Nesimtire la ASTRA Asig Pitesti

Norme legale care ne afectează, unde ne facem asigurările, de unde credit, radare, gropi...
Post Reply
ciprianeagu
Posts: 394
Joined: 31 May 2008, 23:28
Auto:
Location: Pitesti

Nesimtire la ASTRA Asig Pitesti

Post by ciprianeagu »

Stiti vorba batraneasca : Pana la Dumnezeu te mananca Ingerii ?! ...ei bine chiar asa mi se intampla mie...

Sunt clientul fidel al societatii Astra Asigurari de muuuulti ani si cu destul de multe masini raportate la o singura persoana....cred ca au trecut 7 ani de cand am inceput colaborarea si am 4 masini numai ale mele, pe care le-am avut asigurate ( RCA + Full Casco)...sa nu mai vorbesc de cele ale socrului meu sau ale fratelui meu...desi nu sunt un VIP, totusi, tinand cont de aceste circumstante, eu zic ca as putea fi cel putin incadrat intr-o categorie superioara mediei (care fac 1 amarat de RCA din plesneala, iar anul urmator sar la alta societate mai ieftina...), si, in consecinta, tratat ca atare...insa nu, se pare ca haosul si nesimtirea sunt la ele acasa
Datele de mai jos sunt aproximative, neavand documentele in fata....
1. Evenimentul produs pe 18.02, constatarea initiala pe 19 sau 20...nimic de comentat aici...
2. Auto reparat pana pe 13.03...din pacate abia la acea data s-a constatat ca mai este 1 piesa de comandat (compresorul AC), iar pentru comanda trebuia facuta reconstatare. Ok. Mi se pare logic. Dar sa dureze 10 zile si telefoane peste telefoane si multe rugaminti care un reprezentant al Astra sa se prezinte 5 minute sa vada si sa faca 4 poze mi se pare ABERANT SI INACCEPTABIL !!!...
3. Ulterior reconstatarii trebuia ca reprezentantul Astra de la Pitesti sa ridice o Nota tehnica de la service (Erste Pitesti – Kia) pe care sa o anexeze la dosar si sa o transmita catre sediul central pentru acceptare. Se pare ca era mult prea ocupat (desi stabilisem o ora de intalnire la service, oricum m-a facut sa astept 3 ore, ca sa inteleg cine e seful , sau cum ?!) pentru a mai astepta aceasta nota tehnica, asa ca am ramas tot eu sa o iau de la service sa o duc la Domnia Sa la birou...Buuunn...si asa am facut....
4. Dupa o saptamana intreaga sunt agasat cu telefoane de la Erste ce se intampla cu acceptul, pentru ca ei nu pot comanda piesa fara accept...iarasi telefoane. Iarasi timp pierdut, iarasi nervi ! ...se pare ca acea nota tehnica ajunsese la Astra, care dupa ce ca nu o trimisese unde trebuie, nici macar nu-si mai aducea aminte ca a ajuns la el ! ( eu am lasat nota tehnica unui coleg, care i-a transmis-o in aceeasi zi. Inspectorul de dauna care se ocupa de dosarul meu mi-a spus telefonic, ca nu are cum sa primeasca acceptul de la sediul central daca nu are acea nota !!!...care era la dansul de mai bine de 1 saptamana !....)...
5. Trecem cu vederea si acest fapt....dupa primirea acceptului, s-a intocmit si varianta finala a Facturii de reparatie....factura care a ajuns la cine trebuia....mai trece aproximativ 1 saptamana, dupa care sunt iar agasat cu telefoane de la service ca de ce nu se primeste acceptul pt factura...se pare ca dl Inspector a avut o lene de nedescris sau, haideti sa vorbim pe fata, o NESIMTIRE EXAGERATA FATA DE CLIENT, si a “omis” sa spuna ca mai trebuie semnata si o cerere de despagubire...si asa a mai trecut 1 sapatamana....( in momentul in care am aflat de acea cerere, a doua zi a ajuns la dosar semnata )...
6. Acum, dupa aproape 1 saptamana de cand are TOATE actele la dosar, mi se transmite faptul ca de la Pitesti nu se poate da accept de plata pt ca suma este prea mare (de inteles acest aspect) si ca dosarul trebuie SA AJUNGA in centrala....TREBUIE SA AJUNGA !!! = NU A FOST TRIMIS NICI dupa 1 saptamana !!!!....mai mult de atata, ma plesneste in fata si cu faptul ca nici macar nu-mi poate da accept de plata, pentru ca nu exista o Conventie cu acest service, iar plata dureaza chiar si 1 luna !!! ...acest aspect nu trebuia oare sa-l stiu si eu de acum 2 luni ???

Ca sa concluzionam, eu nu contest / critic fluxul de lucru al dosarelor de dauna, ci sunt efectiv scarbit de modalitatea de punere in practica, pur romaneasca, cu o lipsa de profesionalism exagerata, care nu ar trebui sa mai existe in Romania Europei anului 2009...

Maaaaare grija unde faceti asigurarile....
Pro_Cee'd 1,4 Dakar Yellow

shpid3r
The One
Posts: 569
Joined: 02 Aug 2008, 21:14
Auto:
Location: Bucuresti
Contact:

Re: Nesimtire la ASTRA Asig Pitesti

Post by shpid3r »

imi pare rau de experienta ta ... asiguratorii nu sunt oamenii cei mai diplomati, dupa cum si cei din banci incep sa piarda din profesionalism...

Poti sa te arati dezamagit de ei la innoire, si eventual cauta o oferta la concurenta... Generali si Tiriac sunt mai scumpi putin, dar pe acest considerent se poarta mai bine cu clientii si isi dau silinta sa faca lucrurile mai repede (iti spun din proprie experienta, nu din statistici la nivel national).

Eu fac de 3 ani la Tiriac RCA la 3 masini din familie si Casco la 2 din ele, nu sunt cei mai ieftini la niciuna dintre asigurari, dar la cele 3 dosare de dauna pe care le-am avut s-au miscat ireprosabil, agentul de asigurari raspunde oricand la telefon (nici eu nu sun in miezul noptii) si ma ajuta "from the inside" ca lucrurile sa mearga struna.

Cand am avut dauna cu un tir care a dat peste una din masini, si avea RCA la ASTRA .. dupa 3 saptamani de tergiversari din partea ASTRA Asigurari am facut-o pe casco cu regres (era nou conceptul asta pt mine atunci si nu am vrut de la inceput). In ziua urmatoare eram in masinutza mea si eram multumit de alegerea companiei de asigurari, chiar daca dau cu 5% mai mult / an.
KIA Cee`d 1.4 GSL BEST - Kompass Blue. B - 04 - YEH (Oh Yeah!). || 20.000 km
---- [LINK - jurnal de bord]

ciprianeagu
Posts: 394
Joined: 31 May 2008, 23:28
Auto:
Location: Pitesti

Re: Nesimtire la ASTRA Asig Pitesti

Post by ciprianeagu »

Degeaba faza cu reinnoirea...inspectorul care mi-a facut toate contractele de Casco si RCA-urile pana acum, e super ok!...beleaua e la o dauna, ca dai de altii, care n-au nici-in-clin-nici-in-maneca cu diplomatia si vanzarea si, cel mai important, cu bunul-simt !...pe cei de la daune putin ii intereseaza cum te trateaza, pt ca jobul lor e sa deconteze cat mai putin si sa tergiverseze plata cat mai mult...in curand toata aceasta mascarada si nesimtire va avea un efect clar de pierdere a clientelei...treaba lor...maine e programat mail la OPC...poimaine la Comisia de Asigurarai, samd....
Pro_Cee'd 1,4 Dakar Yellow

Post Reply

Return to “Legislaţie, asigurări, banci, info trafic”