Am ramas f placut impresionat de urmatoarele aspecte
- masina a fost demontata pt constatare, remontata pana vin piesele ca sa ma pot bucura de ea
- am fost anuntat cand au venit piesele si programat imediat
- masina a fost reparata in 2 zile impecabil
- cand am ridicat-o era spalata si pregatita ca la livrare (mi-e si rusine cat de prafuita era cand am dus-o la ei)
- dl Ninel Goanta (cel care a preluat masina) m-a tinut tot timpul la curent cu starea masinii si discutiile avute cu Omniasig
- dupa reconstatarea facuta de IMG la demontarea masinii, au fost necesare 5 zile pentru un raspuns din partea Omniasig, desi dl Goanta a trimis toate pozele necesare prin mail catre inspectorul care se ocupa de dosar
- am fost nevoit sa platesc din buzunar reparatia pentru a avea masina vineri, avand in vedere ca Omniasig nu reuseste sa dea un accept de plata in cele 3 zile de la terminarea reparatiei. Mai mult decat atat, si astazi am fost dus cu vorba de o duduie care se vrea a fi asistenta inspectorului, ca nu poti vorbi cu el decat dc te duci acolo. Solutia sper sa vina din discutia cu OTP Leasing carora le-am cerut sa faca presiuni asupra asiguratorului...