Chiar atat de mult trebuie demontat pentru a da baia de ulei jos

Bucureşti
Post Reply
VaBa
Posts: 1
Joined: 30 Mar 2009, 23:44
Auto:

Chiar atat de mult trebuie demontat pentru a da baia de ulei jos

Post by VaBa »

Buna seara la toata lumea,
ma adresez voua in speranta ca voi primi un sfat, o parere la problema care o am...
Pe 15 Dec 08 am devenit foarte fericitul posesor al unui Ceed SW1.6 City. Pe la inceputul lunii Ian observ sub motor o pata mica (aprox 5 cm in diam) de ulei. M-am cam mirat... masina noua si deja pierd ulei... Asa ca pe 15 Ian am facut o vizita la service sa o ridice si sa vada care e problema. A fost destul de greu de dat seama de unde provine pentru ca a fost o zi ploioasa deci masina a fost uda pe dedesupt iar uleiul fiind nou a fost cam incolor. Provenea de undeva din zona filtrului de ulei. Au decis sa-l mai stranga vreo 2-3 grade, si a ramas in sarcina mea sa urmaresc daca mai pierd ulei. Altceva nu au observat. Am tot urmarit timp de inca 2 luni. Aceiasi pata o gaseam dupa fiecare stationare. Ca urmare m-am dus din nou la service, de data asta hotarat ca nu mai plec de acolo pana nu-mi rezolva problema. Uleiul s-a mai innegrit, ziua insorita (deci masina uscata pe sub) deci ma asteptam sa fie floare la ureche. Filtrul perfect, nu curge pe la el. Deasupra, sonda de ulei stransa bine in baia de ulei, nu curge nici pe acolo. Putin mai deasupra se gaseste jonctiunea dintre baia de ulei si blocul motor. Acolo pe o lungime de vreo 5 mm incepe sa apara uleiul. Masina pe elevator, motorul pornit, zona respectiva stearsa cu carpa dupa care asteptam... incepe sa apara uleiul, care usor usor se prelinge pe baie si formeaza pata de care vorbeam (in stationare) sau se prelinge pana spre caseta de directie cand sunt in mers. Cam asta ar fi descrierea problemei mele. Ma deranjeaza ideea ca la un motor cu 3500 Km sa vad pata de ulei. Mi-au spus ca trebuie sa dea baia jos si sa puna din nou pe intreg perimetrul ei silicon si problema e rezolvata atunci. Numai ca tot ei imi spun ca pentru a da baia jos trebuie demontat compresorul, alternatorul, lantul de distributie si tot cablaraiul din zona respectiva. Cu asta nu am mai fost de acord. Pentru 5 mm de neetanseitate sa-mi desfaca atat de mult din motor (3500Km). In plus ceva ma face sa cred ca nu vor mai fi in stare sa-l puna la fel ca si originalul din fabrica.
Aveti va rog, vreo idee sau solutie ?... Chiar atat de mult trebuie demontat pentru a da baia de ulei jos?

Va multumesc.

arka
Posts: 555
Joined: 01 Jun 2007, 12:21
Auto:
Location: BACAU
Contact:

Re: Problema cu etanseitatea intre baia de ulei si bloc motor

Post by arka »

Nu stiu cat trebuie demontat, dar fara demontare si inlocuit garnitura de etansare nu se poate rezolva problema.
cee'd 1.4 base, oil blue, proiectoare, cotiera, cheie 2 butoane
golf 4, benzina 1.4
www.instructiunissm.com

cmg_george

Re: Problema cu etanseitatea intre baia de ulei si bloc motor

Post by cmg_george »

Urata problema, dar daca numai asa pot ajunge acolo... probabil nu exista alta solutie. Oricum totu se rezolva pe garantie deci nu ar trebui sa fie probleme.

User avatar
Ogy
Cel mai ghinionist!
Posts: 5213
Joined: 29 Feb 2008, 16:06
Auto: Kia cee'd 1.4 base + opt.
Location: Bucuresti
Contact:

Re: Problema cu etanseitatea intre baia de ulei si bloc motor

Post by Ogy »

Ai uitat un lucru (sau poate chiar nu il are) scut motor....

Post Reply

Return to “Mit Motors International”