Powerbox

Chiptuning, filtre, evacuari, admisii, suspensii, etc.
Sandor
Posts: 8
Joined: 07 Nov 2008, 11:50
Auto:

Re:

Post by Sandor » 07 Nov 2008, 12:57

lus wrote:salut, forumisti!
indirect, am auzit de cineva care si-a montat un powerbox la o skoda; pana aici nimic neobisnuit; insa, se pare ca si-ar fi montat si un buton care activeaza powerbox-ul respectiv, adica atunci cand e dezactivat setarile sunt cele din fabrica, si doar la activare intra setarile date de powerbox; mai mult, activarea, respectiv dezactivarea, se poate face in timpul mersului.
ce spuneti, ati auzit de asa ceva?

Salutare tuturor!

Categoric! Exista boxtuning pentru motoare pe benzina si pentru motoare diesel.

- Pentru motoare pe benzina: Power System (Franta, pret RO 1499 lei), sau valva power Ecotek CB26P (Anglia, pret 499 lei)

- Pentru diesel Kuberl Tuning GmbH (Austria, pret RO 1699 lei) sau PT-Box Diesel Tuning (Germania, pret RO cu telecomanda: 1059 lei).

mai multe informatii referitoare le cresterea puterii, etc. la pagina www.powertuning.cc. Identificati masina voastra si va aparea toate produsele care se preteaza la motorul respectiv cu preturi cu tot.

Sau direct pe pagina producatorilor:
http://www.powersystem.fr
http://www.ecotekplc.com
http://www.kueberl.com

b77dbc
Posts: 82
Joined: 13 Sep 2008, 13:48
Auto:
Location: Bucuresti
Contact:

Re: Re:

Post by b77dbc » 23 Dec 2008, 17:45

Sandor wrote:
lus wrote:salut, forumisti!
indirect, am auzit de cineva care si-a montat un powerbox la o skoda; pana aici nimic neobisnuit; insa, se pare ca si-ar fi montat si un buton care activeaza powerbox-ul respectiv, adica atunci cand e dezactivat setarile sunt cele din fabrica, si doar la activare intra setarile date de powerbox; mai mult, activarea, respectiv dezactivarea, se poate face in timpul mersului.
ce spuneti, ati auzit de asa ceva?

Salutare tuturor!

Categoric! Exista boxtuning pentru motoare pe benzina si pentru motoare diesel.

- Pentru motoare pe benzina: Power System (Franta, pret RO 1499 lei), sau valva power Ecotek CB26P (Anglia, pret 499 lei)

eu am achizitionat de aici:

http://www.motortuning.ro/e107_plugins/ ... e.php?in=d#

sunt foarte multumit de rezultate, va recomand si voua.

- Pentru diesel Kuberl Tuning GmbH (Austria, pret RO 1699 lei) sau PT-Box Diesel Tuning (Germania, pret RO cu telecomanda: 1059 lei).

mai multe informatii referitoare le cresterea puterii, etc. la pagina www.powertuning.cc. Identificati masina voastra si va aparea toate produsele care se preteaza la motorul respectiv cu preturi cu tot.

Sau direct pe pagina producatorilor:
http://www.powersystem.fr
http://www.ecotekplc.com
http://www.kueberl.com
KIA Cee'd 1.6L CRDi TX, 115CP

b77dbc
Posts: 82
Joined: 13 Sep 2008, 13:48
Auto:
Location: Bucuresti
Contact:

Re: Re:

Post by b77dbc » 23 Dec 2008, 17:46

Sandor wrote:
lus wrote:salut, forumisti!
indirect, am auzit de cineva care si-a montat un powerbox la o skoda; pana aici nimic neobisnuit; insa, se pare ca si-ar fi montat si un buton care activeaza powerbox-ul respectiv, adica atunci cand e dezactivat setarile sunt cele din fabrica, si doar la activare intra setarile date de powerbox; mai mult, activarea, respectiv dezactivarea, se poate face in timpul mersului.
ce spuneti, ati auzit de asa ceva?

Salutare tuturor!

Categoric! Exista boxtuning pentru motoare pe benzina si pentru motoare diesel.

- Pentru motoare pe benzina: Power System (Franta, pret RO 1499 lei), sau valva power Ecotek CB26P (Anglia, pret 499 lei)

- Pentru diesel Kuberl Tuning GmbH (Austria, pret RO 1699 lei) sau PT-Box Diesel Tuning (Germania, pret RO cu telecomanda: 1059 lei).

mai multe informatii referitoare le cresterea puterii, etc. la pagina www.powertuning.cc. Identificati masina voastra si va aparea toate produsele care se preteaza la motorul respectiv cu preturi cu tot.

Sau direct pe pagina producatorilor:
http://www.powersystem.fr
http://www.ecotekplc.com
http://www.kueberl.com

eu am achizitionat de aici:

http://www.motortuning.ro/e107_plugins/ ... .php?in=d#

sunt foarte multumit de rezultate, va recomand si voua.
KIA Cee'd 1.6L CRDi TX, 115CP

User avatar
gti
Posts: 147
Joined: 23 Aug 2008, 22:23
Auto:
Location: Bucuresti
Contact:

Re: Powerbox

Post by gti » 24 Dec 2008, 01:45

Salut b77dbc!

Cei 151 CP si 326 Nm, ai masinii din semnatura, cu ce power box au fost obtinuti ?
Cei de la Kuberl specifica, pentru motorul diesel 1,6 HP (115 CP), o crestere de 21 CP si 40 Nm.
KIA Pro_Cee'd 1.6 DSL HP Classic + optionale, Pewter Beige
De cand ne-am intalnit, mi-a aparut un mare zambet pe fata :)
***Berea fara alcool e primul pas spre femeia gonflabila.
http://picasaweb.google.com/gtiv77

quelloo
Posts: 3784
Joined: 22 Oct 2008, 21:51
Auto: Kia Proceed 2.0 DSL
Location: Bucuresti - Titan

Re: Powerbox

Post by quelloo » 24 Dec 2008, 01:53

Si astia 151 de cai si 326 nm cum i-ai aproximat ca nu sunt tocmai sume rotunjite. L-ai pus pe Dyno?
Proceed Cassa White 2.0 DSL Style... + pachet sport (the works...)
http://picasaweb.google.com/quelloo69/Q ... directlink

b77dbc
Posts: 82
Joined: 13 Sep 2008, 13:48
Auto:
Location: Bucuresti
Contact:

Re: Powerbox

Post by b77dbc » 24 Dec 2008, 12:14

gti wrote:Salut b77dbc!

Cei 151 CP si 326 Nm, ai masinii din semnatura, cu ce power box au fost obtinuti ?
Cei de la Kuberl specifica, pentru motorul diesel 1,6 HP (115 CP), o crestere de 21 CP si 40 Nm.

Eu am optat pt. PT-Box. Din discutiile pe care le-am avut cu dl. Neagu de la Radacini din Chitila, am inteles ca sunt identice, nici o diferenta intre ele.
Toate powerbox-urile vin setate din fabrica pe 20% un plus de putere, dar se poate regla pana la max. 30% (exista un manual in limba romana in cutia lui, care te indruma pas cu pas).
KIA Cee'd 1.6L CRDi TX, 115CP

b77dbc
Posts: 82
Joined: 13 Sep 2008, 13:48
Auto:
Location: Bucuresti
Contact:

Re: Powerbox

Post by b77dbc » 24 Dec 2008, 13:11

quelloo wrote:Si astia 151 de cai si 326 nm cum i-ai aproximat ca nu sunt tocmai sume rotunjite. L-ai pus pe Dyno?
Inca nu am testat pe Dyno, dar cred ca o sa o fac la anul.
Intre timp am achizitionat de pe ebay un tester ELM si o sa ma joc cu el sa vad ce valori imi da.

Sincer sa fiu, am observat 2 schimbari mai notabile in ceea ce priveste comportamentul masinii si anume, urca ceva mai repede in ture si consumul care a scazut un pic.

In rest, nu am impresia ca masina ar avea acei 150 CP, dar... mai testam
KIA Cee'd 1.6L CRDi TX, 115CP

User avatar
Ogy
Cel mai ghinionist!
Posts: 4852
Joined: 29 Feb 2008, 16:06
Auto: Kia cee'd 1.4 base + opt.
Location: Bucuresti
Contact:

Re: Powerbox

Post by Ogy » 24 Dec 2008, 13:49

Cred ca iti dai seama ce inseamna asta. Ambreiaj care o sa iti cedeze mai repede, sa nu mai spunem de garantie care la tine este pa! pa! (la motor ma refer...mai citesc si cei din service pe aici).
La motorul ala merita si el o remapare in nici un caz powerbox pe motor vvti, o sa vezi mai tarziu.
Vezi ca si pe forumul extern (com) se vorbeste de treaba asta.
Sarbatori fericite la toti si cati mai multi km fara probleme.
Garajul meu
Jurnal de bord
Participantul cu numarul 100 din coloana.
Nu exista bancnote romanesti, pe care sa scrie RON. Noi avem doar LEI!!!

b77dbc
Posts: 82
Joined: 13 Sep 2008, 13:48
Auto:
Location: Bucuresti
Contact:

Re: Powerbox

Post by b77dbc » 29 Dec 2008, 10:16

Ogy wrote:Cred ca iti dai seama ce inseamna asta. Ambreiaj care o sa iti cedeze mai repede, sa nu mai spunem de garantie care la tine este pa! pa! (la motor ma refer...mai citesc si cei din service pe aici).
La motorul ala merita si el o remapare in nici un caz powerbox pe motor vvti, o sa vezi mai tarziu.
Vezi ca si pe forumul extern (com) se vorbeste de treaba asta.
Sarbatori fericite la toti si cati mai multi km fara probleme.

Nu prea reusesc sa fac legatura cu ce zici tu... de ce sa-mi cedeze ambreiajul mai repede ?!?
Il folosesc la fel de normal ca si inainte, iar avand un cuplu ca de camion, nici nu e nevoie sa o "tii" mult din ambreiaj la plecarea de pe loc (asta provocand uzura).
Powerbox-ul nu afecteaza absolut deloc garantia motorului, atata timp cat nu s-a intervenit asupra lui sau a calculatorului, asa cum se intampla in cazul chiptuning-ului (la care faci tu referire).
Dupa parerea mea, powerbox tuning-ul este mult mai ortodox (daca se poate spune asa) si mai "curat", decat "brutalul", riscantul si invechitul ca tehnologie, chiptuning.
La cat am citit si cu cati ingineri am vb despre powerbox, vreau sa zic ca am fost si sunt super incantat de el, atat ca usurinta in montare, siguranta si performante obtinute.

NU vreau sa creada cineva ca fac reclama, este DOAR parerea mea de simplu utilizator a acestui "gadget".

Sarbatori fericite si numai bine va doresc tuturor !
KIA Cee'd 1.6L CRDi TX, 115CP

b77dbc
Posts: 82
Joined: 13 Sep 2008, 13:48
Auto:
Location: Bucuresti
Contact:

Re: Powerbox

Post by b77dbc » 29 Dec 2008, 10:25

quelloo wrote:Si astia 151 de cai si 326 nm cum i-ai aproximat ca nu sunt tocmai sume rotunjite. L-ai pus pe Dyno?
Am facut ieri cateva teste cu aparatul de diagnosticare ELM327 si cu powerbox-ul setat ca din fabrica (+20%) si rezultatele au fost exacte ca cele de pe site-ul motortuning.ro, adica +21 CP si +40 Nm

Acei aprox. 151 CP si 326 Nm rezulta sunt rezultati cu powerbox-ul setat pe +30%

Pentru siguranta eu il voi lasa asa cum a iesit din fabrica, adica +20%
KIA Cee'd 1.6L CRDi TX, 115CP

quelloo
Posts: 3784
Joined: 22 Oct 2008, 21:51
Auto: Kia Proceed 2.0 DSL
Location: Bucuresti - Titan

Re: Powerbox

Post by quelloo » 29 Dec 2008, 11:52

Ogy cred ca se referea mai mult la fortele mecanice care cresc odata cu Nm de aici poate o uzura ceva mai ridicata, dar nu cred ca e vreo problema atata timp cat placa de ambreiaj banuiesc ca e aceeasi cu cea de la 2.0 DSL care are 305 Nm. (Deci parametri normali). Cat despre Powerbox eu stiu ca e o tehnologie mai veche decat chiptunningul nu prea indicata pentru motoarele de generatie noua.
Proceed Cassa White 2.0 DSL Style... + pachet sport (the works...)
http://picasaweb.google.com/quelloo69/Q ... directlink

User avatar
Ogy
Cel mai ghinionist!
Posts: 4852
Joined: 29 Feb 2008, 16:06
Auto: Kia cee'd 1.4 base + opt.
Location: Bucuresti
Contact:

Re: Powerbox

Post by Ogy » 29 Dec 2008, 14:16

quello fiecare are puterea de a alege....
Ce face acel powerbox in opinia ta b77dbc?
In opinia mea modifica anumiti parametri de aprindere, mai umbla si pe la turbo etc care culmea sare peste ecu (in sensul ca ecu face calculele dar cu powerbox el doar sta si se da peste cap la ce vede) ...dar stai ca nu modificam nimic si automat nu pierdem garantia...
La chiptunning ala de fabrica castigi acelasi lucru si PASTREZI si garantia. (ai avantajul ca daca se intampla ceva tot ei trebuie sa schimbe fie el si motorul)....la powerbox il decuplezi tu dar baietii daca chiar vor sa te prinda vor gasi la diagnoza, ce anume gasesc ...oricum nu o sa-ti spuna.
Multi km cu masina ta fara probleme sper sa ajungi cu ea la 3mil km parcursi, 2000cp, 5000NM si viteza maxima de 750km/h (ca mai mult nu te tine eps-ul pe drumurile noastre) :)
Apropo vezi ca prin marirea puterii ar trebui sa mergi pe la rar, sa platesti alte taxe pentru poluare etc...in alte tari ar fi fost confiscata masina (daca nu plateai taxele) dar la noi stai linistit ca noua ne place praful de motorina :)
http://www.4tuning.ro/info/powerbox.htm
-pe undeva pe acolo "Intervalele de inspectie raman ca la serie .In functie de modul de condus noi recomandam intervale mai scurte de shimbare a uleiului(circa 10000 km)"
-deci unde renteaza acest powerbox? in nici un caz la economie....
PS: as fi rautacios sa iti raspund la afirmatia "cuplu de camion" ca sunt mai multi diesel-ari pe aici :)
Garajul meu
Jurnal de bord
Participantul cu numarul 100 din coloana.
Nu exista bancnote romanesti, pe care sa scrie RON. Noi avem doar LEI!!!

User avatar
Arnold12
Posts: 2774
Joined: 02 Jun 2007, 18:23
Auto:
Location: Bucuresti
Contact:

Re: Powerbox

Post by Arnold12 » 29 Dec 2008, 15:26

quelloo wrote:Ogy cred ca se referea mai mult la fortele mecanice care cresc odata cu Nm de aici poate o uzura ceva mai ridicata, dar nu cred ca e vreo problema atata timp cat placa de ambreiaj banuiesc ca e aceeasi cu cea de la 2.0 DSL care are 305 Nm. (Deci parametri normali). Cat despre Powerbox eu stiu ca e o tehnologie mai veche decat chiptunningul nu prea indicata pentru motoarele de generatie noua.
Motorul de 2.0 DSL este altul (Sportage) decit cel de 115 DSL.
Cee'd SW 2.0 CRDi 140CP~170CP 6MT TX pregatit sa frustreze...a different ONE
Kia Ceed SW 200Km/h - http://www.youtube.com/watch?v=tsQNcrqPImk
MAX 221km/h pe GPS/Autobahn Austria

b77dbc
Posts: 82
Joined: 13 Sep 2008, 13:48
Auto:
Location: Bucuresti
Contact:

Re: Powerbox

Post by b77dbc » 06 Jan 2009, 14:37

Ogy wrote:quello fiecare are puterea de a alege....
Ce face acel powerbox in opinia ta b77dbc?
In opinia mea modifica anumiti parametri de aprindere, mai umbla si pe la turbo etc care culmea sare peste ecu (in sensul ca ecu face calculele dar cu powerbox el doar sta si se da peste cap la ce vede) ...dar stai ca nu modificam nimic si automat nu pierdem garantia...
La chiptunning ala de fabrica castigi acelasi lucru si PASTREZI si garantia. (ai avantajul ca daca se intampla ceva tot ei trebuie sa schimbe fie el si motorul)....la powerbox il decuplezi tu dar baietii daca chiar vor sa te prinda vor gasi la diagnoza, ce anume gasesc ...oricum nu o sa-ti spuna.
Multi km cu masina ta fara probleme sper sa ajungi cu ea la 3mil km parcursi, 2000cp, 5000NM si viteza maxima de 750km/h (ca mai mult nu te tine eps-ul pe drumurile noastre) :)
Apropo vezi ca prin marirea puterii ar trebui sa mergi pe la rar, sa platesti alte taxe pentru poluare etc...in alte tari ar fi fost confiscata masina (daca nu plateai taxele) dar la noi stai linistit ca noua ne place praful de motorina :)
http://www.4tuning.ro/info/powerbox.htm
-pe undeva pe acolo "Intervalele de inspectie raman ca la serie .In functie de modul de condus noi recomandam intervale mai scurte de shimbare a uleiului(circa 10000 km)"
-deci unde renteaza acest powerbox? in nici un caz la economie....
PS: as fi rautacios sa iti raspund la afirmatia "cuplu de camion" ca sunt mai multi diesel-ari pe aici :)
ogy, in opinia mea (care nu este una de inginer) este ca acest powerbox nu face decat sa transmita catre ECU o valoare mai mica a presiunii in rampa, ECU-ul ridicand presiunea pana la nivelul optim stiut de el.
Nu stiu sa-ti dau o explicatie inginereasca, pt. ca nu am idee cum sa ti-o formulez ca sa se inteleaga ce vreau sa spun, plus ca asa cum am zis, nu sunt inginer.
Spre exemplu, daca ECU stie ca el trebuie sa aiba in rampa o presiune de 500 bari (ca exemplu), powerbox-ul ii va transmite ca are doar 450 bari, in acest caz ECU-ul va mari presiunea pana la nivelul stiut de el, adica 500 bari, dar de fapt tu o sa ai 550 bari.
Asta inseamna aer bagat in rampa la o presiune mai mare, la aceeasi cantitate de amestec carburant, de aici rezulta si o putere mai mare a masinii si un consum mai mic, deorece amestecul carburant este mult mai fin pulverizat.
Parerea mea este ca in acest caz mai dispare si din fumul negru emis atunci cand accelerezi mai violent.
Sincer nu-mi doresc 2000cp, 5000NM si viteza maxima de 750km/h, pt. ca nu asta a fost motivul montarii powerbox-ului,
plus ca nu sunt genul care sa merg tare sau care "sa ma dau" la liniute cu alti baietasi...
Am vrut doar un plus de putere la un consum mai mic. Mie imi ajunge ce am acum.

Multi km iti doresc si eu tie, pe care sa-i faci din placere si fara evenimente neplacute.
KIA Cee'd 1.6L CRDi TX, 115CP

User avatar
Ogy
Cel mai ghinionist!
Posts: 4852
Joined: 29 Feb 2008, 16:06
Auto: Kia cee'd 1.4 base + opt.
Location: Bucuresti
Contact:

Re: Powerbox

Post by Ogy » 06 Jan 2009, 15:06

"Spre exemplu, daca ECU stie ca el trebuie sa aiba in rampa o presiune de 500 bari (ca exemplu), powerbox-ul ii va transmite ca are doar 450 bari, in acest caz ECU-ul va mari presiunea pana la nivelul stiut de el, adica 500 bari, dar de fapt tu o sa ai 550 bari."
Deci pacaleste ECU ceea ce vroiam sa zic si eu. Deci MODIFICA parametrii de functionare.
Deci deci deci.....
Spui ca ai facut acest lucru ca sa te ajute la un consum redus aka bani mai putini, vezi ca in acest caz banii se duc la revizii (in loc de 20k mergi la 10k) si uzarea prematura a unor componente. Desigur daca tu vrei sa mergi la reviziile normale de 20000km atunci iti urez succes.
Ce vreau eu sa iti demonstrez (nici eu nu sunt inginer) este daca tot vrei costuri reduse de ce faci tunning? (powerbox)
Este adevarat +50cp (sau oricati altii) trag mai bine pe aceiasi greutate si la aceiasi turatie si automat si consum mai mic dar in timp? Fortele sunt mai mari, chiar daca nu o bagi la liniute si automat acel ulei trebuie schimbat mai devreme.
Si un calcul rapid (de gradinita si teroretic) :
Sa zicem ca scade consumul cu 1l la 100km.
Schimbam uleiul la 10000km ca sa ne tina, si ne costa un 300ron+.
La 10000km avem un castig de 100l combustibil sa zicem ca e 4ron/l avem 400ron economisiti.
Ai castigat sa zicem un 50ron .
Garajul meu
Jurnal de bord
Participantul cu numarul 100 din coloana.
Nu exista bancnote romanesti, pe care sa scrie RON. Noi avem doar LEI!!!

Post Reply

Return to “Performance tuning”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests