Filtru sport K&N pt CEED

Chiptuning, filtre, evacuari, admisii, suspensii, etc.
Post Reply
User avatar
virusvex
Posts: 627
Joined: 29 Jul 2008, 02:03
Auto:
Location: Galati
Contact:

Re: Filtru sport K&N pt CEED

Post by virusvex »

bumblebee wrote:De ce sa strici ulei/benzina buna cu Metabond ?
Toate au NISIP, deci toate. Am si facut testul. Cele mai nisipoase benzine sunt de la lukoil. Am luat o dacie , am skimbat rezervorul cu unul nou, am skimbat traseul tot , filtre si asa mai departe si am pus de 50 ron de la fiecare statie de alimentare si am constat urmatoarele : lukoil are cea mai imputita benzina si cea mai nisipoasa, apoi urmeaza petrom-ul, apoi petrom-v , o mica imbunatatire am observat cu omv carrera 100 ( adik avea nisip dar era ceva mai putin ), Surpriza , si rompetrol are nisip, si de curiozitate ca eu alimentez de la rompetrol am incercat ambele sortimente atat efix cat si alto 101. Efix are si ea nisip dar e ceva mai fin si insesizabil, banuiesc ca se aduna in filtru si de la efix mai mult nisip dar intr-un timp relativ mai mare decat cu o benzina normala. cand am pus alto 101 nu am observat impuritati vizibile ca la celelalte sortimente. m-am ambitionat si am pus ink de 100 ron si am skimbat inca odata filtru sa vad daca intradevar are sau nu pietre. supriza a fost oarecum placuta sa aflu ca impuritatile care le vazusem prima data cand alimentasem cu 50 ron nu mai erau, si filtru arata pur si simplu CURAT. AM stat si m-am gandit poate a ramas pe tzeava atunci de la efix niste impuritati, poate e de la aditivul pe care il are in compozitie alto101, nu stiu. UN lucru e cert, e cea mai CURATA benzina de pe piata si nu numai masina mea se simte excelent ruland cu ea, la fel se simte si dacia cu care am facut testul. Tin sa precizez ca am skimbat vre-o 10 filtre de benzina la dacie ( aprox 30 ron ) . Testul l-am facut in decurs de 2 saptamani , deoarece masina de care va vorbesc a fost si este o dacie papuc pe benzina de 1.6 si era folosita la carat materiale didactice. Deci, ce-i bun nu strica sa aiba parte de ceva si mai bun . Deci bumblebee , de asta vreau sa ii bag metabond in benzina si bloc motor. si app, am niste baieti cu niste masini modificate ( cupra, focus rs,golf gti ) care mi-au recomandat . Raspuns mai bun la acceleratie, frecare mai mica,temperatura mai mica de lucru in motor, ai sa vezi ca uleiul arata ca nou in joja cand verifici nivelul dupa 10.000km de la revizie
Kia Pro Ceed 1.6 GSL CITY- Machine Gray , GL 28 REF , odo 65.500 km . Chestii adaugate/modificate : filtru panel K&n,inlocuit traseu gaze carter>admisie cu 2 mini filtre conice aftermarket de un capat si de altul , magnet MFS, bujii ngk iridium ix ,becuri H7, H1 ( NightGuide= s-au ars dupa juma de an urmeaza kit bixenon cu angeleye si leduri ) si W5W ( blue vision= s-a ars unul chiar inainte sa ma duc la ITP :)) ) , sticker "clubkia.ro" pe luneta si "coastra de est" pe usa sofer ( mai am ink vre-o 3 stikere pe usa la sofer) . Urmeaza METABOND in ulei si benzina, apoi CHIPTUNING la TCM TURBO ,aprox 200euro .
http://picasaweb.google.com/virusvex
sau http://picasaweb.google.com/virusvex6 ->>INTALNIRI CLUBKIA
Filmulet cu masina http://www.youtube.com/watch?v=oRyiiwNmEic

bumblebee
Posts: 720
Joined: 03 Dec 2008, 17:28
Auto:

Re: Filtru sport K&N pt CEED

Post by bumblebee »

Si ce certitudine ai ca nisipul e din benzina?
Ai zis ca ai facut testul pe o Dacia Papuc.
Aia are 'n' locuri pe unde jegul poate ajunge in benzina.

Eu am schimbat ultima oara uleiul la 14.000 km (Total Quartz) si arata ca nou, n-am bagat nici o porcarie gen Metabond in el.
Kia Cee'd 1.4 best

User avatar
virusvex
Posts: 627
Joined: 29 Jul 2008, 02:03
Auto:
Location: Galati
Contact:

Re: Filtru sport K&N pt CEED

Post by virusvex »

bumblebee wrote:Si ce certitudine ai ca nisipul e din benzina?
Ai zis ca ai facut testul pe o Dacia Papuc.
Aia are 'n' locuri pe unde jegul poate ajunge in benzina.

Eu am schimbat ultima oara uleiul la 14.000 km (Total Quartz) si arata ca nou, n-am bagat nici o porcarie gen Metabond in el.
ti-am zis ca skimbasem tot traseul de carburant inclusiv rezervor . Adik ca si cand ar fi unul nou. Am sa vorbesc si cu baietii de la kia sa ii intreb de pompa de benzina si de filtru poate imi arata si ei un filtru skimbat la ei. Natura uleiului e functie de cum o turezi etc. Daca ai bafta mea si mergi cu viteza mare in oras din pricina grabei ( cand este cazul ) si apoi te ard gaborii cand te prind cu 64 km/h e bine :)) Eu am o vorba in materie de ulei : daca uleiul e de calitate si nu depasesti cuplu maxim prin rpm ( adik cum e la noi 4200rpm sau 5200rpm ) motorul nu are de ce haleasca ulei. Odata ce treci de pragul asta sunt niste momente critice atat in temperaturi cat si in frecari ;) aici intervine metabond ;) SAlutare
Kia Pro Ceed 1.6 GSL CITY- Machine Gray , GL 28 REF , odo 65.500 km . Chestii adaugate/modificate : filtru panel K&n,inlocuit traseu gaze carter>admisie cu 2 mini filtre conice aftermarket de un capat si de altul , magnet MFS, bujii ngk iridium ix ,becuri H7, H1 ( NightGuide= s-au ars dupa juma de an urmeaza kit bixenon cu angeleye si leduri ) si W5W ( blue vision= s-a ars unul chiar inainte sa ma duc la ITP :)) ) , sticker "clubkia.ro" pe luneta si "coastra de est" pe usa sofer ( mai am ink vre-o 3 stikere pe usa la sofer) . Urmeaza METABOND in ulei si benzina, apoi CHIPTUNING la TCM TURBO ,aprox 200euro .
http://picasaweb.google.com/virusvex
sau http://picasaweb.google.com/virusvex6 ->>INTALNIRI CLUBKIA
Filmulet cu masina http://www.youtube.com/watch?v=oRyiiwNmEic

eugenflorinmanea
Posts: 2798
Joined: 25 Aug 2008, 20:23
Auto: Saab 9-5 Aero
Location: Bucuresti
Contact:

Re: Filtru sport K&N pt CEED

Post by eugenflorinmanea »

Da stiu ca ai investit ceva bani pentru testul tau!! Daca tot l-ai facut- nu ai facut si poze?
SAAB 9-5

User avatar
virusvex
Posts: 627
Joined: 29 Jul 2008, 02:03
Auto:
Location: Galati
Contact:

Re: Filtru sport K&N pt CEED

Post by virusvex »

asta e toata smekeria. ca n-am facut poze, dar am facturi de la rezervor , trasee si asa mai departe, mai putin de la filtre pentru ca am negociat pentru ele :D normal voia sa mi le dea cu 4 ron si i-am zis ca ii iau 10 cu 30 ron :D si nu mi-a mai dat bon. mai am si bonurile de la benzina. Initial voiam sa fac poze , film cu toate treburile astea apoi sa le postez pe internet pe toate blogurile si sa le trimit la toate site-urile de specialitate si de news, dar m-a sfatuit cineva care le are cu legile ( avocat )sa pastrez pentru mine cele descoperite deoarece risc sa se revolte firmele pe mine deoarece prejudiciez imaginea , etc. Si am zis pas la chestia asta asa ca am lasat pentru mine treaba si pentru cei ce m-au ajutat sa fac masina. Referitor la chestia asta, urmeaza sa imi montez un sitem HHO pe masina si sa vad cum se comporta in materie de consum, raspun acceleratii , o sa fac un test dyno inainte si dupa, etc :D Urmeaza sa imi achizitionz produsul dupa ce imi fac asigurarea la masina si rezolv cu rar-ul ( ca fac 2 ani in noiembrie ). Cred ca cel mai probabil in primavara iau hho-ul. Sare de 500 euro tot sistemul cu sist de curatare cu totul
Kia Pro Ceed 1.6 GSL CITY- Machine Gray , GL 28 REF , odo 65.500 km . Chestii adaugate/modificate : filtru panel K&n,inlocuit traseu gaze carter>admisie cu 2 mini filtre conice aftermarket de un capat si de altul , magnet MFS, bujii ngk iridium ix ,becuri H7, H1 ( NightGuide= s-au ars dupa juma de an urmeaza kit bixenon cu angeleye si leduri ) si W5W ( blue vision= s-a ars unul chiar inainte sa ma duc la ITP :)) ) , sticker "clubkia.ro" pe luneta si "coastra de est" pe usa sofer ( mai am ink vre-o 3 stikere pe usa la sofer) . Urmeaza METABOND in ulei si benzina, apoi CHIPTUNING la TCM TURBO ,aprox 200euro .
http://picasaweb.google.com/virusvex
sau http://picasaweb.google.com/virusvex6 ->>INTALNIRI CLUBKIA
Filmulet cu masina http://www.youtube.com/watch?v=oRyiiwNmEic

patton
Posts: 647
Joined: 28 Sep 2008, 13:25
Auto:

Re: Filtru sport K&N pt CEED

Post by patton »

Nu mi-o lua in nume de rau dar e inca ceva pe care vei da banii de pomana, parerea mea. Nu neg faptul ca hho-ul ar putea deveni candva o solutie, dar, deocamdata e doar marketing (ca sa nu zic prosteala).
Cateva intrebari:
- esti convins ca alternatorul suporta un consum suplimentar de 20-40 amperi, cam cat consuma generatorul de hho? chiar daca alternatorul n-ar fi o problema, consumul sau (benzina) da. generatorul hho ar fi functional daca energia consumata pentru obtinerea hho ar fi mai mica decat energia produsa prin arderea hho.
- cum rezolvi cu sonda lambda? hho-ul introduce o cantitate suplimentara de oxigen.
- hho-ul dupa ardere se transforma in apa. apa aia, chiar si putina, crezi ca face bine elementelor metalice de pe traseul motor - evacuare?
- crezi ca instalatia e stabila in functionare? merge mai mult de 5 minute fara sa fie nevoie sa bagi surubelnita in ea?
- crezi ca instalatia se va "pupa" cu ECU?
Despre metabond nu mai zic nimic, mi-am mai spus parerea despre aditivi minune.
KIA Cee`d Best Kompass Blue 1,4

User avatar
virusvex
Posts: 627
Joined: 29 Jul 2008, 02:03
Auto:
Location: Galati
Contact:

Re: Filtru sport K&N pt CEED

Post by virusvex »

patton wrote:Nu mi-o lua in nume de rau dar e inca ceva pe care vei da banii de pomana, parerea mea. Nu neg faptul ca hho-ul ar putea deveni candva o solutie, dar, deocamdata e doar marketing (ca sa nu zic prosteala).
Cateva intrebari:
- esti convins ca alternatorul suporta un consum suplimentar de 20-40 amperi, cam cat consuma generatorul de hho? chiar daca alternatorul n-ar fi o problema, consumul sau (benzina) da. generatorul hho ar fi functional daca energia consumata pentru obtinerea hho ar fi mai mica decat energia produsa prin arderea hho.
- cum rezolvi cu sonda lambda? hho-ul introduce o cantitate suplimentara de oxigen.
- hho-ul dupa ardere se transforma in apa. apa aia, chiar si putina, crezi ca face bine elementelor metalice de pe traseul motor - evacuare?
- crezi ca instalatia e stabila in functionare? merge mai mult de 5 minute fara sa fie nevoie sa bagi surubelnita in ea?
- crezi ca instalatia se va "pupa" cu ECU?
Despre metabond nu mai zic nimic, mi-am mai spus parerea despre aditivi minune.
raspuns :
1. in prima faza voi testa sistemul pe viitoarea masina ( fiat brava 1.9 diesel )
2. da, asa este , va consuma undeva la 30 de amperi, adik cam cat consuma o incalzire la luneta, un AC, cam cat consuma 2 geamuri daca urca si coboara in acelasi timp, etc
3. sistemul introduce in admisie HIDROGEN, nu numai oxigen, deci foarte najpa la motor nu poate sa faca
4. referitor la sonda, o pun pe test si vedem la fata locului. e ca si cum ar intra in motor aer foarte rece , cand esti la -10 -20 grade afara si intra aer cu umiditate. deci e la fel. o sa studiez efectul automobilelor ce sunt tinute in astfel de conditii
5. instalatia vine cu dispozitiv de marire/micsorare a debitului, deci dupa caz daca mergi in oras bagi mai mult, iar daca mergi afara bagi mai putin. e complicata, am vaz niste chestii interesante pe net. acu nuj exact cum sa-ti explic, daca vrei iti dau pe prv niste linkuri unde poti studia mai bn
6. referitor la ecu, n-are ce sa deranjeze decat va fi prb ( credd, ei zic ca nu ) cu admisia, adik cu debitul de aer, etc.. oricum ma duc la dimsport sa o remapez. chestia asta cu hho vreau sa o pun mai mult pe fiat, iar in kia sa umblu mai mult la parte mecanica si sa o modific complet, gen turbo, compresor, pistoane forjate, cutie in 6 trepte, distributie upgrade, suspensii sport, un kit facelift mai dragut, in interior vreau sa pun 4 scaune in loc de 2 si cu bancheta iar pe mijloc in spate sa fac un suport de nuj ce sincer :)) jante pe 18 cu 235/40 in talon. POvesti d-astea de imi vine sa-mi iau alt ceed cu banii care-i bag .cam asta e ideea
Kia Pro Ceed 1.6 GSL CITY- Machine Gray , GL 28 REF , odo 65.500 km . Chestii adaugate/modificate : filtru panel K&n,inlocuit traseu gaze carter>admisie cu 2 mini filtre conice aftermarket de un capat si de altul , magnet MFS, bujii ngk iridium ix ,becuri H7, H1 ( NightGuide= s-au ars dupa juma de an urmeaza kit bixenon cu angeleye si leduri ) si W5W ( blue vision= s-a ars unul chiar inainte sa ma duc la ITP :)) ) , sticker "clubkia.ro" pe luneta si "coastra de est" pe usa sofer ( mai am ink vre-o 3 stikere pe usa la sofer) . Urmeaza METABOND in ulei si benzina, apoi CHIPTUNING la TCM TURBO ,aprox 200euro .
http://picasaweb.google.com/virusvex
sau http://picasaweb.google.com/virusvex6 ->>INTALNIRI CLUBKIA
Filmulet cu masina http://www.youtube.com/watch?v=oRyiiwNmEic

patton
Posts: 647
Joined: 28 Sep 2008, 13:25
Auto:

Re: Filtru sport K&N pt CEED

Post by patton »

nu stiu daca consumatorii enumerati consuma atat, dar daca tie ti se pare putin... mie nu. problema nu e neaparat nr de amperi ci daca duce alternatorul.
nu sunt foarte documentat. ar fi mai bine sa cauti pe cineva care si-a montat o instalatie hho si sa vezi cu ochii tai daca merita pt ca investitia e f mare ca sa mergi la noroc. parerea mea e ca nu are rezultate notabile. din calcule iti trebuie macar 3-4 lpm ca sa se simta. nu stiu daca instalatiile existente chiar produc atat in mod real.
ce ai enumerat ca vrei sa faci la ceed cred ca te duce la un cost enorm. oricum succes.

PS. teoria e simpla. alternatorul consuma (indirect) benzina ca sa produca electricitate. electricitatea e folosita de generator pt a produce hho.
-hidrogenul arde, produce caldura si in final lucru mecanic la roata. Energia de disociere a moleculei de apa este egala cu energia obtinuta prin arderea gazului rezultat. putin hidrogen = putin lucru mecanic.
-oxigenul imbunatateste arderea benzinei (cam ca la turbo) daca pacalesti sonda lambda.
Per total se produce un mic lucru mecanic si se imbunatateste randamentul motorului.
Nu sunt convins de un lucru: ca nu consumi mai multa benzina pt alternator in raport cu plusul dat de hho. electroliza e unul dintre procesele cu randament extrem de mic, adica se produce f putin hho in raport cu energia consumata.
KIA Cee`d Best Kompass Blue 1,4

User avatar
virusvex
Posts: 627
Joined: 29 Jul 2008, 02:03
Auto:
Location: Galati
Contact:

Re: Filtru sport K&N pt CEED

Post by virusvex »

ei, vedem ce ese :)) dau 1000 de euro pe fiatu ala asa ca ar trebui macar sa vad totusi care e treaba.
mc frumos oricum de notificari. asta ne arata inca odata ca suntem uniti si ne ajutam partenerii in orice prblema sau dilema. seara buna
Kia Pro Ceed 1.6 GSL CITY- Machine Gray , GL 28 REF , odo 65.500 km . Chestii adaugate/modificate : filtru panel K&n,inlocuit traseu gaze carter>admisie cu 2 mini filtre conice aftermarket de un capat si de altul , magnet MFS, bujii ngk iridium ix ,becuri H7, H1 ( NightGuide= s-au ars dupa juma de an urmeaza kit bixenon cu angeleye si leduri ) si W5W ( blue vision= s-a ars unul chiar inainte sa ma duc la ITP :)) ) , sticker "clubkia.ro" pe luneta si "coastra de est" pe usa sofer ( mai am ink vre-o 3 stikere pe usa la sofer) . Urmeaza METABOND in ulei si benzina, apoi CHIPTUNING la TCM TURBO ,aprox 200euro .
http://picasaweb.google.com/virusvex
sau http://picasaweb.google.com/virusvex6 ->>INTALNIRI CLUBKIA
Filmulet cu masina http://www.youtube.com/watch?v=oRyiiwNmEic

FLOPY
Posts: 621
Joined: 01 Sep 2009, 12:15
Auto:
Location: Bucuresti

Re: Filtru sport K&N pt CEED

Post by FLOPY »

virusvex!
Ce diferenta este intre admisia carter si admisia stock?
Kia Cee'd 1.4 Best Kompass Blue
Kia Ceed 1.5 TGDI Best Blue Flame

User avatar
virusvex
Posts: 627
Joined: 29 Jul 2008, 02:03
Auto:
Location: Galati
Contact:

Re: Filtru sport K&N pt CEED

Post by virusvex »

FLOPY wrote:virusvex!
Ce diferenta este intre admisia carter si admisia stock?
diferenta e ca in loc de traseul CARTER - ADMISIE ( e un furtun negru prin in niste colere metalice care se detensioneaza cu un patent) pui cate un minifiltru de aer la ambele capete :P
rezultatul : nu mai ai funiginea aia pe clapeta, bujiile nu se mai innegresc si automat scad viata lor, si arderea e mai curata si lipsita de impuritati. impuritatile sunt filtrare de filtu acela pe care il poti spala ulterior la 5000-10000 km
Kia Pro Ceed 1.6 GSL CITY- Machine Gray , GL 28 REF , odo 65.500 km . Chestii adaugate/modificate : filtru panel K&n,inlocuit traseu gaze carter>admisie cu 2 mini filtre conice aftermarket de un capat si de altul , magnet MFS, bujii ngk iridium ix ,becuri H7, H1 ( NightGuide= s-au ars dupa juma de an urmeaza kit bixenon cu angeleye si leduri ) si W5W ( blue vision= s-a ars unul chiar inainte sa ma duc la ITP :)) ) , sticker "clubkia.ro" pe luneta si "coastra de est" pe usa sofer ( mai am ink vre-o 3 stikere pe usa la sofer) . Urmeaza METABOND in ulei si benzina, apoi CHIPTUNING la TCM TURBO ,aprox 200euro .
http://picasaweb.google.com/virusvex
sau http://picasaweb.google.com/virusvex6 ->>INTALNIRI CLUBKIA
Filmulet cu masina http://www.youtube.com/watch?v=oRyiiwNmEic

proc74
Posts: 472
Joined: 19 Apr 2008, 10:27
Auto: Ceed/Sportage
Location: Constanta

Re: Filtru sport K&N pt CEED

Post by proc74 »

BUNU wrote:Eu am dat 250 lei pe el cu tot cu transport.
De unde l`ai luat Bunule?
Sportage 1.6GDI Style+
Ex.Ceed best - kompass blue
CT 12 BNK

User avatar
BUNU
Posts: 596
Joined: 12 Nov 2009, 22:19
Auto: Ceed 1,6 GSL
Location: Galati

Re: Filtru sport K&N pt CEED

Post by BUNU »

Zetec Galati.Daca esti interesat pot sa trec pe la ei sa vad cat mai costa acum.Eu am cautat pe net distriduitori K&N din zona mea si asa am ajuns la ei.
ImageImageImageImageImageImageImage
http://picasaweb.google.com/BUNULE
Ești prost și vrei să te remarci? Aprinde proiectoarele! Ești cel mai prost? Aprinde și stopul de ceață!

proc74
Posts: 472
Joined: 19 Apr 2008, 10:27
Auto: Ceed/Sportage
Location: Constanta

Re: Filtru sport K&N pt CEED

Post by proc74 »

Daca nu te deranjeaza as fi recunoscator.
Sportage 1.6GDI Style+
Ex.Ceed best - kompass blue
CT 12 BNK

User avatar
BUNU
Posts: 596
Joined: 12 Nov 2009, 22:19
Auto: Ceed 1,6 GSL
Location: Galati

Re: Filtru sport K&N pt CEED

Post by BUNU »

proc74 wrote:Daca nu te deranjeaza as fi recunoscator.
Costa 265 lei.Te rog sa ma scuzi cu intarzierea raspunsului dar am lipsit o perioada din oras.
ImageImageImageImageImageImageImage
http://picasaweb.google.com/BUNULE
Ești prost și vrei să te remarci? Aprinde proiectoarele! Ești cel mai prost? Aprinde și stopul de ceață!

Post Reply

Return to “Performance tuning”