Atentie la reparatiile de tinichigerie la Mit Motors!!

Bucureşti
Post Reply
dre_andrei
Posts: 355
Joined: 10 Jun 2007, 23:08
Auto:
Location: Galati / Bucuresti
Contact:

Atentie la reparatiile de tinichigerie la Mit Motors!!

Post by dre_andrei »

Deschid acest topic, deoarece nu o singura data mi s-a intamplat ca cei de la Mit baneasa sa-si faca treaba numai pe jumatate.
1. Am avut geamul din dreapta fatza spart. Cand mi l-au adus, dupa 2 luni, au pus doar geamul. Au uitat ca pentru montajul geamului au desfacut 4 suruburi de la oglinda, deci nu le-am mai strans la loc. A fost nevoie sa merg din nou in service, sa ma invoiesc din nou de la serviciu (ca ei nu muncesc sambata), sa recuperez pana noaptea, pentru ca sunt ei neatenti.
2. Am avut accidentul pe care l-am povestit pe JB. Au facut reparatia frumos, imbinarile calumea, vopseaua calumea, n-am ce sa reprosez. Nu se vede nici o diferentza (defapt una mica, la linia geamurilor, da sa zicem ca nu o iau in considerare. A... si inca una la niste gaurele in vopsea la bara spate, da sa zicem ca nici aia n-o iau in considerare). Dar probabil au uitat ca pentru a monta aripa au scos un furtun de la rezervor, deci normal ca nu l-au mai pus la loc. Si de fiecare data cand alimentez, cred ca aproape jumatate din motorina se duce pe jos. Mi-a fost rusine cu balta de motorina facuta la Rompetrol pe Virtutii :((
Consider, probabil cum considerati si voi, ca nu e normal ca noi sa pierdem timp si bani din cauza lor, deci ma voi orienta catre ANPC pentru rezolvarea problemelor mele, daca ei nu vor fi intelegatori sa-mi remedieze problema pe loc. Sa zicem ca motorina care a curs pe jos are valoare 0 ca eu sunt patron de benzinarie ( pe dracu!!! ).
ex: Kia cee'd 1.6 CRDi 115 CP Best; Vmax = 205 km/h; machine silver; ODO 212.000 km.

Dr.M
DOCTOR
Posts: 53
Joined: 17 Jul 2007, 13:45
Auto:
Location: Bucuresti/Craiova

Post by Dr.M »

Eu as spune atentie la Mit Motors in intregime, ca sunt niste incompetenti, cred ca au racolat mecanici de pe la fostele Ciclop-uri, care stiu sa repare doar delcouri si bujii de Dacia 1310 si care se multumesc cu putin, fiind probabil mecanici de spatele blocului care stau la service pe bani putini pentru cartea de munca si care aplica cu spor principiul "las-o frate ca merge si asa". Ma explic :
- niste baieti prosti, ca nu le pot spune altfel, au incercat sa-mi sparga Cerato-ul. Greseala monumentala, ca masina are incuietori anti-crosetare. Rezultatul - dupa ce au incercat sa bage ceva in gaura de cheie ca sa sparga butucul si nu au reusit, au plecat fluierand a paguba. Am constatat chestia asta - nu stiu cand s-a intamplat, eu am vazut prin octombrie - m-am dus frumusel la politie, am luat dovada si m-am dus la Mit, sa comand butucul. Ma rog, setul intreg de yale, ca nu vin la bucata pe cheie, tre schimbat tot, inclusiv contact, incuietori portbagaj si torpedou. Imi fac ei o proforma, ca de, neavand acord cu Asirom tre' sa platesc eu si sa-mi recuperez banii de la asigurator. Drept pentru care, eu platesc si astept din 24.11.2007 pana mirecuri, 13.02.2008, pentru o comanda care avea termen de livrare 2 sau 3 saptamani. Asta este problema 1.
- problema 2 este ca am ceva la clima, baga aer rece pe sus si cald pe la picioare dupa o perioada de functionare. Neplacut. AM fost in decembrie cu masina la ei, au zis ca au pus-o pe tester si ca nu are nimic, ca ar fi putut fi de la filtrul de habitaclu care era imbacsit - schimbat fiind cu doua luni inainte, in fata mea la service Aviatorilor. Pentru ca facea in continuare la fel, am dus-o din nou luna trecuta la ei in Baneasca, ca sunt singurii care au "specialist in climatizare" - ce pompos suna, este de fapt un nene care dupa fata numai asta nu stie sa faca si care a zis ca a verificat masina, a testat-o si nu are nimic, ca asa trebuie sa faca. L-am intrebat daca i-mi poate da in scris asta si a zis ca nu. Dupa ce i-am aratat inca o problema la clima, care l-a blocat la fel ca si faptul ca nu intelegea de ce nu se dezabureste parbrizul cand el apasa pe butonul de orientare a aerului spre parbriz - el apasa de fapt pe cel de dezaburire luneta-, a zis ca nu are nimic altceva de facut la masina, ca a verifiact-o si pus-o pe tester si ca nu indica nici o eroare la climatizare si ca frigul din masina se datora faptului ca mergeam eu cu aeratoarele de pe bord inchise. La intrebarea cum a testat masina, daca a iesit cu ea sa vada cum se intampla, a zis ca ei nu au voie sa iasa cu masinile in proba - Nice, te duci cu o problema de frana sau de suspensie, ceva care se vede doar in mers si ei zic ca au rezolvat-o, fara test insa, ca nu au voie...
- problema 3 - se aprind pozitiile cu masina incuiata - mai sunt masini pe forum cu problema asta. Ce credeti ca mi-a zis acel handicapat, ca nu-i pot spune altfel : pentru el exista doar o explicatie, in cazul in care chiar se intampla ce zic eu, ca la el nu a facut si nu poate sa ma creada pe cuvant :shock: , care ar fi ca eu, dupa ce opresc masina, scot cheia din contact si deschid usa, sting si aprind fara sa imi dau seama farurile si de aia raman aprinse. Si ca, pentru a evita asemenea intamplari in continuare, sa nu mai las luminile aprinse pe viitor, cu alte cuvinte sa nu mai folosesc o functie a masinii care poate ar fi fost elementul esential care m-a determinat sa iau masina asta...
Ca sa fie tacamul complet, dupa ce acel individ mi-a explicat cele de mai sus, a trecut pe langa cel de la receptie fara sa ii spuna nimic si a disparut in atelier fara o vorba.
Cred ca se cuvine un mail in Korea la firma mama, sa stie si ei cum isi bat joc niste neaveniti de niste oameni pe banii lor si pe imaginea firmei.
Kia Cerato EX Crdi 2007
Renault 21 dT 1989
Renault Megane dci 2003
Opel Corsa CDTI 2005
Toyota Avensis D-4D 2007
Skoda Octavia TDI 2003

Dr.M
DOCTOR
Posts: 53
Joined: 17 Jul 2007, 13:45
Auto:
Location: Bucuresti/Craiova

Post by Dr.M »

Revin cu noutati, revoltat fiind de atitudea acelor incompetenti - si sunt bland aici cand spun asta - de la tinichigerie si receptie de la Mit Motors :
- asa cum spuneam mai sus, am comandat un set de yale, pe baza unei constatari de la ASIROM. Desi plata s-a facut pe 24.11.2007, cu termen de livrare 2 sau 3 saptamani si am fost aburit cu back-order care nu are termen, aflu cu stupoare, citind pe hartiile cu comanda mea, ca aceasta comanda a fost facuta abia pe 08.01.2008, adica a doua zi dupa ce sunasem sa intreb de soarta pieselor pentru care achitasem un avans de 500 RON. In fine, asta e una din probleme...
- ma suna un nene de la tinichigerie sa-mi spuna ca au venit piesele comandate si ca pe 26.02.2008 imi poate primi masina sa o faca. Zic OK, imi fac agenda in asa fel incat sa pot fi la ora 8h30 la service si, odata ajuns acolo, stupoare : nu gaseau comanda initiala si hartiile de constatare de la Asirom, in baza carorara se comandasera piesele si se emisese proforma. Problema e ca erau doua dosare de dauna, unul pentru setul de Yale si altul pentru vopsit bara. Am asteptat vreo 45 de minute, timp in care s-au cautat hartiile in cauza, care au fost gasite, intr-un tarziu, intr-un dosar cu documente rezolvate, destinate arhivarii :x
- la vopsitoria barii, era prevazuta si polisharea aripii stanga fata, zgariata superficial de cel care imi julise bara, inspectorul spunandu-mi ca daca nu se remediaza cu polish sa vopseasca si aripa si sa dea o nota de constatare;
- bref, se rezolva toate alea, vine si preia masina si imi spune ca daca trebuie vopsita aripa se face si aia si mi se da o nota de constatare, spunandu-mi-se ca pe 29.02.08 e masina gata;
- nefiind sunat de nimeni vineri, am zis sa sun eu luni. Omul nu era acolo, i-am lasat vreo doua mesaje si intr-un tarziu ma suna ca masina e gata si sa ma duc sa o iau. Ma duc marti sa iau masina si incep problemele : ca nu imi pot da hartiile pe care le cere Asiromul (trebuia schimbat doar un butuc, iar inspectorul a scris pe constatare ca daca yalele vin doar la set, se schimba integral, cu nota tehnica explicativa si copie dupa documentul de intrare al setului de yale in depozit). Explicatia - ei nu au treaba cu asiguratorul, care nu exista din punctul lor de vedere, dat fiind ca eu platesc - asta pentru ca Mit Motors nu are decontare directa cu Asiromul. Intreb atunci de ce s-a primit si deschis comanda de piese, in baza a ce s-a emis factura pro-forma. Nici un raspuns coerent, singura chestie fiind ca asta e si daca nu-mi convine si nu-mi pot recupera banii de la asigurator nu e problema lor. In acest rastimp, duduia blonda de la casierie/contabilitate/etc., intre doua piliri de unghii si aranjat rujul, inchide registrul de casa si spune ca nu imi mai poate face factura... :?:
- Pana sa se remedieze situatia, ma duc sa ma uit la masina : stupoare - bara fata zgariata in mai multe locuri - cred ca au vopsit-o si au pus-o la uscat pe jos in cuptor, aripa nevopsita dar polishata si cu zgarieturile inca vizibile, farul stanga fata cu oglinda deplasata in interior si setul de yale schimbate imprastiat pe scaunul din dreapta, direct pe tapiteria de culoare gri-deschis :x
- Ma intorc la receptie si il scot pe individ afara sa ii arat - ridica din umeri si spune ca nu e problema lui ca vopsitorii sunt incompetenti si ca daca vreau imi revopseste bara...eu ii spun ca platesc doar daca imi da o hartie scrisa in acest sens, sa nu plec cu masina si sa ma trezesc a doua zi ca nu mi-o mai primeste. Dupa un schimb de replici in care ala nu zicea nimic elocvent si relevant, cer sa vina un director sa vedem cum facem, eu incercam, desi stiam ca nu se poate, sa obtin o masina de schimb pana e gata masina mea. Vine un director de la post-vanzari, foarte amabil de altfel, care imi explica cum se pot rezolva toate ca sa fie si ei in regula si sa-mi dea si mie documentele cerute de asigurator, garantand faptul ca miercuri 05.03.08 masina e gata. Nu m-au sunat ieri, nici eu nu m-am dus ca nu am avut timp, dar ma duc azi si va tin la curent.
- In final, se rezolva si problema cu plata, se fac facturile si imi zice duduia blonda, dupa ce a adunat facturile, ca trebuie sa platesc 1918 RON. La care eu ii spun ca ii dau doar 1418 RON, ca atata face, daca e sa scadem avansul de 500 RON. La care duduia ma intreaba candida : " care avans?" - " cel pentru care exista copia dupa OP la dosarul din mana Dvs.". "Nu l-am vazut". Pana la urma mi-a dat dreptate...
Concluzia generala este una singura - Feriti-va de Mit Motors si de incompetentii de acolo. Intrebarea este insa alta...unde ne facem masinile in caz de nevoie?
Cred ca cel mai bine ar fi sa facem un mail circular in care sa prezentam o serie de probleme si sa il trimitem fiecare in parte unor sefi din Korea. Ma gandesc ca daca primesc un flood de la multi clienti nemultumiti din Romania se mai misca ceva...
Kia Cerato EX Crdi 2007
Renault 21 dT 1989
Renault Megane dci 2003
Opel Corsa CDTI 2005
Toyota Avensis D-4D 2007
Skoda Octavia TDI 2003

DaDiRo
Moderator General
Posts: 435
Joined: 13 Jun 2007, 17:27
Auto:
Location: Bucuresti
Contact:

Post by DaDiRo »

Si eu am avut probleme cu cei de la service-ul din Baneasa. Propunerea mea este sa facem coada la IMG si poate, in timp, isi vor dezvolta afacerea si va fi mai bine. Partea buna este ca sunt capabili si dispusi la colaborare cu clientii, ceea ce nu e cazul la Mit Motors.

Bafta!
Cee'd 1.6 GSL EX Classic+, KB/ RB - B 73 SXM
Album
Carduri de membru

klawz
Posts: 160
Joined: 30 Aug 2007, 12:56
Auto:
Location: Bucuresti
Contact:

Post by klawz »

Citez din jurnalul meu de bord:
08.01 masina avariata; constatare politie si societate de asigurari
09.01 dosar de dauna lasat la MitMotors Baneasa, comanda pentru parbriz si stop dreapta
07.02 au venit piesele comandate; programare pt servis pe 20.02
20.02 intra in servis; reparatii: indreptat si vopsit plafon, sustinator parbriz, aripa dreapta spate; inlocuit parbriz si stop drepata; termen estimat: 5 zile lucratoare

Si acum fac un rezumat al convorbirilor mele telefonice cu Dl Nicu Timotei, cel care a receptionat masina la tinichigerie MitMotors Baneasa:
28.02 nu e gata, motiv: vopsitor cu pneumonie; nou termen inca 3 zile
04.03 nu e gata, motiv: nu s-a putut; nou termen inca 2 zile

06.03, 11h00 masina e gata;
13h00: s-a trimis devizul la asigurator
14h00: devizul nu a ajuns la asigurator, am verificat prin telefon
14h30: devizul este re-trimis la asigurator, si catre mine, la cererea mea
15h30: devizul nu a ajuns la mine, se va retrimite chiar acum
16h00: devizul nu a ajuns la mine

Danicko
Posts: 213
Joined: 15 Nov 2007, 19:37
Auto:
Location: Bucuresti

Post by Danicko »

Eu 2 zile m-am luptat cu Mit motors baneasa (tinichigerie) ca sa trimita devizul si cu cei de la generalii sa-l primeasca. Ajunsesem ca Stan si Bran.
Voiam sa ma duc sa-l iau personal si sa-l duc...ca faxul ori nu stiau sa-l foloseasca ori nu voiau. nu-i interesa...aveau treburi mai urgente ca era aglomeratie in service. Nici cu generalii nu mi-e rusine ca ei nu voiau sa-l primeasca. Sa-i f..
Ceed HB 1.4 Best MS, Bucuresti

Dr.M
DOCTOR
Posts: 53
Joined: 17 Jul 2007, 13:45
Auto:
Location: Bucuresti/Craiova

Post by Dr.M »

Continuare :
- ieri dupa amiaza ajung sa ridic masina - mi-o aduce acelasi Timotei, obosit, frustrat si vesnic neumltumit...ies afara sa o vad, am crezut ca am iluzie optica - bara este alta nuanta (mult mai deschisa, ceva intre Radiant Red de la Cerato si visiniul metalizat de la Cee'd) - ii spun individului la care el, foarte "politicos" si "amabil" - intr-adevar, e alta culoare, acum e albastra ... :?: :x :?: Si pleaca...sa discute cu un viitor client. In timp ce discuta cu ala, dupa ce ne lasase sa admiram capodopera de prostie, ma duc dupa el la receptie si ii spun direct sa vina seful lui daca nu vrea sa aiba presa si OPC-ul pe cap in urmatoarea jumate de ora - intamplator lucrez si cu presa si stiu baieti care atat asteapta...Vine directorul de service, om cumsecade si dispus la a face treaba de altfel, care se uita la masina si da verdictul - intr-adevar, este alta culoare...se va reface - din nou. Ma inteleg cu omul sa duc masina cand pot si sa o iau in aceeasi zi dupa-amiaza. Plec si pe drum stupoare : zdranganea ceva pe dedesubt, nu-mi dadeam seama ce, ca facea doar la frane si demaraj...Ajung acasa si ma uit, verific, caut. Asta dupa ce m-am oprit la o vulcanizare sa verifice daca nu cumva au uitat sa stranga rotile. In fine, desi era tarziu, am luat Skoda, am facut lumina cu farurile si am gasit buba - idiotii uitasera sa puna detectorul de radar la loc, care atarna de manunchiul de fire si se balanganea intre bara si intercooler...bine ca nu l-au furat de tot sau, si mai bine, ca are masina scut, ca il puteam pierde...
Si ca bomboana sa fie totusi pe coliva, verific si restul de lucrare - la capitolul yale - si descopar ca la usa din dreapta functioneaza doar pe deschidere iar la torpedou nu au schimbat butucul, ceea ce inseamna ca nu il pot incuia decat cu cheia veche-care va pleca la asigurator odata cu setul de yale schimbat...
Azi voi avea o discutie telefonica cu Dl director in cauza, pentru ca acel Timotei este sub orice critica...si cred ca voi da un e-mail si jurnalistului de la Romania Libera care scrie despre service-uri si care a avut ieri un articol bun despre problemele dintr-un service din reteaua Renault...
Kia Cerato EX Crdi 2007
Renault 21 dT 1989
Renault Megane dci 2003
Opel Corsa CDTI 2005
Toyota Avensis D-4D 2007
Skoda Octavia TDI 2003

Danicko
Posts: 213
Joined: 15 Nov 2007, 19:37
Auto:
Location: Bucuresti

Post by Danicko »

Timotei trebuie sa dispara de acolo. Eu cred ca el creaza toate problemele acolo. Si eu am avut probleme cu el. E neserios.
Ceed HB 1.4 Best MS, Bucuresti

klawz
Posts: 160
Joined: 30 Aug 2007, 12:56
Auto:
Location: Bucuresti
Contact:

Post by klawz »

Noi aventuri cu domnu Timotei in jurnalu meu de bord:
viewtopic.php?t=736&start=60

adrian.tuhut
Posts: 278
Joined: 24 May 2007, 16:31
Auto:
Location: Galati
Contact:

Post by adrian.tuhut »

din pacate am avut si eu o problema la masina si a trebuit sa imi schimb bara fata si capota fata.....
pe scurt:
18.12.2007 - primul drum la service, deschis dosar la ei
25.02.2008 - in sfarsit au venit piesele si pentru ca m-am dus si am intrebat, m-au si programat la service-ul din 1 Mai.
3.3.2008 - bagat masina in service
6.3.2008 - scos masina din service, dar capota mea fata pare vopsita in valuri dupa cum a manevrat vopsitorul pistolul, are scame prinse in lac ( oare nu fac curatenie in camera de vopsire sau cuptor?) si colac peste pupaza, in lateral dreapta, lacul s-a scurs (probabil a fost tinut prea putin in cuptor).
7.3.2008 - vorbit la service si reprogramat in cursul saptamanii viitoare pentru refacere

sper ca de data asta sa fie ok
Kia Cee'd 1.6 CRDI Pewter Beige (GL 83 THT)
ODO: 137.111km
poze: https://picasaweb.google.com/1129296780 ... 44/KiaCeed

dre_andrei
Posts: 355
Joined: 10 Jun 2007, 23:08
Auto:
Location: Galati / Bucuresti
Contact:

Post by dre_andrei »

nu credeam ca se aduna atatea probleme aici... si eu tot cu domnul Timotei am lucrat... nu vreau sa-mi amntesc ca am dat 250 de lei "spaga" ca sa iasa masina bine si a iesit un rahat. am 10 noi probleme cu care ma duc miercuri dimineata la mit motors. nici nu mai vreau sa aud de timotei, am vb la tel cu seful de service, si apoi o sa merg la cineva in conducere. Pe cineva-ul cu care o sa vorbest, o sa-l rog sa ne uitam impreuna pe acest forum, si sa vada cate probleme sunt. Apoi il rog sa-si imagineze ca probabil mai putin de jumatate din cei cu probleme shtiu de forum, sau au timp sa scrie aici problemele lor.
Sper sa se rezolve toate in sfarsit, si totusi propun ca la urmatoarea intalnire clubkia sa facem o lista de nemultumiti, fiecare cu problemele lui, si sa o trimitem la Kia Slovacia si Coreea. Poate macar asa se simt si ei sa faca ceva.
Numai bine, si o sa revin cu rezultatele timpului pierdut in service miercuri[timp pe care nu ti-l plateshte nimeni, ca ti-l pierzi din cauza lor].
ex: Kia cee'd 1.6 CRDi 115 CP Best; Vmax = 205 km/h; machine silver; ODO 212.000 km.

Danicko
Posts: 213
Joined: 15 Nov 2007, 19:37
Auto:
Location: Bucuresti

Post by Danicko »

Cum sa dai d-le spaga?! Nu se da spaga! Uitati de vremurile trecute. Eu nu am dat nici o spaga nicaieri. Nu dati spaga ca iese mai prost.
Ceed HB 1.4 Best MS, Bucuresti

dre_andrei
Posts: 355
Joined: 10 Jun 2007, 23:08
Auto:
Location: Galati / Bucuresti
Contact:

Post by dre_andrei »

Danicko wrote:Cum sa dai d-le spaga?! Nu se da spaga! Uitati de vremurile trecute. Eu nu am dat nici o spaga nicaieri. Nu dati spaga ca iese mai prost.
eh... pentru un pic de atentie in plus... sa shtii ca uneori chiar se merita sa dai. cred ca stii si tu asta...
ex: Kia cee'd 1.6 CRDi 115 CP Best; Vmax = 205 km/h; machine silver; ODO 212.000 km.

klawz
Posts: 160
Joined: 30 Aug 2007, 12:56
Auto:
Location: Bucuresti
Contact:

Post by klawz »

NU se da spaga! De-aia au impresia ca cine stie ce favoare ne fac, atunci cind, in sfirsit, dupa insistente, isi fac treaba pentru care sunt platiti.

sonty
incercator
Posts: 734
Joined: 02 Jun 2007, 14:25
Auto:
Location: craiova

Post by sonty »

nu se fac insistente ca sa-si faca treaba. el trebuie sa insiste sa-si faca treaba ca sa nu fie dat afara din cauza ta. avem o piata a fortei de munca libera. daca esti incompetent sau curva zbori si imediat vine altul in locul tau, iar pe tine nu te mai angajeaza nimeni fiindca vii cu referinte proaste. nimic mai simplu. toti care muncesc si strang din buci ca sa-si cumpere masinile astea stiu pe pielea lor asta si ar trebui sa astepte acelasi lucru de la ceilalti.
plangerile despre asemenea comportamente se fac fie la numerele de telefon prezente deja pe forum sau direct pe kia-motors.com, cum am mai repetat eu pe-aci in mod obsesiv.
nu-i mai menajati cu simple amenintari ca ei nu va menajeaza pe voi.
oltCEE'D 1.4 BEST, machine silver. cu roti si volan.
comanda 26.06. serie 4.09. achitat 7.09. livrare 20.09. toate in 2007.
DJ 50NTY
oltcit special, 0.652. de-o varsta cu mine.

Post Reply

Return to “Mit Motors International”