Filtru sport K&N pt CEED

Chiptuning, filtre, evacuari, admisii, suspensii, etc.
Post Reply
User avatar
dulaul
Posts: 428
Joined: 12 Apr 2009, 15:28
Auto:
Location: IASI

Re: Filtru sport K&N pt CEED

Post by dulaul » 15 Oct 2009, 11:15

@djniki4 ceea ce afirmi tu e un lucru nou, cel putin pentru mine, ai putea argumenta aceasta afirmatie pentru a ne edifica si noi daca e adevarata sau a scos-o concurenta pentru a scadea vanzarile de filtre K&N. Eventual poate ne dai niste link-uri de unde ai aceasta informatie.

Multumesc
dulaul
Kia Cee'd 1.6 GSL City, isg, GPL,Pewter Beige
Poze
Jurnal de bord Image

Image

User avatar
rttt_gia
Posts: 89
Joined: 19 Oct 2007, 23:04
Auto:

Re: Filtru sport K&N pt CEED

Post by rttt_gia » 15 Oct 2009, 11:26

Nu stiu cat de adevarata e povestea cu debitmetrul... am impresia ca debitmetrul la 1.6 e un tub cu un senzor... si nu cred ca are cum sa ajunga uleiul din filtru pe acel senzor
bafta
KIA Cee'd 1,6l EX

User avatar
virusvex
Posts: 627
Joined: 29 Jul 2008, 02:03
Auto:
Location: Galati
Contact:

Re: Filtru sport K&N pt CEED

Post by virusvex » 15 Oct 2009, 12:57

djniki4 wrote:Ma intereseaza sa iau un filtru conic K&N insa am niste dubii, am citit pe net o gramada dezavantaje care aduce acest filtru si nu as vrea sa stric ceva la masina. Am citit faptul ca uleiul cu care e imbibat filtrul se depune pe debitmetru si in timp acesta se strica, cum ca calitatea filtrarii nu ar fi asa buna si diverse alte lucruri. Chiar imi doresc acest filtru dar nu vreau sa stric ceva la masina. Ce parere aveti? multumesc
Omule, il am de mai bine de 10.000 km si mai am si acel magnet de la fuelsaver.ro . Sincer ti le recomand pe aman2 . Nu are ce sa strice la MOTOR, nimic. Ai sa vezi ca masina e mai dinamica
Kia Pro Ceed 1.6 GSL CITY- Machine Gray , GL 28 REF , odo 65.500 km . Chestii adaugate/modificate : filtru panel K&n,inlocuit traseu gaze carter>admisie cu 2 mini filtre conice aftermarket de un capat si de altul , magnet MFS, bujii ngk iridium ix ,becuri H7, H1 ( NightGuide= s-au ars dupa juma de an urmeaza kit bixenon cu angeleye si leduri ) si W5W ( blue vision= s-a ars unul chiar inainte sa ma duc la ITP :)) ) , sticker "clubkia.ro" pe luneta si "coastra de est" pe usa sofer ( mai am ink vre-o 3 stikere pe usa la sofer) . Urmeaza METABOND in ulei si benzina, apoi CHIPTUNING la TCM TURBO ,aprox 200euro .
http://picasaweb.google.com/virusvex
sau http://picasaweb.google.com/virusvex6 ->>INTALNIRI CLUBKIA
Filmulet cu masina http://www.youtube.com/watch?v=oRyiiwNmEic

djniki4
Posts: 639
Joined: 10 Jun 2008, 15:28
Auto:
Location: Bucuresti

Re: Filtru sport K&N pt CEED

Post by djniki4 » 15 Oct 2009, 17:15

baieti uitati despre ce e vorba : http://razvan.freesign.ro/pug/death/1.JPG . Cititi pe la jumatatea paginii sa vedeti ce spune baiatul cu pejoul:

Ceea ce a spus persoana in cauza :

"Renuntati la filtrul sport. Nu merita. Ceea ce vedeti aici e rezultatul unui filtru de aer sport K&N pe masina. De la intalnirea din Rasnov, pana in Decembrie.

P.S. Masina a murit si stau dupa programare sa vad ce poate sa aiba. Chestia aia, mazga aia era pe admisia de aer (cea care venea direct de la ansamblu' filtru de aer si ce mai e pe acolo).

Suna bine dar eu unu, sa nu mai vad filtru de aer sport pe masina mea. E prea costisitor sa ma dau 8000km cu ea si sa o bag in service de 20 de bulioane.

Ar trebui sa renuntati, un sfat prietenesc, la aceste filtre fie ele K&N sau mai stiu eu ce. Iar spray-ul vietii, cu care "se curata" e o gluma la randul lui. De unde credeti ca mi se trage mazga aia intarita, unsuroasa si lipicoasa?"

Ceea ce vedeti in poza e clapeta de acceleratie si cica s-a stricat si debitmetru, Oricum, cautati pe google "stricat debitmetru filtru sport" .
Last edited by djniki4 on 15 Oct 2009, 17:21, edited 1 time in total.

djniki4
Posts: 639
Joined: 10 Jun 2008, 15:28
Auto:
Location: Bucuresti

Re: Filtru sport K&N pt CEED

Post by djniki4 » 16 Oct 2009, 01:15

Un alt argument care aduce pareri negative filtrelor K&N , aici : http://forum.4tuning.ro/27-discutii-gen ... ilter.html

Unii afirma ca materialul din care e facut filtrul K&N este net superior celui de hartie si ca filtreaza mult mai bine, altii contesta acest argument, nici nu stiu ce sa mai cred..

User avatar
dulaul
Posts: 428
Joined: 12 Apr 2009, 15:28
Auto:
Location: IASI

Re: Filtru sport K&N pt CEED

Post by dulaul » 16 Oct 2009, 16:55

Te contrabalanseaza rau ce spunea @djniki4 si intr-adevar te pune pe ganduri, totusi 30 de ani de experienta in spate fara reclamatii spune ceva. A se citi si acest post de AICI.
Cei de la K&N numesc "myth" faptul ca uleiul pentru curatare ar contamina anumiti senzori. Cititi si voi si trageti fiecare concluziile aferente.
Deci achizitionarea acestui filtru ramane pe lista mea. :mrgreen:

dulaul
Kia Cee'd 1.6 GSL City, isg, GPL,Pewter Beige
Poze
Jurnal de bord Image

Image

djniki4
Posts: 639
Joined: 10 Jun 2008, 15:28
Auto:
Location: Bucuresti

Re: Filtru sport K&N pt CEED

Post by djniki4 » 16 Oct 2009, 18:43

@dulaul , man sunt convins ca ai dreptate intr-un fel, si hai sa zicem ca se depune pe debitmetru cu timpul,doar nu o sa fiu eu ghinionistul si sa se strice la mine;)) mai ales ca la benzinar se strica mai greu decat la diesel, bafta

P.S. si la mine tot urmatoarea achizitie o sa fie :X

User avatar
PYFMAN
Posts: 305
Joined: 27 Aug 2007, 12:12
Auto:
Location: Bucuresti

Re: Filtru sport K&N pt CEED

Post by PYFMAN » 19 Oct 2009, 09:18

djniki4 wrote:@dulaul , man sunt convins ca ai dreptate intr-un fel, si hai sa zicem ca se depune pe debitmetru cu timpul,doar nu o sa fiu eu ghinionistul si sa se strice la mine;)) :X
Acum ce sa mai spunem ...... cred ca faptele vorbeste ..............
eu il am de 2 ani si 40.000 km si inca mai functioneaza masina,

si mai dau si de pomana din 10.000 in 10.000 km ca sa nu se strice senzoru ............... de debit,

insa absolut nimeni nu e obligat sa-l foloseasca ......... pe bune,

incep sa cred ca si bujiile NGK cu iridium ce abia le-am cumparat o sa strice vreun senzor, e clar le arunc si pe astea !!
CEED "neagra" 1.4
filtru K&N - 109,99 CP
Mobil 1 ESP, NGK iridium, Dunlop,
ODO 120.000 km

User avatar
stelica
Posts: 13
Joined: 30 Nov 2007, 13:27
Auto:
Location: Constanta

Re: Filtru sport K&N pt CEED

Post by stelica » 01 Nov 2009, 23:47

Am citit cap coada dar tot nu am reusit sa vad unde as gasi un filtru K%N panel mai ieftin, adresa si telefon. Se apropie revizia si as vrea sa il am.
cee'd 1.4 benzina, so red, optionale
si ESP din 08.01.2008. CT-XX-BMS

User avatar
scubli
"ambiguus"
Posts: 3644
Joined: 16 Dec 2007, 14:56
Auto:
Location: Oradea si/sau Sighetu Marmatiei
Contact:

Re: Filtru sport K&N pt CEED

Post by scubli » 02 Nov 2009, 00:23

@stelica: Incearca aici: http://clubkia.ro/viewtopic.php?f=139&t=3870 Este si reducere de 15% pt. membri ClubKIA.ro

User avatar
Nesta3
Moderator
Posts: 3590
Joined: 17 Mar 2009, 05:31
Auto: Kia Sportage QL
Location: Bucharest

Re: Filtru sport K&N pt CEED

Post by Nesta3 » 02 Nov 2009, 12:46

am akizitionat si eu un K&N panel la pretul de 220 roni...nou nout in cutie sigilat...dar nu observ nich o diferenta intre cel de dinainte(adk cel stock) si acesta K&N...sau poate k "nu stiu" s imi dau seama... :?
EX :Kia Proceed 1.4 benzina 109hp Best+
POZE PROCEED

2016 KIA SPORTAGE 1.6GDI STYLE

User avatar
virusvex
Posts: 627
Joined: 29 Jul 2008, 02:03
Auto:
Location: Galati
Contact:

Re: Filtru sport K&N pt CEED

Post by virusvex » 03 Nov 2009, 10:55

Nesta3 wrote:am akizitionat si eu un K&N panel la pretul de 220 roni...nou nout in cutie sigilat...dar nu observ nich o diferenta intre cel de dinainte(adk cel stock) si acesta K&N...sau poate k "nu stiu" s imi dau seama... :?
cel mai bine observi daca bagi efix de la rompetrol si daca e masina mai incarcata , ai sa vezi la drumuri lungi ca e un picutz mai dinamic motorul. Mai este inca o sit in care poti observa si asta este vara la temperaturi foarte mari atunci cand aerul se rarefiaza si masina iti consuma aiurea benzina ;) , dar cu filtrul asta parq nu e asa... Eu cel putin il am de 6 luni si am facut aprox 15 mii de km cu el , si trebuie sa il curatz mai nou ;)
Kia Pro Ceed 1.6 GSL CITY- Machine Gray , GL 28 REF , odo 65.500 km . Chestii adaugate/modificate : filtru panel K&n,inlocuit traseu gaze carter>admisie cu 2 mini filtre conice aftermarket de un capat si de altul , magnet MFS, bujii ngk iridium ix ,becuri H7, H1 ( NightGuide= s-au ars dupa juma de an urmeaza kit bixenon cu angeleye si leduri ) si W5W ( blue vision= s-a ars unul chiar inainte sa ma duc la ITP :)) ) , sticker "clubkia.ro" pe luneta si "coastra de est" pe usa sofer ( mai am ink vre-o 3 stikere pe usa la sofer) . Urmeaza METABOND in ulei si benzina, apoi CHIPTUNING la TCM TURBO ,aprox 200euro .
http://picasaweb.google.com/virusvex
sau http://picasaweb.google.com/virusvex6 ->>INTALNIRI CLUBKIA
Filmulet cu masina http://www.youtube.com/watch?v=oRyiiwNmEic

User avatar
Nesta3
Moderator
Posts: 3590
Joined: 17 Mar 2009, 05:31
Auto: Kia Sportage QL
Location: Bucharest

Re: Filtru sport K&N pt CEED

Post by Nesta3 » 03 Nov 2009, 13:06

@virusvex mersi de informatii...akum trebuie sa astept vara si un drum lung :wink: ...sincer, nu ma asteptam la o imbunatatire semnificativa a comportamentului masinii, sau mai bine zis al motorului, doar poate simplul fapt k acest filtru are o viata muuuuult mai lunga decat viata filtrului stock m-a facut s il cumpar...iar aceasta durata de viata poate duce si la economie de bani...parerea mea, necitind ce scrie lumea despre aceste filtre, e aceea k cele 2 filtre K%N panel si conic au aceleasi proprietati de filtrare a aerului si aceeasi cantitate de aer filtrata, cel conic deosebindu-se doar prin sunet produs...iar referitor la problemele expuse de colegul @djniiki, nu cred k aceste filtre pot dauna motorului...si un panel K&N si un panel stock, absorb aceesi mizerie de pe drumurile tarisoarei noastre...de stricat se strica si cu unul si cu altul dak e sa se strice ceva...drumuri line va doresc :D
EX :Kia Proceed 1.4 benzina 109hp Best+
POZE PROCEED

