Sa iei un ceed si sa te joci cu ineriorul lui.
http://www.promotor.ro/hobby-concepte-a ... e3-3769322
O altfel de CEED
O altfel de CEED
Kia Ceed Best 1,4 So Reed VL-06-EOE xxxx VDO
Kia Ceed Style 1,6 Pewter Beige +geamuri fumurii+cheie pliabila+scaune incalzite Vl - 27 - BEK
Kia Ceed Style 1,6 Pewter Beige +geamuri fumurii+cheie pliabila+scaune incalzite Vl - 27 - BEK
-
- fidelu'
- Posts: 649
- Joined: 01 Sep 2008, 14:48
- Auto: Kia Ceed 2018 si Sportage 2019
- Location: Tulcea
Re: O altfel de CEED
da..adevarul e ca s-au jucat ceva cu interiorul, e de domeniul viitorului!E schimbat in intregime...ma intreb cam cat ar costa?!
Dentist pasionat de mountainbike
JURNAL BORD:TL 08 SRS
*INSCRIE-TE AICI ...pentru Harta posesorilor de cee`d/ceed din Romania
,,La noi, dintii fac diferenta"
JURNAL BORD:TL 08 SRS
*INSCRIE-TE AICI ...pentru Harta posesorilor de cee`d/ceed din Romania
,,La noi, dintii fac diferenta"
Re: O altfel de CEED
pe de o parte imi place, alb, curat, de facut reclama.
pe de alta parte: culorile alea nu sunt practice deloc. Adica ti-ai face asa ceva din 2 motive: te dau banii afara din casa si vrei sa iei ochii tuturor sau te dau banii afara din casa si totusi nu vrei sa ti-o fure: asta sigur nu trece neobservata.
Imi place foarte mult plafoniera, jocul acela de lumini reflectate pe suprafetele invecinate, ca la avion, arata chiar foarte bine. Parasolarul este prea simplu pentru context, volanul este bestial, bordul nu imi place (ce-i cu displayul ala langa cadrane, te uiti la TV in timp ce mergi ? lol), linia bordului in dreapta este foarte frumoasa inchisa - deschisa e urata rau, cotiera arata foarte bine avangardista - cutia de viteze trebuie sa fie automata, caci nu vad schimbatorul...
Si tineti cont: masina arata bine fara usi... ce s-a intamplat cu accesul pasagerilor in spate ?
Cunosc 3 designeri (romani) care iau un obiect des intalnit, par example o geanta de voiaj, un calculator, o boxa - si fac ceva in genul asta... sa-ti ia ochii dar deloc practic. Ei fac asta pt bani, si sunt considerati ingeniosi in lumea lor. Noi ne uitam si (e drept, aici intra in joc si educatia mea intr-o facultate de ingineri) ne crucim de lipsa spiritului practic.
Draguta, insa MULT mai mult imi plac masinile modificate in limita practicului: huse cu contrast puternic, sigla marcii prezenta discret pe accesorii, insertii discrete de diferite materiale de contrast, material de textura superioara, joc de lumini spectaculos, displayuri discret incorporate in componentele deja existente ... abia alea sunt chestii de bun gust. Sau modificari ale obiectelor existente deja: scaune, cotiere, bord, volan, usi .. dar sa nu-ti creeze impresia de strain, ci doar cu un pas inaintea tendintelor actuale
addendum:
- spatiul folosit pentru tweetere nu l-au redesenat cu acelasi scop. pur si simplu au scos tweeterele si au pus "ceva" de umplutura sa dea bine cu restul liniilor. Se renunta la functionalitati pentru impresie... niste puncte negre (perforatiile difuzorului) in linia aceea alba probabil ca nu dadea bine. Trebuia alta culoare pentru contrast.. doar sunt designeri
- masina e conceputa pentru existenta stalpului la mijloc. Elimina-l si in mod sigur nu mai este sigura la impact. Adica te trezesti cu un motor ceva in brate cand ti-e lumea mai draga )
- am facut 300 posturi
pe de alta parte: culorile alea nu sunt practice deloc. Adica ti-ai face asa ceva din 2 motive: te dau banii afara din casa si vrei sa iei ochii tuturor sau te dau banii afara din casa si totusi nu vrei sa ti-o fure: asta sigur nu trece neobservata.
Imi place foarte mult plafoniera, jocul acela de lumini reflectate pe suprafetele invecinate, ca la avion, arata chiar foarte bine. Parasolarul este prea simplu pentru context, volanul este bestial, bordul nu imi place (ce-i cu displayul ala langa cadrane, te uiti la TV in timp ce mergi ? lol), linia bordului in dreapta este foarte frumoasa inchisa - deschisa e urata rau, cotiera arata foarte bine avangardista - cutia de viteze trebuie sa fie automata, caci nu vad schimbatorul...
Si tineti cont: masina arata bine fara usi... ce s-a intamplat cu accesul pasagerilor in spate ?
Cunosc 3 designeri (romani) care iau un obiect des intalnit, par example o geanta de voiaj, un calculator, o boxa - si fac ceva in genul asta... sa-ti ia ochii dar deloc practic. Ei fac asta pt bani, si sunt considerati ingeniosi in lumea lor. Noi ne uitam si (e drept, aici intra in joc si educatia mea intr-o facultate de ingineri) ne crucim de lipsa spiritului practic.
Draguta, insa MULT mai mult imi plac masinile modificate in limita practicului: huse cu contrast puternic, sigla marcii prezenta discret pe accesorii, insertii discrete de diferite materiale de contrast, material de textura superioara, joc de lumini spectaculos, displayuri discret incorporate in componentele deja existente ... abia alea sunt chestii de bun gust. Sau modificari ale obiectelor existente deja: scaune, cotiere, bord, volan, usi .. dar sa nu-ti creeze impresia de strain, ci doar cu un pas inaintea tendintelor actuale
addendum:
- spatiul folosit pentru tweetere nu l-au redesenat cu acelasi scop. pur si simplu au scos tweeterele si au pus "ceva" de umplutura sa dea bine cu restul liniilor. Se renunta la functionalitati pentru impresie... niste puncte negre (perforatiile difuzorului) in linia aceea alba probabil ca nu dadea bine. Trebuia alta culoare pentru contrast.. doar sunt designeri
- masina e conceputa pentru existenta stalpului la mijloc. Elimina-l si in mod sigur nu mai este sigura la impact. Adica te trezesti cu un motor ceva in brate cand ti-e lumea mai draga )
- am facut 300 posturi
KIA Cee`d 1.4 GSL BEST - Kompass Blue. B - 04 - YEH (Oh Yeah!). || 20.000 km
---- [LINK - jurnal de bord]
---- [LINK - jurnal de bord]