Am primit pe mail niste linkuri (am impresia ca spam, dar de data asta am gasit informatii interesante) pe care cred c-ati vrea si voi sa va aruncati ochii (nu este reclama, nu am nicio legatura cu siteul respectiv).
M-a interesat aspectul legat de ce ar face un avocat (sau jurist, ce-o fi), in cazul in care un politist l-ar prinde cu viteza prin metoda "instant on":
(text extras din linkurile de mai sus, vedeti acolo contextul)
voi cere agentului operator cu insistenta sa-mi arate firul dintre radar si tun (antena) pentru a vedea daca este integru , voi cere politiei rutiere in instanta, stiind ca aparatul radar este un mijloc de inregistrare continuu a vitezei sa mi se prezinte zece poze succesive din secunda in secunda, inainte de viteza consemnata in procesul verbal( ora, minut, secunda) sa vedem cum evolueaza viteza mea.
Cand se practica astfel de metode
in casuta pentru viteza masinii urmarite apare 0km/h ,… 0,….0 si subit viteza teoretic reala
http://www.urbaniulian.ro/2008/08/07/po ... -aplicate/
http://www.urbaniulian.ro/2008/08/07/po ... soferilor/
Sper sa ajute pe cineva.. in mod sigur acum cer sa vad aparatul radar daca ma opreste (la mine detectorul radar aproape e parte integranta a masinii, cred ca ventuzele alea nici nu mai stiu cum e sa nu stea pe geam)
Contestatii poze / masuratori radar
pai din ce-am citit acolo, in cele 2 linkuri, paratele radar python2 au 2 moduri de lucru: continuu si instant on. Instant on nu este omologat la noi.
Daca o foloseste, incerci sa demonstrezi asta (cerand poze dinaintea masuratorii tale. Avand invedere strict ce scrie acolo, calibrarea dureaza 2-3 secunde. Daca ceri poze incepand cu 5 secunde inainte, probabil acestea sa nu existe).
Daca Politia Romana face rost de omologare pentru instant on, si il foloseste corect, tot ai putea sa franezi in cele 2-3 secunde in care se calibreaza (nu e mult, insa avand in vedere ca esti in bataia radarului semnalul va fi de intensitate maxima, asa ca probabil vei infige piciorul in frana si vreo 10-20 km/h tot scazi).
Dupa cum am mai auzit si la altii, problema des intalnita este cusca Faraday (staniol sau tava metal in fata tunului) sau deconectarea tunului prin desurubare fir contact sau intrerupator pe fir. In cazul ultimelor 2, aparatul nu se mai considera a fi omologat. In cazul primelor 2, nu imi este clar exact ce poti invoca, insa exista cabinete de avocatura online care-ti raspund in 24h ... avand in minte cam ce se poate face, poti sa ceri acolo detalii )
Sau poate cineva intelege mai mult ca noi... Ca eu deocamdata ma bazeez strict pe intrerupator pe fir sau tun cu fir scos
Daca o foloseste, incerci sa demonstrezi asta (cerand poze dinaintea masuratorii tale. Avand invedere strict ce scrie acolo, calibrarea dureaza 2-3 secunde. Daca ceri poze incepand cu 5 secunde inainte, probabil acestea sa nu existe).
Daca Politia Romana face rost de omologare pentru instant on, si il foloseste corect, tot ai putea sa franezi in cele 2-3 secunde in care se calibreaza (nu e mult, insa avand in vedere ca esti in bataia radarului semnalul va fi de intensitate maxima, asa ca probabil vei infige piciorul in frana si vreo 10-20 km/h tot scazi).
Dupa cum am mai auzit si la altii, problema des intalnita este cusca Faraday (staniol sau tava metal in fata tunului) sau deconectarea tunului prin desurubare fir contact sau intrerupator pe fir. In cazul ultimelor 2, aparatul nu se mai considera a fi omologat. In cazul primelor 2, nu imi este clar exact ce poti invoca, insa exista cabinete de avocatura online care-ti raspund in 24h ... avand in minte cam ce se poate face, poti sa ceri acolo detalii )
Sau poate cineva intelege mai mult ca noi... Ca eu deocamdata ma bazeez strict pe intrerupator pe fir sau tun cu fir scos