2016 KIA SPORTAGE 1.6GDI STYLE

User avatar
virusvex
Posts: 627
Joined: 29 Jul 2008, 02:03
Auto:
Location: Galati
Contact:

Re: Filtru sport K&N pt CEED

Post by virusvex » 03 Nov 2009, 19:58

Nesta3 wrote:@virusvex mersi de informatii...akum trebuie sa astept vara si un drum lung :wink: ...sincer, nu ma asteptam la o imbunatatire semnificativa a comportamentului masinii, sau mai bine zis al motorului, doar poate simplul fapt k acest filtru are o viata muuuuult mai lunga decat viata filtrului stock m-a facut s il cumpar...iar aceasta durata de viata poate duce si la economie de bani...parerea mea, necitind ce scrie lumea despre aceste filtre, e aceea k cele 2 filtre K%N panel si conic au aceleasi proprietati de filtrare a aerului si aceeasi cantitate de aer filtrata, cel conic deosebindu-se doar prin sunet produs...iar referitor la problemele expuse de colegul @djniiki, nu cred k aceste filtre pot dauna motorului...si un panel K&N si un panel stock, absorb aceesi mizerie de pe drumurile tarisoarei noastre...de stricat se strica si cu unul si cu altul dak e sa se strice ceva...drumuri line va doresc :D
acu sincer eu am si acel magnet MFS dar mai e si dif ca am motorul de 1.6 si sincer la mine s-a simtit diferenta pentru ca am aprox 35000 km cu masina intr-un an si o cunosc cum e cu si fara filtru plus magnet.....
adevarul e ca prima data i-am pus magnetul. a rezultat consum mai mic in regim normal iar daca dadeam in ea tragea de rupea si consumul nu sarea de 10.5. dupa aceea am luat filtru, rezultatul a fost un motor mai aerisit si dinamic la caldurile alea cand cu filtru normal trageam de masina ca si maicamea cand trage de mine ca sa ma trez dimineatza.... Acu urmeaza sa imi iau acel f16 pulse king dp powertuning.cc sa vad daca e mai vioi. Totusi acel f16 pulse king se va observa cand merg cu clima pornita. App de clima , cand era masina stock si dadeam drumul la clima si mai era si plina masina , era praf. parq avea 80 de cai :)) Dupa , parq se simte ca are 90-100...
Kia Pro Ceed 1.6 GSL CITY- Machine Gray , GL 28 REF , odo 65.500 km . Chestii adaugate/modificate : filtru panel K&n,inlocuit traseu gaze carter>admisie cu 2 mini filtre conice aftermarket de un capat si de altul , magnet MFS, bujii ngk iridium ix ,becuri H7, H1 ( NightGuide= s-au ars dupa juma de an urmeaza kit bixenon cu angeleye si leduri ) si W5W ( blue vision= s-a ars unul chiar inainte sa ma duc la ITP :)) ) , sticker "clubkia.ro" pe luneta si "coastra de est" pe usa sofer ( mai am ink vre-o 3 stikere pe usa la sofer) . Urmeaza METABOND in ulei si benzina, apoi CHIPTUNING la TCM TURBO ,aprox 200euro .
http://picasaweb.google.com/virusvex
sau http://picasaweb.google.com/virusvex6 ->>INTALNIRI CLUBKIA
Filmulet cu masina http://www.youtube.com/watch?v=oRyiiwNmEic

grujea
Posts: 14
Joined: 11 Mar 2009, 22:32
Auto:

Re: Filtru sport K&N pt CEED

Post by grujea » 05 Dec 2009, 22:06

virusvex astept pareri despre powerbox dupa ce ti-l instalezi ca tare ma bate gandul sa-mi pun si eu unul :D

Post Reply

Return to “Performance tuning”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests