capat un cpa2 conform standardelor common rail ... sper ca m-am exprimat bine :D
Nu cred ca se poate programa ceva. Este setat perntru o crestere de 20% cel putin asa scrie in specificatii
Fost Posesor Cee'd 1,6 90 CP, Classic, Piston Grey din data de 11.06.2007 ora 18:00 B-95-LEA, o sa imi iau alta LEA cand ma intorc in tara ;)

User avatar
sorinh
Posts: 769
Joined: 29 Jun 2007, 13:11
Auto:
Location: Bucuresti
Contact:

Post by sorinh » 18 Jul 2007, 10:41

acum cred ca inteleg de sunt problemele cu fum si uzura:
noi avem acelasi motor si programari diferite pentru 90 si 115 CP. Asta inseamna deja o crestere 27% numai din CIP tuning.
daca ii pui powerbox lu' LP, atunci esti sub limita de fabrica si toate sunt OK, dar nu faci atata putere.
daca insa faci tunarea la service KIA, scoti din masina 115CP si-i mai pui si powerbox, e groasa rau: ar trebui sa scoti 138, dar nu o sa se intample pentru nu poate motorul si mai ales sari peste pragurile critice de uzura si la motor si la turbina, consumi motorina, se incalzeste, etc.
.....................
grea decizie....
1.6 DSL LP Base Pewter Beige + optionale
vrrrrroooooommm !!!!!! vrrrrroooooommm !!!!!!
www.erepublik.com

Post Reply

Return to “Performance tuning”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests