Hyundai Club

Forum destinat promovării reciproce
tiny
Posts: 17
Joined: 07 Feb 2009, 11:37
Auto:
Location: Bucuresti
Contact:

Hyundai Club

Post by tiny »

Salut, eu sunt TINY,am 20 de ani, conduc varul ceedului sunt student,lucrez in asiguari si pe aceasta cale vreau sa va salut si sa va invit si pe forumul nostru.
Eu fac parte dintr-un nucleu ce a inceput ceva, insa, pana sa ajungem unde sunteti voi acum va mai trece ceva timp (ceva mai mult)

Mi-e greu sa tin "prelegeri" de genul asta, imi place mult cum arata forumul vostru, imi place foarte mult ca ati trecut de mult de barierea unui monitor, si mai ales ca va iubiti masinile, cu bune cu rele.

Si noi organizam o iesire pe 20 februarie chiar la moeciu, eu sunt chiar in brasov acum, urmeaza sa ma duc sa vorbesc acolo cu proprietarii sa vad ce si cum, din pacate suntem cam 25 de oameni 12 masini (data trecuta am fost mai multi) vreau sa va intreb daca v-ar deranja prezenta noastra aici viewtopic.php?f=36&t=3726&start=600

Astept niste feedback, si va astept pe forumul nostru http://www.hyundaiclub.ro
@@@@@ peace with myself

BAU
Moderator General
Posts: 3291
Joined: 24 Jan 2008, 00:25
Auto:
Location: Bucuresti

Re: www.hyundaiclub.ro

Post by BAU »

Esti binevenit in marea familie cu ochii oblici :KIA-HYUNDAI
1.6 GSL EX, MT, 122 CP, 225/45 R17W, 133.000 km

tipitip
Admin
Posts: 1463
Joined: 04 May 2007, 16:25
Auto:
Location: Bucureşti
Contact:

Re: www.hyundaiclub.ro

Post by tipitip »

Bun venit!

În primul rînd, ca să fim parteneri, trebuie să avem şi noi un loc pe HyundaiClub la Cluburi Partenere (nu am sesizat să aveţi aşa ceva, te rog mult să negociezi tu cu adminul aspectul!)

În ceea ce priveşte participarea la Întîlnirea Naţională ClubKIA...vreţi să participaţi ca membri Club KIA sau facem în aşa fel încît să aibă loc două întîlniri în acelaşi loc, în acelaşi timp...în acelaşi şpiriţ :shock: ?

Vorbeşte şi tu cu lumea de pe acolo, vedem şi păreri de pe aici şi...să vedem!